Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlhá čakacia doba dodania tovaru

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    Vaši platbu jsme evidovali 30.8. a objednané zboží Vám zaslali 31.8. Když platíte objednávky ze zahraničí, doporučuji zadat okamžitou platbu či platit kartou, prostředky tak prodejce bude mít připsané okamžitě a Vaši objednávku vyřidí dříve.

    Pěkný zbytek dne přeje
    Tým e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Nekomunikace

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    dívali jsme se na Vaši objednávku a zvolil jste metodu platby převodem. Bohužel neevidujeme, že byste za zboží zaplatil, takže nebylo odesláno. Pokud jste si to spletl s dobírkou (platba až při převzetí), tak prosíme udělejte novou objednávku, nebo nás kontaktujte. Byli bychom moc rádi, kdybyste zvážil odstranění této recenze, neboť to nebyla chyba našeho e-shopu, že jste si vybral špatně metodu platby (převodem) a peníze jste nám neposlal.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatný rozměr
    • neoriginální díl
    • mizerná kvalita
    • na pilu jsem to ani radši nemontoval

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    V nabídce máme originální a neoriginální náhradní díly. Vybral jste si neoriginální díl, tudíž se jeho kvalita i cena liší od originálu. Originální náhradní díl je 2x dražší než díl, který jste si vybral. Ne všichni naši zákazníci si přejí investovat do pily vyšší částky za originální náhradní díly, proto nabízíme alternativu v podobě neoriginálů, avšak dbáme na to, aby i tyto díly měly vyhovující kvalitu. Velmi nás mrzí, že náhradní díl nevyhovoval Vašim představám. Můžete nám napsat e-mailem více informací, co se přesně stalo? Kvalitu dílů si totiž většinou lidé u nás pochvalují, tak proto se ptáme.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod nereaguje na telefon. Na email nereaguje. Zboží nepasuje na daný typ pil.

    Pokud budete řešit jakýkoliv problém nemáte šanci pro jakoukoliv komunikaci. telefon funguje jen 1 hodinu denně a ani tak se nedovoláte!

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že objednaný díl nepasoval. Pokud jste objednal něco, co nesedělo, tak není problém, když danou součástku/produkt vrátíte. Obratem Vám (při dodržení podmínek vrácení zboží/odstoupení od smlouvy) vrátíme peníze.

    Co se týče e-mailů a telefonů, tak vše funguje, jak má (viz ostatní recenze - lidé si chválí naši komunikaci), akorát vzhledem k sezóně v plném proudu odbavujeme dotazy/požadavky postupně.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá dodací lhůta....

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    omlouváme se, teď v sezóně v plném proudu občas ke zpoždění může docházet. Zde Vám chceme moc poděkovat za trpělivost.

    Standardně ale však stíháme doručovat většinu objednávek do 2-3 pracovních dnů, děláme pro expedici maximum, co je v našich silách.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dorazilo vše co jsem objednal.
    • Termín odeslání
    • Shodné produkty za rozdílnou cenu, oba mají stejný objednací kód, stejný popis výrobku, ale jeden stojí o 120kč víc, proč?
    • Chcete se na něco zeptat a linka pro zákazníky je funkční jen mezi 15-16hodinou.
    • Můžete napsat svůj dotaz na email a my vám odpovíme - čekám už 10 dní a stále nic,...

    Objednal jsem kvůli reklamně, že je vše skladem a odesílá se obratem. Bohužel to pravda není, objednal jsem v úterý a UŽ ve čtvrtek mi dorazila zpráva, o obdržení objednávky s poznámkou pod čárou: skladové zásoby se nemusejí shodovat s množstvím na eshopu... nicméně v pátek odesláno a v pondělí doručeno. Jen je škoda, že jsem se nechal napálit lživou reklamou o každodenním odesílání, jinak bych objednal u konkurence kde bych zaplatil o pár korun víc, ale opravdu bych zboží měl, v termínu kdy jsem ho potřeboval....

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Nyní je sezóna v plném proudu. Snažíme se to velmi intenzivně řešit a odeslat objednávky co nejdříve - to je naše hlavní priorita. Většinou doručujeme za 2-3 pracovní dny, nicméně, někdy je kompletace náročnější, tak se to malinko protáhne.

    Přiznáme se, že trochu bohužel nerozumíme, Vaší recenzi v tom ohledu, že jste dal 100% spokojenost a napsal jste první řádek Vašeho hodnocení - "Dorazilo vše, co jsem objednal". A my jen můžeme potvrdit - denně opravdu vyexpedujeme stovky objednávek a dáváme si velice záležet - snažíme se ze všech sil dostát tomu, co slibujeme - viz ostatní recenze, které v drtivé většině náš e-shop chválí. Zbytek Vaší recenze je v rozporu s tímto hlavním, co jste napsal, že bylo vlastně vše v pořádku.

    Pokud se jedná o stejný objednací kód, jak zmiňujete, tak se to takřka stát nemohlo, náš systém totiž hlídá duplicitní kódy. Nicméně i toto rádi prověříme, samozřejmě to není záměr, pokud to vzniklo nějakou chybou. +Produkty, které mají stejný popis a stejně vypadají, můžou lišit v ceně, jelikož jsou od různých dodavatelů a liší se v kvalitě.

    Skladová zásoba je na našem webu již také na 99,99% správná - máme e-shop napojen na skladový systém. Věta v e-mailu, co jste viděl, má spíše za cíl informovat, že může někdo, kdo byl s objednávkou rychlejší, vzít zboží ze skladu a pak to řešíme a zákazníky o všem informujeme - děje se to ale úplně v minimu případů.

    Doufáme, že i tak nám zachováte přízeň i nadále.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEKOMUNIKUJi, byl zaslaný jiný nepoužítelný díl ( jiné rozměry),na tel. nebo mail nereagují, NEDOPORUČUJI !!!!

    Nekomunikují !!!!

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    omlouváme se za prodlení v odpovědi na Vaši reklamaci. Váš email jsme přijali ve čtvrtek odpoledne a reklamace technik teď v sezóně řeší každý týden v pondělí. Snažíme se a děláme, co můžeme, abychom stihli odbavit veškeré zásilky, vyřešit reklamace i technické dotazy, ale v sezóně se tyto lhůty někdy protáhnou, za což se ve Vašem případě se chceme moc omluvit.

    Odpoledne se Vám ozve technik a domluvíte se o způsobu výměny.

    S přátelským pozdravem,
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dotaz na spokojenost s nákupem je rychlejší než dodávka zboží

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    omlouváme se za prodlení, teď v sezóně v plném proudu je potřeba na toto brát zřetel a kdyžtak objednat s předstihem.
    Každopádně snažíme se a děláme, co můžeme, aby zásilky u Vás byly co nejdříve. Zpravidla to bývá za 2-3 dny, ale ve Vašem případě se chceme moc omluvit, že se to protáhlo.

    Odeslání dotazníku řeší Heureka a my bohužel neovlivníme, aby se odeslal později. Budeme se prostě snažit posílat zboží co nejdříve, to si z toho bereme, akorát je teď je bohužel velký nápor.

    Děkujeme za trpělivost a pokud byste zvážil hodnocení upravit, budeme rádi. Opravdu totiž děláme, co jen lze, aby u Vás zásilky i teď s nástupem sezóny byly co nejdříve.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Katastrofální zpracování

    Když už prodávají Čínu , tak by to tam měli napsat. Kvalita 5-

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den, Josefe,

    velmi nás mrzí, že náhradní díl nevyhovoval Vašim představám. Můžete nám napsat e-mailem více informací, co se přesně stalo? Kvalitu dílů si totiž většinou lidé u nás pochvalují, tak proto se ptáme.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme přijali 18.5. odpoledne, zboží jsme expedovali 20.5. Objednávky expedujeme do 1-2 pracovních dnů, v sezóně se tato lhůta může prodloužit na 3 pracovní dny. Mrzí nás, že Vám tyto lhůty přijdou jako příliš dlouhé.

    S přátelským pozdravem
    Tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolútne nespoľahlivý. Od nich čo najďalej !!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    byli bychom rádi, kdybyste vysvětlil Vaši recenzi. Evidujeme Vaši objednávku, ve které jste zvolil způsob platby převodem, ale Vaši platbu neevidujeme, tudíž byla objednávka automaticky stornována jako neuhrazená. Pokud máte o zboží nadále zájem, můžete svoji objednávku uhradit a my ji v systému obnovíme.

    S pozdravem,

    Tým e-shopu Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze se dovolat ani v uváděné hodině. Myslel jsem, že je to zase nějaká bouda na lidi.Již nikdy více Kasumex.

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    omlouváme se, ale radši se staráme o to, aby všechny objednávky byly vyexpedovány včas a přesně tak, jak si naši zákazníci objednají. Každopádně jsme si vědomi toho, že se na naši linku nejde dovolat, když je nápor ostatních volajících. Prosíme, zkoušejte to v různé jiné časy nebo nám pošlete e-mail - pomocí elektronické pošty je to navíc přehlednější a na vše se rádi podíváme a odpovíme Vám.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Neschopnost uznat platbu v hotovosti na prodejně ,i když zákazník tuto možnost má jako jedinou .Setkal jsem se s ní poprvé .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo uváděno skladem
    • Další týden přišla omluva, že se dodávka zboží zpozdí
    • Koncem týdne jsem napsal dotaz kdy bude zboží naskladneno a zatím žádná odpověď
    • Zboží jsem uhradil převodem před dodáním, zkušenost, už to neudělám
    • Naštěstí částka není tak vysoká

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za zdržení. Objednávka byla odeslána hned, jak to bylo možné.

    Teď v sezóně doporučujeme objednávat co nejvíce s předstihem, je podobný nápor, jako např. na Vánoce. Ale i tak se snažíme dodávat do několika nejbližších dnů a někdy i rychleji, viz další recenze, co máme od ostatních zákazníků.

    I tak se snažíme, aby bylo zboží co nejrychleji u Vás.

    Děkujeme Vám za trpělivost.

    S pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednal jsem věc, která je uvedena jako "Skladem" a po dvou dnech mi byl zaslán e-mail, že bude objednávka balena až v následujícím týdnu po dodání od dodavatele. Chápu Covid omezení, ale tohle tím není

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    na našich stránkách i v potvrzení objednávky píšeme, že množství na e-shopu je orientační. Stává se, že si zboží objednal už někdo před Vámi, ale nebylo stejný den vyfakturováno, tudíž ho systém zaznamenává následující den jako skladem a někdo další si je může vložit do košíku. Takovéto situace nastávají v 1 z 100-150 objednávek, ale bohužel náš systém nedokáže pracovat s rezervací zboží a v sezóně naše kapacity nestačí na to, abychom vyexpedovali veškeré objednávky do 24h a toto se nedělo. Zákazníka informujeme o prodloužené dodací lhůtě, aby v případě, že na zboží nemůže počkat, mohl objednat díly někde jinde.

    S pozdravem
    Tým e-shopu
    kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednání a zaplacení žádná komunikace od obchodu.

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, čekali jsme na naskladnění filtru od dodavatele. Kolega Vás o tomto měl v každém případě informovat. Zboží jsme včera naskladnili a dnes Vaši objednávku odeslali. Jako omluvu Vám na tuto objednávku poskytneme 15% slevu a přeplatek vrátíme na kartu, ze které byla objednávka uhrazena.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný zbytek dne,

    Tým e-shopu Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží odesláno až po opakovaných urgencích.
    • Místo 2 ks zboží v balení pouze 1 ks zboží.
    • Telefonní číslo obchodu je nedostupné, hovor se uskuteční až když oni zavolají zpátky, takže spojení je čistě na jejich libovůli.
    • Reklamaci se mi zatím nepodařilo vyřídit.

    Už nikdy.

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    zboží Vám bylo odesláno 4. pracovní den od objednání. Bohužel jsme v sezóně jsme vytížení a ne vždy se nám podaří vyexpedovat objednávku do druhého pracovního dne. Ze stejného důvodu nestíháme řešit telefonické dotazy, na emaily odpovídáme z pravidla tentýž den. Jsme jenom lidi a stává se, že kolegové ve skladu chybně vyskladní zboží, ale i na Vaši reklamaci, kterou jste nám poslal v pátek odpoledne jsme reagovali hned v pondělí a chybějící silenblok Vám zaslali, email o sledovacím čísle balíku jste měl obdržet kolem 16h, tudíž dřív než jste nám napsal tuto recenzi.

    S pozdravem,
    Tým e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    • nelze se spojit tel. na telefomu jste pouze hodinu za den a ten je pernamentně obsazený - děs

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    omlouváme se, teď v sezóně v plném proudu je pro nás prioritou odeslat všechny objednávky včas. Samozřejmě jsme k dispozici i pro komunikaci. Když se k nám pro velký zájem a nápor volajících nedovoláte, tak, prosíme, použijte e-mail a nezapomeňte uvést číslo objednávky. Formou e-mail reagujeme zpravidla rychle a také je to i přehlednější. Prosíme Vás tímto o pochopení a také o trpělivost. Určitě se budeme snažit vyhovět i Vám.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatná komunikace o stavu objednávky , zboží nám bylo doručeno dvakrát bez možnosti zrušení objednávky

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    omlouváme se, pokud se něco s objednávkou nepovedlo. Máte-li něco dvakrát, určitě nám můžete poslat zboží zpět a peníze Vám obratem pošleme na účet. Teď je v sezóně opravdu moc objednávek a chybička se občas vloudí. Priorita je, aby u Vás objednávky byly co nejdříve a to se nám povedlo (bohužel) rovnou dvakrát - nevšimli jsme si, že jste vytvořili více skoro totožných objednávek. Příště na to dáme větší pozor. Snad nám i přesto zachováte přízeň i nadále.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • nekomunikují
    • nemožno objednat potřebný počet

    Reakce obchodu Kasumex

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen. Teď je sezóna v plném proudu, tak co se komunikace týče, dejte nám, prosím, trochu času a trpělivosti. Opravdu se snažíme, jak to jen jde. A s malým zpožděním zareagujeme postupně na vše. Priorita je co nejrychlejší expedice objednávek, ať zákazníci nečekají příliš dlouho - i když je aktuálně vyšší zatížení e-shopu (sezóna).

    Doufáme, že i tak na nás nezanevřete, rádi tu pro Vás budeme i nadále.

    S přátelským pozdravem
    tým e-shopu
    Kasumex.cz