Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Momentálně jsem naštvaný, jelikož zboží stále nemám a chcete po mně nějaké hodnocení. Odjíždím ráno na dovolenou na vodě a nemám nic z toho co jsem si na ni objednal!!! Tohle se mi u Husky ještě nikdy nestalo, až nyní!!! Normálně jsem byl vždy na výsost spokojen, tentokrát nikoliv a moc mne to mrzí.
    Zdraví Pavel Brázda, Olomouc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Nekvalitní zboží
    • Téměř nulová komunikace ohledně reklamace

    Po zakoupení zimní bundy, se zhruba po měsíci užívání doslova sám rozsypal zip na bundě. Bunda odeslána na reklamaci, bez jakékoliv odezvy, byla bunda vrácena se zamítnutou reklamací. Velmi nekvalitní zboží, zn. Husky už není co bývala svou kvalitou.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaše reklamace byla odmítnuta, protože prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat zásady obecné hygieny, zejména zboží, které nebude vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné (vyhláška 306/2012 Sb., o podmínkách předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění a o hygienických požadavcích na provoz zdravotnických zařízení a ústavů sociální péče).
    Tedy, pokud pošlete znečištěnou bundu, nebude Vaše reklamace přijata. Jak jste si přečetl na reklamačním protokolu, stačí bundu vyčistit a bude Vám opravená, i přesto, že u zipu se zcela zjevně jedná o mechanické poškození.
    Husky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dobrý den, s dodávkou zboží jsem spokojena tak na polovinu.
    velikost u kvalita je v pořádku. nejsem spokojena s barvou dodané bundy. Objednala jsem si červenou barvu a byla mi doručena bunda oranžová.
    Mezi červenou a oranžovou barvou je celkem velký rozdíl. V nabídce jste měli uvést, že je bunda oranžová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednávka byla zpracována rychle, ale asi mají špatnou přepravní společnost. Objednávka zatím nedorazila .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • špatné jednání při reklamaci

    Už bych tam nenakupoval

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaše představa slevy ve výši 10% z ceny batohu je bohužel u takto snadno opravitelné závady v souladu s §2161 ve spojení s §2169 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb neúměrná. Námi nabízená sleva nebo oprava byla z Vaší strany (zatím) bez reakce. Nabídli jsme Vám dvě možnosti. Poukázku 100,-kč nebo výměnu batohu, kterou můžeme udělat přímo k vám domů. Samozřejmě máte ještě možnost třetí a to pokud je zboží nepoužité odstoupit od smlouvy jak jste psal.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    neodpovídala fotografie nabídky s realitou,komentuji e shop.na orlí,velice příjemná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zaslaná mikina neodpovídá mým představám a ceně, budu zboží vracet

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaše hodnocení nás mrzí. Bohužel nejsme schopni dopředu ovlivnit Vaše představy o ceně zboží. S cenou jste byl seznámen ještě před objednáním.
    Tým Husky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží sice přišlo celkem rychle. Nicméně jeden ešus + příbor 1 PB bomba. Zabalené v tuně plastu. Každá jedna vidlička v jednom obřím pytlíku apod. Myslím, že firma, která prodává věci pro pobyt v přírodě by měla být mnohem více "Eco friendly". Nejsem spokojen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží přišlo špinavé - špinavé špičky bot, zboží vracím nové boty nebudu umývat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar nemozno vyskusat kvoli vlade, musime nakupovat macku vo vreci. Vyrobok ma kovove spony otocene do vnutra, cim znicime drahe pohorky.
    • Obchod na vymenu zbozi nereaguje. Bol som osobne na predajny v Brne, predajna uzatvorena na mobilne cislo uvedene na dverach nikto nereaguje. Bol som tam v ramci otvaracej doby.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    nemožnost vyzkoušení na prodejně bohužel nejsme schopni ovlivnit. Jak sám píšete, patří tato výtka směrem na politiky z vlády.
    Protože na prodejně nikdo není, nemůže Vám nikdo z prodejny reagovat na žádosti o výměnu.
    Nejjednodušší způsob výměny, který je na naše náklady (https://www.huskycz.cz/zadost-o-vymenu-zbozi) jste vůbec nevyužil.
    Telefonní číslo uvedené na dveřích prodejny je pevná linka, která je fyzicky umístěná v prodejně. Pokud v prodejně nikdo není, nikdo telefon nezvedne. Otvírací doba na dveřích je v případě nařízeného uzavření prodejny zcela irelevantní námitkou. Cedule o uzavření prodejny na dveřích je také, ale zřejmě jste ji přehlédl.
    Kovové spony na návlecích bot jsou uvnitř zcela úmyslně. Kov drží pevněji než různé plasty a tím, že je uvnitř eliminuje riziko zachycený nějakého předmětu vně návleku (větve apod.).
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací lhůta, špatná komunikace s obchodem, zaslaná neúplně vyplněná faktura

    Zboží objednáno a zaplaceno, inzerováno jako "skladem", posouvání termínu doručení, doručeno celkem za 9 dní do Brna (přepravce přitom doručil do 24 hod. od převzetí zboží), klamavá reklama na webu hlásá obvyklé odeslání do druhého dne.
    Mizerná komunikace s obchodem.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    faktura byla vyplněná správně. V maloobchodu není, v případě fyzických osob, zákonem požadováno vyplněné jméno odběratele.
    Zdržení vzniklo stahováním z externího skladu o čemž jste byl informován s předstihem.
    Odeslání OBVYKLE do druhého dne není klamavá reklama. 90% objednávek odešleme opravdu nejpozději druhý pracovní den.
    HUSKY tým

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychle dodanie tovaru

    prisla vetrovka nie tyrkysovej farby, ale skor zelenej

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem překvapená, že mi dorazil dotazník o spokojenosti k objednávce, která nedorazila

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    dotazík je posílaný automaticky po určitě době od vytvoření objednávky.
    Vaše objednávky byla na prodejnu. Bohužel dotazník nepočítá s vládními nařízeními, které nám přikázali prodejny uzavřít.
    Na prodejně pro Vás bude objednávka připravená k vyzvednutí, jakmile nám vláda dovolí prodejny otevřít.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • možnost osobního odběru v prodejně
    • chování některých zaměstnanců prodejny
    • porušování vlastních obchodních podmínek
    • po vrácení zboží vrácení peněz se zpožděním a až po upozornění
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo ve stavu, který téměř vylučuje kontrolu kvality na straně dodavatele = několik zjevných vad = nepoužitelné. Bylo vráceno. Vrácení zboží včetně vrácení peněz proběhlo v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlha čakacia doba pre dodania tovatu

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za zpoždění se Vám omlouváme. Ve Vašem případě bylo zboží objednávané na Slovensko. U mezinárodní přepravy je bohužel pro dodání zásilky potřeba více času.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doba dodání mnohem delší než slibovaná

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za zpoždění se Vám moc omlouváme. Bylo způsobené stahováním zboží z externího skladu.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nekvalitní zboží s přemrštěnou cenou. Nesouhlasila ani velikost, i když jsem kupovala o číslo větší. Vrátila jsem a čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    je škoda, že jste nevyužila naší službu výměny zboží ZDARMA. Mikinu bychom Vám rádi vyměnili za větší, případně za jakékoliv jiné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • oblečení mi nesedí, koupila jsem si o číslo větší velikost, než mám, dva kabáty a byly mi malé, ponožky zase velké

    Nebudu tuto značku kupovat

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    škoda, že jste nezkusila využít služby výměny zboží zdarma. U Vaší objednávky evidujeme pouze žádost o odstoupení od kupní smlouvy. V odstoupení jsme Vám vyšli vstříc ohledně překročené doby. Bohužel ale Vámi zaslané zboží bylo zjevně používané a znečištěné (zvířecí chlupy). Zboží jsme Vám na naše náklady vrátili zpět na Vaši adresu. Předpokládám, že výše uvedené je důvodem k negativní recenzi. Bohužel opravdu nelze vyměnit ani vrátit oblečení, pokud je zcela pokryté zvířecími chlupy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost
    • Moznost vyzkouset
    • Neustale urgovani vyzvednuti SMS

    Kvuli jedne objednavce mi prislo asi 20 SMS ze si mam vyzvednout zbozi. I 3-4 denne. Uz jsem z toho byla opravdu unavena.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    K Vaší objednávce bylo odesláno celkem 5 SMS. Všechny 2.10.2020. Bohužel došlo k technické závadě na SMS bráně, kdy byly zdržené SMS odeslány všechny najednou.
    Tvrzení o 20 SMS je nepravdivé. Každému zákazníkovi může přijít od Husky maximálně 5 SMS: přijetí objednávky a maximálně 4x výzva k vyzvednutí. V případě dopravy na adresu jsou SMS pouze dvě: přijetí objednávka a odeslání objednávky.