• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Milá prodavačka ale pouze dvě na tak vytížený čas pro obchod.
    • Obchod nenabízí kvalitní materiály co se týče kabátů a může tak málo konkurovat ostatní outdoorovým obchodům.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Těžko hodnotit pozitivně, když objednávka stále nedorazila. Měla dorazit dle obchodu před 4 dny. Od té doby bez kontaktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo rychle.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Učiněna objednávka a zboží zatím nebylo dodáno. Na dva dotazy do obchodu, co se děje s objednávkou a zda zboží bude dodáno, nebyla žádná odpověď

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši recenzi. Nechal jsem celou situaci prověřit a dle informací z prodejny byl objednávky vyzvednuta 16.7.2024. Tudíž se zřejmě jedná o omyl.

    Děkuji a přeji krásný den.

    TÝM HUSKY.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu nemám žádnou informaci o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Odmietli riesit vratenie tovaru, pritom zakonik umoznuje vratenie do 14 dni, bez udania dôvodu. Vraj pouzite zbozi neberu, ale ako mate vyskusat topanky? Zavada sa prejavila az po 30 minutovej chodzy. Spinky a nart derie kozu az do kosti a tlaci neznesitelne, co robi topanky- boty : nepouzitelnymi.

    Nedoporucujem aj veduci predajne sa vyhovaral, NEKVALIFIKOVANY PERSONAL AJ NA VEDENI SPOLECNOSTI, vraj vam ich vezmu ale zo zlavou 100 procent za vyskusanie.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • byla dodána chybná velikost u pánské mikiny - chybné označení na obalu a papírové visacče XXL - ve skutečnosti se jednalo o XL . Byla vrácena k výměně dne 24.4.
    • Do dnešního dne 28.4. , jsem nedostal žádné vyrozumění.

    Nejednalo se o první nákup, u předchozích bylo vše O.K.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Website was shown 30 minutes delivery, it came after the weekend!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatek součástek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    System vymeny/refundace zbozi je na dnesni dobu absurdni, neochotna pani na telefonu, 3 dny na vyzvednuti a nulova odezva na moje maily na prodlouzeni...takhle se eshop opravdu nedela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co napsat. Týden od objednávky zboží stále neodesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Problém s vrácením či výměnou zboží, naprosto složité až nesmyslné informace, jak postupovat při výměně či vrácení. Něco takového se neuvidí nikde jinde.
    • Další věc, která stojí za zmínku je komunikace. Tak zvaný ON-LINE chat funguje tak, že napíšete dotaz do okna nad nímž je, že hned odpovíme a čekáte. Neděje se nic. Zvolíte tedy možnost "ZAVOLEJTE MI", čekáte, neděje se nic. Již se vztekem se zkoušíte dovolat na uvedenou info linku (v daném čase), telefon zvoní (nechal jsem jej vyzvánět minimálně minutu), neděje se nic. Pak jsem náhodně v e-mailu zjistil nějaké zprávy a ejhle ON-LINE chat funguje tak, že píší na váš e-mail. Fakt super.

    Výběr zboží je v pohodě. Dodání poněkud drhne, ale ještě lze akceptovat.
    No, rozhodně už zde nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • U bundy nesouhlasila velikost. Vybral jsem ji dle velikostní tabulky a i tak byla příliš velká, vrátil jsem.
    • Kulich pro syna měl z vnitřní strany vyčnívající nitě asi 5 cm dlouhé. Po pár nošeních se rozpáral ve švu. Zvládnu zašít, ale naštve to.
    • Z další objednávky dorazil spacák, který měl utrženou gumičku na utažení kolem hlavy, takže jsem si ho musel nechat vyměnit.
    • Stan zatím nebylo kdy vyzkoušet, snad bude v pořádku. Zatím je to tak 50/50

    Hezký výběr a ceny, ale nakonec velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi připravil jinou velikost než jsem si objednal. Zjistil jsem to až po zaplacení a není čekám až mi vrátí peníze. Zatím nic!

    Obchod mi připravil jinou velikost než jsem si objednal. Zjistil jsem to až po zaplacení a není čekám až mi vrátí peníze. Zatím nic!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží inzerováno do 30minut, připraveno až za dva dny.
    • Neuznaná inzerovaná sleva na druhý pár obuvi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal, ale obchod mi sdělil, že v důsledku technických problémů e-shopu došlo k chybě. Není možné zkompletovat Vaši objednávku a musím ji zrušit. Zboží již není v naší prodejní síti skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    • obchod slibuje 50% slevu na druhý kus. V mém případně by to mělo být o 600,- levnější, ale druhý kus je nakonec levnější jen o 350,-. Protože prý už je zlevněný. Myslí se tedy 50% z jakési ceny, kterou možná někdy stál, ne polovina z ceny, která je na webu. Matení zákazníka, řekl bych úmyslné.
    • Obchod hned po nákupu začne zasílat spam, ačkoliv jsem nedal souhlas.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DPD doprava

    Měl jsem objednané doručení na adresu. DPD mi volalo, že mi nechá balík na odběrném místě a tam mi ho paní odmítla vydat. Můžete mi to poslat tak, aby se balík ke mně dostal?

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme moc za Vaší recenzi a omlouvám se za nepříjemnoti ohledně zásilky, bohužel někdy služby dopravce nedokážeme ovlivnit na 100 %. Naše zákaznická linka se s Vámi již spojila a dle našich informací jste vše vyřešili k Vaší spokojenosti.

    TÝM HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dle instrukcí u produktu jsem do poznámky v objednávce zadal, že chci na spacáku pravé zapínání. Přišel spacák s levým zapínáním.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pokud Vám někdo pošle slevový kód ke svátku a vyzve Vás abyste nezapomněl jej aplikovat nad 1000 Kč ( batoh stojí 1040 Kč ) a kupon nelze uplatnit - máte opravdu blbý poct, že si z vás někdo dělá legraci

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení našeho obchodu ikdyž bohužel není pozitivní. V první radě se omlouvám, za negativní zkušenost.
    Slevový kupón k svátku je podmíněný nákupem nad 1500,-. Takto je to i ve všech komunikacích, které zákazníkům zasíláme.

    Děkujeme za pochopení a přeji krásný den.

    TÝM HUSKY