Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velikost naprosto neodpovídá , naštěstí se mi podařilo bundu prodat kamarádce, která má velikost S a bunda velikosti XL jí vyhovovala.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    nedodržení dodací lhůty, nespolehlivý dopravce Geis

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za zdržení objednávky se Vám omlouváme. Bohužel se jednalo o nedodržení podmínek přepravy ze strany společnosti GEIS. Pro nápravu neustále děláme co je v našich silách.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • katastrofická komunikace s obchodem a následnou výměnou zboží

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel Vašemu hodnocení nerozumíme.
    Objednávka byla přijatá 22.11.2017 ve 21:48. 23.11.2017 v 17:27 byla přijatá doručovací společností. Zásilku jste převzal 24.11.2017 v 17:53 na výdejním místě.
    Žádost o výměnu jste poslal v neděli 26.11.2017 a 28.11.2017 byla vyřízená. Po celou dobu jsme z Vaší strany nezaznamenali ani jeden email či telefonát, který by mohl zavdat důvod k nějaké "katastrofické" komunikaci.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • jako jediní měli to, co sháním

    Přišla mi výzva, že moje zboží čeká na osobní odběr. Přijdu tam a v balíčku pro mě bylo triko s roláčkem, velikost L, já chtěla bez roláčku v M. Na moje upozornění, že to určitě není pro mě, proběhla debata, že to je pro mě, následně prodavačka bez jakékoliv omluvy odešla dozadu, donesla to správné a tím to skončilo. Kdyby moje zboží neměli skladem, jdu tam zbytečně. Omluva žádná, ano, stát se to může, ale čekala bych omluvu a slušné jednání. Za mě nedoporučuji a pokud jste z daleka, radši si zavolejte, ať nejdete zbytečně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádné zprávy, zda zboží je či není... ignorace klienta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní jednání na prodejně v Klatovech při osobním odběru
    • Nepravdivé informace o ostatních velikostech
    • Nucení do koupě jiných produktů... hlavně, aby něco prodali
    • Oznámení o objednávce telefonicky na úrovni 5 leteho dítěte,naučte si zaměstnance aspoň telefonovat,dostávat z nich proč vůbec volají není má práce!!! Znělo to jako když volají někam poprvé.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uznali chybu a omluvili se, což mi ale ztracený čas nijak nevrátí.
    • Je mi velmi nesympatická komunikace obchodu.
    • Byla to nepříjemná zkušenost, která mě stála opravdu hodně nervů.
    • Informace o produktu se neshodují se skutečností. Je to problém, protože zákazník je uveden v omyl. Objednaný produkt pak samozřejmě nesplňuje zákazníkovy požadavky.

    V dnešní době bych při řešení problému, který nastal vinou e-shopu očekávala proaktivní přístup. Přidat k omluvě například nabídku členství a nějakou slevu, samozřejmě podmíněnou nákupem nad určitou hodnotu, nebo něco podobného... a místo nespokojených zákazníků, kteří museli nakoupit u konkurence, by naopak zákazníci, a to pravidelní, přibyli. Teda tak to alespoň děláme u nás. Husky umí poslat zákazníka do oněch míst, ale slušně. Již zde nenakoupím a nedoporučuji, protože kvalita obchodu se skutečně ukáže až když dojde k problému, který se musí vyřešit. Zboží jsme museli vrátit, přišli jsme o spoustu drahocenného času. Stálo nás to navíc, nervy a benzín. Až nyní jsem pročítala recenze a není to poprvé co se informace o produktu neshodovaly se skutečností. Kvalitu zboží hodnotit nemohu, neměli jsme nakonec šanci jej vyzkoušet.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za chybu v popisku zboží se Vám omlouváme i touto cestou.
    Na nabídku výměny za jiné zboží jste nereagovala. Svoz zboží od Vás na naše náklady bohužel neproběhl, kvůli nepředání zboží na Vaší straně. Kurýra jsme pro zboží poslali celkem dvakrát a vždy nebyl nikdo na Vámi udané adrese a telefon byl nedostupný.
    Bohužel Vašemu hodnocení nerozumíme. Za chybu jsme se Vám omluvili a snažili jsme se navrhnout řešení, který by od Vás nevyžadovalo žádný čas, ani náklady, kromě předání balíku kurýrovi.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tragicky dlouhá dodací doba
    • Nepřesné tabulky velikostí oblečení

    Objednávka 3 ks oblečení - 20. 9. 2017 - na dobírku, aby zboží odeslali co nejdříve. Zboží odesláno 25. 9. 2017. Na poště k vyzvednutí od 28. 9. 2017. V době, kdy jiné e-shopy dodají zboží k zákazníkovi i do 24 hodin od objednání je toto směšné. Nepřesné velikostní tabulky na e-shopu - nutnost výměny - už řeším několik dní a opět žádná aktivita ze strany obchodu - zboží již zaplacené mají, tak co by řešili, spokojenost zákazníka je u nich očividně na posledním místě. Doporučuji se značce HUSKY vyhnout obloukem.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za delší dobu dodání se Vám omlouváme. Zboží do Vaší objednávky se stahovalo z externího skladu.
    Žádost o výměnu zboží jste poslala 3.10 v 16:24. Odpověď, že výměnu zpracujeme jste dostala 4.10 ve 13:18. Na tu jste zareagovala až po dvou dnech, 6.10.v 9:42, kdy Vám bylo potvrzeno, že výměna proběhne. Opět jsme zboží stahovali z externího skladu, čímž došlo k prodlevě.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Mrzí mě, že firma takového jména jako je HUSKY, komunikuje se zákazníky "velmi nešťastně". Chyba se může stát, omluvný dárkový poukaz by to vyřešil, ale série dalších problémů s objednávkou a komunikace s dalšími lidmi ve vaší firmě (včetně nadřízených) mě dost zaráží.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den pane Martine,
    Chybu jsme uznali již v prvotní komunikaci a několikrát jsme se Vám za ní omluvili. Vámi požadovanou kompenzaci jsme Vám poskytli obratem. Nenačtení dárkového poukazu způsobila chyba v novém skladovém systému, jak jsme Vám na Váš dotaz sdělili. Vaši stížnost jsme konzultovali s nadřízenými a na základě konzultace jste dostal požadovanou odpověď.
    Za chyby se Vám omlouváme i touto cestou. Bohužel došlo opravdu k souhře neštastných náhod společně s náběhem nového skladového systému.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhé čekání na objednávku. Komunikace úděsná - rozesílání hromadného e-mailu o zpoždění objednávky všem zákazníkům bez skrytí e-mailových adres??!! Naprostá neprofesionalita. Ale díky za novou databázi kontaktů lidí, kteří objednávají ve sportovní e-shopu. České poště nebyla zadána moje doručovací adresa, až po složitém obvolávání byla doplněna a i přes žádost k vedoucímu zákaznického oddělení Husky, aby mi dali zpětnou informaci, zda byla adresa už doplněna tak neučinili, proto jsem znovu musela telefonicky sama ověřovat na poště. Objednávala jsem poprvé a rozhodně naposledy.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den paní Křečková
    za chyby se Vám omlouváme i touto cestou. Chybu v zobrazení mailů způsobila aktualizace od microsoftu, jak jsme Vám už psali emailem.
    Váš dotaz ohledně zásilky k nám byl doručen 19.9.2017 v 7:37, odpověď s číslem balíku jste dostala ještě ten den ve 14:58. Proč nebyla Česká pošta schopna nahrát data o balících nevíme, ale byly jsme z jejich strany ujištěni, že se jednalo o dočasnou technickou závadu.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodání

    neschopnost dodržet termín dodání

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den, paní Červenková
    Za zpoždění se Vám omlouváme i touto cestou. Bohužel bylo velké zdržení objednávky způsobené přechodem na nový skladový systém.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, ani 11 kalendářních dní po objednání mi zboží nebylo doručeno - s tím, že prý stahovali zakázku zpět, že popletli velikost zboží. Na můj dotaz, že zboží ještě nebylo doručeno sice přišla rychlá odpověď s vysvětlením a informací, že zboží opět expedovali a již ve správné belikosti. Ale ani další čtyři dny nedošlo k jeho doručení. Očekával bych už v tomto případě vyloženě prokativní přístup v komunikaci, ne až reakce na můj dotaz. Každopádně 11 dní na doručení batohu a dvou párů ponožek je hodně.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za zdržení s expedicí zboží. Zboží jsme stahovali z externího skladu a bohužel se stahování sešlo s termínem přechodu na nový skladový systém, kterým se expedice zdržela.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Téměř žádné informace ohledně objednávky týden od objednání. Musela jsem tedy volat na infolinku, kdy mi zboží přijde, bylo mi oznámeno, že druhý den, ale po 5 dnech stále nic.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za zpoždění se Vám moc omlouváme. Zboží jsme stahovali z externího skladu a bohužel došlo k prodlevě při přepravě.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží jsem objednávala 2.8., 3.8. mělo být podle potvrzení expedováno, 4.8. v místě určení. (I jsem v poznámce poprosila o včasné odeslání, protože jsme 5.8. odjížděli na dovolenou, kam jsem oblečení potřebovala.)
    Bohužel 4.8. nedorazilo, jak bylo původně avizováno.
    Až po telefonické urgenci bylo zboží odesláno, přestože skladem bylo.
    Doručeno 7.8. - pro mě pozdě.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den paní Ondráčková,
    za zpoždění se Vám moc omlouváme.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • přehledné webové stránky / e-shop
    • přímý výrobce produktů
    • nedostatečná, nebo spíše nulová komunikace obchodu

    Se zakoupeným zbožím (stan Baron 4) jsme byli po vyzkoušení spokojeni. Nejsme ale vůbec spokojeni s (ne)komunikací obchodu. Při stavění stanu jsme zjistili, že oproti deklarovaným 16 stanovým kolíkům v balení jich náš stan obsahuje pouze 13. To se může stát a nehledal bych v tom nějakou tragédii, jenže překvapení a rozčarování přišlo záhy.

    Napsal jsem ihned (2 dny po obdržení stanu) e-mail na [email protected] a poprosil o nápravu - po týdnu bez reakce. Zkusil jsem tedy problém nahlásit prostřednictvím reklamačního formuláře na webu e-shopu, dalších 10 dní bez reakce.

    Volal jsem tedy na infolinku e-shopu, pán na druhé straně řekl něco ve smyslu "jasně, není problém, chybějící kolíky Vám zašleme". Po dalších 10 dnech ale stále bez chybějících kolíků :(

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    kolíky jsme Vám poslali 3.7.2017, bohužel nám je pošta dvakrát vrátila s důvodem "na uvedené adrese neznámý".
    Pošleme Vám je raději kurýrem GEIS.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již nikdy více.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    při platbě dárkovými poukázkami je podle obchodních nutné vyčerpat jejich plnou hodnotu. I přesto, že Vám při objednávce systém správně odmítl vzít úhradu dárkovým poukazem, objednávku jste dokončila. Poté Vám byla zaslaná na dobírku, tak jak bylo avizováno potvrzením objednávky na Váš mail. Reakci k objednávce jsme od Vás dostali až ve chvíli, kdy byla objednávka na cestě k Vám a byla avizována dobírka.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    Dne 7.7. jsem si objednala rodinný stan. Došel mi potvrzovací email s tím, že má objednávka bude z důvodu změny doručovacího systému odeslána nejdříve 10. 7. Dne 14.7. jsem se upomněla, že mi nikdo neodpovídá a ani mi žáden balík nedošel a že 21.7. odjíždím na dovolenou, kde chci tento stan použít. Přišel mi email s tím, že můj balík bude doručen 19.7. Dnes je 20.7. nedošel stan ani email, nefunguje Vám žádné telefonní číslo, na které by se dalo dovolat, jen kontaktní formulář, na který nereagujete. Děkuji Vám za pokaženou dovolenou. Mám jeden den na to, abych sehnala náhradní stan.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za delší dobu dodání se Vám omlouváme. Byla způsobena naší chybou při přeposílání zboží z externího skladu.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod funguje dobře, ale provedení spacáků bylo velice nekvalitní. Velké plochy na spacáku byly zcela bez výplně izolací.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za negativní zkušenost. Spacák je možné reklamovat nebo jej vrátit.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Moje zkušenost s dodací dobou a ochotou personálu je velmi dobrá. Totéž se bohužel nedá říci o kvalitě zboží. Zakoupené outdoorové kalhoty určené pro outdoorové aktvity absolutně nevyhovují. Došlo k odpárání stehů v rozkroku a po dvou dnech nošení se objevila velká díra. Zipy na kapsách se zasekávají a jeden se zasekl úplně a abych se dostal dovnitř musel jsem použít nůž k otevření zipu. Chystám se zboží reklamovat.