Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nemusíte do obchodu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nízká cena dopravy
    • Široký výběr
    • Nebalí každou prkotinu do obalů

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Danieli,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Široký výběr z nabídky, spolehlivost, okamžitá ochota a spolupráce při vzniklé chybě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jen ty kladné.Zaporne žádné

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Nemusim nikam jezdit
    • Vse donesou az do bytu
    • Da se platit kartou
    • Dodrzuji objednane casy
    • Maly vyber zbozi - uvitala bych sirsi nabidku

    Jsem velmi spokojená, vzdy nakoupim jen to, co opravdu potrebuji a ne blbosti okolo. Neztracim cas v krame.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr čerstvého zboží, doručení až domů milým kurýrem
    • bylo by prima snížit základ (hodnotu nákupu) bez placení dopravy
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vynikající
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • čerstvé zboží
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Levná doprava, kvalitní zboží, krátké a přesné termíny dodání, papírové obaly, velký výběr zboží (nejen potravin).
    • Vyšší ceny.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr kvalitního zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Snadný a pohodlný nákup
    • Občas se vloudí chybička,ale Košík vždy zareaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Siriky sortiment
    • Nevyhovujici vyber dodavatelu zbozi, potraviny dodavane ve spinavych taskach a to bez vyjimky. Nechutne!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s nákupem nebyl spokojen. Bohužel od Vás neevidujeme žádnou stížnost nebo reklamaci.
    Pokud máte jakoukoliv připomínku k nákupu, určitě nám ji zašlete na email [email protected], nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500. Rádi se na vše podíváme a případně Vám naše pochybení budeme kompenzovat.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Velky vyber
    • Novy web je menej prehladny
    • Ceny produktov su vyssie, ako boli
    • V poslednej dobe menej kvalitne ovocie a zelenina
  • Doporučuje obchod

    80 %

    jsem s "Košíkem" spokojena, oceňuji i levnou dopravu, bezproblémové řešení případných reklamací. Celkem nevyužívám body - věrnostní program.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Jsem ráda,že tato služba existuje
    • Mělo by se více dbát na záruční doby
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cerstve ovoce i zelenina
    • Presnost doruceni
    • Prijemny ridic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Druhý nákup a velká spokojenost. Přešla jsem z Rohlíku a jsem spokojenější kvůli nižším cenám a vyšší kvalitě zboží. Nebylo nutné nic vracet, reklamovat apod. Do budoucna vychytat doplňování skladu s nebude konkurence.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží doručeno až domů
  • Doporučuje obchod

    70 %

    bohužel mi kurýr při poslední objednávce účtoval o cca 200kč vyšší částku. Ihned jsem to telefonicky oznámila, bylo mi řečeno, že peníze budu mít do dvou dnů zpět na účtu, ale doposud nic nemám a je to týden

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Vše pod jednou střechou.
    • O

    Výběr velký,cena vyhovující, dovoz rychlý.