Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo objednáno s tím, že je skladem, po týdnu nečinnosti jsem zaurgoval dodání a zboží dorazilo do 3 dnů, ale komunikace veškerá žádná.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • malá pružnost

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel u vaší objednávky, odměny z programu iBod, neevidujeme žádnou poznámku, email, nebo dotaz.
    V případě jakéhokoliv dotazu jsme samozřejmě schopni pružně reagovat.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velmi drahé zboží

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    naše zboží se vyznačuje kvalitním provedením a proto se Vám jeho cena může zdát vyšší, než u konkurence. Ve Vaší objednávce jste použil dárkový kupón, který jste dostal jako dárek a tak byla cena zboží ještě o dalších 500Kč nižší. Díky kuponu jste měl na nákup slevu 82%.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výhody? Žádné
    • Předražené zboží, kdy kvalita rozhodně neodpovídá ceně

    Delší dodací lhůta
    Objednala jsem si mimo jiné multifunkční šátek na outdoorové aktivity, stál 300 Kč, avšak je to kus hadru, vůbec nedrží na krku jak popisují a vypadá že se začne každou chvíli párat. Ale má na sobě logo Husky, tak z toho má asi člověk padnout na zadek a mlčet

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel jsme na našem eshopu nenašli u šátku Doks Vámi zmiňovaný popis o "držení na krku"
    Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej samozřejmě vrátit ve 14 denní lhůtě od doručení.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zmatky v souvislosti s iBOD.
    • - jedna objednávka přes iBOD, objednány 2 různé výrobky HUSKY
    • - následně mail ohledně slevového kuponu z HUSKY
    • - nutno se hlásit na HUSKY portál, opět zadávat do košíku ...
    • tím se objednávka z iBOD rozdělila na 2 dodávky
    • - první část dodal GEIS (nutno přesměrovat na GEIS point, obvykle nebývám v 11 hod dopoledne doma, takže jsem si zajel 20 km na nejbližší GEIS point)
    • - druhou část doručilo PPL
    • - slevový kupon na 40% - nikde se mi těch 40% neprojevilo
    • Celkový dojem z nákup => zrušení iBOD konta
    • S pozdravem
    • Martin Šindlář
    • logistika ve spojení s iBOD
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Doručovací firma Geis
    • Řidič, dle sdělení obchodu měl včas informovat, kdy balík doručí.
    • Jednou zavolal, telefon jsem nestihl.
    • Na zpětné volání z mé strany 3x nereagoval a po hodině přišla sms s tím, že zboží je připraveno k vyzvednutí na Geis pointu

    Ze strany obchodu vše v pořádku.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za negativní zkušenost s dopravní firmou.
    Na neustálém zlepšování spolupráce s firmou GEIS pracujeme a zajistíme, aby se toto již neopakovalo.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • výběr outdooru
    • když si zboží objednám v neděli a je tam napsáno že mi dorazí do 2. dne tak to podle mne není středa - bohatě by stačilo napsat do týdne a je to v pohodě, na odběr jsem nespěchal

    Normální e shop

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    v infomail k Vaší objednávce z 11.12.2016 je předpokládaný datum expedice "zítra" tj. 12.12.2016
    Zboží bylo dopravci GEIS opravdu předáno 12.12.2016
    V infomailu není zmíněno vůbec kdy zboží dorazí, ale kdy zboží odesíláme.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez výhod
    • Špatně vybraný dopravce. Nedorucil zboží.

    Nevhodný obchod pro nákupy on-line. Nedokáže zaručit doručení zboží.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za negativní zkušenost.
    Podle sdělení společnosti GEIS jste byl s řidičem, který Vám zboží přivážel, v kontaktu a požádal jste o pozdější doručení. V pozdější době Vás už řidič nemohl kontaktovat pro nemožnost se dovolat. Toto se opakovalo ještě o jeden den později.
    Po dvou marných pokusech o doručení nám byla zásilka vrácena.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vázne komunikace

    "nakoupila" jsem zde poprvé a naposled.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za nemilou zkušenost s doručováním.K chybě došlo u společnosti GEIS, která, i když měla dodat zboží na Vaší adresu, Vás několikrát nezastihla. Zásilka už Vám byla opětovně odeslána. Společnost GEIS jsme na toto upozornili a máme příslib, že se to již opakovat nebude.
    Bohužel nám od Vás nepřišel žádný mail ohledně zpoždění objednávky, proto jsme Váš případ začali řešit až na základě hodnocení zde.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vybíral jsem kraťasy on line a byly za cca 750,-.
    • Domluvil jsem si v prodejně Vinohrady znovu naskladnění, abych mohl vyzkoušet. Bylo promptně vyhověno. Cena však byla pro mě šokující nikoliv 750,- ale cca 1300,- za kus. Přesto jsem zakoupil ale chápete, že se cítím pod....n a proto nikomu doporučit nemohu.
    • xxx

    šokující

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaše návštěva na prodejně proběhla 23.11.2016. Pokud jste na našem webu vybíral den předtím (22.11.2016), probíhala časově omezená akce se slevami na textil 25 a 50%. Akce byla ukončená 22.12.2016.
    Podle sdělení z prodejny jste byl o ukončení akce informován už při doobjednání požadovaných velikostí.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • vybral jsme si zboží zlevněné v akci, ale nebylo označeno jako II. kategorie
    • neschopný personál, neumí ani spočítal položky v objednávce, a nabízí zboží přímo z regálu s poškozenými, otrhanými obaly které takto nemohu nikomu dát jako vánoční dárek....!

    Velmi se zhoršili, příště zamířím ke konkurenci, nedoporučuji. Po zrušené první objednávce s osobním odběrem jsem učinil telefonicky novou objednávku s dodáním zboží z centrálního skladu kurýrem. Ani eshop, ani kurýr nedali předem vědět, že bude zboží doručeno, naopak měl jsme dostat z eshopu zprávu e-mailem, ale nic. Kurýr přijel neohlášen, nečekán. Ačkoliv jsme informoval o důvodech zrušení objednávky, přesto mi dodali opět zboží s potrhanými obalya a bez visaček s informací o materiálu (merino vlna). na můj e-mail dodnes nereagovali. Končím s nimi.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za zaslání zboží s potrhaným obalem se Vám omlouváme. Na vině ale může být i dopravní firma, kterou jsme už kontaktovali.
    I přes kontakování kolegů z jiných oddělení jsme bohužel nenašli žádný Váš email.
    Ponožky, které jste si objednal, mají na obalech vždy složení uvedeno a na ponožkách samotných nejsou žádné visačky s materiály. Nebylo by je kam umístit, i proto téměř všichni výrobci dávají u ponožek složení na obal.
    Ohledně informací k doručení jsem dostal od firmy GEIS odpověď, že maily Vám odeslali. Může ale dojít k tomu, že je Váš mailový klient zařadí do spamu.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • čas na výběr
    • protože zboží dorazilo v nepořádku,bylo špinavé, vypadalo jako nošené, jako jako slabinu vidím zasílání zřejmě obnošeného zboží, nebo zboží špatně skladovaného

    Nedoporučuji. Špatná zkušenost. Zboží jsem i reklamovala, ale zatím se mi žádný pracovník z Vaší firmy neozval

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se Vám omlouváme. Bohužel k nám na reklamační oddělení dosud (24.10.2016) svetr nedorazil. Jakmile jej budeme mít na reklamačním oddělení, budeme Vás kontaktovat.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Po tomto nákupu jsem poprvé využil možnost výměny zboží (batoh). Do této doby jsem byl s obchodem maximálně spokojený, ale po zkušenosti s výměnou zboží jsem dost rozladěný.

    18.09. - původní objednávka
    26.09. - e-mailem jsem zaslal žádost o výměnu zboží
    27.09. - potvrzení přijetí mého požadavku na výměnu
    29.09. - SMS zpráva o zásilce (Geis parcel)
    - obdržel jsem e-mail od Husky s předmětem "záměna zásilek!!!", kde byl mimo jiné červeně zvýrazněn požadavek, aby se svoz nepřesměrovával na odběrné místo
    30.09. - dorazil kurýr (Geis parcel) a když jsem mu předával původní batoh, bylo mi řečeno, že je nedostatečně zabalený, že jej nemůže přijmout. Domluvili jsme se na uložení balíku na Geis Pointu.
    02.10. - stavil jsem se do Geis Pointu vyzvednout balík a donesl jsem původní batoh (lépe zabalený); od obsluhy jsem se dozvěděl, že fungují pouze jako výdejní místo, tzn. že batoh, který jsem měl společnosti Husky vrátit, mi nepřijmou a musím jej poslat zpět na své náklady! Takže po zaplacení dobírky za nový batoh (rozdíl ceny mezi batohem původním a novým), jsem měl batohy 2 - původní i nový, který jsem měl dostat právě výměnou za ten původní.
    03.10. - dle informací s Geis Pointu jsem původní batoh poslal prostřednictvím České pošty, na své náklady, zpět do Husky
    - po pár hodinách, co jsem batoh předal České poště, mi volala paní z Geis, že prý tam mám objednávku na vyzvednutí balíku. Paní jsem tedy vysvětlil, že už nemá co vyzvedávat, protože už to má Česká pošta.

    Po takovéto výměně zboží si připadám jak v Koucourkově!

    Pokud bych dostal od Husky více informací a nebyly by tak zmatečné, jako "záměna zásilek!!!", celé výměně by to jen prospělo. Totéž u Geis. Kdyby mi kurýr řekl, že na Geis Pointu pouze vydávají zásilky, tak bych se s ním domluvil jinak.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za nemilou zkušenost s výměnou vašeho zboží.
    V tomto případě řidič společnosti Geis nepostupoval podle instrukcí, které jsme zaslali v mailu k záměně zásilek a se společností Geis toto budeme řešit.
    Pokud od Vás řidič nepřevzal vrácené zboží, stačilo napsat na mail [email protected] a objednali bychom Vám obratem nový svoz podle Vašich potřeb. Bohužel od Vás, kromě žádosti o výměnu, neevidujeme žádnou další komunikaci.
    Požadavek o nepřesměrování na odběrné místo je právě z důvodu, že odběrná místa Geis point nemohou převzít zboží pro zaslání.

    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatná komunikace ze strany Husky CZ

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky došlo ke zpoždění s expedicí. Za chybu se Vám omlouváme, zboží už je na cestě k Vám.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota něco řešit, objednávka se údajně ztratila, pak se zase dohledala, další termín na doručení zboží mi nikdo nenabídl, objednávku jsem zrušil

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Objednávka se neztratila, přijali jsme ji 26.7.2016. Zboží jsme pro Vás stahovali z externího skladu a 28.7.2016 jsme na Vaši žádost objednávku stornovali.
    Doručovaná na Vaši adresu by byla 29.7.2016.

    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Termín dodání byl slíben na max 5 pracovních dní. Pátý pracovní den jsem volala do Husky a ověřovala, kdy přijde. Sdělili mi, že externí sklad jim dodal jiné zboží, museli ho vracet a čekají na náhradní. Očekávala bych, že mi to zavolají hned, jakmile tedy obdrží špatné zboží a informují mě o opoždění. Nestalo se. Operátorka byla ještě překvapená, že se divím, že mé zboží ještě ani neodeslali.

    Nepočítejte s kvalitním servisem pro zákazníka. Evidentně jim stačí, že už jste zaplatili předplatbou a nepřetrhnou se...

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    zboží do vaší objednávky jsme stahovali z externího skladu, za zpoždění v doručování se Vám omlouváme, uděláme vše proto, aby se toto neopakovalo.
    v potvrzovacím emailu je "Objednávka bude vyřízena maximálně do 5 pracovních dnů." což neznamená, že bude do pěti dnů doručená. Objednávka byla odeslána pátý den.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které bylo skladem nedorazilo ani do týdne. špatná komunikace a nezájem ze strany obchodu.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se Vám omlouváme za chybu v doručování.
    Byla způsobená ztrátou balíku ze strany společnosti GEIS. O tom Vás kolegové informovali. Ihned jsme zajistili opětovné odeslání na Vaši adresu.
    Ve spolupráci s GEIS přijmeme opatření, aby se toto už nestalo.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V objednávkovém formuláři nešla potvrdit pošta, kam jsem chtěl doručit zboží (balík na poštu).
    • Když se mi konečně podařilo formulář přemluvit, stejně mi to poslali na fakturační adresu, dozvěděl jsem se o tom ale samozřejmě až od pošty, tudíž jsem si musel zaplatit přeposlání na dodací adresu.
    • Napsal jsem do obchodu a poprosil o vyjádření (zboží jsem potřeboval nejdéle v úterý večer vyzvednout, stihlo by se to, kdyby to neposlali jinam), ještě se neozvali, už je to týden.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    na Váš dotaz jsme odpovídali mailem 25.7.2016 ve 13:08.
    Za chybu se Vám omlouváme, byla způsobena u nás v chybném nastavení importu adres.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Funguje, jak má.
    • Nevím.

    Obchod funguje bezvadně, jen mě mrzí kvalita stanu a tím způsobené potíže. Opět sbalit, posílat zpět, čekat, zda přijdou peníze, vybírat jiný, prostě další starosti.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    zatím k nám zboží do reklamace, nebo k vrácení nedorazilo. Jakmile bude doručeno, vyřídíme Váš případ co nejdříve.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofální přístup. Firemní e-shop, který nemá zboží, které sám vyrábí, přestože na stránkách uvádí "SKLADEM"
    Týden po zrušení objednávky doposud nemám vráceny peníze.
    Doporučuji vyhnout se velkým obloukem.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    zboží SKLADEM znamená, že je skladem na našem centrálním skladu nebo na některé z prodejen (z hlediska eshopu se jedná o externí sklady).
    Zboží jsme pro Vás stahovali z jedné prodejny. Bohužel došlo ke zdržení s převozem zboží za které se Vám omlouváme, ale nebylo zcela na naší straně.
    Dle našich obchodních podmínek je dodací lhůta maximálně 7 pracovních dní v závislosti na množství expedice. Objednávku jste zrušil na vlastní žádost pátý den od objednání ve chvíli, kdy již byla připravená k odeslání.
    Peníze za nedodané zboží vracíme ve standardní lhůtě, tj. do 14 dnů od zrušení objednávky.
    Tým HUSKY