Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Aniž by se mě někdo zeptal,proč jsem si nevyzvednul zásilku, okamžitě mi bylo vyhrožováno, že mám zaplatit náklady na dopravu,přesto že mám o zboží stále zajem.Přitom u nich nakupuji téměř pravidelně. Adresu jsem zablokoval,nakoupím si u někoho jiného

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    evidujeme již 4 objednávky, které nám byly dopravcem vráceny zpět jako nevyzvednuté a u jedné z nich jste byl vyzván k platbě dopravného, které musíme uhradit, i když zakázka není z Vaši strany zaplacena ( dobírka - nevyzvednuto ).
    Požádáme tedy o smazání této recenze.

    Přeji Vám hezký den.
    Kateřina - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    nevim neznam je

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    jelikož u nás nakupujete celkem pravidelně, požádáme o smazání recenze.

    Přeji Vám hezký den.
    Kateřina - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí k prodeji zboží,které nemá skladem a ani není schopen zákazníkovi sdělit,zda jej vůbec může v nějakém rozumném termínu
    • od výrobce dostat a dodat zákazníkovi.Nedůvěryhodná firma

    Tomuto obchodu bych vydal zákaz podnikat.Nabízet k prodeji mohu jen to,co mám skladem a mohu v nejbližším termínu expedovat.

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za komentář. Za způsobené komplikace a nepříjemnosti se Vám velice omlouváme. Moc nás mrzí, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo.
    Bohužel objednané zboží nebylo v daném termínu doručeno od dodavatele.

    Kateřina - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručený brousek prasklý, a u vodítka utahování šroubovákem, místo klíčkem!

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi a mrzí nás Vaše zkušenost. Je nám líto, pokud zboží jeví známky poškození. V téhle situaci máte samozřejmě nárok na reklamaci zboží. Bohužel není v našich silách zkontrolovat každý kus od dodavatele. Přejeme si, aby naši zákazníci byli spokojeni se zaslaným zbožím od nás.

    Příjemný den Vám za tým Hobynaradi.cz přeje Tereza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už je to 7dní od objednání a pořád nic

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den, Petře,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem na našem eshopu. Vaši objednávku jsme dohledali a prověřili. Bohužel, v případě této objednávky stále čekáme na naskladnění zboží- testeru baterií, digitální GEKO. Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme Vám krásný den.

    Tereza - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží nedošlo

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den, VL,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem na našem eshopu. Vaši objednávku jsme dohledali a prověřili. Bohužel, v případě této objednávky jsme čekali na naskladnění zboží. Vaše objednávka byla včera vyexpedovaná.

    Přeji Vám hezký den.
    Tereza - HobyNaradi.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem zaplatil 25.11. a do 4.12 dosud nedorazilo

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla přijata 25.11.2023, kdy 27.11.2023, tedy ihned následující pracovní den, byla odeslána.
    Bohužel nemáme možnost hlídat přepravce a jeho doručení, jakmile objednávku vyexpedujeme.
    Zde došlo k prodlevě právě ze strany přepravce, což je dohledatelné i v sledování zásilky.
    Požádáme tedy o stažení tohoto negativního komentáře.

    Budeme rádi, když se na nás s dotazem ke stavu Vaši objednávky obrátíte také formou e-mailu ([email protected] ) anebo telefonicky v pracovní dny od 8-16 hodin ( 555 441 445 ).

    Přeji Vám hezký den.
    Kateřina - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již jednou nepřijal obchod moji platbu, musel jsem dobírkou.
    Nyní je zboží již 20 dní zaplaceno a nikdo se neobtěžuje oznámit, kdy zásilka dojde. Dvě negativní zkušenosti.

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den, Edo,

    pokud se na nás obrátíte na telefonicky na čísle 555 441 445 v pracovní dny od 8-16 hodin anebo e-mailem do schránky [email protected], pak se s Vámi na průběh objednávky rádi podíváme.
    Po přijetí zakázky i v jejím průběhu odesíláme automatické e-maily o době naskladnění zboží. Pokud neevidujete z naší strany tuto akci, pak mohlo dojít k technické chybě, kterou rádi napravíme. popřípadě zkontrolujte složku spam.
    Předem děkuji za Váš telefonát anebo e-mail.

    Přeji Vám hezký den.
    Kateřina - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani po 5 ti dnech nemám ani zboží ani peníze

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla učiněna 5.11.2023, doobjednali jsme Vámi poptávané zboží a v minulém týdnu jej naskladnili.
    Dnes budeme Vaši zásilku odesílat, po 5ti pracovních dnech od zadání objednávky.
    Pokud byste do budoucna potřeboval upřesnit, v jakém stavu se Vaše objednávka nachází, pak můžete využít v pracovní dny mezi 8-17 hodinou komunikaci s naši zákaznickou linkou na čísle 555 441 445 anebo e-mailem na adrese [email protected]

    Přeji Vám hezký den.
    Kateřina - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pan z e-schopp mne napadnul, kvuli tomu ze i kdyz nemel pro mne ridic dopravce zadny dokument, aby jsem prevzeti zbozi mohla podepsat, mela jsem se jej dozadovat. Pracovnik spol. KAKL s.r.o. mi sdelil, ze podpis na prejimaci protokolu musim ucinit. Po takovem nejakem dokumentu jsem se u ridice dozadovala, on mi rekl, ze nic takoveho nema a ze podpis nepotrebuje. Pan od spol. KAXL mi pote vyhrozoval, ze ztracim zaruku na vyrobek, paklize jsem tento dokument, ktery pro mne ridic nemel k dispozici, nepodepsala. Podotykam, ze jsem spol. KAXL el. postou v den dodani zbozi sdelila, ze mi bylo zbozi doruceno. Pila neni dobra, prehnane kouri a je prilis hlucna. Zbozi uvnitr bylo nedostatecne zapezpeceno. V krabici bylo bez fixace a vyplne, aby se v krabici volne nepohybovalo. Komunikace pana Jelinka byla vuci zakaznikovi zcela nevhodna a odrazuje k dalsi spolupraci.

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den, paní Winter,

    mrzí nás Vaše nespokojenost.
    Záruku na zboží máte zákonně danou. Fakturu k produktům odesíláme automaticky na e-mail, který u objednávky evidujeme.
    Pokud bych Vám mohla být jakkoli nápomocna, neváhejte se na mne obrátit formou e-mailu anebo telefonicky na naši zákaznické lince.
    V případě, že produkt neodpovídá Vašim požadavkům, můžete uplatnit vrácení zboží, i po uplynutí zákonem dané 14 denní lhůty ( až 30 dní od převzetí zboží ).

    Přejeme Vám hezký den.
    Kateřina - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod prodává to, co nemá. Doba dodání je velice dlouhá, měna za jiný výrobek, který již mají, tím pádem je i jiná cena, kterou je pak nutno doplatit,to vše je nepříjemná komplikace.

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme společně řešili telefonicky i e-mailově.
    Velice nás mrzí komplikace, které nastaly, ovšem naskladněné zboží bylo velmi rychle vyprodáno vzhledem k ceně bluetooth reproduktoru.
    Další kusy se nám nepodařilo u dodavatele zajistit, opět z důvodu nedostupnosti zboží, o čemž jsme Vás rovněž ihned informovali.
    Nabízená alternativa výměny za jiný typ byla z Vaši strany přijata.
    V případě, že by Vám tato možnost nevyhovovala, napište nám e-mail anebo kontaktujte naši zákaznickou linku a finance Vám za původní objednávku vrátíme zpět.

    Přeji hezký den
    Kateřina - HobyNaradi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popis výrobku zavádějící, domnivali jsme se, že dostaneme něco delšího než 25 cm kus plastu. Zboží si necháme, částka není tak vysoká, aby se nám vyplatilo absolvovat proces vrácení. Poštovné 99,- Kč je značně vysoká částka za malý balíček.

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Popis výrobku NENÍ zavádějící, by se dal nazvat tento příspěvek našeho zákazníka.
    Zákazník patrně vědomě píše nepravdu, protože vše o čem píše ve svém příspěvku, je v popisu u výrobku uvedené, ba naopak jsou tam opravdu detaily, jako jim je například "vlnová délka laseru".
    Bohužel ani v tomto případě se nejedná o žádné pochybení z naší strany a tak nezbývá nic jiného, než konstatovat, že toto hodnocení je neobjektivní a nejspíše účelové s cílem nás poškodit, protože si tuto informaci nedohledali a jsou zklamaní svým nevhodným výběrem.
    Zákazník patrně ani neví, že poštovní náklady související s nákupem (v jeho případě 90 Kč) vracíme při odstoupení od smlouvy automaticky, včetně kupní ceny výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr zboží za přijatelné ceny
    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Hlava byla prasklá a dost poškrábáná , určitě při namotávání struny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vypínač funguje a nefunguje zmáčknete kolikrát a nic a pak najednou jde

    Reakce obchodu HobyNaradi.cz

    Zákazník si zakoupil produkt, který má evidentně skrytou výrobní vadu a aniž by nás, jako prodejce informoval a žádal třeba o výměnu za bezvadný kus, nebo vrácení peněz, rozhodl se napsat negativní recenzi, ale ne co se týká našeho e-shopu, jak byl spokojený s vyřízením objednávky, jaká byla lhůta pro její vyřízení, jak rychle zboží bylo doručené, ale napsal hodnocení na produkt, který si u nás zakoupil.
    Na naší žádost o podání vysvětlení proč hodnotí naší práci skrze vadný výrobek nám bylo sděleno, že s námi nebude ztrácet čas.
    Bohužel ne vždy se potkáme s pochopením.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    tentokrát špatné

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.