Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Něco slibují a potom neplní!

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den Petře,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. I negativní hodnocení je pro nás velice důležité a posouvá nás dále. Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].

    S přáním hezkého dne,
    tým iStyle

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Fronty více než hodina

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Vážíme si Vaší upřímnosti. Za delší čekání se Vám omlouváme a můžeme Vás ujistit, že se jednalo o ojedinělý případ. Příští nákup proběhne opět hladce :-)

    S přáním hezkého dne,
    tým iStyle

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Moc dlouho trvá doručení

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Vážíme si Vaší upřímnosti. Za delší čekání se Vám omlouváme a můžeme Vás ujistit, že se jednalo o ojedinělý případ. Příští nákup proběhne opět hladce :-)

    S přáním hezkého dne,
    tým iStyle

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Píšete, že 17.12.2022 jsem zakoupil Apple AirPods MV7N2ZM/A, avšak do dnešního dne mě nikdo nebyl schopen informovat, kde je zboží, co se přihodilo, že nedorazilo, jaké nastaly komplikace...

    Je to velice smutné, 17.dní od koupě zboží a do dnešního dne nemám ani zboží, ani peníze, ani vyjádření, jak to s těmi sluchátky Apple AirPods MV7N2ZM/A vlastně je...

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s nákupem. Vámi popsanou situaci prověříme a budeme Vás informovat. Jistě se nám podaří vše vysvětlit a zajistit oboustrannou spojenost.

    Doufáme však, že na nás nezanevřete a dáte nám v budoucnu šanci přesvědčit Vás o kvalitě našich služeb.

    S přáním hezkého dne,
    tým iStyle

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochotna obsluha

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. I negativní hodnocení je pro nás velice důležité a posouvá nás dále. Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].

    S přáním hezkého dne,
    tým iStyle

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží objednáno ve čtvrtek 15.12.2022 - bylo skladem více kusů a po mém upozorňování a tázání se, kdy bude doručeno, tak ve středu 21.12.2022 teprve předáno přepravci....

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Vážíme si Vaší upřímnosti. Za delší čekání se Vám omlouváme a můžeme Vás ujistit, že se jednalo o ojedinělý případ. Příští nákup proběhne opět hladce :-)

    S přáním hezkého dne,
    tým iStyle

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Workers in there almost dont even look at your face and answers your questions very unwillingly, staff should be more helpful . I would never suggest anyone to go there, same phones exists also other Apple sellers,please buy apple product any other place, not from İstyle.cz

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Hello,

    Thank you for your feedback. Even a negative review is very important to us and moves us forward. If you would like to give us more details, we would be happy to. You can contact us via email at [email protected].

    Have a nice day,
    iStyle team

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhé čekání na objednané zboží

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Vážíme si Vaší upřímnosti. Za delší čekání se Vám omlouváme a můžeme Vás ujistit, že příští nákup proběhne opět hladce :-)

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručení avizované do 2-3 dnů a stále nic. Komunikace nula. Až na dotaz jsem dostala strohou zprávu, že bude expedováno příští týden. Bez omluvy.

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Vaší zpětný vazby, byť negativní, si velice ceníme. Vše špatná zkušenost nás velice mrzí, avšak pevně věříme, že Vaše příští objednávka bude zpracována bezprostředně po jejím učinění :-)

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • vše skladem
    • Na vyzvednutí máte 2 dny...

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. I negativní hodnocení je pro nás velice důležité a posouvá nás dále. Budete-li nám chtít sdělit více, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potíže s dovozem PPD.

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Vážíme si Vaší upřímnosti. Za komplikace s přepravní společností se Vám omlouváme a můžeme Vás ujistit, že se jednalo o ojedinělý případ. Příští nákup proběhne opět hladce :-)

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Osobně jsem si zde nic nekupoval, ale někdo omylem napsal do objednávky můj email. Obchod jsem musel asi 3x urgovat, aby můj email z cizí objednávky odstranil. Asi až po té 3tí urgenci teprve obchod napadlo zavolat zákazníkovi, který si objednal zboží a omylem do své objednávky napsal můj email. Nepochopím, že eshop s Apple produkty neověřuje email svého zákazníka, který si zakoupí zboží za 7000,- Kč? Komunikace evidentně žádný zázrak nebude... tohle by si měl obchod dát dohromady!!! Za mě je to naprosto špatné zacházení s údaji zákazníků a zásadní procesní chyba!!!

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Vaší zpětný vazby, byť negativní, si ceníme. Správnost uvedených údajů je čistě v rukou našich zákazníků a závisí na jejich pečlivosti a svědomitosti. Je samozřejmě možné, že občas nějaké to písmenko ujede a ve spěchu si to neuvědomíme - v našich silách ani možnostech však není možné tuto skutečnost ohlídat.

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problémové doručení přes DPD.

    Problémové doručení přes DPD.

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den Michale,

    Vážíme si Vaší upřímnosti. Za komplikace s přepravní společností se Vám omlouváme a můžeme Vás ujistit, že se jednalo o ojedinělý případ. Příští nákup proběhne opět hladce :-)

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost
    • Lenivost

    Naprostá neschopnost zaslat objednávku, kterou jsem vytvořil v sobotu. Po třech telefonátech a neustálého vymlouvání, jste nebyli schopni tři dny poslat objednávku se zbožím, které bylo skladem. Tímto stylem moc jako obchod nevyděláte.

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den Jirko,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. I negativní hodnocení je pro nás velice důležité a posouvá nás dále. Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dostal jsem zboží v hrozném stavu. Už nikdy

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. I negativní hodnocení je pro nás velice důležité a posouvá nás dále. Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříjemný personal

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. I negativní hodnocení je pro nás velice důležité a posouvá nás dále. Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod se mnou vůbec nekomunuikuje.

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Vaší zpětný vazby, byť negativní, si velice ceníme. Tato špatná zkušenost nás velice mrzí. Vaši objednávku jsme prověřili a evidujeme úspěšné zaslání potvrzení (souhrnu) objednávky a následně i potvrzení zadání Vaší objednávky k dalšímu zpracování. Pro více informací nás můžete kontaktovat na e-mailové adrese [email protected]

    Pevně věříme, že při příští návštěvě se takovýmto neduhům zdárně vyhneme.

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nabíječka hodinek nefunguje

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Vzniklá situace nás velice mrzí. Budete-li nám chtít sdělit více informací, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ze zdravotních důvodů jsem nestihl do 2. dne obj. vyzvednout. Ještě týž den později večer jsem se omluvil a nabídl řešení alespoň úhrady zboží a následné vyzvednutí. Reakce obchodu byla ale jasná, objednávka se automaticky ruší a tak se i stalo. Nabídku nové objednávky jsem odmítl. Nelíbí se mi přístup této obchodní společnosti. Často objednávám novinky které jsou v 1. vlně vyprodány. Zde bych tedy silně narazil s velmi krátkou rezervací a ještě nemožnost prodloužení.

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den Jiří,

    Vaší zpětný vazby, byť negativní, si velice ceníme. Tato špatná zkušenost nás velice mrzí, avšak na Vaši žádost o prodloužení jsme nemohli zavčasu reagovat. Pevně věříme, že při příští návštěvě se takovýmto neduhům zdárně vyhneme.

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velké technické problémy s e-shopem istyle, nedůstojné pro firmu se statutem Apple Premium Partner:
    • 1. Ze standardního počítače (PC, windows 10, chrome) nefungoval nákupní košík. Po kliknutí na "Zobrazit košík" se pokaždé zobrazila hláška, že košík neobsahuje žádné zboží.
    • 2. Pokusil jsem se tedy nákup provést na svém sekundárním zařízení (ipad pro 2017, chrome). Kvůli bugům e-shopu istyle se mi zablokoval istyle účet a nešlo se přihlásit.
    • 3. E-shop mi nedovolil dokončit objednávku ani jako host s mou primární emailovou adresou, protože jsem ji už měl registrovanou... Takže jsem musel objednávku dokončit s jiným emailovým účtem.
    • 4. V nákupním košíku (a stejně tak i v mailu potvrzujícím objednávku) byla uvedená odlišná cena bez DPH, než potom ve finální faktuře.
    • Tyto problémy jsem podrobně popsal zákaznickému oddělení istyle. Jako omluvu mi poslali dárkový poukaz v hodnotě 500 Kč a slíbili opravu technických chyb. Celkově velmi nepříjemný nákup s řadou technických chyb, včetně následné komunikace s e-shopem časová ztráta v řádu několika hodin.

    Reakce obchodu iSTYLE.cz

    Dobrý den Martine,

    Vaší zpětný vazby, byť negativní, si velice ceníme. Tato špatná zkušenost nás velice mrzí. Pevně věříme, že při příští návštěvě se takovýmto neduhům zdárně vyhneme.

    S přáním hezkého dne,

    Tým iSTYLE