Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zatím jsem nebyl důvod psát špatné recenze, ale tentokrát to trvá docela dlouho, zásilka ještě nedorazila, kdyby mi někdo napsal z obchodu, že se na ní pracuje, přijala bych fakt a čekala, ale zaplatila jsem předem a nic se neděje, vím, že je v této jarní době hodně práce, ale???

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Dano Králová,

    Vaší objednávka také obsahuje zakořeněné jahodníky, které v minulém týdnu dorostly do prodejní kvality a začínáme je postupně expedovat.
    Objednávku můžete očekávat v první polovině tohoto týdne.

    Ať Vám to kvete!

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Placeno online 13.4. dnes 19.4. a žádná komunikace.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, Radko Kocourková,

    dnes je pátý expediční den od přijetí platby za Vaši objednávku.
    Jinými slovy, došlo k expedici v termínu o kterém jste byla informována při vytváření objednávky.
    Komunikace o přijetí objednávky i o přijetí platby byla odeslána na Váš e-mail.
    Zmeškaný hovor od Vás neevidujeme.
    Na e-mail ze dne 16.4. v čase 12:58 jsme reagovali ještě ten samý den.

    Prosíme Vás, po právu, o smazání/ úpravu Vaší lživé a klamavé recenze.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží nedorazilo ani za 14 dnů a obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Ireno Koutná,

    pokud si objednáváte produkty z předobjednávky, nebo s dostupností na cestě, je potřeba počítat s delší dobou dodání.
    Na tyto produkty se nevztahuje expediční doba 1 - 5 pracovních dní.
    Žádný e-mail ani zmeškaný hovor od Vás neevidujeme, co tedy máte na mysli tvrzením "obchod nekomunikuje"?

    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    Na moji objednávku zatím nikdo nereagoval a od 11.4,nikdo ani nepotvrdil jestli jste objednávku dostali .V minulých objednávkách byla vaše vazba perfektní .Doufám,že i tato objednávka bude bez problémů.S pozdravem Kopecký

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, pane Karle Kopecký,

    pokud mám správné informace, objednávka byla minulý týden vyřízena.
    Potvzení a ostatní komunikaci máte odeslanou na e-mailovou adresu: [email protected]
    Není vyloučeno, že Vám naše e-maily spadají do spamu. Prosím, kontrolujte si i tuto složku.

    Ať Vám to kvete!

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doufám, že svoje hodnocení budu moci změnit až zboží skutečně dorazí.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Jarmilo Kamlerová,

    Vaše objednávka obsahuje produkt, který měl při objednání dostupnost: v průběhu dubna.
    Zpracována bude v průběhu příštího týdne.

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    • Velmi pozdní dodávka zboží.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, pane Dalibore Vašinko,

    Vaše objednávka právě ve skladu čeká na zabalení, bude tedy odeslána v termínu, o kterém jste byl při vytváření objednávky informován.
    Žádáme Vás, po právu, o smazání této klamavé recenze.

    Jitka z Jahodárny

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Moc mě to mrzí. Vždy vše dorazilo ok. Nyní žádná zpráva a to čekám na houby , škoda.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Frantelová,

    Vaše objednávka byla včera předána do skladu k vyřízení a dnes bude předána přepravci k doručení.
    Jsme si vědomi toho, že se momentálně nacházíme ve skluzu o pár dní.
    Čelíme velkému náporu objednávek a nečekané nemocnosti našich zaměstnanců, zároveň nám zatím komunikace mezi naším systémem a systémem Heureky nedovoluje zasílat dotazník spokojenosti později.
    Za celou situaci se Vám velice omouváme.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednávala jsem si jahody,angrešt a rybíz vypadalo by to pěkněkdyby to bylo lépe zabalené ale přišlo to v hrozném stavu z krabice všude vypadávala hlína keříky byli z květináčů vysunutý keříky polamany byla jsem docela zklamaná když mi to předali asi by to mohli lépe balit budu se jen modlit aby se to uchytilo.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Naušová,
    řešila jste tuto situaci s naší zákaznickou podporou?

    Jitka z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím stále čekám na dodání a na základě dotazu jsem se dozvěděla , že nestíháte vyřizovat velké množství objednávek a má zásilka bude expedovaná až od 22.4.2024 což mi připadá dlouhá čekací doba. Měli by jste na svých stránkách informovat o lhůtě expedice.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Dušátková,

    Vaše objednávka obsahuje pouze jeden produkt, který v době objednání neměl dostupnost skladem.
    U tohoto produktu byla uvedena dostupnost: v průběhu dubna, jelikož zasazené jahodníky nebyly ještě v dostatečné prodejní kvalitě.
    Objednávky s tímto produktem budeme hromadně odesílat v příštím týdnu tak, jak jste byla informována.

    Děkujeme za pochopení.

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od potvrzení objednávky žádný další mail a zásilka dosud nedorazila. Jediné co přišlo, je dotazník spokojenosti. Takže nejsem spokojená.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Dostálová,

    Váš balíček je od včerejšího dne v přepravě a dnes by mělo dojít k doručení na Vámi vybrané místo.
    Jsme si vědomi toho, že se momentálně nacházíme ve skluzu o pár dní.
    Čelíme velkému náporu objednávek a nečekané nemocnosti našich zaměstnanců, zároveň nám zatím komunikace mezi naším systémem a systémem Heureky nedovoluje zasílat dotazník spokojenosti později.
    Za celou situaci se Vám velice omouváme.

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    6 dnů a žádné informací ohledně doručení

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, pane Kundrato,

    Vaše objednávka byla dnes po deváté hodině nachystána, čeká ve skladě už pouze na zabalení a ještě dnes bude předána přepravci.
    Jsme si vědomi toho, že se momentálně nacházíme ve skluzu o pár dní.
    Čelíme velkému náporu objednávek a nečekané nemocnosti našich zaměstnanců, zároveň nám zatím komunikace mezi naším systémem a systémem Heureky nedovoluje zasílat dotazník spokojenosti později.
    Za celou situaci se Vám velice omouváme.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zatím mi nic nepřišlo

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Rohlenová,

    Vaši objednávku s jahodníky dnes budou zaměstnanci připravovat a ještě dnes by měla být Vaše objednávka předána přepravci.
    Jsme si vědomi toho, že se momentálně nacházíme ve skluzu o pár dní.
    Čelíme velkému náporu objednávek a nečekané nemocnosti našich zaměstnanců, zároveň nám zatím komunikace mezi naším systémem a systémem Heureky nedovoluje zasílat dotazník spokojenosti později.
    Za celou situaci se Vám velice omouváme.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    Od potvrzení přijetí platby, žádná jiná komunikace už přes týden!

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Červená,

    i Vaši objednávku vidím ve skladu již jako nachystanou, čeká ve skladě už pouze na zabalení a ještě dnes bude předána přepravci.
    Jsme si vědomi toho, že se momentálně nacházíme ve skluzu o pár dní.
    Čelíme velkému náporu objednávek a nečekané nemocnosti našich zaměstnanců, zároveň nám zatím komunikace mezi naším systémem a systémem Heureky nedovoluje zasílat dotazník spokojenosti později.
    Za celou situaci se Vám velice omouváme.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel jen mail potvrzující objednávku, jinak je rádiový klid, nic nepřišlo, žádná informace jestli je nějaký problém. Naštěstí objednáno na dobírku. Zaslání dotazníku spokojenosti je úsměvné.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, pane Dřevojánku,

    Vaši objednávku vidím ve skladu již jako nachystanou, čeká ve skladě na zabalení a ještě dnes bude předána přepravci.
    Jsme si vědomi toho, že se momentálně nacházíme ve skluzu o pár dní.
    Čelíme velkému náporu objednávek a nečekané nemocnosti našich zaměstnanců, zároveň nám zatím komunikace mezi naším systémem a systémem Heureky nedovoluje zasílat dotazník spokojenosti později.
    Za celou situaci se Vám velice omouváme.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 14 dny jsem objednala cibulky,které byly skladem a měly být odeslány ihned a stále nic. Přitom dle informací na jejich stránkách odesílají produkty skladem ihned, nejpozději do 5 dnů a stále se nic neděje. U konkurence se mi toto ještě nestalo a příště objednam zase tam,kde jsem byla spokojená. Rozhodně ne zde.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Kvasnovská,

    máte pravdu, omlouváme se Vám.
    Vaše objednávka se, z námi neznámých důvodů přeřadila do jiného stavu, než měla a proto k expedici stále nedošlo.
    Za tuto hrubou chybu se velice omlouváme a ihned předáváme informaci do skladu, aby byla Vaše objednávka vyřízena přednostně.

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím nic nepřišlo, už čekáme týden

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Čápová,

    chápu, že se nemůžete dočkat :-).
    5 pracovních dní je pro nás, bohužel, v nejvyšší sezóně standardní doba dodání. Omlouváme se, objednávek je opravdu veliké množství.
    Vaše objednávka je již ve skladu a akorát čeká na vyřízení. S největší pravděpodobností ještě dnes zabalíme.
    Věřím, že kvalitou produktů si vyžehlíme, pro Vás, tak dlouho čekají dobu.

    Ať Vám to kvete!

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemám žádné informace o zásilce. Po týdnu stále nedorazila, vše bylo skladem.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Gregerová,

    chápu, že se nemůžete dočkat :-).
    5 pracovních dní je pro nás, bohužel, v nejvyšší sezóně standardní doba dodání. Omlouváme se, objednávek je opravdu veliké množství.
    Vaše objednávka je již ve skladu a akorát čeká na vyřízení. S největší pravděpodobností ještě dnes zabalíme.
    Věřím, že kvalitou produktů si vyžehlíme, pro Vás, tak dlouho čekají dobu.

    Ať Vám to kvete!

    Veronika z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 3.4. Dnes je 12.4. a zboží stále nemám a obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Ulmanová,

    Vaši objednávku vidím již jako doručenou.
    Jsme si vědomi toho, že se momentálně nacházíme ve skluzu o pár dní.
    Čelíme velkému náporu objednávek a nečekané nemocnosti našich zaměstnanců, zároveň nám zatím komunikace mezi naším systémem a systémem Heureky nedovoluje zasílat dotazník spokojenosti později.
    Za celou situaci se Vám velice omouváme.

    Ivana z Jahodárny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi dotazník, abych vyjádřila svůj názor na !"Jahodárna Brozany",ale bohužel sazenice nikde a ani zmínka o tom, že už je objednávka chystána. Nedej bože, že už je vyexpedována.

    Reakce obchodu Jahodárna Brozany nad Ohří

    Dobrý den, paní Miklášová,

    Vaši objednávku vidím již v rukách přepravce.
    Jsme si vědomi toho, že se momentálně nacházíme ve skluzu o pár dní.
    Čelíme velkému náporu objednávek a nečekané nemocnosti našich zaměstnanců, zároveň nám zatím komunikace mezi naším systémem a systémem Heureky nedovoluje zasílat dotazník spokojenosti později.
    Za celou situaci se Vám velice omouváme.

    Ivana z Jahodárny