Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží bylo poškozené

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    v první řadě se velice omlouvám za špatnou zkušenost s nákupem v našem obchodě. Bohužel se však jednalo o dodavetelský produkt, který byl Vám předán v originálním balení. V tomto případě se předpokládá, že produkt bude plně funkční a nijak ho dále neprověřujeme.

    Dle informací z prodejny Vám byla reklamace přijata a nyní je již k Vaší spokojenosti vyřízena a nový produkt je pro Vás připraven.

    Moc děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    TÝM HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje. Ani na zaslanou reklamaci. Velké zklamání.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    v první řadě se velice omlouvám, za komplikace. Váš email nám bohužel spadl do spamu. Dle informací Vás již náš zaměstnanec z reklamačního oddělení kontaktoval a vyřeší s Vámi situace jak nejrychleji to jen bude možné.

    Omlouvám se za komplikace.

    TÝM HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Špatná zkušenost s vrácením zboží.

    Dobrý den, nevhodnou velikost oblečení zaslanou přes e-shop jsem vrátila na kamenné prodejně, to bylo v pořádku. Zakoupila jsem vhodnou velikost, zaplatila. Ale na peníze za vrácené oblečení budu čekat 14 dní. Zákazník musí zaplatiti hned, a obchod Husky Vám vrátí peníze za 14 dní ..... .

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den Petro,

    velice nás mrzí, špatná zkušenost, kterou máte s naším obchodem. V podmínkách máme, že peníze budou na účet vráceny do 14 dní. To by měla být ale ta maximální lhůta. Vždy se snažíme peníze vrátit co nejdříve jak je to možné.

    Věřím, že i Vám peníze dorazí dříve než ve lhůtě 14 dní.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    TÝM HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost doručení zboží, možnost výměny
    • objednané zboží nekvalitní, jeden výrobek poškozen, bylo mi řečeno, že tak je to v pořádku, dvě položky vráceny, už se více jak měsíc dožaduji vrácení peněz, z obchodu nekomunikují...nikomu NEDOPORUČUJI!!!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo na e-shopu uvedeno jako na skladě, což se ukázalo jako klamavá informace. Když jsem po týdnu pátral, kde objednávka uvázla, na prodejně ani zákaznické podpoře to nedokázali dohledat a slíbili, že se ozvou, což se nestalo. Při dalším mém telefonátu jsem dostal informaci, že se stahuje z nějaké prodejny mimo Husky, znovu nikdo nedokázal říct, kde se nachází a jestli je vůbec ještě k dispozici.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mně bylo doručeno, ale pouze část. Objednávkou byly boty Salewa. Po rozbalení byla v krabici pouze jedna bota. Při reklamaci na infolince to paní vyloženě pobavilo, mně už to tak směšné nepřišlo. Přijde mi jako vrchol nezodpovědnosti zabalit zboží a před odesláním nezkontrolovat obsah krabice. Druhá bota přišla po víkendu, nicméně jsem se nedočkal omluvy nebo alespoň mrzí nás to, prostě obchod nebo paní na infolince to brala jako standard. Takže Husky poprvé a naposled.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Proč nedoporučuji, objedla jsem si kalhoty přesně jak jste je zobrazili, ale do obchodu dorazilo úplně jiné provedení. Takže né kombinace cihlová - černá, ale v podstatě kalhoty celé v barvě cihlové. Uvažoval jsem, že kalhoty vrátím, ale mám jiné starosti, než řešit reklamace s obchodníkem. Bylo mi řečeno, že ten typ co jsem si objednal již není ??? Tak proč je nabízíte na netu?? Tudíž jsem samozřejmě velmi nespokojený a dlouho si zase u vás nic neobjednán a samozřejmě vás také nikomu nedoporučím. S pozdravem Josef Wiesner

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel s Vaším hodnocením nemůžeme souhlasit a to z více důvodů.
    -kalhoty vám nemohly dorazit, protože jste ji objednal s osobním odběrem na prodejně.
    -jak byste vracel kalhoty, které jste si nakonec nekoupil? V daňovém dokladu k Vaší objednávce je zcela jiné zboží.
    -typ, který jste si objednal je na eshopu i na prodejnách ve správném provedení a v souladu s fotkami na eshopu. Může být rozdíl v subjektivním vnímání odstínů barev, ale to závisí na osvětlení a u eshopu i hodně na nastavení monitoru.
    Až nás budete nedoporučovat, prosím, zmiňte i námi uvedené body.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jsem zklamaný z batohu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod absolutně nedodržuje temíny doručení uvedené na webu. Zboží mi bylo odesláno až po mé urgenci.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    termín dodání na webu je orientační.
    V emailu k potvrzení Vaší objednávky z 26.6.2022 jste dostala informaci o předpokládaném datu doručení 30.6.2022. Po dvou dnech jste začala objednávku urgovat i přesto, že jste už od nás měla v mailu informaci o dodání k datu 30.6.2022. Objednávka Vám byla skutečně doručená 30.6.2022 a to na základě běžného postupu a v souladu s informacemi, které jste měla ihned po objednání.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6 dní od objednání a stále nic

    Zboží stále nepřišlo,po 3dnech jsem dostal zprávu že zboží předali dopravci,ale od žádného dopravce žádná zpráva že něco převzali,psal jsem i na váš email ale žádná odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Problém je z vaší strany s vracením peněz. Myslím že v dnešní době by to neměl být žádný problém ale je. Proto bych vás nedoporučuji.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Peníze byly na Váš účet poslány 16.6.2022. Prosím zkontrolujte si stav účtu.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrozně dlouho trvá vrácení peněz při vrácení zboží a není možnost výměny za správnou velikost.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    peníze vracíme na Váš účet v termínu, který je daný zákonem. To je do 14 dnů od doručení zboží, nebo jeho vrácení na prodejně. Vaše odstoupení od kupní smlouvy evidujeme k datu 4.6.2022. Peníze tedy budou odeslány do 18.6.2022 včetně.
    Možnost výměny nabízíme přímo na eshopu a je i napsaná na účtence. Jedinou podmínkou je, aby Vámi požadované zboží pro výměnu bylo dostupné skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pri navsteve prodejny prodavacka 2 bundy zabukovala na mou zákaznickou registraci v eshopu s tím, že druhý den je přijdu ještě zkusit. U bundy Nakron L prislo potvrzeni o rezervaci do mailu za cenu 3004 Kc. Ale v eshopu byla stejna bunda se stejnym nazvem o 1000 kc levneji k dispozici, kdyz jsem na to poukazala a chtela cenu nižší, prodavačka řekla, že je to 1 bunda asi ze starsi kolekce a pouze v Praze a že tam zavolá. Měla jsem při tom otevřenou stránku eshopu. V průběhu telefonátu náhle levnejsi bunda zmizela z eshopu, když jsem se podivila té zvláštní náhodě, prodavačka na mě byla nepříjemná, sdělila mi, že určitě to někdo objednal v průběhu toho telefonátu. A několikrát se mě dotazovala hlasitě na celou prodejnu "vy snad nevite, jak funguje eshop?" Hmmm, shodou okolností s administrací eshopu mám dost zkuseností ;-) Chování prodavačky vnímám jako neadekvátní, Očekávala bych omluvu a rozumné vysvětlení, ne štěkání na zákazníka.
    • Bundu jsem potrebovala a neměla čas to řešit někde jinde, tady jsem ji koupila za cenu vyšší. Nicméně jednání prodavačky mě odradilo od dalšího kontaktu s tímto obchodem. A v případě Husky už vždycky budu dělat rezervaci přes eshop sama, nenechám do objednávky zasahovat prodavačky. A možná se vyhnu při doručování prodejně v ul. Otylie Beniskove.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    levnější bunda se stejným názvem byla ze starší kolekce, tedy s jinou, výprodejovou cenou. Poslední kus byl objednaný zákazníkem 31.5.2022 v 17:14.
    Na provoz eshopu nemají prodavači na prodejnách žádný vliv, krom jejich povinosti zaslal zboží, které jim automatem příjde k odeslání do objednávek z eshopu. V tomto případě opravdu došlo k objednání posledního kusu, který se stahoval z jiné prodejny. Pokud jste měla zájem v době objednání (30.5.2022) i o levnější bundu, stačilo ji objednat také a byla by pro Vás rezervovaná.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je předražené, jeho kvalita popsaná v nabídce mizerná neodpovídající skutečnosti. Mikina, u které mělo převažovat vlákno Merina bylo téměř vesměs z nějaké uměliny jako polyester, nebo crimplen, dederon, nebo něco podobně odporného, co se lepí na tělo, je neprodyšné a studí. Merino tam možná ani nebylo zastoupeno. Cena přes 1 200 Kč, za tento umělohmotný výrobek. Ale v obchodě bylo vymeteno, bez zákazníků, asi vědí proč.

    Zboží je předražené, jeho kvalita popsaná v nabídce mizerná neodpovídající skutečnosti. Mikina, u které mělo převažovat vlákno Merina bylo téměř vesměs z nějaké uměliny jako polyester, nebo crimplen, dederon, nebo něco podobně odporného, co se lepí na tělo, je neprodyšné a studí. Merino tam možná ani nebylo zastoupeno. Cena přes 1 200 Kč, za tento umělohmotný výrobek. Ale v obchodě bylo vymeteno, bez zákazníků, asi vědí proč.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Eshop je super, zboží také
    • Tragická zkušenost s uplatněním Vánoční poukázky

    Výrobky Husky mám velmi rád a douhodobě jsem značce věrný. Sedí, jsou promyšlené a kvalitní. Ale ty poukázky ... To snad ne :D

    Před Vánoci jsem koupil poukázku. Datum platnosti bylo v minulosti, ale byl jsem ujištěn že jinak je poukázka platná. Ok. (Prosím tedy příště na poukázky netiskněte datum platnosti do.)
    Vybral jsem si zboží v obchodě, a chtěl uplatnit poukázku.
    Prodavač mě informoval že poukázku lze uplatnit jen na eshopu a v kombinaci s konkrétní dopravou. Na poukázce ale bylo vysloveně uvedeno že je možné ji uplatnit jak na eshopu tak v obchodě. (Prosím příště na poukázku tiskněte platné informace.)
    Ok, smířil jsem se s tím že se zbožím z obchodu neodejdu, a zaplatím za zbytečnou dopravu, a začal jsem v obchodě objednávat totéž zboží. (Prosím vás, co to je za nesmysl: Nemoci si zboží rovnou převzít, a nechat si ho posílat zbytečně dopravou za několik dní někam jinam?)
    V eshopu ale byla chyba, a přes chybovou hlášku nebylo možné zvolit požadovanou dopravu.
    V obchodě ani nákupním centru není WiFi, takže vyřešit a infolince po telefonu situaci s objednávkou, a současně proklikat eshop pro popis chyby šlo hůře než by mohlo.
    Naštěstí na po 2 telefonátech na infolinku mi velice ochotně a příjemně pomohli objednávku provést telefonicky, za což jim děkuji, a po asi hodině jsem odcházel bez zboží s tím že mi přijde zpráva pro doplatek, a za několik dní mi na výdejní místo přijde i to zboží :D

    Prosím, to už mi ani nikomu jinému nedělejte ;)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    gramáž neodpovídá 160 jak tomu bylo dříve - subjektivně je to s bídou gramáž 100

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    podle měření se gramáž pohybuje v rozmezí 163-165 gsm

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé doručení
    • Objednal jsem si spacák levé provedení z důvodu abych spacák s pravým zipem mohl spojit. Obdržel jsem provedení spacáku, které bylo v prodeji v roce 2020, jenom byl strčený do nového obalu. Mezi spacákem s pravým zipem, který je nový model a spacákem s levým zipem je rozdíl vzhledový a především když se spacáky spojí tak nesedí jak by měli. Spacák budu vracet.
    • Spacák byl zakoupený v prodejně Husky :-(
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Po cca 3 hodinach pouzivani praskly a upadly 2 vrchni plastove hacky na rychloupinacich.....

  • BO-CAMP Obal na kotlík 6QT a 9QT černá na BO-CAMP na 9QT vubec nepasuje k tomu Obrazku co tam mate.Chci ne 5L ale 7L.