Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nákup doručen až do bytu v určený čas, řidiči ochotní.
    • Občas v objednávce některé zboží ( celkem důležité ( chleba, pečivo))chybí, tak by mohlo být nahrazeno náhradním, nebo podobným.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Větší časová dostupnost oproti jiným obchodům
    • Velký sortiment
    • Ceny
    • Milý personál

    Ráda bych využívala častěji, ale při mé smůle vždy co potřebuji, je vyprodané

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání zboží
    • Velice široký sortiment
    • Perfektní komunikace s ochodem
    • Vždy čerstvé zboží
    • Nevýhoda žádná

    Všem, kdo nechcete stát fronty v hyper,super vřele doporučuji
    Dostanete zboží v lepší kvalitě ,rychle a až do domu
    Za mě super

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Košík.cz zcela bez jakéhokoli varování zrušil možnost platby pomocí Twisto, kterou jsem dlouhodobě využíval. Na otázku mi bylo jen odpovězeno, že spolupráce byla zrušena. Způsob provedení považuji za extrémně nekorektní a necitlivý. Ani samo Twisto mi nedokázalo dát odpověď, proč byla spolupráce ukončena, neboť prý samo nebylo předem informováno. Chtělo by se říct, že takto si člověk poctivý obchod a vstřícnost vůči klientům v dnešní době nepředstavuje; podobné chování bylo běžné v 90. letech, ale dnes - zejména u společnosti prezentující se jako založená na nových přístupech a technologiích - je to dosti překvapivé.
    Tzv. kompenzace v řádu jednotlivých korun je směšná - ceny na Košík.cz jsou zřetelně vyšší než v kamenných obchodech a nekupoval jsem tam proto, abych ušetřil 10 Kč.
    S běžnými nákupy na Košík.cz proto končím, budu jej navštěvovat pouze v případě, že nebudu moci konkrétní zboží nakoupit v obchodech, které Twisto přijímají.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    dne 26. 9. jsme na všechny zákazníky odesílali informační newsletter, ve kterém bylo mimo přechodu na nový systém komunikováno i to, že jsme ukončili spolupráci s Twistem. Všichni zákazníci tedy byli včas informováni.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Sleva pro členy RB clubu
    • Vstřícné jednání
    • Se zákazníkem v případě problémů komunikují a snaží se najít řešení
    • Nedostatečná pozornost věnovaná balení zboží do tašek, několikrát přišlo pomačkané
    • Nedořešená přeprava mraženého zboží, přišlo rozmražené, a to při venkovních teplotách kolem 15 stupňů - čili žádný extrém.

    Dokud budou poskytovat 10% slevu pro členy RB klubu tak je to pro mě zajímavé, v opačném případě bych se asi obrátil jinam.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitni zbozi,nepredrazeno
    • Prijemni rozvozci

    Casto maji zpozdeni

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dodání až do domu, včas, levný expediční poplatek, super služba!

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dostala jsem jiné rajčata než objednala (velké místo malých s vetvickou...) a navíc ty velká rajčata nebyly čerstvé kvalitní (nevonely)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Byli milý
    • rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tento obchod byl po léta skoro nejlepší.
    • Po nynějším prý "zlepšení" stránek, obrovské problémy!
    • Mnoho zboží, co vždy v minulosti bylo, už MNOHO DNÍ NENÍ DOSTUPNÉ A DALŠÍ ZBOŽÍ UBÝVÁ!
    • Lze objednat pouze na druhý den, nikoliv na třetí a pozdější JAKO VŽDY V MINULOSTI!
    • Do objednávky nelze nic přidat po objednání, ANI ZMĚNIT ČAS DODÁNÍ JAKO KDYKOLI V MINULOSTI!
    • I zobrazení výrobků je horší a mnohé další!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Jak jsme komunikovali na našich stránkách, přecházeli jsme na nový systém. Bohužel nejde vše najednou, prvních pár dní po přechodu jsme nebyli schopni odbavit tolik objednávek. S tím souviselo i mnoho nedostupného zboží.
    Prosíme Vás o trpělivost. Děláme vše pro to, aby se situace co nejdříve ustálil a Vy jste mohli nakupovat tak, jak jste zvyklí.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi dobré.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pohodlnosť výberu z domova
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • široký sortiment
    • doručení ten samý den
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednám a dovezou v pohodě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nákup z klidu domova
    • informovanost o čase doručení
    • příjemné vystupování
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy perfektní služby.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Tato služba pro starší je výborná.Pracovníci jsou ochotní ,zboží donesou až do bytu.Nahlásí čas v kolik přijedou můžeme se spolehnout. Děkujeme za tuto službu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží až do domu, zatím vždy čerstvé, nepovadlé, maso pěkné
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • široký sortiment, dopravné není drahé
    • nekompletní dodávka

    Obchod v zásadě doporučuji, ale chtělo by to ještě sladit internetovou nabídku a skladové zásoby a také poštelovat výstupní kontrolu při kompletaci dodávek. Jedno chybějící objednané zboží avizovali předem v SMS s omluvou, druhé (rohlíky) scházelo úplně, přestože bylo na účtu a placené. Namísto toho přidali nevyžádaný vzorek nějakého pracího prášku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S obchodem jsem spokojená