Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doprava přes GEISPOINT

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    k číslo Vaší objednávky máme v systému, že byla objednaná s osobním odběrem na prodejnu Na Poříčí a posléze stornovaná na Vaší žádost.
    Bohužel nevidíme souvislost s dopravou na GEISPOINT. Dopravu zboží na prodejnu zajišťujeme vlastními silami.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nemusím chodit do obchodu
    • Je to nekvalitní zboží bohužel

    Budte obezřetný na kvalitu

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    můžete nás prosím kontakovat ohledně "nedostatku" kvality na mail [email protected]? Bohužel k Vaší objednávce neevidujeme žádnou reklamaci ani dotaz či stížnost.
    Deka Covery, kterou jste objednávala patří v recenzích zde na heuréce mezi výborně hodnocenou.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednán batoh zelené barvy!!! A dorazil šedý!!! Asi se ho chtěli zbavit!! Škoda...a fakt nemám čas řešit přeposílání atd.. prostě jsem věřil ve fér jednání?!?!

    Dát si velký pozor na to, aby dostali co chtěli a né to čeho se chce někdo zbavit a zkouší to, že se holt najdou tací (jako já) a nemají fakt náladu volat-balit a řešit...

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    Za chybu v zaslání se Vám omlouváme. Při zaslání chybného zboží se nikdy nejedná o úmysl. O šedé batohy Stingy je dokonce větší zájem než o zelené. Je škoda, že jste nezkusil využít naší služby výměny zboží, ani jste, kromě recenze zde, nijak nekontaktoval Husky. Chybu bychom mohli ihned vyřešit a v době napsání recenze jste u sebe už mohl mít správný batoh. Pokud byste chtěl batoh vyměnit za správný, kontaktujte nás, prosím, na mail [email protected].
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují, nedodávají objednané zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží jsem objednával na doručení na "gespoint". Místo toho mi v 7 ráno volal dopravce že mi to veze. Samozřejmě jsem nebyl doma. Pak to týden vozil v autě. Až ve chvíli kdy jsem po balíku začal pídit ho doručili na Gespoint. No a nakonec v balíku bylo úplně jiné zboží (barva) než jsem si objednal...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mám pouze jednu připomínku, spacák byl dodán v jiném obalu, doslova nacpán do obalu jiného typu spacáku (patrně menšího), takže po jeho vyjmutí z obalu ho již nelze vložit zpět. Znamená to, že máme spacák bez obalu a je obtížné ho nejen skladovat, ale i převážet. Jelikož to bylo zboží z bonusového programu iBOD a obdrželi jsme jej zadarmo, nebudu tento problém dále řešit, ale je to nepříjemné a myslím, že by se to nemělo stávat ani u zboží, které zákazník neplatí.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    název spacáku je vždy vytištěný na obalu. Pokud název objednaného spacáku nesouhlasí s názvem na obalu, kontaktujte nás, prosím, na mail [email protected] a vyměníme Vám zboží za správné včetně obalu.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • doprava
    • Komunikace,zvláště chcete-li zboží vrátit nebo reklamovat.Vrácení peněz až cca 10-14dní po převzetí zboží obchodem zpět.

    Objednání přes obchod Husky možná,ale nikoli přes IBod. A vrácení peněz příliš dlouho.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce nebyl iKUPON vůbec zadán. Bohužel jsme to s kolegy dostali k řešení až ve chvíli, kdy bylo zboží na cestě k Vám.
    Přes naše upozornění, abyste zboží nepřebíral kvůli chybně zadané objednávce, bylo zboží převzato a zaplacená dobírka. Než jste zboží zaslal zpět na naší adresu uplynul další čas.
    U vraceného zboží je lhůta pro odeslání peněz 14 dní. Zboží k nám bylo doručené 9.5.2016 a lhůta pro vrácení penez tedy běží až do 23.5.2016.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přes iBod jsem si chtěl vyzvednout zboží zdarma, ale tady to nešlo jedině, že bych si koupil ještě za 600 Kč.
    Když jsem chtěl vyzvednout zboží zdarma na prodejně, tak to taky nešlo, protože pokladna neumí vydat něco za 0,00 Kč.
    Musel jsem zaplatit poštovné.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    na Vaše dotazy ohledně iKUPONU jsme odpovídali mailem již 4.5.2016. Na stránkách iBOD (https://ibod.cz/husky-tasticka-mild) je v pravidlech pro vyzvednutí odměny přesně popsáno v jakých případech je placeno poštovné. Mimo jiné je tam i uvedeno, že "zboží není možné vyzvednout osobně na prodejně, objednávka bude doručena Českou poštou"
    Při začátku akce se ještě uvažovalo, že bude možné zboží vyzvednout i na prodejně, ale nakonec toto nebylo umožněno. Proto vznikl informační šum ohledně pokladny na prodejně. Za mylnou informaci se Vám omlouváme.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • špatná komunikace

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel jsme v mailech od Vás nenašli žádnou zprávu. Pokud jste volal na naši infolinku a nedovolal jste se, mohlo to být vytížením kolegyň na infolince nebo jste volal v době, kdy už infolinka není v provozu.
    Za komplikace se Vám omlouváme, ale bohužel nevíme co je přesnou příčinou Vašeho hodnocení. Samozřejmě nás můžete kontaktovat i zpětně.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rozumné ceny, slušný výběr.
    • Není možné zkombinovat klub a iBod. Zároveň pokud chci použít iBod, nemůžu získat ani částečně výhody klubu (prodloužená záruka, prodloužená lhůta vrácení zboží), což je prostě.. Pitomé.

    Zboží fajn, lidé reagují a odpovídají, ale když je něco v počítači nějak, už s tím nic neudělají.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že jsme již po emailu společně komunikovali, vložím sem zkrácenou verzi našeho vysvětlení, které jste v emailu akceptoval.

    Je možné využít buď iBod kupóny, nebo slevu Husky klubu a to v souladu s obchodními podmínkami našimi i iBodu:
    „Pokud to není výslovně uvedeno, nelze různé slevy sčítat! Zákazník může při nákupu uplatnit pouze jednu ze slev“ plné znění zde: http://www.huskycz.cz/obchodni-podminky
    „iKUPON nelze kombinovat s dalšími slevami“ plné znění zde: https://ibod.cz/husky-v-hodnote-500-kc-ikupon (toto je na iKuponů i přímo uvedené)

    Vy jste ve Vaší objednávce nechtěl využít iBod kartu (tu lze zkombinovat s klubovými výhodami), ale iBod kupón poskytující slevu na objednávku. Vysvětlení, proč to tak nejde jsme Vám poskytli už přes mail a je i napsané výše.

    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • na prodejně zboží nebylo, po vyzkoušení zjištěno, že velikost nevyhovuje - přestože jde o zimní zboží ve výprodeji, jeho cena byla ze dne na den navýšena - proto nebylo možné vyměnit za jinou velikost, ale bylo by nutno doplatit
    • navíc na vrácení peněz budu čekat měsíc - sice dle zákona, ale pro mne nepřijatelné - v každém jiném obchodě s oblečením peníze vrací na pokladně kamenného obchodu.

    Moje první a zcela jistě také poslední zkušenost, víckrát zde nakupovat nehodlám.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    výprodeje zimního zboží byly ukončeny 30.3.2016.

    Výměna zboží je možná podle postupu, který najdete zde: www.huskycz.cz/vymeny kde je uvedeno, že "Cena nově zasílaného zboží při výměně velikosti je určena podle původní objednávky." Při výměně velikosti se tedy nic nedoplácí.
    Na mail [email protected], který je vytištěný na faktuře posílané se zbožím nám bohužel žádná žádost o výměnu k Vaší objednávce nepřišla

    Peníze za vrácené zboží vždy vracíme na účet v termínu dle platné legislativy.

    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Členskou slevu
    • Malý výběr zboží

    Zatím jsem poznal nižší kvalitu zboží neodpovídající vyšší ceně.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel z Vaší, příliš obecné, recenze není možné poznat co bychom měli zlepšit. Pokud byste toto chtěl ještě rozvinout můžete nás kontaktovat na mail [email protected].
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní zboží
    • nekvalitní kontrola

    První co nás předem upozornilo na možný problém byla vyjímečně dlouhá dodací lhůta. Proto jsme si zboží po obdržení v obchodě pečlivěji prohlédli. Zboží bylo znehodnoceno flekem a amatárským pokusem ho zamaskovat. I přes velkou profesionalitu prodavačky v pardubickém obchodě, považujeme tuto skutečnost za značně negativní. Nechci domýšlet, jak by asi dopadla poždější reklamace.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    bundu jsme pro Vás stahovali z externího skladu, proto doručení bundy probíhalo delší dobu. Kolegové z prodejny s Vámi komunikovali a omlouvali se, že došlo ke komplikacím.

    V přehybu u bundy byly špatně znatelné proužky, zřejmě od prachu. Bohužel se velmi jemný prach dostane i do uzavřeného obalu. Za komplikaci se Vám omlouváme, pokud na toto narazíme, stahujeme textil z prodeje k vyčištění.

    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Volala jsem do obchodu, zda-li zboží mají. Přestože zboží na skladu bylo, paní prodavačka mi jej v kamenné prodejně neprodala,poněvadž spěchala, tak zavřela dřív krám a šla.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    na prodejnu jste opravdu dopředu volala. Přišla jste ale bohužel až po zavírací době ve chvíli, kdy prodavačka spěchala na autobus. Prodavačka se Vám omluvila, s tím, že bohužel je nutné přijít až v pondělí v normální pracovní době.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní zboží

    Objednávka mi byla nejdříve odeslána na špatnou adresu a poté přišla později než měla. Zaměstnanci zákaznického centra byli velice ochotní, vstřícní a pohotoví, ale řidič z přepravní společnosti byl velice nepříjemný (resp. na mě řval do telefonu). S takovýmto přístupem jsem se ještě nesetkala. I když jsem s kvalitou doručeného zboží i přístupem zaměstnanců obchodu spokojená, znovu bych zde nenakoupila (kvůli přístupu přepravní společnosti).

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se Vám omlouváme za nemilou zkušenost s přepravní firmou. Ve spolupráci s firmou GEIS se vynasnažíme, aby se toto již neopakovalo.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nereagoval
    při urgenci bylo telefonicky sděleno, že zboží na skladě není a že se jedná "asi o chybu systému" a následně mi děkujete za "nákup" ????
    nicméně na stránkách máte zboží stále skladem
    takže mi tuto konkrétní bundu prostě odmítáte prodat - proč ?

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se Vám omlouváme, bohužel u Vaší objednávky došlo opravdu k technické chybě, kdy web ukazoval skladem zboží, které nebylo fyzicky k dispozici.
    Tuto chybu už jsme opravili a neměla by se opakovat.
    Poděkování za nákup se žádostí o hodnocení neposíláme my, ale web heureka.cz.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží jsem objednával před více než 10 dny a doposud nedorazilo.

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    ve všech infomailech posílaných k objednávkám byla tato informace: "Objednávka bude vyřízena maximálně do 10 pracovních dnů. Z důvodu probíhajících inventur budeme zboží zasílat nejdříve 11.1.2016. Děkujeme za pochopení. "
    Za zpoždění se Vám omlouváme, bylo bohužel způsobené z důvodů uvedených výše.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    zboží vyzvednuto v prodejně, druhý den vráceno, v prodejně nevrátili peníze, ale poukázky

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    objednávka, kterou hodnotíte byla z června 2015 a s tak dlouhým časovým odstupem už není bohužel možné dohledat kde se stala chyba. Je škoda, že jste se neozvala v den, kdy jste vracela zboží na prodejně, bylo by možné to řešit jinak.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zbytečné komplikace při vrácení zboží pro členy klubu Husky

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    u vracení zboží vždy postupujeme stejně, výhodou členů klubu je možnost vrácení zboží až 60 dnů od prodeje. Peníze vracíme vždy do 14 dnů na účet zákazníka.
    Tým HUSKY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávala jsem poštou, kladně hodnotím rychlé dodání. Pozitivní zkušenost mám i s personálem obchodu v OC Harfa, kde jsem uplatňovala reklamaci.
    • Zboží se mi po prvním použití roztrhlo ve švu, proto jsem ho reklamovala ve 14ti denní záruční době. Po 3 týdnech bylo opraveno, ale švy se dále trhají. Njn šito horkou jehlou. :( Další měsíc na vyřízení reklamace mi za to nestojí, a tak snad raději opravím sama...

    Obchod funguje dobře, jen zboží asi jde s dobou a je šito horkou jehlou :D

    Reakce obchodu HUSKY CZ s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se Vám omlouváme za nepovedenou opravu, není problém zboží znovu poslat na reklamace, vyměníme Vám jej za nové.
    Tým HUSKY