Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zakoupila jsem si dvě dubajské čokolády absolutně nechutné místo aby čokoláda chutnala po pistaciich tak byl cítit jen slunečnicový olej. Hodně velké zklamání. Myslíte že za ty peníze ochutnáte pravou Dubajskou čokoládu ale místo toho nějaký hnusný fake. V tomto mě obchod zklamal. Prodávat něco co není ověřené a už vůbec ne dobré. Takže obchod nemůžu doporučit...
-
Nedoporučuje obchod
- Po zakoupení zboží- vlašské ořechy, jsem psala dotaz do obchodu a nikdo mi neodpověděl. Ořechy nejsou dobré kvality a jsou z USA.
-
Nedoporučuje obchod
Nabízet zboží v “akci” a pak zrušit objednávku, protože ho nemají? Skončí toto někdy? Ještě, že jsem to neplatila předem.
-
Nedoporučuje obchod
Ne spatny
-
Nedoporučuje obchod
Oříšky jsem nakupovala po několikáté, ale tyto mě velice zklamaly.
Lískové oříšky ani arašídy nejsou dobré, jedině pistácie byly v pořádku.Reakce obchodu Grizly
Dobrý den,
mrzí nás, že jste s kvalitou nebyla spokojená.
Budeme vás kontaktovat a společně najdeme řešení k vaší spokojenosti.
Tereza z Grizly -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- Nedostatečné informace popisující vlastnosti nebo původ výrobků
Buďte opatrní. při chatové komunikaci ohledně produktu, nedostanete pravdivou informaci, naopak vám sdělí takovou informaci, abyste produkt koupili a až doma zjistíte z textu na produktu skutečné vlastnosti a původ výrobku. Z nabyté zkušenosti z tohoto důvodu obchod nedoporučuji.
Reakce obchodu Grizly
Dobrý den,
vaše zkušenost nás velice mrzí. Popisované jednání není z naší strany rozhodně úmyslné. Pro větší detail vás budeme kontaktovat a sjednáme nápravu k vaší spokojenosti.
Tereza z Grizly -
Nedoporučuje obchod
- otřesná komunikace
- dlouhá dodací lhůta
- nedostupnost zboží
- podvodníci
- zloději
Objednávka zrušena 1.12. dodnes mi nebyli schopni i přes opakované urgence vrátit peníze: prý "případ ukončen". Grizly už nikdy více!
Reakce obchodu Grizly
Dobrý den,
ve vašem případě se jednalo o zásilku, která nebyla převzata z rukou přepravce. V takovém případě čekáme na vrácení balíčku fyzicky na náš expediční sklad. Následně vracíme celou uhrazenou částku zpět na váš účet.
Vždy se všem zákazníkům snažíme vyjít maximálně vstříc a mrzí nás že jste nebyl spokojený.
Za komplikace se omlouváme.
Tereza z Grizly -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
V obchodě dobré zboží, ale žádná komunikace se zákazníkem. 2x jsem psala ohledně termínu dodání, vždy mi přišla zpětná zpráva, že toho mají moc, že se brzy ozvou ale neopověděli. Musela jsem vše vykomunikovat s dopravcem - změna adresy dodání. Bylo dodáno 27.12.24.
Dnes mě přišel email od Grizly:
Hezký den, vaše objednávka právě opustila náš sklad a nyní čeká na převzetí zvoleným dopravcem.
Dopravci k nám přijíždějí několikrát denně. Jakmile převezmou vaši zásilku, budou vás informovat o termínu doručení. To myslí vážně???????Reakce obchodu Grizly
Dobrý den,
nastalá situace nás mrzí. Budeme vás kontaktovat pro větší detail a zajistíme i kompenzaci vzniklých potíží.
Pravděpodobně z naší strany došlo k technické chybě.
Tereza z Grizly. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velký výběr kvalitních výrobků
- Zákaznická linka
- Bohužel jsem se nesetkala s individuálním přístupem, který jsem pro vyřízení objednávky nutně potřebovala
- Podle mě jsem dostávala mylné informace na zákaznické lince
Reakce obchodu Grizly
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud je to v našich silách, snažíme se vždy individuální přístup na zákaznické podpoře zajistit.
Vaši zkušenost bereme velmi vážně a na základě vašeho podnětu provedeme interní šetření, abychom zajistili, že se podobná situace nebude opakovat.
Tereza z Grizly -
Nedoporučuje obchod
Přišel mi dotazník spokojenosti. V nabídce ohodnocení zboží, jsem z 10 položek mohla ohodnotit pouze tři. Tudíž je to velice divné. Jsem nespokojena s produktem Lyofilizované maliny v hořké čokoládě. Je cítit pouze hořká čokoláda a kyselá chuť malin s jadérky. Žádné maliny cítit nejsou. A dále jsem nespokojena s produktem Kešu pražené se sníženým obsahem soli, protože každý desátý kousek je nepříjemně štiplavý. Takže to pokazí chuť jíst další. Zbytek oříšků jsme ještě kromě mandlí, které jsou v pořádku nejedli. Takže tak. Expirace produktů je v pořádku až do roku 2025, či 2026, takže tím to být nemůže. Píšu to do recenze proto, protože mě už jako zákazníka nebaví se pak obracet na obchod a něco posílat zpět a něco dál řešit.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Zboží mi přišlo zničené, aniž by byl poničeny balíček, muselo to tak odejit tedy ze skladu a jelikož to byl vánoční dárek, tak jsem jej nemohla ani darovat.
-
Nedoporučuje obchod
- Doručení zboží trvá čím dál déle, ale ne jen před Vánoci, ale celkově během roku. Zaměstnanci budou chudáci, nemůžou za to, ale majitel, hlavně že mají milion influenceru včetně Bagarove a Smetany apod, kdyby radši ty peníze investovali jinam.
- Letošní adventní kalendář velké zklamání, koupila jsem poprvé a naposledy, za ty peníze to fakt nestojí.
- Zrušili mi produkt, který byl normálně skladem, že je po trvanlivosti nebo na co se to vymluvili a já s tím počítala.
Dříve jsem objednávala hodně, ale už to za to nestojí. Jen honí peníze, ale servis stojí za nic…
Reakce obchodu Grizly
Dobrý den,
je nám líto, že nejste s našimi produkty spokojená, Adventní kalendář sklidil ve většině případů kladné hlasy, ale samozřejmě záleží na preferenci každého zákazníka.
Expedici balíčků zlepšujeme a stále na ni pracujeme, takže si troufám říct, že doruční bude už jenom rychlejší.
Co se dostupnosti produktů týče, tak se jedná o živý a proměnný organismus, který se neustále mění.
Mrzí nás vzniklé komplikace a vážíme si zpětné vazby.
Tereza z Grizly -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velký výběr
- Přehledné webové stránky
V dnešní době e-shopů schopných doručit objednávku druhý den je doba doručení více než týden po objednání jen velmi těžko pochopitelná... Chápu, že jsou vánoce, ale to není nečekaná událost a navíc rychlost doručení je slabinou tohoto jinak dobrého obchodu i během roku... A to, že dvě položky, které měly být skladem nakonec skladem vlastně nebyly, také cosi napovídá o kvalitě interních systemú.
Reakce obchodu Grizly
Dobrý den,
děkujeme za konstruktivní zpětnou vazbu. Na interních systémech skutečně stále pracujeme a věřím, že v následujícím roce, včetně Vánoc, pro nás bude doručení do druhého dne dosažitelné.
Tereza z Grizly -
Nedoporučuje obchod
Část zboží dostupné v eshopu po objednání nakonec nebylo k dispozici. Eshopu trvalo 6 kalendářních dnů/4 pracovní dny než začal objednávku zpracovávat a upravil objednávku vyřazením nedostupného zboží. Nakonec nebyl dopravce schopen doručit zásilku do boxu v očekávaném termínu (10 kalendářních dnů/8 pracovních dnů ode dne zaplacení objednávky). Eshop měl minimální snahu jakkoli problém s nedoručením v očekávaném čase řešit. Minimální empatie a zákaznický přístup.
-
Nedoporučuje obchod
- 11.12 jsem objednal zboží. 16.12. jsem dostal zprávu, že objednávka byla odeslána. Dnes 23.12 nic
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace nic moc a balení datli katastrofa datle slepené a rozmačkané. Už nikdy více.
Nevím jak ostatní zboží ale datle už nikdy.
-
Nedoporučuje obchod
Dne 1. prosince jsem objednala zboží v e-shopu, ale nešel mi zadat dárkový kód. Požádala jsem proto o přepočítání ceny objednávky a zaslání nových platebních údajů. Následující den mi přišla upomínka, že objednávka není zaplacena, znovu jsem tedy požádala o dodatečné zadání slevového kódu. Automat odpověděl, že firma musí vyřídit zvýšené množství požadavků, proto se vyjádří později. Nic se nedělo, proto jsem se 12. prosince opět připomněla, načež automat doručil 16. prosince zprávu o zrušení objednávky. Vyjádřila jsem svou nespokojenost s komunikací obchodu, ale i tato zpráva zůstala bez reakce. Nakupovala jsem v e-shopu grizly.cz pravidelně řadu let a něco podobného se mi nikdy nestalo, zajímalo by mě tedy, zda šlo o ojedinělý technický problém, nebo firma vyrostla natolik, že potenciální ztráta jednoho stálého zákazníka pro ni nepředstavuje problém.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo doručeno na jinou adresu než jsem uvedl na objednávce a nikdo, ani výdejní místo, ani přepravní společnost a ani firma Grizly nebyl schopen dohledat kde za to nese vinu. Přehazovaly problém jeden na druhého a nikdo to nechtěl dál řešit .
-
Nedoporučuje obchod
opět místo kostek spousta drobení
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Přišel jsem o dopravu zdarma kvůli výpadkům systému
- Nepřehledný “nový” systém
- Zpožděná zásilka jako třešnička