Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nemám co hodnotit, když ještě nemám, byť již zaplacené, zboží.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Soňo Ochodková,

    Vaše objednávka č. 2024280209 nemohla být expedována, protože do dnešního dne na našem účtu neevidujeme za tuto objednávku platbu.
    Žádáme Vás proto o smazání této nepravdivé a klamavé recenze.

    Děkujeme.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Jak můžete něco chtít hodnotit když mi to ještě nebylo zasláno.To snad ani není pravda.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Petře Květe,

    dle záznamů vidím, že Vám byla tato objednávka doručena dle původní informace, tedy do 5ti pracovních dní.
    V době, kdy jste uděloval toto hodnocení, byla již Vaše objednávka z Parcelshopu v Jincích vyzvednuta, hodnocení tedy nerozumíme a prosíme o jeho smazání.

    Děkujeme.
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po týdnu nedorazilo,jsem velmi zklamán.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, pane Jaroslave Báňo,

    je nám líto, že jste se s tímto problémem neobrátil přímo na nás, mohli jsme situaci společně rychle a věcně vyřešit...
    Váš balíček jsme nachystali a odeslali během dvou dní - o této skutečnosti jste byl informován e-mailem.
    Bohužel přepravce Vaši zásilku ztratil, proto k Vám nedoputovala. Za konání přepravce se omlouváme.

    Kolegyně ze zákaznického servisu se s Vámi nyní pokusí spojit a navrhne možnosti řešení.

    Věříme, že chápete, že chyba nevznikla na naší straně.

    Děkujeme.
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Několik rad sem si objednala a nezmohla sem to vyzvednout a teď to musím platit dopředu když teď nemám a vždy píšu kdy budu mít peníze

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Jiřino Páralová,

    přesně tak, pokud u nás zákazník objedná a (jak sama uvádíte) nezmůže se na vyzvednutí, v následujících objednávkách u nás již nebude moci objednat na dobírku.
    Vychystání a doručování zásilek nás stojí nemalé usilí a finanční prostředky, proto jsme nuceni se zákazníky tohoto typu takto postupovat.

    Pevně věřím, že situaci pochopíte a přehodnotíte Vaše hodnocení - nejedná se totiž o naše pochybení, nýbrž o opatření proti nevyzvedávání zásilek.

    Krásný zbytek dne,

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozené zboží

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Moniko Fröhlichová,

    jsme překvapeni Vaší negativní recenzí. Nemáme od Vás žádnou zpětnou vazbu, že by bylo něco v nepořádku, ačkoliv jsme Vás ihned po doručení kontaktovali s otázkou, zda je vše v pořádku, nebo zda Vám můžeme s něčím pomoci.
    V současné chvíli však vidím, že kolegyně z reklamačního oddělení Vaši recenzi zachytily a situaci s Vámi již řeší.
    Prosím, napište nám sem posléze, jak jste byla spokojena s výsledkem reklamace.

    Děkujeme Vám.
    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednal som sí sadbovy cesnak,poslali ste mi konzumny 2 trieda,3 hlavky boli plesnive,a tri boli male hlavky 3-4 cm.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Juraji Borzi,

    Jahodárna Brozany není a nikdy nebyla dodavatelem sadbového česneku. Informaci o sadbovém česneku na našich stránkách nikde nezmiňujeme, nenajdete u nás ani návod na samotnou sadbu.
    Ačkoli mne mrzí, že jste nebyl s česnekem spokojen, vidím v systému, že jste byl dne 16.9.2024 vyzván kolegyněmi k doložení informací pro reklamaci. Bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádnou reakci, proto není v našich silách reklamaci posoudit/ vyhodnotit.

    Budeme rádi, pokud se na nás obrátíte a budeme moci společně celou situaci vyřešit k Vaší spokojenoti.

    Děkujeme.
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sazenice uvadlé a ve velmi špatném stavu, při nejlepší péči minimálně 3 az 4 patrně už mají svou existenci za sebou.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Ladislave Galusi,

    velice nás mrzí, že jste nebyl s Vaší poslední objednávku na 100 % spokojen.
    Snažili jsme se Vás několikrát kontaktovat, abychom mohli společně celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti, bohužel bez úspěchu. Přali bychom si, abyste byl i s touto objednávkou spokojen tak, jako se všemi předchozími. Pokud budete chtít, můžete se na nás kdykoli obrátit, chybičku rádi napravíme.

    Děujeme.
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Je to moje 2 objednávka jahodníku. Sazenice byly v obou případech málo zakořeněné a pokaždé polovina se neuchytila.
    Angrešt je v pořádku.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Věro Fendrychová,

    velice nás mrzí, pokud Vaše objednávka nebyla přesně podle Vašich představ a omlouváme se za to.
    Ihned předávám Váš případ na oddělení zákaznické péče, abychom s Vámi mohli celou situaci dořešit k Vaší spokojenosti. Věřím, že naše pochybení dokážeme napravit.

    S přáním hezkého dne,
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    některé zboží neodpovídalo popisu v e-shopu. Po upozornění to opravili,ale mě napsali, že to tam mají správně. Když jsem je usvědčila fotkou (vyfotila jsem si původní popis), tak mi řekli, že to bylo opraveno před několika dny. U druhé položky jsem jim napsala, že ji vrátím, ať si ji vyzvednou -je to jejich chyba... a už nikdo nekomunikuje. Myslím, že slovo "omlouváme se" neřeší to, že mi poslali špatné položky. Jahodárna Brozany UŽ NIKDY VÍCE!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Ještě jsem nic nedostal

  • Nedoporučuje obchod

    Rozhodně nedoporučuji. Hlavní důvod objednávky - zakořeněné sazenice jahodníku (dle nabídky skladem!) byly nakonec vyprodané, takže dorazily jen sazenice frigo (za danou cenu bych očekávala kvalitní sazenice ne takové ubožačky). Růže, kterou jsem zakoupila jako dárek k narozeninám, je slabý neduživý keřík se suchými a zažloutlými listy a bez jediného poupěte... Zkrátka - jedno veliké zklamání. Zkusila jsem tento obchod poprvé a také naposledy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel byla moje objednávka na vyvýšený záhon a rostliny zrušena na základě objednávky v minulosti,kterou jsem nemohla převzít z důvodu hospitalizace.Jsem zklamaná a už nebudu nic chtít.Uz jsem u Jahodarny objednávala a bylo to v pořádku.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Heleno Zpěváková,

    Vaše objednávka byla stornována z důvodu jejího neuhrazení.
    V minulosti u Vás evidujeme nepřevzatou objednávku (na dobírku).
    S objednávkami máme kromě práce také finanční náklády, odesíláme živé zboží, pokud tedy zákazník objednávku nepřevezme, většinou se nám balík vrací již se zbožím v naprosto neprodejné kvalitě.
    Pokaždé, když zákazník objednávku na dobírku nepřevezme a objedná u nás znovu, bude muset další objednávku vždy předem uhradit. Omlouváme se, ale nemáme jinou možnost. Riziko dalšího nepřevzetí objednávky na dobírku je příliš vysoké a nákladné.

    Mrzí nás, že i přes to, že se nejednalo o naší chybu a zároveň píšete, že dřív bylo vše v pořádku nám udělujete pouze 20%.

    Ať se Vám daří.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Takovej odpad jste mě posílat NEMUSELI. Už od vás nic nebudu objednávat!
    • Hlavně že jste na to použili takovou VELIKÁNSKOU KRABICI.
    • Rostliny samej šmejd.

    Doporučuji všem ostatní lidem aby od vás nic NENAKUPOVALI.
    Petr Večeř

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, pane Večeři,

    žádáme Vás o smazání této klamavé recenze.
    Od nás Vám byly zaslány pouze prostokořenné sazenice jahodníků, a to před třemi měsíci. Další objednávku máte jako předobjednávku - také na sazenice jahodníků.
    Naše společnost Vám v nedávné době nedodávala žádnou zásilku a rostliny jsme Vám v historii Vašich objednávek nedodávali nikdy. Prosíme, abyste recenzi napsal na stránky správného dodavatele.

    Děkujeme.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost doručení
    • Hlízy nejsou v dobrém stavu

    Že 6 dodaných hlízy dosny jednu reklamuji, je to jen kousek suchého kořene, ostatní jsem zasadila, ale moc nevěřím, že se chytnou, vypadají dost suše

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Hano Auersvaldová,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za zaslání nekvalitního produktu.
    Vaši reklamaci i komentáře na FB evidujeme, zároveň vidím, že Vám již kolegyně ohledně posouzení reklamace psala e-mail.

    Věřím, že zbytek zásilky bude již v pořádku, kdyby ne, jsme tu pro Vás.
    Hezký den.
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velké zklamání. Zboží sice dorazilo, ale dosny mi vůbec nevzešly (silně přischlé) a begónie nebyly dodány v barvě, kterou jsem objednala.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Boženo Hričková,

    velice nás mrzí, pokud naše produkty nesplnily Vaše očekávání.
    Kolegyně ze zákaznického oddělení se Vás snažily opakovaně kontakovat - telefonicky i e-mailem, abychom mohli společně s Vámi celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti - bohužel, zatím neevidujeme žádnou Vaši odezvu.
    Paní Hřičková, pokud máte zájem s námi situaci řešit, neváhejte se na nás obrátit, jsme tu pro Vás.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Krasný okrasný česnek Moly luteum
    • Nejdříve jsem se lekla co mi to přišlo za zbytky misto sazenic. Ale jsou z nich krasné a silné rostliny. Plody jsou veliké a chutné. S jahodami jsme moc spokojeni.
    • Orlíček dělá krásu v nekolika koutech zahrady. Je moc krásný.
    • Okrasný česnek Karataviense vůbec nevylezl ani jeden.
    • Orchidej také bohužel nevylezla...
    • Montbrécie-mix velkých a malých po 30ks. Velkých vylezlo 21. Což je krásné a moc se těším na květy. Z malého mixu bylo zklamání vyšlo necelých deset kousků...
    • Šuškarda ani jedna...a mela jsem 2xpo deseti kusech...

    Těšila jsem se na velikou radost z květů na zahradě a bylo bohužel větší zklamání. Bohužel toho nevyšlo moc z celeho balíčku...

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Jurčíková,

    velice mne mrzí, že jste se zásilkou od nás nebyla na 100 % spokojena a omlouvám se za to.
    V systému od Vás bohužel nevidím žádnou informaci s tím, že nebylo něco v pořádku.
    Prosím, paní Jurčíková, spojte se s kolegyněmi z našeho reklamačního oddělení vyplněním formuláře skrz následující odkaz: https://www.jahodarnabrozany.cz/vracene-zbozi-a-reklamace/?retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/72f9dd41-cf17-4a7a-9479-4fc5f20a109c/
    Kolegyně poslezé celou situaci prošetří a navrhnou takové řešení, které nakonec jistě povede v Vaší spokojenosti.

    Děkuji Vám.
    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Růže NOSTALGIE - dodáno jen slabé trní - čtyři výhony jsou slepé ani náznak poupěte - s dodávky jsem velmi zklamaná, vícekrát od vás již nic nechci a neobjednám. Budu ráda pokud se mi podaří u nich do zimy vyloudit alespoň jeden květ. S vyobrazením v nabídce nemá tato dodávka vůbec nic společného.
    Anna Urbánková, Slunečná 637, 33141 Kralovice

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Urbánková,

    je nám velice líto, že jsme tuto Vaši druhou objednávku nedokázali nachystat tak, aby celá odpovídala Vašim očekáváním.
    Ostatní produkty z objednávky byly v pořádku?
    Prosím, paní Urbánková, spojte se s kolegyněmi z našeho reklamačního oddělení vyplněním formuláře skrz následující odkaz: https://www.jahodarnabrozany.cz/vracene-zbozi-a-reklamace/?retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/72f9dd41-cf17-4a7a-9479-4fc5f20a109c/
    Kolegyně posléze celou situaci prošetří a navrhnou takové řešení, které nakonec jistě povede v Vaší spokojenosti.

    Děkuji Vám a ještě jednou se za celou situaci omluvám.
    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    Ani jedna z pěti objednávek nevyrostla .už nikdy nic peníze vyhozené oknem.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Marto Dostálková,

    na Vaše jméno a e-mailovou adresu u nás evidujeme pouze jednu objednávku, ne pět, jak uvádíte.
    Žádáme Vás proto o úpravu recenze tak, aby odpovídala pravdivým faktům.

    Pokud Vám některá z hlíz nebo cibulovin nevyrašila, tak se velice omlouváme a samozřejmě máte možnost s námi situaci konstruktivně řešit skrz reklamační formulář, který naleznete na našich prodejních stránkách, v dolní části, oddíl Reklamace.

    Děkujeme,
    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Došly nahnilé hlízy.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Zdeňku Raabe,

    po kontrole produktů ve skladu nebyla zjištěna na produktech žádná závada.
    Přesto se velice omlouváme pokud Vám opravdu nepřišla objednávka v pořádku.
    Prosím, můžete nás kontaktovat skrze následující odkaz: https://www.jahodarnabrozany.cz/vracene-zbozi-a-reklamace/?retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/72f9dd41-cf17-4a7a-9479-4fc5f20a109c/ ?
    Kolegyně z reklamačního oddělení s Vámi situaci prošetří a popř. sjednají nápravu.

    Děkuji,
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poslali mi něco jiného, begonie žluté, takovou barvu bych si neobjednala. Navíc mi 2x zaúčtování chybně vyšší částku za balne, když jsem je ta upozornila, tak za jednu objednávku mi vyšší balne vrátili, za druhou nikoliv.

    Poslali mi něco jiného.
    Nevrátili chybně zaúčtování balne.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Aleno Mátlová,

    evidujeme u Vás dvě objednávky.
    Z toho pouze u jedné Vám bylo naúčtováno vícekrét balné, což pravděpodobně vzniká tím, že se opakovaně přihlašujete do košíku, ale nákup v košíku nedokončíte. V druhé objednávce naúčtováno vícekrát balné nebylo - proto Vám nebylo nic navráceno.
    Dle kamerových záznamů Vám byly do zásilky vloženy vždy správné produkty. Pokud s námi chcete i přesto situaci řešit, prosím, obraťte se na následující odkaz, kde se Vám budou kolegyně z reklamačního oddělení velice rády věnovat.

    Děkujeme,
    Ivana z Jahodárny