-
07/04/2023 jsem zaplatil za Alavis. Do 13/04/23 nic nedošlo, obchod nereaguje.
Díky koupení přes heuréku byla objednávka stornována a platba se mi vrací. Heureka +++++ Grizzly --------- -
Uz podruhe zasilaji prosle zbozi.
Po dynovych seminkach posrala cela rodina. Jedine co nabidly poslat to zpet.
Musely jsme jim zabalit i tu srachku od jich nebezpecnych zbozi. -
Dobrý den, bohužel mám stejnou zkušenost, zboží zaplacené 21.8.2022 stále nebylo expedováno. Příslib o expedici byl do dneška, ale bohužel zatím se tak nestalo.
-
U GRIZLY jsem objednal a zaplatil zboží dne 11.11.2021, objednávka číslo číslo: 2835008601 . dnes je 9.12.2021, nedostal jsem ani zboží ani peníze zpět. Objednávku jsem 2x urgoval.
U této firmy nedoporučuji platbu předem.-
Dobrý den, tato negativní zkušenost mě velmi mrzí, bohužel se mi nepodařilo objednávku dohledat. Jelikož nevidím jiné Vaše údaje, napište mi prosím na [email protected], rád bych tuto situaci prověřil. Rozhodně se nejedná o běžnou praxi. V posledních měsících jsme na dopravě hodně zapracovali a nyní doručujeme do 3 pracovních dní od zaplacení objednávky. Budu velmi rád, když nám ještě dáte šanci a o době dodání se sám přesvědčíte. Vaši zpětnou vazbu kdykoliv uvítám na výše uvedeném e-mailu. Děkuji Petr Miklík
-
-
Již týden čekám na objednávku, nebo alespoň nějakou informaci a zatím nic.
Kdybych četl recenze zde a nebo jinde, určitě bych neobjednal. -
Akože Vás servis je katastrofálny. Na balík čakám dobre, že nie 2 týždne. Samozrejme v balíku nepríde všetko čo má. Následne musím ešte riešiť reklamáciu. Napíšete, že peniaze prídu do 7 dní a to čo ich posielate poštovým holubom? Peniaze do dnes neprišli ! Hrozný obchod v ktorom už nikdy nenakúpim !!!! A rozhodne mu nebudem robiť dobrú reklamu. Objednávku som vytvoril 29.3.2021 a ja mesiac riešim jednu objednávku. To kde sme ? Začínam mať pocit, že toto je štátny obchod. Katastrofa !!!!!!!!
-
Objednávala jsem si kešu ořechy, pistácie natural a mandle. Kešu ořechy- spokojenost,
Pistácie byly vysušené a na to že měly být nepražené tak kvůli té vysušenosti chutnaly jako pražené
Mandle- katastrofa, horší mandle jsem v životě nejedla. Hořké, nedaly se jíst,vypadají jako by se na ně sto let někde prášilo, dokonce jsem tam našla i pavučiny a červy. -
Objednávám pravidelně nikdy žádný problém ,rychle a vše v pořádku ! Spokojenost velká Kosova
-
Naprosto neseriozní obchod. Nabízejí, že pokud si nechám zaslat zboží na výdejní místo, e doručují 4x do týdne. Za celý týden nebyli schopni objednávku vyřídit, jen píšou , že se zboží připravuje a ekologicky balí a míří na výdejní místo. Když jsem jim zavolala, tak začali pindat, že čekali na platbu, kterou jsem samozřejmě zaplatila ve chvili, kdy jsem zboží objednala. |Prý se ho s kamarádkou dnes dočkáme, ale už jim nevěřím. Nenakupujte u nich nic, jsou to podvodníci. Krejčová
-
Už nikdy... Objednané zmoží nemaj, tak zašlou jiné, s etiketou objednaného... Prostě OJEB
-
Zajímalo by mě, zda někdy dostanu zaplacené zboží :( už čekám 2 týdny
-
Velice špatná zkušenost, UŽ NIKDY!,
dobré ceny i sortiment... zaplaceno předem... cca 20 dní čekání na dodání ... nulová komunikace ... urgování telefonicky nepomohlo ... když jsem se chystal náležitě jejich služby zhodnotit v dotazníku následné spokojenosti na Heurece, přišel do mailu formulář, který automaticky hází chybu, tudíž hodnocení nelze napsat (to není náhoda!)
Chtěl bych věřit, že jsou akorát zavaleni prací a nezvládají.... ale spíš myslím, že je to velmi neférové jednání
Petr Löbl -
Rád bych obdržel chybějící/nedodané zboží z mé objednávky 00097604. Prosím dopošlete mi položku, kterou jsem již uhradil nebo mi vraťte částku na kartu či převodem na účet děkuji.
-
Alois Satrapa: Napodobne, maximalne spatna zkusenost.
-
Moc by mne zajímalo, proč firma GRIZLY není ani za více než měsíc schopna odpovědět na moji reklamaci. Reklamoval jsem neúplné vybavení mé zásilky, kdy jsem byl ošizen o 504 Kč. Nevím, kde si mám nyní stěžovat, zda u ČOI, nebo podat trestní oznámení pro podvod. Naprosto neseriozní firma!!!
Alois Satrapa, Ledeč nad Sázavou