Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení dodací lhůty
    • Po týdnu od objednání mi napsala zákaznická linka, že budou expedovat 26.3, dnes je 2.4. a k expedici nedošlo
    • Autosedačku jsem předem zaplatila a ani po 14 dnech ji nemám v ruce

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Terezo, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Prověřoval jsem Vaši objednávku a bohužel směrem od dodavatele dochází k soustavnému posouvání termínů dodání Vámi objednaného modelu autosedačky. Za nedodržení termínu dodání se Vám moc omlouváme. Platbu za stornovanou objednávku jsme Vám dnes odeslali zpět na účet.
    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široký výběr sortimentu
    • dlouhé dodací lhůty
    • emailem nechodí v podstatě žádné informace o tom, jak to s objednávkou vypadá

    Reakce obchodu FunBaby

    Pěkný den, Deniso, děkujeme Vám za hodnocení a zpětnou vazbu. Za zdržení objednaného organizéru se Vám moc omlouváme. Děkujeme Vám za objednávku.
    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Velký výběr
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Zboží uvedené skladem, není skladem

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Kamilo, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za způsobené komplikace s dodáním držáku nebes se Vám omlouváme. Kolegyně objednala nový držák u dodavatele a neprodleně po doručení Vám držák odešleme. Děkujeme Vám za objednávku.
    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neochota personálu pri preberaní zásielky
    • Tovar predaný bez originálnych krabíc len v sáčkoch

    Kupovali sme autosedacku Cybex. Personál maximálne neochotní pri osobnom preberaní tovaru v predajni. K tovaru nám nedali originálne balenie (krabica) , predané len v sáčku.
    Keď si kupujem tovar v hodnote 13000 kč čakám trochu iný prístup, ochotu !

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží skladem, uvedená doba doručení 1-3 dny, nedoručeno ani po více než týdnu. 2x urgováno s tím, že nemůžeme čekat. Objednávku jsem zrušil a objednávám u konkurence.

    Bohužel, obchod na základě špatné zkušenosti nemohu doporučit.

  • Stále čekám na zboží .

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Simono, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díval jsme se na stav vaší objednávky a za pozdější doručení objednané čepičky se Vám moc omlouváme. Děkujeme Vám za nákup.
    Kolektiv FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi slabá komunikace se zákazníkem
    • zboží nabízené skladem je nedostupné
    • opakované zrušení objednávky ze strany e-shopu

    NEDOPORUČUJI! Obchod nabízí zboží, které nemá skladem. Již 3 zrušená objednávka na zboží, které prodejce nabízel ihned k odběru, na vyřízení objednávky se musíte dotazovat a nakonec pošlou info, navíc po několika dnech, že objednávku ruší, protože zboží nemají!

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Lindo, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za zrušení objednávky z důvodu vyprodaného zboží z Mega výprodeje se Vám moc omlouváme a mrzí nás to. Bohužel nové zboží již nešlo u dodavatele objednat z důvodu ukončené výroby.
    Kolektiv FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký vyber zbozi

    Objednala jsem si kralická Effik, po vyzvednutí objednavky jsem doma zjistila, ze kralicek je z druhé strany rozparany.Uvítala bych větší kontrolu při vychystavani objednávek .Vrátit zboží je samozřejmě možné do 14 dni, ale jelikož nejsem přímo z Brna musela jsem znovu na prodejnu,kterou mám vzdálenou 60 km. Na prodejně automaticky vyměnili, ale měla jsem s tom zbytečně další práci navíc .

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Katko, děkujeme Vám za objednávku a za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste dostala vadný kus králíčka, rozpárané části si bohužel při předání osobním odběrem nikdo nevšiml. Kdybyste kontaktovala naši infolinku na mailu [email protected] nebo telefonicky, tak Vám objednáme na vadné zboží svoz přepravní službou nebo Vám pošleme kód pro vrácení zásilky přes Zásilkovnu, a nový kus Vám pošleme domů nebo do nejbližšího výdejního místa či Z-Boxu. Takto chápeme, že to pro Vás byla zbytečná cesta do naší brněnské prodejny. Za nepříjemnosti se Vám moc omlouváme.
    Kolektiv FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi vracim, dorazilo jine zbozi, kdyz jsem chtěla zbozi vratit Ceskou postou, jak my bylo doruceno, byl to hrozny problem..zadna snaha o napravu (nebylo nabidnuto, ze mi doruci spravne zbozi atd)..doufam, ze penize budou v pořádku vraceny a uz nikdy vic ..

    Reakce obchodu FunBaby

    Pěkný den, Jessico, za špatně označené a dodané outletové zboží se Vám moc omlouváme, bohužel náhradní kola na kočárek nebyla nafukovací, ale pěnová. Kolegyně Vám sama nabízela na zboží výraznou slevu a nebo, že od Vás objednané zboží svezeme prostřednictvím přepravní služby PPL či Vám pošle kód pro vrácení zboží přes Zásilkovnu. Zaplacená částka Vám samozřejmě bude poukázána na Váš účet.
    Kolektiv FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bílí fajn že mi oznámila paní že produkt není k dispozici. Hlavně když jsem objednávala že tam bil.

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Mirjano, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za zdržení objednávky se Vám omlouváme. Jedno balení pracího prášku ze dvou objednaných bylo poškozeno, proto jsme museli objednat nové zboží u dodavatele. Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.
    Kolektiv FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vědomě prodávají korbu, ke které nejdou dokoupit samostatně adaptéry, tudíž je korba nepoužitelná na kočárek. Na reklamačním oddělení arogantní přístup. Vrácení platby proběhlo v pořádku.

    Reakce obchodu FunBaby

    Pěkný den, Barboro,
    děkujeme Vám zpětnou vazbu. Dívali jsem se na Vámi objednané zboží a jedná se o zánovní zboží se 70% slevou, u kterého je v popisu uvedeno, že se jedná o: "Vystavené zboží z prodejny - plně funkční a odzkoušené zboží, které může vykazovat drobné kosmetické vady či nedostatky. Bez originálního obalu. Adaptéry nejsou součástí balení." Rádi bychom Vám adaptéry prodali, ale bohužel je nemáme skladem. Děkujeme za pochopení.
    Kolektiv FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • milý personál prodejny, snaží se pomoct
    • lze vyzvednout na prodejně
    • Pokažená objednávka - při převzetí chybělo zboží (nezkontrolovali si počet)

    Mám smíšený názor. Personál se snažil chybu vyřešit, ale bohužel ani ve skladu daný předmět nebyl. Nevím, na které úrovni zpracování se stala chyba a snad se normálně nestává, bohužel ale tohle je moje jediná zkušenost, takže nemohu posoudit. Bohužel cena odpovídala objednávce včetně chybějícího předmětu a ani při placení si nikdo nevšiml, že to nesedí, dokud jsem se neozvala, to mi přišlo také trochu škoda. Všimnout si později, tak zaplatím za něco, co jsem nakonec nedostala, hůř nevyzvednout to osobně a zjistit to až po převzetí doma. Je smutné, že to člověk opravdu musí hlídat. Nicméně chyby se občas stávají, takže snad to byla opravdu jen výjimka. "nedoporučuji" jen na základě této jedné zkušenosti, kde se bohužel nepovedlo, ale kdyby šlo vybrat něco neutrálního, tak spíš volím takto. Jde podle mě o slušný obchod.

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Petro, děkujeme Vám za cennou zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste při osobním odběru na prodejně dostala nekompletní objednávku – toto se nesmí stát, kontrola zboží v objednávce probíhá jak při vychystání objednávky, tak při předání objednávky zákazníkovi. Za vzniklé pochybení se Vám moc omlouváme. Budeme rádi, pokud na nás nezanevřete a uděláme maximum, aby jste byla při příští návštěvě naší ostravské prodejny spokojená. V případě, že budete cokoliv potřebovat, se prosím obraťte na naši zákaznickou linku.
    Děkujeme Vám za nákup.
    Kolektiv FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem kočárek, který se na e-shopu zobrazoval skladem v místní prodejně. Po týdnu čekání, nemáme ani kočárek, ani jinou formu komunikace ze strany Funbaby. Takže pokud Spěcháte tak tento obchod není nejlepší volba

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Jano, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za způsobené komplikace se Vám moc omlouváme. Outletový kočárek byl na centrálním skladě v Brně, na ostravskou prodejnu FunBaby se měl poslat závozem, aby byl nachystaný k vyzvednutí v úterý 21.6. Bohužel lidskou chybou skončil kočárek na prodejně FunBaby v Modřicích. Ještě jednou se Vám moc omlouváme a mrzí nás, že jsme Vás s dodáním zboží zklamali.
    Kolektiv FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dostala jsem jiné zboží.

    Objednávka i faktura po doručení souhlasí, ale zaslané zboží je jiné.

    Reakce obchodu FunBaby

    Pěkný den, Kristýno, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se Vám za zaslání špatného zboží z outletu, kdy došlo z záměně štítků u nás na skladě a za způsobené komplikace. Kolegyně s Vámi dnes ráno hovořila a domluvily jste se na nápravě, tak věřím, že nakonec budete spokojená :) Děkujeme Vám za objednávku.
    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • .
    • Žádná

    S tímto obchodem mám už po druhé špatnou zkušenost. Zboží dorazilo až den po našem odjezdu na dovolenou, i přes telefonické ujištění, že nejpozději v pátek tam bude

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Prověřovali jsme stav Vaší objednávky a bohužel chyba byla na naší straně. Odeslání zboží z brněnského skladu na ostravskou prodejnu k osobnímu odběru se zpozdilo. Za vzniklé potíže se Vám omlouváme.
    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dlouhá dodací doba týden a žboží nemam

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, pane Kožáre, děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Kočárek byl skladem pouze na brněnské prodejně (25/3 Vás kolegyně o této skutečnosti informovala mailem). Za zdržení objednávky se Vám moc omlouváme. Dnes Vám byl kočárek z našeho skladu odeslán - zítra jej budete mít doma. Děkujeme Vám za nákup.
    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Po objednání mi přišel jen potvrzovací email, poté se téměř týden nic nedělo, musela jsem si volat na infolinku zda se moje objednávka vůbec vyřizuje. Teprve po telefonátu se dalo vše do pohybu a objednávka mi byla doručena.

    Reakce obchodu FunBaby

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Prověřili jsme Vaši objednávku lehačky ze dne 14. února a objednané zboží Vám bylo odesláno z našeho skladu 17. února.

    V termínu 10. až 14. února probíhaly na e-shopu valentýnské slevy a informovali jsme naše milé zákazníky v podmínkách akce, že se vyřízení objednávek vzhledem k jejich navýšení může prodloužit. Jsme rádi, že jsme Vám vzhledem k velkému počtu víkendových objednávek zvládli zboží doručit týž týden domů. Děkujeme Vám za nákup.

    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opet hrozna zkusenost na prodejne v Brne.
    Prodejnu jsme navstivili poprve pred mesicem a zkusenost nebyla nejlepsi. Clovek ma pocit ze pani prodavacky otravuje. Nastesti jsme si sli vyzvednout jen eshop objednavku. Nedokazu si predstavit ze by mi “ochotne” pani meli radit s vyberem vybavicky pro miminko, kdyz nejsou schopne odpovedet ani na Dobry den. Dnesni navsteva opet hruza, objednali jsme si kocarek pres eshop za super cenu. Krabice byla rozlepena, a bylo videt ze byl kocarek rozbaleny, kdyz jsme pani prodavacku poprosili jestli se muzeme mrknout jestli je kocarek v poradku..rekla ze to normalne nedelaji a ze ji to takhle doslo ze skladu, no proste nezajem :) bylo videt ze ji opravdu hodne obtezujeme. Nedokazu si predstavit ze by jsme si kocarek vyzkouseli, i kdyz tuto sluzbu na eshopu nabizeji. Chteli jsem co nejdrive odejit. Je videt ze pani prodavacky nemely jak jsem si poprve myslela spatny den, ale ze je to jejich normalni chovani. Opravdu hruza, jsem rada ze jsme nakonec celou vybavicku nakoupili u trendybaby, sice jsme museli az do Prahy, ale ochota personalu se neda srovnat. Opravdu uz nikdy vice nemam zajem prodejnu v Brne znovu navstivit. Skoda..vyber a ceny jsou opravdu super, ale protivne a neochotne prodavacky to cele kazi. Po precteni ostatnich recenzi jsem opravdu zhnusena a nechapu ze situaci s personalem nikdo neresi. Sama jsem v obchode pracovala, takze mam pro pani prodavacky pochopeni, ale to co predvely uz bylo i mimo me chapani.

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Andreo,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás nesmírně cenná. Vaše negativní zákaznická zkušenost s návštěvou prodejny v Brně nás opravdu mrzí, moc nás zklamala a zaskočila.

    Ve FunBaby si našich zákazníků velmi vážíme a jsme rádi, pokud se k nám rádi vracejí – to je naše největší motivace. Zakládáme si na prozákaznickém přístupu a snaze udělat pro zákazníky vždy něco navíc a vyjít jim maximálně vstříc v jejich požadavcích.

    Srdečně se Vám omlouváme za způsobené komplikace při vyzvednutí objednaného kočárku a za neochotu našeho personálu. Věřím, že už se podobná situace nebude opakovat. Ještě Vás s dovolením budeme kontaktovat e-mailem.

    S úctou
    FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zatím zboží nemám a je zaplacené

    Reakce obchodu FunBaby

    Pěkný den, Ilono, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za čekání na objednávku se Vám moc omlouváme. Nyní mám od kolegyní z Ostravské prodejny zprávu, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Děkujeme Vám za nákup.
    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Informace o odeslani zasilky mi prislo az po samotnem doruceni. Potah na autosedacku prisel bohuzel i s cipem proti kradezi, ten den jsme odjizdeli na dovolenou a potah jsem nemohla kvuli cipu pouzit.

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, Evo, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za zaslání zboží s bezpečnostním čipem se Vám moc omlouváme, vše s Vámi vyřešíme k Vašemu prospěchu. Kolegyně z infolinky Vás bude kontaktovat.
    Tým FunBaby.cz