Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem knihy, obchod potvrdil objednávku a už týden se moc neděje. Asi ty knihy ještě někdo píše, protože pokud by byly skladem, už bych je měla doma při dnešní rychlosti dodání.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, prosíme, ozvěte se kolegyním na [email protected] nebo 234 264 511 aby s Vámi problémy s doručením vyřešili. Děkujeme!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inserované není k mání již 3. měsíc
  • Dodnes objednávku nemám, tedy po přesně 5 týdnech, ačkoliv jedna z publikací leží všude na pultech. Přes Vánoce zřejmě v Gradě nepracují a všichni mají volno. Nechápu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nepřišlo !!@

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, kontaktujte nás, prosím, na 234 264 511 nebo na [email protected]. Objednávku s vámi dohledáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha je v dotisku,tak ani nevím jestli dorazí

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, pokud máme na webu uvedeno "Právě dotiskujeme", knihu vám pošleme, jakmile nám dorazí z tiskárny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi dlouhá doba dodání
    • Zatím nedoručeno

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, mrzí nás špatné hodnocení. Dlouhá dodací doba byla nyní způsobena inventurou, která probíhala mezi 2. 1. - 10. 1. O této skutečnosti jsme informovali jak na webových stránkách, tak v emailech s objednávkou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod informuje, že je omezený provoz v době inventury a to do 11. 1. 2024. Ve skutečnosti to znamená, že vůbec objednávky neexpedují a dojdou až po tomto datu. Objednáno a zaplaceno mám 8 dní a stále čekám na dodání. Objednala bych určitě v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, mrzí nás špatné hodnocení. O inventuře (zpoždění s expedicemi) jsme informovali jak na webových stránkách, tak v emailech s objednávkou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chování obchodu,
    • Dodací lhůta

    Objednal a zaplatil jsem 1.1.2024. Dnes je 9.2.2024, kniha mi dosud nepřišla a obchod mlčí.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, mrzí nás špatné hodnocení. Dlouhá dodací doba byla nyní způsobena inventurou, která probíhala mezi 2. 1. - 10. 1. O této skutečnosti jsme informovali jak na webových stránkách, tak v emailech s objednávkou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Knihu prodávají za 412 Kč, já měl slevový kupón na 20%, ta k mi slevu počítali z doporučené ceny, zaplatil jsem za knihu 437 Kč + poštovné. Přesně podle vzoru nechci slevu zadarmo. Takže s touto firmou už nechci mít nic společného a celou záležitost předávám ČOI!!!!!!!

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, naše sleva (v jakémkoliv případě, nejen u slevového kuponu) je vždy počítána z doporučené maloobchodní ceny, jak uvádíme na webu. Technicky není možné, aby slevový kupon způsobil vyšší aktuální cenu knihy - počítá se vždy nejvyšší sleva. Jedná se tedy patrně o nějaké nedorozumění, nebo chybu. V případě zájmu se, prosím, ozvěte kolegyním na [email protected] nebo [email protected], rádi s vámi tuto záležitost vyřešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedorazila, přestože je zaplacená

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, ozvěte se, prosím, kolegyním na [email protected] nebo na 234 264 511, pomůžeme s dohledáním objednávky. Děkujeme!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nelze doporučit, když objednávka ještě nedorazila do výdejního místa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Složité posíláni e-knih do čtečky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Očekával jsem formáty EPUB, PDF, Kindle, ale na účtu se zobrazí jen PDF

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Byla mi změněna objednávka a vyfakturováno o 1200,- Kč více!!!!!

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, ozvěte se, prosím, kolegyním na 234 264 401 nebo na [email protected], určitě se jedná o nějaký omyl. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatil a stále není k dispozici ke stažení. Infolinku jsem kontaktoval 2x a stále žádná reakce.

    • dva neúspěšné pokusy o doručení

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, prosíme, ozvěte se kolegyním na [email protected] aby s Vámi problémy s doručením vyřešili. Děkujeme!

  • dobrý den nebyla mi doručena vubec jedna kniha kterou jsem zaplatila

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, to nás mrzí, prosíme, ozvěte se kolegyním na [email protected] aby s vámi mohli nedoručenou knihu dořešit.

  • Jsou to zloději přišel my úplně jiný produkt než sem vybral a objednal a od té doby se mnou nikdo nekomunikuje

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den,
    kolegyně se Vám ozvou, bohužel od Vás žádnou komunikace neevidujeme. Pokud došlo k záměně titulů, jedná se samozřejmě o nedopatření a chybu napravíme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Objednal jsem, objednávka byla potvrzena, ale doposud nedorazil mail s platebními údaji.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den, ozvěte se nám prosím na [email protected], kolegyně s Vámi objednávku dohledají a platební údaje zašlou. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala som si e-knihu, do ctecky kindle, vsude je napsáno že obchod podporuje ctecky kindle a není s tím sebemenší problém. Bohužel opak je pravdou. Na stránkach je akorát návod, jak pripojit ctecku k počítaču, to nefunguje z nejakeho duvodu pocitace neregistruji muj kindle jako externy disk, samozrejme chyba muze byt i v mem kindlu to uz ale asi nezmenim. Pak je napsano ze knihu lze nahrat “jednoduse pres wifi” tot vse, jak ale presne jsem se bohuzel nedopatrala, po komunikaci s obchodem prestali odpovidat. E-knihy do ctecky si z jinych knihkupectvi objednavam bezne, funguje to lehce, knihu poslou na muj kindle-email, a nasledne po zapnuti wifi se kniha sama nacte. Tady mi vsak odmitli poslat knihu na tento dedikovany kindle email se slovami, ze to nelze.. otrasna skusenost a vyhozene penize.

    Reakce obchodu Grada.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za podnět, zaktualizovali jsme návod na našem webu: https://www.grada.cz/vse-o-nakupu/eknihy-rady-a-navody/amazon-kindle/ a Vaši reklamaci s Vámi již řeší náš zákaznický servis.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost.