Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Website was shown 30 minutes delivery, it came after the weekend!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatek součástek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    System vymeny/refundace zbozi je na dnesni dobu absurdni, neochotna pani na telefonu, 3 dny na vyzvednuti a nulova odezva na moje maily na prodlouzeni...takhle se eshop opravdu nedela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co napsat. Týden od objednávky zboží stále neodesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Problém s vrácením či výměnou zboží, naprosto složité až nesmyslné informace, jak postupovat při výměně či vrácení. Něco takového se neuvidí nikde jinde.
    • Další věc, která stojí za zmínku je komunikace. Tak zvaný ON-LINE chat funguje tak, že napíšete dotaz do okna nad nímž je, že hned odpovíme a čekáte. Neděje se nic. Zvolíte tedy možnost "ZAVOLEJTE MI", čekáte, neděje se nic. Již se vztekem se zkoušíte dovolat na uvedenou info linku (v daném čase), telefon zvoní (nechal jsem jej vyzvánět minimálně minutu), neděje se nic. Pak jsem náhodně v e-mailu zjistil nějaké zprávy a ejhle ON-LINE chat funguje tak, že píší na váš e-mail. Fakt super.

    Výběr zboží je v pohodě. Dodání poněkud drhne, ale ještě lze akceptovat.
    No, rozhodně už zde nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • U bundy nesouhlasila velikost. Vybral jsem ji dle velikostní tabulky a i tak byla příliš velká, vrátil jsem.
    • Kulich pro syna měl z vnitřní strany vyčnívající nitě asi 5 cm dlouhé. Po pár nošeních se rozpáral ve švu. Zvládnu zašít, ale naštve to.
    • Z další objednávky dorazil spacák, který měl utrženou gumičku na utažení kolem hlavy, takže jsem si ho musel nechat vyměnit.
    • Stan zatím nebylo kdy vyzkoušet, snad bude v pořádku. Zatím je to tak 50/50

    Hezký výběr a ceny, ale nakonec velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi připravil jinou velikost než jsem si objednal. Zjistil jsem to až po zaplacení a není čekám až mi vrátí peníze. Zatím nic!

    Obchod mi připravil jinou velikost než jsem si objednal. Zjistil jsem to až po zaplacení a není čekám až mi vrátí peníze. Zatím nic!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží inzerováno do 30minut, připraveno až za dva dny.
    • Neuznaná inzerovaná sleva na druhý pár obuvi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal, ale obchod mi sdělil, že v důsledku technických problémů e-shopu došlo k chybě. Není možné zkompletovat Vaši objednávku a musím ji zrušit. Zboží již není v naší prodejní síti skladem.

    • obchod slibuje 50% slevu na druhý kus. V mém případně by to mělo být o 600,- levnější, ale druhý kus je nakonec levnější jen o 350,-. Protože prý už je zlevněný. Myslí se tedy 50% z jakési ceny, kterou možná někdy stál, ne polovina z ceny, která je na webu. Matení zákazníka, řekl bych úmyslné.
    • Obchod hned po nákupu začne zasílat spam, ačkoliv jsem nedal souhlas.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DPD doprava

    Měl jsem objednané doručení na adresu. DPD mi volalo, že mi nechá balík na odběrném místě a tam mi ho paní odmítla vydat. Můžete mi to poslat tak, aby se balík ke mně dostal?

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme moc za Vaší recenzi a omlouvám se za nepříjemnoti ohledně zásilky, bohužel někdy služby dopravce nedokážeme ovlivnit na 100 %. Naše zákaznická linka se s Vámi již spojila a dle našich informací jste vše vyřešili k Vaší spokojenosti.

    TÝM HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dle instrukcí u produktu jsem do poznámky v objednávce zadal, že chci na spacáku pravé zapínání. Přišel spacák s levým zapínáním.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pokud Vám někdo pošle slevový kód ke svátku a vyzve Vás abyste nezapomněl jej aplikovat nad 1000 Kč ( batoh stojí 1040 Kč ) a kupon nelze uplatnit - máte opravdu blbý poct, že si z vás někdo dělá legraci

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení našeho obchodu ikdyž bohužel není pozitivní. V první radě se omlouvám, za negativní zkušenost.
    Slevový kupón k svátku je podmíněný nákupem nad 1500,-. Takto je to i ve všech komunikacích, které zákazníkům zasíláme.

    Děkujeme za pochopení a přeji krásný den.

    TÝM HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží jsem vrátila poštou na obchod jsem se nedovolala.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • obchod super
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Výrobek byl poškozen ( rozpáraný vnitřní plášť) , nebylo možno v obchodě zkonrolovat. Vzhledem k ceně výrobku , jsem nespokojen.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikaci s naším produktem. Upozornil jsem na tento problém naše produktové oddělení a pokusíme se udělat vše pro to aby se to v budoucnu neopakovalo.

    Naše reklamační oddělení je připraveno Vám produkt vyměnit v co nejkratší možné době.

    Děkuji za pochopení a preji krásný den.

    TÝM HUSKY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    stále ještě neobdrželi balíček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zasláno vadné zboží
    • špatná komunikace

    Jako stálý zákazník značky Husky jsem byl velice zklamán .

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Hezký den,

    v první řadě se velice omlouvám za komplikace, které jsme Vám způsobili. Pokoušel jsem se s Vámi spojit avšak neuspěšně. Dle interní komunikace, jsme Vám za produkt již vrátili peníze. Nicméně mě zajímala naše špatná komunikace, protože bychom rádi naše služby zákazníkům jenom zlepšovali a to hlavně na základě zpětné vazby od našich zákazníků.

    Pokud budete mít prostor, tak budu rád pokud nám zašlete zpětnou vazbu na naši špatnou komunikaci.

    Moc děkuji za pochopení.

    Tým Husky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží bylo poškozené

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    v první řadě se velice omlouvám za špatnou zkušenost s nákupem v našem obchodě. Bohužel se však jednalo o dodavetelský produkt, který byl Vám předán v originálním balení. V tomto případě se předpokládá, že produkt bude plně funkční a nijak ho dále neprověřujeme.

    Dle informací z prodejny Vám byla reklamace přijata a nyní je již k Vaší spokojenosti vyřízena a nový produkt je pro Vás připraven.

    Moc děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    TÝM HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje. Ani na zaslanou reklamaci. Velké zklamání.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    v první řadě se velice omlouvám, za komplikace. Váš email nám bohužel spadl do spamu. Dle informací Vás již náš zaměstnanec z reklamačního oddělení kontaktoval a vyřeší s Vámi situace jak nejrychleji to jen bude možné.

    Omlouvám se za komplikace.

    TÝM HUSKY