Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Sazenice přišly včas.
    • Ovšem nebyly v desetipacku zakořeněné, pouze vyndané ze záhonu a dané do 10-packu, kde bojovaly o život. Do teď po přesazení bojují o život.
    • Běžně si nechávám poslat sazenice i stromky poštou z různých zahradnictví, ale tady se mi to nepovedlo. Za mě veliké zklamání.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Jano Urbanová,

    jahodníky pěstujeme jen a pouze v desetipackách, nikoli v záhonech.
    Dle kamerových záznamů Vám byly zaslání krásné vzrostlé sazenice jahodníků. Snad nebyly poškozeny při přepravě.
    Velice nám mrzí Vaše nespokojenost a naše reklamační oddělení je připraveno Váš případ individuálně řešit. Obrátit se na kolegyně z reklamačního oddělení můžete prostřednitvím následujícího odkazu: https://www.jahodarnabrozany.cz/vracene-zbozi-a-reklamace/?retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/72f9dd41-cf17-4a7a-9479-4fc5f20a109c/

    Děkujeme,
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží doručeno v žalostném stavu. Cibulky a další oddenky plesnivé, nebo úplně vyschlé. Drtivá většina rostlin nepoužitelná a mrtvá.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Hano Skořepová,

    evidujeme u Vás objednávku za necelé 3 000Kč, opravdu bylo úplně všechno zboží v žalostném stavu?
    Pokud ano, pak se velice omlouváme a samozřejmě máte právo odstoupit od kupní smlouvy. Prosím, kontaktujte nás a dořešíme společně celou situaci.

    Děkuji,
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost dodání

    Nikdo nekontroluje co prodává. Zboží je nabalené v sáčcích a jak vypadají cibulky nikdo už neřeší. Koupit si pouze kořínky za 50,- Dosny a druhá z části uhnilá. To není v pořádku.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Petře Pavelko,

    ještě jednou se velice omlouváme, že jsme nezaslali objednávku v pořádku.
    V systému vidím, že jste podal reklamaci a ta byla hned druhý den vyřízena a zároveň Vám hned byla refundována finanční částka. Je, prosím, nyní vše již v pořádku?

    Děkuji,
    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opět napadené hnilobou

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Hano Plachtová,

    velice nás mrzí, pokud jsme nedoručili zásilku podle Vašich představ a omlouváme se za to.
    Prosím, kontaktujte s Vaším případem kolegyně z reklamačního oddělení na následujícím odkaze: https://www.jahodarnabrozany.cz/vracene-zbozi-a-reklamace/?retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/72f9dd41-cf17-4a7a-9479-4fc5f20a109c/
    Jistě společně naleznete cestu k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jedna velká katastrofa. Malé seschlé rostliny. Nepoužitelné.

    Již loni jsem objednávala a řekla jsem si, že od nich už nikdy. Letos jsem nikde nesehnala Dosny, tak jsem to zkusila opět u nich objednat. A opět. Katastrofa. Malinké seschlé, sotva 5 cm dlouhé hlízy. U dvou ani sebemenší náznak jakéhokoliv poučku. Jak toto může někdo vůbec vyexpedovat?

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Jano Kostečková,

    osobně jsem ve skladu zkontrolovala stav dosen, které se zdají být naprosto v pořádku.
    Jahodárna Brozany je internetový obchod, který se specializuje na prodej prostokořenných sazenic, hlíz a cibulek. Při správné péči rostlinky vzejdou. Pokud by se stalo, že Vám rostlinky nevzejdou, samozřejmě nás vždy můžete kontaktovat a situaci s Vámi vyřešíme.

    S přáním hezkéhé dne,
    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Růže měla černou skvrnitost, tudíž na odepsání. Přesto jako odborníci neváhali za slušný peníz poslat tuto rostlinu "blbému spotřebiteli".

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Zlato Říhová,

    omlouváme se, že jsme Vám omylem zaslali takto nekvalitní produkt.
    V systému vidím, že jste podala reklamaci, která byla ihned uznána a s kolegyní z reklamačního oddělení se Vám podařilo uzavřít případ vrácením finanční částky na Váš účet už po 4 dnech.
    Věřím, že jsme takto, alespoň trochu napravili naši reputaci a budeme Vás moci vídat mezi našimi zákazníky i nadále.

    S přáním hezkého dne,
    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • většina zasazených cibulek ani nevyleze ze zemně!!!

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Petro Szczeczorová,

    v systému u Vás vidím opakované objednávky a v e-mailu čtu od Vás chválu na naše produkty, prosím, jak si máme tuto recenzi vysvětlit?

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Sazenice jahod byly sice pěkně zabaleny, ale některé z nich už byly v takovém stavu, že se ani neujmuly.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Hano Vykydalová,

    velice mne mrzí, pokud vaše objednávka nedorazila podle Vašeho očekávání a omlouvám se za to.
    V sytému vidím, že jste se s tímto případem obrátila na náš zákaznický servis a situaci řešíte - za což Vám moc děkujeme. Věřím, že jakmile se vrátíte z dovolené, budeme moci uzavřít Váš reklamační případ na základě Vaší spokojenosti s navrhnutým postupem řešení.

    Ať Vám to kvete!

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zavádějící reklama. Zboží neodpovídá tomu co reálně posílají.

    Zakoupili jsme sazenice jahod a přišli nám suché kořeny

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Evo Thieulle,

    dle kamerových záznámů Vám bylo odesláno přesně to, co jste si objednala - frigo sadba jahodníků.
    Co, prosím, neodpovídalo tomu, co jste si objednala?

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    Objednavka byla pred tydnem prijata a to je veskera informace z obchodu, kterou jsem dostala. Pokud objednavka nebude expedovana nasledujici pracovni den, objednavku zrusim.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Květo Havelková,

    Vaši objednávku jste si vytvořila s úhradou předem na náš bankovní účet.
    Informaci, že stále neevidujeme Vaši platbu jste obdržela na e-mail: [email protected].

    Dnes bylo zjištěno, že jste při platbě uvedla špatný variabilní symbol, proto se platba nemohla s objednávkou spárovat.

    Po právu Vás žádáme o smazání/úpravu této klamavé recenze.


    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Již bych tam nenakoupila.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Evo Markvartová,

    prosím, co bylo v nepořádku s Vaší zásilkou?
    Vaše objednávka byla předána přepravci hned druhý den po jejím přijetí.
    Dle kamerových záznamů byly do zásilky vloženy oba produkty, které jste měla objednané.
    Mix Roselily lilií je jeden z nejlépe hodnocených produktů u nás, za poslední 3 roky na něj neevidujeme ani jednu stížnost/reklamaci.
    Zároveň od Vás neevidujeme žádný hovor, e-mail, ani podání reklamace.
    Žádáme Vás tedy o vysvětlení. V opačném případě budeme nuceni nahlásit Vaši recenzi jako lživou/klamavou a úmyslně založenou za účelem poškození jména společnosti.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si 6 sazenic begonií 3 byli v pořádku a 3 na vyhození. Nebyli kvalitně zabalené pro přepravu a ty 3 byli namrzlé. Stáli dost peněz a polovina na vyhození. Jsem velmi zklamaná

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Lenko Preslová,

    velice mne mrzí, pokud Vaše objednávka nedorazila podle Vašeho očekávání.
    Naše zákaznická podpora v registru reklamací, ani v e-mailové schránce neeviduje žádnou informaci o tom, že by bylo něco v nepořádku nebo, že byste byla s nečím nespokojená.
    Pokud chcete situaci řešit ke své spokojenosti, prosím, obraťte se na kolegyně, jistě společně dokážete najít způsob, jak vše napravit.

    Hezký den.

    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sazenice růží přišly ve velmi špatném stavu. Černé větve a olámané nové výrůstky. Velké zklamání jelikož miluji zahradu a růži Bajazo jsem chtěla pro včelky.......

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Ivano Hyrmanová,

    velice mne mrzí, pokud Vaše objednávka nedorazila podle Vašeho očekávání.
    Naše zákaznická podpora v registru reklamací, ani v e-mailové schránce neeviduje žádnou informaci o tom, že by bylo něco v nepořádku nebo, že byste byla s nečím nespokojená.
    Pokud chcete situaci řešit ke své spokojenosti, prosím, obraťte se na kolegyně, jistě společně dokážete najít způsob, jak vše napravit.

    Hezký den.

    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuji

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Lenko Musilová,

    Vaši objednávku jste uhradila až 25.4.2024, téhož dne jste byla e-mailem informována, že jsme vaši objednávku předali do skladu a v následujících dnech (max. 3 dny) bude Vaše objednávka expedována.
    Dnes, tj 30.4.2024 byla Vaše objednávka předána přepravci, tj. třetí pracovní den od vašeho zaplacení.

    E-mail, ani zmeškaný hovor v pracovní době od Vás žádný neevidujeme...

    Proč, prosím, poškozujete jméno naší společnosti touto lživou recenzí, že nekomunikujeme?
    Naopak drtivá většina zákazníků si velice chválí rychlou zpětnou vazbu a vstřícnost naší zákaznické podpory.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Opravdu nepříjemný zážitek. Tyden trvalo, nez doslo k expedici mnou zakoupenoho zboží. Potom byla rostlina poslána na spatne vydejni misto - jine, nez jsem zvolila v objednávce. Kdyz jsem volala, proc je rostlina jinde, řekli jste mi, ze urcite bylo mnou zvolené vydejni misto plné. Overovala jsem a nebylo, řekli mi, ze nebyli plní ani na Vánoce. S PPL jsem si vse musela dojednávat sama.Každopádně jste rostlinu poslali na jine vydejni misto a to skutecne plné bylo. Takze PPL rostlinu nechali na dalsim, jiném miste. Toto misto ma ale otevřeno pouze do 15 hodin, v patek do jedne. Pracuji a proto jsem si zboží objednává tam, kde maji do 18:30 hod. PPL me nejdřív poslali do haje, nakonec mi ale zařídili převoz na spravne vydejni misto, netušila jsem ale, ze to bude trvat tyden. Rostlina prisla v hrozném, zubozenem stavu, v igelitové sáčku, zaparena, hlína vysypana, listy nektere oschle, jine hnily. Poslu vam fotografie a od vas chci, abyste mi poslali rostlinu novou. Je mi za vas trapne, vy byste meli byt ti, kterým na kondici rostlin zalezi nejvice, cele je to vase vizitka.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Heleno Maršíková,

    Vaše objednávka byla expedována přesně pátý pracovní den, od přijetí platby. Tedy v řádném termínu, o kterém jste byla informována při vytváření objednávky.
    Není v našem zájmu svévolně měnit doručovací místa.
    Naopak toto právo má a poměrně často ho využívá přepravní služba, bez vědomí zákazníka.
    Opravdu mě mrzí, že s nimi máte tyto zkušenosti. A popravdě řečeno, zde je nevyřešíme....
    Pokud s námi chcete situaci řešit, obraťte se, prosím, na naši zákaznickou podporu, kde kolegyně jistě najdou způsob, jak nakonec vše urovnat.

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi špatná logistika doručení rostlin.

    Zboží bylo odesláno v pondělí. Ve čtvrtek když jsem se po něm sháněl tak mi na PPL řekli že je balík moc velký tak jim ho ve vybrané prodejně nevzali, s tím že doručí jinam. V pátek volám znovu a PPL mi oznámila že mi to doručí domů. Přišlo to tedy až za týden v pondělí odpoledne. Sadba Korony byla vysypaná ze sadbovače a suchá protože balík neměl označení kde je vrch a neoklápět. Tato sadba byla také slabá a velmi málo zakořeněná bez bílých kořínků. asi zapařená. Pochybuji že se ujme.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, pane Miroslave Samku,

    po prověření celé situce nedošlo z naší strany k žádnému pochybení.
    Krabice byla od nás předána dle pravidel pro správnou manupilaci se zásilkou. Tj. označení přepravním štítkem na vrchním víku krabice a dno krabice bylo rovnoměrně zatíženo, aby nedocházelo k překlápění krabice.
    Vaší recenzí hodnotíte špíše práci přepravní společnosti PPL, ne nás.

    Žádáme Vás tedy, po právu, o smazání/úpravu této recenze dle skutečných faktů.
    Bohužel v silách naší společnosti není ovlivnit, zda bude zásilka přijata na výdejní místo.

    Ale věřte, že kdybyste situaci s námi řešil, přes zákaznickou podporu, udělily bychom vše pro to, aby Vám zásilka byla doručena dříve.

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    - dlouhá doba doručení (víc jak 10dnů), v r.2023 obdobná zkušenost, po urgenci objednávky zboží dorazilo po 15.dnech
    - chtěla jsem 23.04.24 doobjednat nějaké zboží, abych nemusela platit 2x poštovné (expedice původní objednávky z 14.04 24 prý zítra, nebo pozítří 25-27.04.24). Bohužel mi nebylo vyhověno. Asi nechtějí další peníze od zákazníka. Pro mě to znamená jediné, příště budu objednávat u jiného dodavatele.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Naďo Sedláková,

    dle e-mailové komunikace vidím, že jste obdržela informaci, že se vaše objednávka již nachází ve skladu a bude v následujících dnech vyřízena a z toho důvodu nelze s objednávkou již nijak manipulovat.
    I přes tuto informaci, jste žádala o přidání zboží k objednávce..... Kolegyně Vám tedy opravdu vyhovět nemohla.
    V roce 2023 od Vás žádnou objednávku nevidím.

    Ať Vám to kvete!

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už týden čekám na zboží

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Lukáši Novotný,

    Vaše objednávka byla expedována přesně pátý pracovní den. Tedy v termínu, o kterém jste byl informován při vytváření objednávky.
    Zároveň v historii objednávky vidím, že jste byl průběžné o stavu své objednávky informován.

    Vaše negativní recenze je tedy bezpředmětná.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží v době objednávky a zaplacení online bylo skladem,zboží objednáno a zaplace no 8.4. ,bylo nachystáno na vyzvednutí 17.4.,o den dříve bylo odesláno od prodejce.
    Místo mnou objednané a zaplacené odrůdy Mara Bois A+ (2bal), přišlo jedno jedno Mara Bois A+ a druhé Diamante A.
    Nevím proč,se mnou to nikdo s obchodu nepsal.
    Obchod to měl tedy vykompenzovat v dopravě a omluvit se za změnu.
    Nehledě s délkou dodání.
    Nic se nestalo,nedoporučuji.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, pane Davide Svobodo,

    snažili jsme se Vás opakovaně kontakovat, telefonnicky i e-mailem, bohužel již několik dní na naše e-maily, ani zmeškané hovory nereagujete.
    Chtěli jsme Vás informovat, že dle ověření na kamerových záznamech Vám zaměstnankyně zaměnila štítek u jednoho svazku jahodníků.
    Za tuto chybu se velmi omlováme.
    Zboží jste dostal v pořádku tak, jak jste si jej objednal, bohužel však lidskou chybou, byl produkt označen jiným štítkem.
    Přijměte, prosí, ještě jednou naši omluvu.

    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo a obchod nekomunikuje.