Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Koupila jsem si 500g směsi oříšků, oříšky dorazily, ale s nepěkným hostem a to červíky molů :-((((
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem si kešu, oříšky jsou gumové.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi objednano a zaplaceno kartou pred 2 tydny, na e-mail s dotazem k objednavce a jejimu stavu e-shop nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace obchodu velmi špatná
    • Balík mi byl doručen úplně jinak než jsem požadoval

    Na to, že firma doručovala balík na vzdálenost okolo 20 km, tak trvalo jeho dodání více než týden

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bohužel nebylo možno objednat s voucherem, di teď nemám odpověď, kdy to možné bude. produkty v tomto mailu jsem nikdy nekoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ovoce sušené mrazem super, ale másla dorazila otevřená a vytečená
    • 1/3 objednávky přišla poškozená a tím pádem na vyhození.. probíhá reklamace, zatím jaksi zmatená.. tak nevím
  • Nedoporučuje obchod

    Stále píší o zlevněných nákupech a pak když jsem si objednala, tak žádná sleva tam nebyla !!!! A přitom jsem jejich dlouhodobá zákaznice.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují na maily.
    • Neskutečná dodací lhůta, objednáno před týdnem s tím, že ten den odesílají, zboží zatím nedorazilo.

    Příště objednám jinde, rakytníková šťáva, kterou jsem chtěla, stejně nebyla skladem.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    je nám líto, že ve vašem případě došlo k talkovým nepříjemnostem. Nápravu včetně kompenzace jsme okamžitě zajistili.
    Velice se omlouváme za vzniklé potíže.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží doručeno včas a v pořádku - bohužel kvalita zboží špatná makadamové ořechy objednané byly žluklé a nepoživatelné myslím že u obchodu zabývajícím se distribucí ořechů by k tomuto nemělo dojít

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žluklé vlašské ořechy
    • Žluklé vánoční máslo

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    na kvalitě nám záleží a naše zboží podrobujeme monitoringu a kvalitativním zkouškám i nad legislativní rámec.
    Je nám líto, že produkty nebyly podle vašich představ. V takovém případě je samozřejmě na místě reklamace.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Slibují a lákají na něco, co není tak docela pravda.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem zboží a zatím nedorazilo. Psala jsem email, taktéž žádná odpověď. Mám vtom dost peněz, tak doufám, že oto nepřijdu. Nejvíc mi vadí, že nikdo nekomunikuje. Takže příště už neobjednam.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé potíže, objednávka byla patně ztracena v přepravě. Odpovězte prosím na vám zaslaný email, zda chcete objednávku zaslat znovu na naše náklady.

    Omlouváme se za komplikace
    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá doba odeslání objednávky, týden čekám na zásilku. To je problém dopravce. Nicméně kdyby objednávku odeslali dříve, dorazila by určitě včas. Objednala jsem sice v sobotu, ale expedovalo se až v úterý.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    je nám líto, že byla objednávka doručena s takovým zpožděním. Z toho důvodu vám na email zasíláme i drobnou kompenzaci.
    Omlouváme se za komplikace

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka uhrazena před skoro 2 týdny, info o výdeji ze skladu, ale zásilka nedorazila. Špatná logistika.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    vaše objednávka byla bohužel ztracena v přepravě. Odpovězte prosím na vám zaslaný email, zda chcete objednávku zaslat znovu na naše náklady.
    Omlouváme se za komplikace

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zdá se mi, že kvalita nakupovaných výrobků se lety zhoršuje, GRIZLI arašídový krém s belg. čokoládou zklamání - hrubý, nelze "mazat"; pistácie - hodně plodů nelze "otevřít", to se dříve nestávalo

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnou zkušenost. To, co popisujete, rozhodně neodpovídá našim standardům a je to důvod k reklamaci. Detail ohledně reklamace vám zašleme do emailu.

    Děkujeme
    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    při objednávce mi bylo nabídnuto kam lze zásilku doručit a kde si ji mohu vyzvednout
    zásilka ale dorazila úplně na jiné místo a navíc bez možnosti změnit si místo, kde si ji mohu vyzvednout
    proč se nabízí možnost výběru, kam nakonec zasilku nedoručite
    pozitivně hodnotím, jak bylo zboží zabaleno. přestože jsem perfekcionista takhle důkladně bych se tomu nevěnoval

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. V první řadě jsme rádi, že oceňujete naše balení. Ohledně změny výdejního místa, bohužel ke změně dojít může v případě vytížená vámi zvoleného místa.
    Ohledně dořešení vaší recenze vás budeme kontaktovat.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží má zpoždění ač jsem ho zaplatila předem a stále čekám
    • stránky online nabídek se zhoršily
    • a vlastně nefungovaly

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    stále se snažíme zlepšovat a i přes počáteční potíže je náš nový eshop den za dnem lepší a lepší. Velice se omlouváme za komplikace, a můžete spolehnout, že usilovně pracujeme na tom, aby veškeré nákupy probíhaly zcela pohodlně a objednávky byly rychle expedované.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel ani po 9 dnech od objednání zboží stále nedorazilo a ani nebyla doručená žádná zpráva o stavu objednávky, kdy se bude expedovat.
    Na e-mailový dotaz nikdo neodpovídá a telefon nikdo nezvedá.
    ZÁSADNĚ ESHOP NEDOPORUČUJI!!!!

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    to nám je líto Vidím, že jste hovořil s naší zákaznickou podporou a ta s vámi požadavek dořešila.
    Mrzí nás, že s vaší objednávkou došlo ke zpoždění a budeme se vám snažit nastalé potíže kompenzovat.

    Omlouváme se za komplikace
    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lžou, klamavé informace o dostupnosti
    • Upravili objednávku bez mého souhlasu
    • Na otázku, proč zboží není, když bylo psáno skladem , jsem obdržel jen hromadu výmluv

    Objednáno zboží, které bylo skladem, ale po 3 dnech mi dorazil email, že produkt nemají.... Nejdražší produkt, kvůli kterému jsem si objednávku učinil.
    Zbytek objednávky automaticky (celkem zbytečně) vyexpedovali....

    Vzhledem k tomu, že nedávno prezentovali, že mají nový eshop, tak bych očekával trochu lepší službu...takže sorry, už nikdy více.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    je nám líto, že jeden z vámi objednaných produktů nebylo možné doručit. Mrzí nás vaše zkušenost, bohužel se vždy může stát, že i zboží které aktuálně skladem je se například poničí a není možné ho do objednávky přidat.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dosud vše fungovalo, každý předešlý obchod proběhl bez problémů.
    • Zboží jsem objednala a zaplatila kartou, nemám ani zboží, ani reakci na mojí urgenci