Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace od doby objednávky,placeno předem

    nekomunikují od objednávky,která byla placena předem

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • objednávku jsem měla za 2924kč, uvádíte že za nákup nad 700 kč má zákazník dopravu zdarma, ale já jsem musela zaplatit i poštovné (ve výběru byla možnost kolonky zdarma jen osobní vyzvednutí) nechápu proč

    objednávku jsem měla za 2924kč, uvádíte že za nákup nad 700 kč má zákazník dopravu zdarma, ale já jsem musela zaplatit i poštovné (ve výběru byla možnost kolonky zdarma jen osobní vyzvednutí) nechápu proč

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jestliže si objednám knihu a následně mi sdělíte, bez předchozího upozornění, že dodací lhůta jsou možná tři týdny i více, jdu si ten vánoční dárek koupit ke konkurenci.
    Jediné vaše plus je. že storno objednávky proběhlo bez problémů., což je ovšem dost málo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Okamžitá platba převodem,bylo skladem,ale týden jsem čekala na potvrzení o přijetí objednávky.Ptala jsem se proč to tak dlouho trvá a zda již bude odesláno?Jako odpověď jsem bleskem dostala ze po inventure
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednával 26. 12., ještě před vyhlášením inventury, s tím že si ho chci vyzvednout na pobočce. 11. 1. stále není připraveno.

    Zvolil jsem obchod protože se tvářili že mají zboží skladem a měli možnost vyzvednutí poblíž mé práce = čekal jsem, že ho budu mít brzy. O dva a půl týdne později stále není připraveno k vyzvednutí, obchod mi nedal ani vědět kdy bude.

    Na webu avizovali, že budou mít po novém roce inventuru, ale zmiňovali, že zpožděné budou pouze objednávku co přijdou později než já jsem objednával.

  • Vzhledem k tomu že mě kniha nebyla doručena.tak nemůžu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Grada prodává i zboží, které nemá skladem a neumí ho zajistit ani v termínu, kterými sama navrhne.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předobjednávky zaslané poštou se v Gradě ztrácejí a tak zboží není doručeno včas.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, pane Pavelko. Kolegyně s Vámi celou nepříjemnou záležitost probrala telefonicky. Podezříváme jednoho z našich shipping partnerů, kde mohlo dojít k chybě. Je ale samozřejmě možné, že jsme chybku udělali my. Každopádně se moc omlouváme za komplikace, zapracujeme na zlepšení. Krásné svátky!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dostanete "dárek" ať už ho chcete nebo ne
    • Zatím nelze posoudit
    • Zatím nelze posoudit
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Cítím se obchodem podvedena. Bylo jasně uvedeno, že při nákupu dvou knih autorky Caplinové (bez specifikace formátu knih) dostanu jako dárek zdarma její novou povídku. Po zakoupení e-booků a následném dotazu na dárek mi bylo řečeno, že bych si musela koupit dvě tištěné knihy. To ale nebylo nikde uvedeno, psalo se pouze o dvou knihách, bez specifikace tištěných nebo elektronických. Já sama jsem si navíc jednu z jejích e-knih koupila znovu opakovaně jen proto, abych novou povídku získala. Z obchodu pouze reakce, že jsem měla koupit tištěné knihy, po mém ohrazení, že tato skutečnost nikde uvedena nebyla, už žádná reakce.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, omlouváme se. Skutečně se v komunikaci stala chyba. Prosím, ozvěte se kolegyním na [email protected]. Dárek Vám rády dopošlou. Klidný předvánoční čas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic co by neměla i konkurence
    • Nekonečné čekání na odeslání. Objednáno a zaplaceno v pondělí, ochod předává Zásilkovně až v pátek...
    • Nemožnost se na obchod dovolat

    Nekonečné čekání na odeslání (objednáno a zaplaceno v pondělí, obchod předává Zásilkovně až v pátek). Při pokusu na zavolání na kontaktní telefon obchodu je hovor nepřijímán (vytipáván).

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, omlouváme se - z důvodu Vánoc jsme teď skutečně trochu přetíženi. Snad na nás i přes to nezanevřete. Klidný předvánoční čas!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Množství dárků k objednávce
    • Objednávku, kterou chcete vyzvednout osobně, nelze zaplatit předem a v případě kombinované objednávky s e-knihami se tak načekáte
    • Rychlost vyřízení objednávky

    Nakupovala jsem zde pouze kvůli dárku k nákupu, který je jinak samostatně neprodejný

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, omlouváme se, z důvodu Vánoc jsme nyní skutečně trochu přetíženi. Ohledně kombinované objednávky - bohužel toto zatím neumíme lépe technicky vyřešit. Snad na nás pro toto nezanevřete. Klidný předvánoční čas!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud mi nevrátili peníze na účet.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Protáhnutí je způsobené čekáním na online platbu od našeho partnera. Peníze byste již měl mít na Vašem účtu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nelíbí se mi neustále prodloužovaná doba vydání knihy - kuchařky od Radky Vrzalové. Nakladatelství stanoví termín vydání, ten se neustále oddaluje. Dobře míněný dárek - kniha kuchařky zatím nedorazila. Velké zklamání. Slovo se má plnit.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, omlouváme se, bohužel z technických důvodů se termín skutečně posunul. Knihu budeme mít skladem ve středu, 30. 11. Ještě jednou se omlouváme za komplikace a hezké svátky!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poškozená kniha

    Kniha byla odeslána pouze v obálce z bublinkové folie.
    Kniha, kterou jsem chtěl darovat má potlučený hřbet.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, děkujeme za upozornění a zpětnou vazbu. Chyba se mohla stát u našeho shipping partnera, obvykle je bublinková folie dostačující. Kolegyně se Vám ozvou a celou nepříjemnou záležitost dořešíme. Moc děkujeme za trpělivost a krásný předvánoční čas!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha nedodána, obchod nekomunikuje, dovolat se je nemožné...

    Nakupovala jsem opakovaně, má poslední objednávka je ale bez reakce obchodu. Nevím, co se děje, telefon nikdo nebere. Koupila jsem u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Posláno neobjednané zboží s rozdílem 1 400.- Kč v můj neprospěch . Objednáno a fakturováno : Švihovec Farmakologie ( 1 879,-Kč) .
    Posláno : Martínková : Farmakologie pro zdravotníky ( 479,-Kč).
    Bylo nutno urgovat pracovnici a reklamovat. Rozdíl v ceně 1 400 Kč lze z mého pohledu považovat za podvod

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Chyba byla skutečně způsobena omylem - došlo k záměně zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha nebyla dodána protože již neni na skladě, proto obchod pošle peníze zpět. Kniha byla zaplacena téměř před 3 týdny a dodnes peníze zpět nepřišly.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za způsobené komplikace. Chyba se stala u jednoho z našich partnerů, proto navrácení peněz za nedodanou knihu trvá dlouho. Peníze Vám budou zaslány během zítřka. Věříme, že i přes tuto nepříjemnost nám zachováte věrnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha pohozena v obalce bez jakehokoli kartonu, vystuze. Poskozena kniha i obal.