Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Reakce obchodu HobyNaradi.cz
    Zákazník zjevně mluví nepravdu, protože poslední kus byl prodán cca 3 týdny zpět před jeho objednávkou a informace o skladové nedostupnosti byla v okamžiku jeho objednávky uvedená na internetu, kde bylo písemně uvedeno "na dotaz".
    Toto negativní hodnocení se nezakládá na skutečnosti, kterou popisuje zákazník a potvrdil mi to i po vzájemné telefonické konzultaci. Je hezke jak si tu tento obchod umí vymyslet Moje hodnocení se zakládá na pravdě a ze si tu nejakej sulin vymysli ze jsem mu to potvrdil tak pěkne lže

    • Vyřizujeme Vaši objednávku č. 541683
      Dobrý den,
      začali jsme zpracovávat Vaši objednávku č. 541683.
      Předpokládaný termín naskladnění a odeslání zásilky je v průběhu 14 dnů.
      Zboží je pro Vás zarezervováno.
      O odeslání Vás budeme samozřejmě informovat.


      HobyNaradi.cz - Váš dodavatel nářadí a zahradní techniky

    • Když jsem objednaval zboží bylo skladem tak že jedinej kdo tady lže je tento obchod

  • Po dnešním arogantní telefonátu mě ten dotyčný pan narknul z toho že si vymýšlím tak že dal už jsem to řešit nehodlal tak že za svou recenzí si stojím a rozhodne nedoporučuji tuto stránku a hlavně neobjednavat

  • Dobrý den, bohužel musím zveřejnit, že hobynaradi.cz z Bílovce je neseriozní obchod. Varuji potenciální zákazníky. K výrobku Plynový univerzální hořák PB + 3 koncovky KRAFT&DELE podává nedostatečné informace. Výrobek bez koupě dalšího příslušenství nelze použít. V popisu pouze "doporučují", ale nikde není napsáno, že další příslušenství je nezbytné.
    Martin Procházka

  • -klamou zakazniky polozky jsou uvedene skladem ale skladem je rozhodne nemaji
    -slibuji doruceni do 2 dnu-cekam jiz 2.týden a nic
    -po tydnu cekani a telefonicke urgenci jsme se dozvedeli ze naskladneni probehne do tydne
    -dalsi tyden je zmena- zbozi není vyberte dražší náhradu
    NEDOPORUCUJI, VERIT SE JIM NEDA !!!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • -klamou zakazniky polozky jsou uvedene skladem ale skladem je rozhodne nemaji
    -slibuji doruceni do 2 dnu-cekame jiz 4 tyden,a rusime svou objednavku
    -po tydnu cekani a telefonicke urgenci jsme se dozvedeli ze naskladneni probehne do tydne
    -dalsi tyden je zmena- zbozi bude naskladneno v Srpnu za 3 mesice
    NEDOPORUCUJI, VERIT SE JIM NEDA !!!

  • Nejpomalejsi prekupnik na ktereho jsme s muzem narazili po 14 dnech od uzavreni objednavky jsme ji zrusili protoze nam dosla trpelivost - vsechny objednane polozky byli uvedene skladem.Vse jsme objednali u konkurwence do druheho dne jsme meli vse doma ,kompletni ,a v naprostem poradku ;) .

  • Minulý týden jsem zakoupil, jako dar gola sadu. Při kontrole jejich dílů jsem zjistil, že chybí prodloužení. Ve středu 11. 12. jsem napsal o této závadě mail na Hoby nářadí a s velkou úlevou jsem přijal jejich okamžitou reakci. Zkrátka, dnes je 13. 12. a prodloužení mám. Klobouk dolů, před tak rychle vyřízenou reklamací.!

  • NEDOPORUČUJI! NESPOLEHLIVÍ!

  • Dnes mě přišel závitník trubkový 3/4 MAR-POL v krabičce obtočené nějakou lepicí páskou nebo jsem možná slepý.Krabička s mého pohledu vypadá jak od myší a závitnice jak použitá a ještě mě přijde odřená.Pokud je tohle normální stav asi mám divný vkus.Docela jsem v šoku.Já osobně bych tohle nedoporučil ani dětem jako hračkárnu k nákupu hraček.Jinak ať si udělá názor každý sám a nemusí tomu povinně uvěřit.To nechávám už na každém co si pomyslí.

  • Vyjádření prodejce:
    Údaj o datu výroby (rok 2016) není nijak skrytá informace a ani jsme nikde neprezentovali, že v březnu roku 2017 se jedná o kompresor vyrobený v roce 2017.
    Je zcela běžné, že zákazník si koupí například automobil vyrobený s datem z předešlého roku s tím, že je rozhodující údaj v technickém průkazu o datu uvedení do provozu. Zákazník tak záměrně vytváří dojem, jako kdyby prodej několik měsíců vyrobený kompresor bylo něco závadného.
    K drobným oděrkám a rzi se mohu vyjádřit jen do té míry, že u druhého kusu, který byl u nás skladem a vykazoval obdobné defekty, tak je šlo odstranit pouze zvlhčenou tkaninou, neboť se nejednalo o rez v pravém slova smyslu, ale o znečistěnou vodu, která zaschla na povrchu kompresoru a tím jej znečistila.
    Ano souhlasím s tím, že takto znečistěné zboží by nemělo být dodávané, z tohoto titulu byla nabídnutá sleva na toto znečistění, které nijak nebránilo v řádném užívání kompresoru, případně, že zákazník může využít svého práva a odstoupit od smlouvy.
    Návod na použití, byl ze strany obchodu zákazníkovi dodán v českém jazyce.
    Zákazník si ovšem vymiňuje další podrobné informace, které jsou obecně známé a vyplývají z povahy výrobku.
    Nic méně po vzájemné dohodě jsme přislíbili přepracovat návod na použití dle požadavku zákazníka s týdenní lhůtou. Bohužel z provozních důvodů k dodržení této lhůty ze strany našeho obchodu nedošlo a emailem jsme zákazníka o stavu informovali s tím, že v průběhu dalšího týdne bude návod určitě dodán.
    Zákazník mluví záměrně nepravdu i ve svém dalším tvrzení , že údaj o výkonu mu nikdo z naší strany nedodal , neboť po jeho upozornění jsme tuto chybně uvedenou informaci, kterou deklaroval sám výrobce opravili ještě týž den na internetu a zákazníka jsem o této změně informoval s patřičným vysvětlením emailem.
    Mrzí nás, že zákazník postupuje takto neseriózně a záměrně poškozuje naše dobré jméno.
    Za náš tým Petr Jílek

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Objednala jsem si RC vrtulník pro syna,vybírala jsem podle nejlepších recenzí.Zaslán mi byl polysterenový vrtulníček,takový zmetek!Kdybych šla do tržnice,koupila bych lepší.Pán nejdřív hrozně ochotný,pak mi jen tvrdil,že je to ten,který jsem si objednala.No,nic....Příště si už nic neobjednám.Nás 600kč nepoloží,ale jim se to vrátí.

  • Martin Lukš: Dobrý den, Pan Martin Lukš si objednal dva různé typy brusných kotoučů. (lamelový a segmentový).
    Jeden kotouč (segmentový) je vhodnější na broušení betonu, druhý kotouč je určený k vyhlazení a srovnání případných nerovností, byl opotřebován běžným způsobem.
    Po důkladné prohlídce reklamovaného brusného kotouče a za současného shodného vyjádření výrobce, nebyla shledána žádná výrobní vada daného kotouče.
    Zákazník se nejspíše domnívá, že s oběma brusnými kotouči jde brousit cokoliv a vše musí vydržet po stejnou dobu. S pozdravem www.Hobynaradi.cz

  • A oba kotouče pro upřesnění byli z Polska, dle toho co tu čtu, asi vše od nich je z Polska. Kdybych to věděl, tak neobjednávám. Z Polska nechci už z dřívějška vidět ani blbou podložku pod myš... P.S. Uvádějte, že vše máte z Polska

  • Za mě nejhroší obchod letošního roku co jsem kupoval. Objednal jsem si dva kotouče broušení beton, nebylo označeny ani jeden nějakým směrným číslem. Jeden brusný kotouč vydržel deset minut práce a šel srat uplně se zbrousil. Druhý drží i po 4 hodinách bez jakékoliv zmínky opotřebení. Poslal jsem na reklamaci, a to dopadla jak jsem si myslel, Nebyly zhledány prokazatelné vady materiálu či vady konstrukční.... a zákazníky naser si.

    Takže reklamace nevyřízena. Jdetě do prdele už.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • HOBY NÁŘADÍ se již vyhnu velkým obloukem objednal jsem si u nich křovinořez a přišel mě poškozený ale přepravce vinu nemá když jsem jim o tom napsal tak se k tomu postavili tak že ani nenapsali nic HOBY NÁŘADÍ nebrat !!!!!!

  • Objednávka i dodání zboží z obchodu proběhly rychle. Když byl jeden z výrobků vadný a náhradní by byl dodán až po delší době, doporučil mi pracovník firmy odstoupeni od smlouvy.Poradil mi i postup. Zadrhel nastal když jsem odjela na dovolenou. Neměla jsem zprávu o stavu vyřizovani a lekla jsem se, že mi nastaly problémy. Obavu jsem vyjádřila v dotazníku Heureky. Je pravda, že jsem začala panikařit už po týdnu, ale je to po špatné zkusenosti s vyrobcem luku Zatrapou. Z firmy se ozvali obratem telefonicky a domluvili se na postupu. Takže by mě!o být vše v pořádku, zatím jsem spokojená.
    Lenka