Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Udávají ze mají na skladě a po týdnu napíšou ze ho nemají na skladě ale dodavatele a ze to bude trvat dalších 14 dni rozhodne nedoporučuji

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Zákazník zjevně mluví nepravdu, protože poslední kus byl prodán cca 3 týdny zpět před jeho objednávkou a informace o skladové nedostupnosti byla v okamžiku jeho objednávky uvedená na internetu, kde bylo písemně uvedeno "na dotaz".
    Toto negativní hodnocení se nezakládá na skutečnosti, kterou popisuje zákazník a potvrdil mi to i po vzájemné telefonické konzultaci.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • mlýnek je šmejd a nemele

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den pane Jaroslave,

    velice nás mrzí, že nejste s výrobkem spokojen. Prosíme odešlete zpět k nám, jako reklamaci, na naši adresu, kterou naleznete na webu. Můžeme se pokusit o opravu, nebo Vám vrátíme částku za nefunkční zboží. Omlouváme se za komplikace.

    Přejeme Vám hezký den. Andrea - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nespolehlivost dvakrát pokažená objednávka !

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    bohužel objednané zboží ze strany zákazníka jsme nebyli schopni naskladnit a objednávka byla telefonicky zrušena. Velice nás mrzí negativní zkušenost zákazníka s naším obchodem.

    S pozdravem HobyNaradi.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo bez českého návodu s popisem v angličtině. To je na ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    Česká pošta nejhorší institut

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    zákazník opět hodnotí způsob dopravy, respektive přepravce, kterého si o své vůli vybral on sám.
    Z nějakého nám neznámého důvodu nebyl s přepravou spokojený a negativně hodnotí náš eshop a tím současně poškozuje nás jako třetí stranu, přitom jeho objednávka byla vyřízená v průběhu 24 hodin.

    Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení a na telefonický dotaz, zda zákazník si je vědom, že nás tímto neférovým hodnocením v očích dalších zákazníku poškozuje, nám odpověděl, že ho to nezajímá.
    Další komentář, aniž bychom toto jeho vyjádření dále jakkoliv komentovali není potřeba.

    S pozdravem HobyNaradi.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dni bez odezvy a nakonec mi přišel e-mail, ze zboží není skladem, přitom na webu bylo uvedeno skladem a pokud zboží chci bude dostupné cca za 3 týdny

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    celou situaci jsme si se zákazníkem vyřešili telefonicky. Momentálně čekáme na úpravu komentáře.

    S pozdravem HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Věšák přišel poškrábaný s několika vadami na lakování
    • Přeprodej z Číny
    • Porušují občanský zákoník

    Věšák přišel poškrábaný s několika vadami na lakování.
    Foto ihned odesláno dodavateli.
    Po dohodě mám odeslat zpět, budou mi vráceny peníze.
    Vráceny peníze jen za zboží, ne za dopravu.
    Na dotaz co to má znamenat mi bylo odepsáno:
    Co by jste chtěl, je to Čína, cena odpovídá kvalitě, vady na laku jsou zanedbatelné.
    Na upozornění, že porušují občanský zákoník mi bylo odepsáno, že o tom ví, ale poštovné nevrátí.

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    jak už to tak bývá, tak opět tento zákazník nezklamal a vypsal zde pouze tu část skutku, která se mu jaksi „hodí do krámu“. Zákazník si objednal věc, doslova za pár peněz a očekával, že mu bude v ceně „Trabantu“ dodán „Mercedes“. Nás uvedl v omyl a vynutil si svoz na naše náklady za účelem vrácení údajně vadné věci.

    Ve finále bylo zjištěno, že vada věci, kterou zákazník reklamoval nebyla výrobní vadou a ani vadou materiálu, tudíž to bylo spíše řekněme nadměrné očekávání ze strany zákazníka, které tento výrobek nebyl schopen splnit.

    Tím, že nás zákazník uvedl v omyl a zneužil naší ochoty uhradit za něj přepravu zboží zpět k nám, vznikly naší společnosti více náklady, proto také mu byla uhrazená - vrácená pouze kupní cena zakoupeného zboží.

    S pozdravem HobyNaradi.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je tam lacino
    • obvykle chodí dřív dotazník než nákup

    když objednané věci měsíc nepotřebujete, tak v poho

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    celou situaci jsme si společně se zákazníkem vysvětlili. Jelikož si zákazník objednal zboží, které nebylo při objednávce skladem, musíme vyčkat na doskladnění. Zákazník po telefonu souhlasil, že vyčká na kompletní objednávku.

    S pozdravem HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hlemýždi jsou rychlejší.

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    pro zákazníkovu objednávku se objednávala speciálně přeprava DHL a přepravce si vyzvedl zboží hned následující pracovní den. Z naší strany proběhlo tedy vše standardně a přepravce zásilku zákazníkovi doručoval. Zásilku se přepravce pokoušel 3x doručit, ale bohužel zákazník nebyl na telefonu k zastižení. Jelikož se zásilku nepodařilo ze strany přepravce doručit, je nyní vrácena jako nedoručená zpět na náš sklad. Chyba tedy vznikla ze strany zákazníka nikoliv ze strany našeho eshopu. Veškeré informace k objednávce, přepravě jsme schopni doložit.

    S pozdravem HobyNaradi.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.