Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velikostní tabulky se neshodují se standardem, na který jsem zvyklý. Zboží velikosti XXL dle mého názoru odpovídá sotva XLku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    obchod v pohode, ale premyslejte o volbe dopravce

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Za špatnou zkušenost se Vám moc omlouváme. Podle sledování zásilky se řidiči nepovedlo tři pracovní dny za sebou doručit zásilku na Vaší adresu. S dopravcem toto budeme řešit, aby se situace již neopakovala.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi ochotné prodávající na pobočce v Plzni
    • Velmi nekvalitní výrobky

    Zakoupená sofshellová bunda je dost k ničemu. Dle výrobce (zaslán email) se bunda nemusí impregnovat, ale při prvním mrholení bunda vše nasákla do sebe. Sice vodu nepropustila, ale bunda ztěžkla, byla chladná a při větru v ní byla zima, i když pod ní bylo použito termoprádlo, termotriko a termorolák. Zakoupeny 2 softshellové bundy (jiné typy), obě stejné vlastnosti.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Za nepříjemnou zkušenost se Vám omlouváme.
    Jak Vám bylo odpovězeno emailem "Impregnace není potřeba. Bunda je z výroby již s membránou a impregnovaná."
    Pokud u bundy nastala situace, kterou popisujete, jedná se o vadu a bundu doporučuji reklamovat.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem si bunda a vyzvednout na ulici lidicka, nicméně jsem potřeboval jinou velikost, byl jsem v centru a navštívil obchod v ulici orli, ale byl jsem odmítnut měnit tam a byl řečeno jít do jiného obchodu
    • velmi hrubý a nepřátelský personál, řekli mi, že nemohou změnit sako, protože v případě různých obchodů, ale když nevěděli, že jsem poslouchal, říkali "příliš mnoho práce a nechci to dělat"
    • nejhorší zákaznický servis, který jsem kdy měl, a já bych nedoporučoval Husky nikomu, pokud nechcete být zneužit
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednal jsem si stanové tyče , vše proběhlo bez problémů a rychle.
    Když jsem ale chtěl nové popruhy(záda) pro batoh , reklamační oddělení se odmlčelo. Tím pádem nemohu doporučit HUSKY.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    na Váš email bylo opovězeno 26.7.2018 v 7:07.
    Prosím, zkontrolujte si Vaši emailovou schránku, a to včetně složky Spam, kam se občas nějaký email od nás dostane.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobrý den, měla jsem problém s Ibod kartou, musela jsem do obchodu druhý den, kdy jsem si vytiskla dva kupony ve výši 500, 200 ale bohužel i když cena byl 699 czk, tak druhý kupon jsem použít nemohla, tak místo toho abych měla karimatku zdarma, protože jsem chtěla uplatnit ibod body, tak sem zaplatila 199 doplatek. pro mě dost nevýhoda, protože ten kupon na 200 czk mám do konce července....a fakt nevím zda tam ještě něco koupím. Navíc druhý den tam byla velice nepříjemná prodavačka....

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    informace o tom, že hodnotu iKUPONU je třeba čerpat v plné výši najdete v popisku už při objednání iKuponu. (https://ibod.cz/husky-v-hodnote-200-kc) Na iKuponu samotném je po vytištění tato informace uvedená také. Tato informace je i součástí obchodních podmínek eshopu www.huskycz.cz. Podle sdělení kolegů z prodejny pouze trvali na dodržení tohoto pravidla, které je nastavené systémově a nelze ho obejít ručním zásahem. Cena karimatky Akord ve Vaší objednávce je 679,-, což neodpovídá Vašemu tvrzení o ceně 699,-

    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 11.5., prý skladem, 20.5. nemám pořád nic...

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    objednávka je z 9.5.2018 ve 13:51.
    Zásilku jsme předali společnoti GEIS 11.5.2018 a od té doby se Vám ji pokouší doručit, bohužel stále neúspěšně.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neochotny personal

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, ale nejsme si vědomi nějaké nepříjemné obsluhy. Podle sdělení prodavačů byl jediný zádrhel v nutnosti zadat Váš slevový kód přes eshop, což je spojené s krátkým zdržením, než systém objednávku zpracuje. Toto je ovšem v textu ke slevě uvedené, proto se s tím dalo počítat dopředu.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký výběr pro volnočasové aktivity
    • nemůžete si vyzkoušet oblečení a opakovaně se mi stalo, že rozměry byly někde jinde než teorie, naposledy tak fatálně, že bylo k ničemu
    • velké množství možností jak zboží vrátit, ale po výměně e-mailů jsem si nebyla jistá zda je to výměna nebo volná konverzace a nakonec jsem raději zajela do obchodu
    • a když budete vypisovat žádost o výměnu musíte před číslem účtu uvést všechny nuly, jinak to slečna nebo paní nedokáže zpracovat

    oblečení už si neobjednám, jednoznačně je třeba zkoušet
    já osobně už si neobjednám nic

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za komplikace se Vám omlouváme.
    Vyzkoušet oblečení je samozřejmě možné, bohužel však pouze při objednání na prodejnu.
    Výměna emailů proběhla poměrně obsáhle, protože už v žádosti byly zmíněny tři možnosti za co zboží vyměnit, navíc s poznámkou, která se dala vyložit, že Vám byla poslaná jiná velikost, než byla v objednávce. Ka kalhotám jsme Vám zaslali přesnou velikostní tabulku na základě které jste se rozhodla, že o výměnu ani za jiné zboží nemáte zájem.
    Do žádosti o výměnu se číslo účtu vůbec neuvádí, pravděpodobně se jednalo o odstoupení od kupní smlouvy na prodejně. Všechny nuly před číslem účtu nevyžadujeme my, ale banky, které požadují v příkazech k úhradě přesný formát čísla účtu. Pokud by formát čísla účtu nebyl přesný, banka by nepřijala platbu a peníze by Vám přišly se zpožděním.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    V tomto obchode nakupuji velmi rad a pravidelne, nikdy nebyl zadny problem a komunikace i doba dodani byla vzdy super. Nevim, co se tentokrat stalo, ale dosud nemam zbozi k vyzvednuti ani zadnou jinou informaci

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Moc se omlouváme, Vaše objednávka je na prodejně připravená od 2.3.2018. Kolegům z prodejny se nepovedlo Vás konatktovat.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodací lhůta vůbec neodpovídá, době dodání na stránkách eshopu Husky. Komunikace se specialistou formou emailu taktéž podprůměrná, pán byl neochotný až arogantní.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    do Vašeho emailu jsme Vám při potvrzení objednávky dne 14.2.2018 odeslali reálné datum doručení 19.2.2018. Na tento email jste zareagoval až po třech dnech, a to ve chvíli, kdy už nebylo možné doručení podle Vašeho požadavku provést.
    Pokud byste zareagoval na potvrzující email dříve, dala se expedice Vaší objednávky urychlit.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    K Vanocum jsem obdrzel 3 vouchery, po zadani do vaseho kosiku a POTVRZENI kodu vsech 3 voucheru se mi odecetla dana castka, cili jsem dokoncil objednavku a ppukazy vyhodil...bohuzel jsem byl na dovolene a nemohl jsem reagovat..ze mi poslete zbozi, kde mi neuznate “nastesti” jen jeden poukaz ..a zaplatim o 500 vic mi normalni neprijde, nekdo od vas mi napsal, ze jsem se zrejme prepsal, pokud jsem se prepsal, nechapu, proc by mi to uznal vas system v kosiku...no nic, pro me ponauceni, zbozi je u me takze s tim nic neudelam, u vas vsak uz nic nekoupime

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, ale kontrola platnosti poukazů probíhá při fyzickém zpracovávání objednávky. V tu chvíli systém ohlásí neexistující nebo použité číslo poukazu. V souladu s obchodními podmínkami jsme Vás požádali o doložení nebo opravu kódu. Bohužel, pokud nemáte už poukazy ke kontrole, není možné poukaz započíst. V opačném případě by to samozřejmě možné bylo a vyšli bychom Vám maximálně vstříc.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobra obsluha, ochotni prodavaci
    • Termohrnek Byl uz rozbalen z puvodniho obalu, víčko naprosto nepasovalo, plech poskozeny, nevyhovujici, možná od úplně jiného hrnku nebo výrobce
    • Velice mně zarazilo, že tak vadné zboží vůbec někdo může nabízet k prodeji s ohybanym plechem a chybejicimi základními součástmi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednán spací pytel, přišel jiný. Po měsíci a půl, napsali, že požadovaný již nemají a mít nebudou. Nabídli mně sice vrácení zboží, ale za požadované bych v jiném eshopu zaplatila o 550,- víc. Zboží mají sice kvalitní, ale eshop bohužel v tomto případě selhal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje zkušenost je bohužel negativní - zboží dorazilo velmi rychle, ale bohužel bylo vadné (u péřového kabátu v půlce rukávu chyběla péřová výplň). Chtěla jsem využít bezplatné výměny, ale pracovník výměn to odmítnul s tím, že vadné zboží mi nevymění, to že musím reklamovat. S kabátem jsem musela osobně na prodejnu a teď čekám na výměnu v rámci reklamace. To mi přijde opravdu smutné - zboží jsem zaplatila, částka 3000 není úplně málo, v rámci běžných výměn by mi jiný model/velikost dorazil bez poplatků v řádu dnů a na výměnu reklamovaného zboží musím osobně na prodejnu nebo zboží na vlastní náklady odeslat... Takhle prosím ne...

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Omlouvám se, ale služba výměny zboží je opravdu určená pouze pro záměnu nevhodně zvoleného zboží (velikost, barva apod.)
    Uvedená pravidla jsou z důvodu toho, že zboží z výměny se dává zpět do prodeje. Zboží z reklamací ne. Všechny údaje o pravidlech výměn a reklamací jsou součástí obchodních podmínek, bez jejichž odsouhlasení nelze dokončit objednávku a jsou k dispozici na našem webu i vytištěné na faktuře, která Vám byla zaslána fyzicky i emailem.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod nedostatečné reaguje v případě kdy zboží dorazí vadné, nedrží slíbené termíny, nesnaží se problém proaktivne resit

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    k Vaší objednávce evidujeme pouze žádost o výměnu, na kterou jsme odpověděli následující den. V případě, že je do výměny požadováno zboží, které není už skladem, bohužel opravdu nejsme výměnu schopni provést. Vybrat si samozřejmě můžete i jakékoliv jiné zboží.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Geis 3 dny nedovezl. Řidič nebral telefon. Raději jsem si zajel vyzvednout osobně. Termín doručení byl o 4 dny delší než bylo předpokládáno firmou Husky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přehledné stránky obchodu
    • Objednaná bunda mi nepřijde být tak teplá jak výrobce uvádí, navíc dost nepříjenmě smrdí a proto už bych si ji nekoupil. Mám ji již přes dva týdny a ještě nevyčichla. Doma ji cítím dva metry od věšáku, fakt luxus.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po vyzvednutí zboží z obchodu jsem zjistil, že zboží - péřová bunda
    Heral M, nesplňuje parametry, které jsou uváděny na internetových stránkách ve specifikaci - materiál Husky Optimal 5000. Obdržel jsem bundu z materiálu Husky Optimal 3000. Na dotaz mi bylo odpovězeno, že cedulky zapomněli odstranit. Měl jsem možnost porovnat bundu
    se zakoupenou bundou kolegy, který ji zakoupil nedávno ve slevě za 2.645,- Kč. Už jen nášivka, znak Husky tvaru erbu na pravém rukávu, na dřívějších modelech používaná - nyní ( i u bundy kolegy) pouze používány reflexní prvky, obšití vnitřní kapsy, lesklejší povrch vnější tkaniny (lepší membrána), budí podezření, že se nejedná o letošní
    výprodejový model, nýbrž o mnohem starší model (z materiálu Husky Optimal 3000), tedy z jinými parametry. Na druhý dotaz mi nebylo vůbec
    odpovězeno, dělají nadále mrtvého brouka. Možná takto bylo přivedeno
    v omyl více zákazníků, kteří si této skutečnosti ani nevšimli.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    za chybu se omlouváme, starší bundy měly skutečně odlišné parametry. Při expedici došlo k omylu, kdy Vám byla poslána tato starší bunda, která už ani není v naší nabídce.
    Na Váš email jsme reagovali hned druhý den (1.12.2017), bohužel se email vrátil jako nedoručitelný ("delivery temporarily suspended: connect to seznam.cz[77.75.79.53]:25: Connection timed out") Bohužel nejsme schopni opravit chybu na serveru seznam.cz. Odpověď v emailu jsme Vám zaslali opětovně a snad už dorazí.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Ihned expedováno
    • Neodpověděli na reklamaci

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    můžu Vás poprosit o upřesnění Vašeho hodnocení na mail [email protected]?
    Bohužel se nám nepovedlo dohledat jakoukoliv komunikaci k Vaší objednávce.
    Děkuji
    Týkm HUSKY