Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pro mne nepřehledné stránky
    komunikace ohledně chybějícího zboží žádná
    po měsíci jsem zrušila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace dlouhé čekání
  • Dobrý den stále nemám a to se mi tedy nelíbí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemůžu stáhnout zakoupené e-knihy. Psala jsem do obchodu dvakrát, že mám problém se stažením a žádala jsem o pomoc, ale bohužel obchodní asistentka mi nepomohla a nemůžu otevřít a číst knihy

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den paní Явная,

    omlouvám se za problém se stažením e-knih na Grada.cz. Zjistil jsem, že je nějaká chyba u dodavatele, který pro nás e-knihy zpracovává. Chybu jsem nahlásil a předpokládám, že bude problém rychle odstraněn. Jakmile tomu tak bude, budu Vás ihned informovat.

    Hezký den Vám přeje
    Marek Kraucher

  • Obchod napsal že chce uhradit objednávku a zároveň že je zboží doprodane. Bez dalšího vysvětlení, proto nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zasláno titul neodpovídající objednávce.

  • Poprvé jsem objednala z tohoto Eshopu, na zboží stále čekám už týden a nikdo se mi zatím neozval. Tudíž zatím nedoporučuji

  • nemohu hodnotit, zboží zatím nemám

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Knihy zdarma k nákupu
    • Při problému již nekomunikují
    • Vrchol arogance

    Z počátku jsem byl s obchodem spokojen, ale po poslední objednávce, kdy z důvodu nemoci nebyla zásilka vyzvednuta, již obchod nedoporučuji. Zásilka se vrátila zpět do obchodu, požadoval jsem tak vrácení financí, které mi bylo potvrzeno emailem. Po několika dnech jsem zasílal dotaz, jak to vypadá s vrácením peněz, bohužel bez odpovědi. Obchod nereaguje ani po týdnu na moje výzvy, emaily, kontaktní formuláře apod.

    Dotaz jsem směřoval i panu řediteli společnosti a z jeho slov jsem celkem zaskočen. K nevyzvednutí zásilky z mé strany došlo v důsledku nemoci druhé osoby, taková situace se může stát každému. Mě se nepodařila zásilka vyzvednout poprvé, předchozí nákupy a výdej knih proběhl v pořádku.

    Chtěl bych dodat, že slova pana ředitele určitě neomlouvaji neschopnost zaměstnanců odpovídat na emaily, ani kontaktní formuláře. Obchod nereaguje na žádný email a taktéž ani pan ředitel nedokáže dále odpovědět, to svědčí o klientském přístupu k zákazníkům.

    Cituji slova pana ředitele :
    Nemáme zájem knihy balit, posílat a pak vracet do skladu. Zákazníci, kteří si opakovaně nevyzvedávají zboží, si mohou nakoupit jen osobním odběrem.

    S pozdravem

    Milan Brunát

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží, které už je pravděpodobně trvale nedostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledná a široká nabídka, možnost koupit levnější výrobek.
    • Špatná komunikace, zboží nedorazilo ani po týdnu.

    Zatím nevím kde se stala chyba...

  • nepřehledné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Informace sporé a opožděné, při pokusu dovolat se k vám, se mi to ani jednou nepodařilo!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    v jedne objednavce (ctvrtek) jsem mel 2 tistene knihy a nekolik e-kniy, knihy dorazily behem 2 prac dni (pondeli) , ale eknihy na uctu nemam ani po 7 dnech (nedele) :-( na infolince mi rekli (ve strdedu) ze platbu ze zasilkovny nemaji a mam cekat ...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží stále nedoručeno, obchod mlčí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vím,že je to situací Covid,ale nemám žádné info o dodávce knih...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezvladanuti online objednavek

    Obchod absolutně nezvládá zpravování online objednávek. Po dvou urgencích a 10 dnech čekání bylo sděleno, že musím počkat ještě minimálně 8 dní. Obchod se ani neomluvil za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekontaktní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Způsob reakce e-shopu nakladatelství GRADA na objednávku bych řekl, že bylo katastrofální a ostudné. Očekával bych, že v době, kdy mají kamenné prodejny zavřené, bude objednávka a její vyřízení, rychlé a pružné jako u konkurence (když je to jeden z mála možných příjmů). Nicméně opak je pravdou - kniha při objednávce 14.1.2021 byla psána skladem. Po objednání byla okamžitě zaplacena kartou. Teprve po 5 dnech 19.1.2021 dorazilo potvrzení z Grady, že byla objednávka v pořádku uhrazena. A teprve 21.1.2021 byla připravena u nás k vyzvednutí přes zásilkovnu, která jí obdržela fyzicky až 20.1.2021 kolem 16 hodiny a druhý den jí doručila co nejrychleji k vyzvednutí. Všeho všudy k nám putovala 7 kalendářních dní. To je v dnešní době neuvěřitelně dlouho, prostě OSTUDA.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Chtěla jsem jeden balíček s dvěmi publikacemi a pouze vložit 2 faktury
    (pro sebe a pro firmu). Místo jsem běžela pro dva balíčky a zaplatila
    dvakrát dopravné - moc děkuji.