Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Koupil jsem kožený kryt, který ale není kožený. Je z plastu....
Nikde v popisu jsem se to nedočetl.Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Uvedenou skutečnost, resp. popis zakoupeného produktu, prověříme a napravíme. Za vzniklé nepříjemnosti se Vám omlouváme.
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, byť ne pozitivní. Z Vaší strany evidujeme jediný dotaz, který byl zodpovězen e-mail ještě téhož dne. Objednávku, k níž se toto hodnocení váže evidujeme též jako doručenou bez komplikací.
Bohužel tak nedokážeme zjistit, co Vás k tomu hodnocení vedlo, neboť k žádnému pozdržení komunikace z naší strany nedošlo. Budeme rádi, doplníte-li nám další informace, které by mohli pomoci s prověřením Vaší zkušenosti - zaslat nám je můžete na e-mail [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
- Když nastal problém s objednávkou udělanou přes internet, obsluha okamžitě řekla, že je to moje chyba a ani se nesnažila najít řešení. Moje chyba to ale nebyla.
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s nákupem v kamenné prodejně iSTYLE. Poznatky z Vaší návštěvy předáváme vedení dané prodejny k nápravě.
Doufáme, že na nás nezanevřete a dáte nám v budoucnu šanci přesvědčit Vás o kvalitě našich služeb.
Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
Bohužel od momentu objednávky žádná komunikace ani info o možném doručení.
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání, avšak Vaše výtka se rozchází se zjištěnými informacemi na naší straně. V rámci e-mailu potvrzujícím objednávku je komunikován předpokládaný termín dodání; změny stavu objednávky, hlavně pak její odeslání bylo komunikováno systémovou zprávou na Vámi poskytnutý e-mail. Další komunikace poté probíhá ze strany zvoleného přepravce a to skrze e-mail nebo telefonní číslo.
Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Objednala jsem si zboží z autorizovaného obchodu a byla sem zklamaná.. telefon za 26 tisíc přišel obaleny papírem v krabici.. žádné zajištěni nic opravdu jsem očekávala vic!
Par dnu na to sem si pro dceru objednala plastové hračky z hračkárny za 536 Kč a zboží bylo mnohem důkladněji zabalenoReakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme za zpětnou vazbu. Uvedenou skutečnost prověříme a zapracujeme na zlepšení. Snad nám i přes tuto negativní zkušenost zachováte přízeň i do budoucna.
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
- Občas bývají slevy
- Příšerné jednání se zákazníkem
- neuvěřitelná neochota personálu
- produktová krabička byla špinavá
Nechci hodnotit iStyle jako celek. Tato recenze se týká jen prodejny ve Vaňkovce v Brně.
Měl jsem možnost setkat se s dvěma pracovníky a oba byli neochotní a neprofesionální.Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s nákupem v kamenné prodejně iSTYLE. Poznatky z Vaší návštěvy předáváme vedení dané prodejny k nápravě.
Doufáme, že na nás nezanevřete a dáte nám v budoucnu šanci přesvědčit Vás o kvalitě našich služeb.
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
- speciálka apple
- velký výběr
- téměř vše skladem
- vysoké ceny
- zavádějící informace na webu - výkupní bonusy
- neprofesionální jednání personálu(nejsou schopni ani vysvětlit proč bonus nedostanete)
Nakupuji zde opakovaně, ale atmosféra a obsluha obchodu se změnila z místa kde bylo možné získat kvalifikované rady a koupit výrobky za přiměřenou cenu se změnila na obyčejnou šméčkovou prodejnu s elektronikou, kde se vás snaží obrat na výkupu o každou korunu, to co je na jako akce na webu najednou neplatí a nejsou schopni ani vysvětlit proč. Škoda příště půjdu jinam.
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Vámi udělené hodnocení je pro nás velice důležité a posouvá nás dále. Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
- Neprofesionalita zákaznického centra a pracovnice K.Kmochové.
17.6.24 jsem objednala Macbook Pro, objednávka potvrzena, druhý den mail, že obj. 2000347861 ruší z důvodu vyprodání produktu. Hned nato jsem udělala druhou objednávku 2000347983 téhož. Zároven jsem volala na zákaznickou linku pro ověření, zda je objednávka opravdu platná.Operátorka byla arogantní, neochotná, stěžovala jsem si na ni a firma se mi telefonicky omluvila na základě zpětného poslechu hovorů s ní. Peripetie se zrušenou objednávkou, střet s protivnou operátorkou, tím to začalo. Následně mi bylo sděleno p. K.Kmochovou, že vyzvednutí nové objednávky prodlužuje o 3 dny. Když jsem na prodejnu dorazila v 18.00,nic nebylo nachystané a objednávka byla zrušena!! Prodavač mi sdělil, že to bylo rezervované jen do 13.00 a to dokonce za cenu o 20000 vyšší, než jsem notebook objednávala. Ačkoliv v mailu přišlo potvrzení, že rezervace jsou vždy do 21.00 na dané prodejně. Zde očividně levá ruka neví co dělá pravá a já tímto p.Kmochové "děkuji" za komplikace díky její nekompetentnosti. Kvůli ní jsem přišla o možnost 14denní lhůty pro vrácení zboží, protože tím, že objednávka byla zrušena, musela jsem notebook zakoupit na místě a p.prodavač po schválení od vedoucího mi na notebook poskytl slevu, za kterou jsem jej nakoupila původně přes internet. Za tuto cenu již byl notebook vyprodán a nešlo udělat novou objednávku. Panu prodavači jako jedinému patří dík, vyřešil to jak nejlépe v dané situaci mohl. Kupovala jsem za několik desítek tisíc notebook, jediné co jsem chtěla, objednat, zaplatit, vyzvednout a místo toho mě čekal střet s výše popsanými nepříjemnostmi a neprofesionalitou dotyčných dam. IStyle nedoporučuji, Holečková.
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání - do budoucna to však napravíme. Popsanou situaci prověříme a v nejbližší době se s Vámi spojíme mocí e-mailu.
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
V Alze do půlnoci objednáš, druhý den máš.
V iStylu v pondělí objednáš, v pátek pozdě odpoledne máš.
Byl jsem názoru, že by člověk měl nakupovat u "kovářů". Bohužel zjišťuji, že "kováříci" jsou čilejší a mnohdy i levnější, než-li autorizovaní prodejci.Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání - do budoucna to však napravíme.
Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Vše doručeno
- Žádal jsem obchod v při objednávce, kde se zadává poznámka, aby balík byl diskrétní a nebylo poznat že se jedná o iSTYLE. Jakožto jednoduchý požadavek nebyl splněn a dárek byl prozrazen. Vím, jedná se o banalitu, ale v takovém případě je to věčná poznámka.
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den, Luďku,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání, avšak dle kontroly potvrzení objednávky nedošlo k uvedení poznámky / přání a my jej tak nemohli při zpracování zohlednit.
Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
- Široký výběr
- Objednávkový systém
- Doprava
Při platbě přes Apple Pay nelze objednat do výdejního místa, při objednání do výdejního místa zase nejde platit přes Apple Pay. E-maily od dopravce DPD jsou psané rozbitou češtinou a vypadají jako podvodné. K objednávce měl být promo kód na služby Applu, nebyl u objednávky a e-mail s kódem nepřišel, musel jsem ho získávat zpětně. Celkově zkrátka špatná a frustrující zkušenost.
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání - do budoucna to však napravíme.
Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
Čekám na zboží už 7 dni a furt nic !!!
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání - do budoucna to však napravíme.
Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
- Velký prostor
- Obsluha KATASTROFA
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání - do budoucna to však napravíme.
Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
Staff at iSyle are always rude. The info about the product was also wrong.
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Hello,
We are very sorry to hear about your bad experience with buying from the iSTYLE brick-and-mortar store. We are passing on the findings of your visit to the management of the store in question for correction.
If you would like to provide us with further details, we would be happy to do so. You can contact us by email at [email protected].
Have a nice day,
iSTYLE team -
Nedoporučuje obchod
- nižší cena než na AppStore
- čekala jsem rychlejší dodání
- potlučená dodací krabice
- orig. krabička od telefonu ušmudlaná, ošuntělá
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Objednávka byla zpracována a odeslána bezprostředně po jejím přijetí. Doručení proběhlo následující pracovní den. Byla-li tato lhůta dodání pro Vás nevyhovující, doporučujeme využít expresního doručení nebo osobního odběru na jedné z našich kamenných prodejen.
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
Nekomunikuje
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme za zpětnou vazbu. Z naší strany evidujeme všechny Vaše dotazy jako zodpovězené a stavové zprávy ohledně objednávky jako odeslány / doručeny. Je-li i tak něco v nepořádku, kontaktujte nás, prosím, na adrese [email protected] - vše následně prověříme.
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
- ušetřil jsem si cestu do Prahy
- zboží ve Vaňkovce nebylo, přestože e-shop ukazoval, že tam je
- nedostatek informací pro rozhodování ohledně skla na e-shopu
- chatbot neschopen poradit ani poslat dotaz jako followup na lidský support
- nemožnost vyzvednutí v iStyle ve Vaňkovce
- pouze jedno místo DPD na Brně-středu v obchodě s domácími mazlíčky
- zmatečný proces celé objednávky - když chcete rovnou nalepit sklo, musíte si v DPD napřed vyzvednou objednávku a až pak přijít do iStyle
- neproškolená obsluha - dostal jsem nabídku si odnést mobil se špatně nalepenou fólií
- po odmítnutí se nalepení povedlo, ale musel jsem se u obsluhy dožadovat se svých zákaznických práv (například, že servis by měl hradit náklad spojený s nekvalitně odvedenou službou a poslat mi náhradu za špatně nalepené sklo)
- překvapivě se stala chyba při všech krocích - nebyla to happy path
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. I negativní hodnocení je pro nás velice důležité a posouvá nás dále.
Osobní odběr lze při objednání zvolit pouze v případě, jsou-li všechny objednávané produkty na požadovaném místě dostupné. Podobně to funguje i v případě výdejních míst DPD, která jsou nabízena dle jejich aktuální dostupnosti. Lepení ochranných prvků, jako jsou právě sklíčka, není možné na expediční skladě provádět a to sice s ohledem na nevhodné podmínky. Z tohoto důvodu nabízíme službu Aplikace ochranného skla pouze na kamenných prodejnách, kde Vám můžeme zajistit tu nejvyšší kvalitu a preciznost nalepení.
Budete-li nám chtít sdělit další podrobnosti, budeme rádi. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
- Prostorná prodejna (Masaryčka)
- Dostupnost prodejny
- Neochota personálu
- Neodbornost
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s nákupem v kamenné prodejně iSTYLE. Budeme rádi, pokud nám sdělíte více informací, které nám pomohou vypilovat případné nedostatky v našich službách. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailu [email protected].
Doufáme, že na nás nezanevřete a dáte nám v budoucnu šanci přesvědčit Vás o kvalitě našich služeb.
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
Dorazilo mi nefunkční zboží. Myslím, že vzhledem k tomu, kolikrát již bylo viditelně rozbalené, jsem nebyl první. Zřejmě ho zkoušejí udat, až už někdo bude tak otrávený, že jim to zpátky nepošle.
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Velice nás mrzí, že máte se zakoupeným produktem špatnou zkušenost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto chceme tuto nepříjemnost vyřešit co nejdříve. Budeme rádi, pokud se na nás za tímto účelem obrátíte a to jak přes zákaznickou linku 234 768 234 nebo přes náš e-mail [email protected].
S přáním hezkého dne,
Tým iSTYLE -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- nabídka zboží
Za 30 let svého podnikaní takového jednaní s firemním zákazníkem jsem nikdy nezažil. Objednávka provedena a zaplacena 2.01.2024 do dnes 10.01.2024 objednávka není vyřízena. Při vyberu příslušenství k zakoupenému iPhonu se vám na stránkách e-shopu nabízí zboží které není možné spárovat s telefonem (spolu nekomunikuji). Doba dodaní zaplacené předem kartou objednávky (z Prahy 1 na Prahu 8) 4 dni ( z toho 2 dni naháníte doručeni po telefonu). Na dotazy poslané přes email se odpovídá až po týdnu od provedeni a zaplaceni objednávky. Objednávka stále není dořešena, zboží vraceno na kamennou prodejnu v Praze, žádné info o odstupu, nevíte co je s vašimi penězi. Při vraceni zboží na pobočku personál na vaše IČo vytvoří další nový účet který se neumí spárovat takže mate 2 účty na 1 IČo pod různými emaily (na jednom je nákup a na druhým je vratka/odstup. Bohužel na nové vytvořený účet nemate šance se přihlásit (neznáte heslo a když se zkusíte přihlásit přes zapomenuté heslo u dalšího emailu vám zdili že email není v databázi e-shopu)! Neochotný personál na telefonu kam se zákazník skoro nemá šance se dovolat. Na místo pomoci s vyřízením objednávky se s vámi bude hádat po telefonu (telefonování 5.01.2024) neporadí vám jak postupovat s výměnou či vracením před chvilkou doručeného nevhodného zboží které sami doporučuji u zboží jako vhodné příslušenství. Nemohl jsem si ani představit že u takové firmy se ději takové věci. Včera opět po 15 minutovém volaní a velkém štěstí z dovolaní mi slečna řekla že ještě tento den během chvilky mně budou kontaktovat telefonicky s prodejny na které jsem vracel zboží o stavu mého odstoupeni a o době vyřízeni odstupu podaného před 6 dni (nic se nestalo, žádný kontakt). Určitě nedoporučuji, zvažte si moc dobře zdejší nákup, šetřete svůj čas a nervy. Zde by se měli prodávat zážitky pro zvýšeni adrenalinu a ne Apple produkty. Nákup poprvé a naposledy, již nikdy víc podobného se nepřeji zažit. Obrovské zklamaní.
Reakce obchodu iSTYLE.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání - do budoucna to však napravíme.
Budeme rádi, kontaktujete-li nás, abychom mohli celou situaci blíže prověřit a vyřešit případné nedostatky, které přetrvávají. Obrátit se na nás můžete pomocí e-mailového spojení [email protected].
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE