Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otřesný zákaznický servis. Už po několikáté neochota až to bolí.. škoda, sortiment je dobrý. Expirace košíku je další otrava.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávka nepřišla kompletní, některé produkty chyběli. Vyjádření obchodu zatím na bodu mrazu.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    aktuálně je váš požadavek již v řešení. Kolegové z reklamačního oddělení se postarají o jeho vyřešení.
    Děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravce si sám bez mého souhlasu rozhodl kam zboží doručí. Vybral misto doručení, které vůbec neznám a z hlediska mých potřeb naprosto nevyhovující. Na zákaznické lince mě informovali, že to dopravce může. Já jsem klient a nechci s napětím očekávat kde budu hledat svou zaplacenou objednávku. Už toto komplikované vyzvedávat nechci zažít, proto budu příště objednávat v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    ke změně výdejního místa bohužel může dojít i u jiných obchodů. Pokud chcete předejít podobným potížím doporučuji vám spíše doručení na adresu.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • tycinka zdarma k nakupu
    • kvalita ovoce

    Velky nakup lyofilizovaneho ovoce - mango zvlastne zapacha a jinak nektere "cervene plody (maliny, visne) jsou v baleni silne nahnedle a horke (jakoby se nejak priplalily nebo zkazily)

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den, je nám líto, že vám bylo zboží doručeno v kvalitě, které neodpovídá vaší představě.
    V nejbližší době vás budou kontaktovat kolegové ze zákaznické podpory, kteří celou situaci dořeší k vaší spokojenosti.
    Děkujeme za zpětnou vazbu.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • množství produktů na jednom místě, reálně dostupné ceny vybraného zboží

    poškozený balík (vysypaná dýňová semínka - 1kg) v krabici ... zcela hygienicky jsem si je mohl posbírat v krabici , PPL bez jakékoliv konzultace doručil na jiné místo než jsem zvolil, po třech urgencích přesunul opět na jiné místo než byla domluva (= tzv. "volné boxy" které z důvodu dostupnosti pochopitelně využívá minimum zákazníků, vše zdokumentováno - jak poškozené zboží, tak doručovací adresy... víc nemám co dodat, snad jen že ve větších městech PPL boxy nestojí za ty nervy...těžko říct kdy vznikl problém požkození obalu dýňových semínek, každopádně všem je to víte kde když je objednávka zaplacena... napíšou „AI omluvu“ nabo vám dají „pseudoslevu“ a tím to hasne...

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    pro nás v Grizly je každá podobná zpětná vazba důležitá. Vaší reklamací se nebude zabývat "AI" ale reklamační specialistka, která podobné zpětné vazby předává našim kolegům v logistice i výrobě. Ti se následně snaží veškeré procesy zlepšovat a snažit se vyhnout podobným zkušenostem jako je ta vaše.
    Co se změny výdejního místa týká, bohužel u všech dopravců je možnost, že vám při přeplněném původním výdejním místě místo doručení změní. Ale i dopravním společnostem zpětné vazby předáváme, takže na lepším řešení určitě pracují.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nakupuji od vás podruhé. V prvním nákupu byly přelepeny etikety na delší dobu spotřeby, ale žluklost ořechů nezmizí přelepením data spotřeby. Psala jsem tenkrát o všem zpětnou zprávu. A bohužel i tentokrát je zboží nekvalitní, vlašské ořechy některé s plísní, pár mandlí žluklých a kešu hodně jader rozdrcených. Doporučuji všem známým od vás nekupovat a sama si již také neobjednám.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    na kvalitě našich produktů nám skutečně záleží a pečlivě ji udržujeme. Děkujeme za zpětnou vazbu, bude vás kontaktovat naše reklamační oddělení a celou situaci s vámi vyřeší.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • sortiment bezlepkového zboží
    • nedostatečné zabalení zboží

    Grizly bohužel ani po letech neumí zabalit balíček tak, aby se nepoškodilo zboží uvnitř. v balíku rostlinná mléka těžká položená zcela volně na nezabalených sucharech. stěny balíku vypodloženy bezlepkovými chlebíčky taktéž nezabalenými. výplně vyplněné vzduchem prasklé a spasklé. všechno v balíku tedy lítalo, nezabezpečeno. zkrátka, křehké věci rozdrcené. už nenakoupím.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. I takový případ určitě patří k rukám našeho reklamačního oddělení.
    Budeme vás kontaktovat a poškozené produkty vám samozřejmě budeme kompenzovat.
    Za komplikace se omlouváme.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Přátelská podpora na telefonu, nakonec se vše vyřešilo, ačkoli to trvalo déle
    • dárky k balíčkům potěší

    Prvně se zásilka při doručování rozbila, pak dorazila z nějakého důvodu nejprve 1/5 v prvním balíčku a poté zbytek v druhém balíčku, jelikož to nějak špatně zabalili, celkově to trvalo zhruba 2 týdny.
    Nutno ale podotknout, že nevím, jestli chyba byla na straně eshopu nebo Zásilkovny. Ptala jsem se, ale odpovědi se mi nedostalo.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    ve vašem případě se skutečně jednalo o nešťastnou souhru okolností. Svůj podíl na celé situaci si neseme my i dopravce.
    Celkově se za komplikace omlouváme.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo rychle expedováno
    • Přijde vám asi 10 absolutně zbytečných emailů které vás informují o stejné věci, jen jsou jinak formulovány

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    jsme rádi, že bylo zboží doručeno rychle.
    Na emailové komunikaci stále pracujeme a snažíme se zlepšovat. Věřím, že s vaší příští objednávkou už budeme v komunikaci efektivnější.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    u prvni objednavky me bylo po zaplaceni ze 1 zbozi uz neni na k skalde a bylo dano na jine vydejni misto kam se nedostanu ho vyzvednou takze balicek bude poslan zpet

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    je nám líto, že došlo k takovým komplikacím s vaší objednávkou.
    Za způsobené potíže se omlouváme.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno do boxu. Doručeno jinam, kde lze vyzvednout jen v pracovní dobu

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace. Váš balíček byl bohužel přesměrován z provozních důvodů přepravce.
    Budeme vás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka zaplacena 20.3.24 a do dnešního dne ji nemám tj.28.3.24...celkem dlouhá doba dodání, hlavně, že už mi přišel dotazník, ať ohodnotím nákup a jak jsem spokojena.. s dodací dobou tedy vůbec!!!

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé potíže. Komplikace bohužel vznikly na straně přepravce. Aktuálně by již objednávka měla být ve vašich rukou.
    V případě potíží neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu +420 725 473 077

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velký výběr, přehledný eshop
    • Příliš dlouhá doba expedice/doručení. Objednáno ve středu 20.3. dopoledne, zaplaceno online. Zboží bylo skladem. Doručení 27.3. Týden mi v dnešní době přijde opravdu přehnaná doba

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé potíže. Komplikace bohužel vznikly na straně přepravce. Aktuálně je objednávka již na cestě k vám a dorazit by měla nejpozději zítra.
    V případě potíží neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu +420 725 473 077

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    20.3 jsem objednala,abych měla na Velikonoce a vůbec nevím,zda zboží přijde do 28.3

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé potíže. Komplikace bohužel vznikly na straně přepravce. Aktuálně je objednávka již na cestě k vám a dorazit by měla nejpozději zítra.
    V případě potíží neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu +420 725 473 077

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • prehlednost
    • ceny
    • obcasne akce
    • doba doruceni

    Objednavam docela pravidelne bud tady, nebo na awashopu. Awa je lehce mene prehledna, asi mene zbozi a trochu vyysi ceny produktu, co kupuji. Zase mam to kousek po ceste a vyzvednu tam zbozi bez platby dopravy.
    Hlavni rozdil je ale v delce doruceni.
    U grizly vzdy dlouha doba doruceni, takze doporucuji jen tomu, komu zbozi staci za tyden a vice.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé potíže. Komplikace bohužel vznikly na straně přepravce. Aktuálně je objednávka již na cestě k vám a dorazit by měla nejpozději zítra.
    V případě potíží neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu +420 725 473 077

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednala jsem produkty jako bezlepkové a polovina z nich měla ve složení na obalu napsán lepek, včetně jejich vlastních výrobků značky Grizzly.

    Zaplatila jsem si expresní dopravu a balíček byl předán dopravci až následující den, tím pádem byl doručen o den později a pro mě za větší peníze pozdě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání.
    • Musela jsem bohužel zvolit možnost nedoporučení eshopu. Nakupuji zde častěji, vždy to bylo v pohodě, ale poslední rok stále nějaký problém, např. mandle které jsou tak změklé, scvrklé a placaté, že se v podstatě nedají jíst nebo několikrát se mi stalo, že para ořechy byly cítit plísní. Tentokrát zase přišla otevřená sklenice s tahini, olej se z toho vylil, zabalená byla v igelitu celkem dobře, tedy víko už muselo být povolené od začátku, v kamenném obchodě byste si takovou taky nevybrali. Škoda obchod jsem měla ráda.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Bude vás kontaktovat kolega ze zákaznické podpory, který s vámi celou reklamaci vyřeší. Zpětná vazba je pro nás velice důležitá, pomáhá nám se zlepšovat a zároveň kompenzovat veškeré vzniklé potíže na straně našich zákazníků.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Super zboží
    • Škoda že nelze kombinovat více poukázek za ráz
    • Pokázka sníží hodnotu nákupu (nutné platit poštovné)

    Dostal jsem ke svátku poukázky na nákup, bohužel obchod umožňuje pouze zadání jednoho kuponu nebo slevy, nemožnost využítí více kuponu...

    Navíc obchod udával dopravu zdarma při objednávce nad 500, přestože jsem měl objednávku nad tuto hodnotu po použití poukázky mi měla být účtována doprava neboť jsem měl doplácet pouze 400 přes hodnotu objednávky 900 (díky poukázce)...

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    zmiňované fungování dárkových poukazů máme skutečně nastaveno jak píšete. Veškerá platná pravidla a nastavení dárkových poukazů najdete v detailu produktu na našich stránkách.
    Děkujeme za zpětnou vazbu a je nám líto, že došlo ke komplikacím.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodací lhůta
    • komunikace-informování o stavu, zpoždění

    v dnešní době a konkurencii čekat na zboží které je skladem týden je bohužel moc, upřednostnil jsem konkurenci, obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme nedostáli vašemu očekávání. Aktuální průměrná doba doručení jsou tři dny.
    Stále se snažíme zlepšovat, takže budeme rádi, pokud se k nám v budoucnu vrátíte.
    Věřím, že s vaší příští objednávkou bude již vše v pořádku.

    Tereza z Grizly

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nemá spolehlivý eshop, objednávka byla odeslána, ačkoliv jsem nebyla přesměrována na platbu on line, kterou jsem zvolila. Na email rovněž nedorazilo potvrzení objednávky. 4 dny se nic nedělo, tak jsem musela obchod kontaktovat a až poté byla záležitost napravena a objednávka v systému dohledána. Dalším zklamáním byl poplatek za dopravu, i když hodnota objednávky převyšovala hranici, kterou obchod určil jako dopravu zdarma.

    Reakce obchodu Grizly

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé komplikace, stále se snažíme zlepšovat a předcházet podobným potížím. Děkujeme za zpětnou vazbu a věřím, že příští objednávka bude již v pořádku.

    Tereza z Grizly