Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dosud vše fungovalo, každý předešlý obchod proběhl bez problémů.
    • Zboží jsem objednala a zaplatila kartou, nemám ani zboží, ani reakci na mojí urgenci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Online
    • Omezeny vyber
    • Vyprodane polozky
    • Tvrdi, ze mate slevovy kupon a kdyz ho zadate, tak pred platbou zmizi. Zaplatite pak plnou cenu a nevsimnete si toho.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo objednáno, ale nebyly mi zaslané platební údaje, žádný e-mail o přijetí objednávky, tudíž ani samotné zboží nebylo dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, peníze nevrátili a na emaily nereagují. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velké zklamání. Dělala jsem větší objednávku při 20% slevě, avšak dva nejhodnotnější produkty mi nebyly doručeny. Chtěla jsem tedy nahradit jinými, levnějšími variantami produktu, s tím, že zbytek peněz by mi byl vrácen. To prý nebylo možné. Místo toho jsem dostala slevový kód na dopravu zdarmu, který ale není možný kombinovat s jinými slevovými kódy. Teď mají produkty opět skladem a zároveň mají 20% slevy, ale buď si je tedy musím zakoupit za plnou cenu s dopravou zdarma, nebo opět platit dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zapomněl na objednávku, pak lhali
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosla mi zprava ze predavate prepravci a od te doby nic. 6dnu a nic. Na to ze to jen zabalite a poslete je to fakt hodne. A kdo vi jak dlouho budu jeste cekat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha dodaci doba
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávám opakovaně, minule vše bylo v pořádku a rychle , tentokrát, zdržení s odesláním přitom žádná komunikace ze strany obchodu a objednávka dosud nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalost

    Ještě se mi nestalo,abych zboží objednala a zaplatila a ani za týden mi nedorazilo :-(

  • Nedoporučuje obchod

    Jedno balení bylo zkažené a z jiných ořechů vylezli červi

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží po týdnu nedorazilo a obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    vaše objednávka se nachází aktuálně v rukou přepravce.
    Budeme vás kontaktovat ohledně detailnějších informací.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zbozi jsem si vyzvedla v utery 17.9., ovsem v krabici bylo neco uplne jineho, nez jsem si objednala, nesouhlasila ani jedna polozka. Po telefonu na infolinku jsem dle instrukci vyplnila reklamacni formular a stale cekam na reakci obchodu.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    je nám líto, že k něčemu takovému došlo. Na vaší reklamaci již pracuje náš specialista a samozřejmě se postará o to, aby vše bylo vyřešeno k vaší spokojenosti.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Recenzie píšem iba raz do roka - keď som extrémne spokojný, alebo extrémne nespokojný, tentokrát je to bohužiaľ ten druhý prípad - GRIZLY Ostropestřec mariánský mletý 500 g - strašná kvalita, vnútri som našiel nejakú niť, ktorá rozhodne nie je vhodná ku konzumácií a kopec tvrdých semien ako kameň, ktoré tiež nie sú vhodné ku konzumácií, oproti ostropestrcu ktorý som mal doteraz, je to fakt katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Skvělá komunikace se slečnou na informačním. S tou jsem mluvila několikrát a vždycky mi pomohla vyřešit problém. Opravdu správný člověk na svém místě. Milá, příjemná, ochotná řešit problém.
    • V každé mé objednávce se najde potrhaný obal od produktu. Absolutně šílená služba. Roztrhlé balení ideálně u soli, či semínkové směsi. To mě fakt nebaví.
    • Kvalita produktů je šílená ! Wasabi ořechy od vás vůbec nekřupali a byly namaděru rozbité, celé to bylo navlhlé. A rozbité na kousky, tzn. nějaká poslední várka, kde se naváží to co zbyde, ale kvalita šílená ! V poslední objednávce přišli zase kešu ořechy úplně namaděru ! Tam nebyl ořech celý, absolutní zklamání., již poněkolikáté. Pokud budeme ještě někdy u vás objednáme, budeme dost zvažovat. Vždycky se snažím to shrnout do mailu, nebo do hodnocení, ale nic se nezlepšuje, spíš zhoršuje.
    • Měli jste krásné začátky a vážili si každé objednávky. Kvalita zboží byla velmi příjemná a zákazníci byli spokojení. Nyní je něco jinak, na objednávkách vám nezáleží. Jestli jsou či nejsou spokojení je vám jedno. Posíláte dotazníky, aby vyplňovali. Vy si přečtete, ale dál s tím nic neděláte. Já bych chtěla vidět váš pohled, když byste měli otevřít naše zásilky, co jsme si objednali a zaplatili. Jestli byste byli 100% spokojení.

    Bohužel po několika desítkách nákupů si musím dát pauzu a nyní nedoporučuji. Zkusím za nějaký čas objednat, zda se něco změnilo.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    je nám líto, pokud náš dlouholetý zákazník není spokojený. Stále se snažíme zlepšovat a být co nejprofesionálnější. Ať se jedná o kvalitu, logistiku, nebo přístup k zákazníkům.
    Vaše zkušenost nás mrzí a poučíme se z ní.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevíte co prodáváte

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    více mi vyhovuje eshop ochutnejorech.cz

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    to nám je líto, pokud pro nás máte nějaká doporučení, co přesně vám nevyhovuje, budeme rádi za zpětnou vazbu.
    Můžete ji zaslat na email: [email protected]

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tahle poslední zásilka nekvalitní. Mandle bez chuti, nebo s pachutí

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, pokud s vaší objednávkou nebylo něco v pořádku. Pro řešení podobných mrzutostí je tu naše reklamační oddělení. V případě, že se vám s objednávkou nezdá něco v pořádku, jsou tu od toho, aby vám pomohli a vše vyřešili k vaší spokojenosti.

    Budeme vás kontaktovat, a vše spolu dořešíme.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    pistacie chutnaji jako nedoprazene. Nic moc. Macadamie nema moc chuti. V susenem pomelu nezkontroloval jsem slozeni pri nakupu a pak jsem zjistil ze to ma barviva, coz v dnesni dobe vubec nechapu k cemu tam jsou a to zejmena v obchode ktery se snazi prodavat kvalitnejsi veci.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, pokud s vaší objednávkou nebylo něco v pořádku. Pro řešení podobných mrzutostí je tu naše reklamační oddělení. V případě, že se vám s objednávkou nezdá něco v pořádku, jsou tu od toho, aby vám pomohli a vše vyřešili k vaší spokojenosti.

    Budeme vás kontaktovat, a vše spolu dořešíme.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručení

    Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala což beru jako velkou nevýhodu eshopu. Zaměstnanci by měli více kontrolovat co odesílají nebo aktualizovat web (nevím odkud chyba je ale po této zkušenosti si zde nic objednat nechci)

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    takové pochybení se bohužel ve výjimečných případech skutečně stát může. Bude vás kontaktovat náš specialista a pokusí se vše dořešit k vaší spokojenosti.

    Tereza z Grizly