Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Kateřina: Dobrý den, ano je možné, že u některého zboží např. v akci bude cena na webových stránkách odlišná. V případě Vašeho nákupu je cena autosedačky Cam Gara (- identická barva i kolekce) jak na prodejně tak i na našem webu www.funbaby.cz stejná. Cena 3 099 Kč je u jiné kolekce, kde je použitý odlišný materiál a nejedná se o kolekci Bear. Děkuji. Andrea Minxová FunBaby

  • Dnes jsme s manželem kupovali autosedačku v kamenné prodejně v Ostravě. Bohužel jsme se nikde nedočetli, že na prodejně je cena asi jiná než na internetu, místo 3.099,- jsme platili 3.290,-. Jsou to sice necelé dvě stovky, ale i tak. Kdybychom to věděli, stačilo by nám udělat internetovou objednávku a zboží si poté vyzvednout. Škoda.

  • Vážení co jsem dneska zažil v tomto dosud bezproblémovém obchodě tak to Vám nepřeju, šli jsme reklamovat kočárek - klasika dobrý den, ano, jiste, ale jen do té doby než zjistili, že naše závada je opakovaná a, že už je to potřetí tak se vše změnilo na kus papíru jsme čekali 40 min.(nejspíš nová tiskárna) pak nám do protokolu zacali psát něco o pohlédnu konstrukci kočárku. Když jsem rekl, že s tím nesouhlasím tak mě prodavačka oznámila, že už tady kolem nás lítá třičtvrtě hodiny ( známka ,že s pani se už bavit nebudu ), poprosil jsem o vedoucí a to jsem se teprve začal divit jak to tam funguje. Bylo mě oznámeno, že konstrukce je pohlá a hotovo :" říkal to technik". Když jsem se zeptal jak na to došli, řekla mě, že na to mají měřítko ( nejspíš staví šasi pro auta tak tomu rozumí ). Tak jsem poprosil o technika, aby mě ukázal jak je to pohlí, ale odpověď světě div se : se s váma nebude bavit, a proč, protože nemusí a hotovo a jestli si myslím, že to pohlí není tak ať to dám k soudnímu znalci a s tím ať pak přijdu ( paní vedoucí je nejspíš nedostudovaná právnička když se dokáže takhle ohánět). V tuto chvíli jsem usoudil, že není důležitý zákazník, ale jen dobro společnosti. Škoda, doteď jsme byli spokojeni, jen mě teď mrzí, že jsme si ty všechny věci nekoupili radši někde jinde. Děkuju paní vedoucí Lence Peškové

  • Já mám s obchodem kladnou zkušenost, objednala jsem si zboží - hrací deku - byla skladem, jeden den dopoledne jsem si jí objednala a druhý den ve stejnou dobu už na ní syn ležel...

  • S obchodem jsem moc spokojená, mají velký výběr a dobré ceny. Nemám žádnou negativní zkušenost, mohu doporučit.

  • S obcodem jsem spokojena,hrací deku jsem zde sehnala o polovinu levněji než ji nabízeli jinde...S doručením jsem také spokojena...

  • S obcodem jsem spokojena,hrací deku jsem zde sehnala o polovinu levněji než ji nabízeli jinde...S doručením jsem také spokojena...

  • V obchodě jsem si objednala adaptér na autosedačku pro kočár BRIO GO. Na internetu je všude stejná cena 900,-, a za tuto cenu mi adaptér objednali - sepsali jsme objednávací protokol. Adaptér měl být do 4 týdnů na prodejně, nikdo se mi do dané doby neozval, po mé urgenci se mi ozvala paní s tím, že mi dá vědět, kdy adaptér bude. Řekla jsem, že si na něj počkám. Za další dva týdny, opět po mé urgenci, mi bylo řečeno, že adaptér pro mě mají, ale za cenu 1490,- Takhle si vážíte svých zákazníků. Váš obchod NEDOPORUČUJI, neboť jsem si adaptér mohla zakoupit jinde a měla bych ho již doma. Budu opět čekat v jiném obchodě až mi ho u dodavatele objednají. Takže obchodu Fun baby "pěkně" děkuji. A ostatní před tímto obchodem varuji. Kamila Neuvirtová

  • Dobrý den, děkujeme za hodnocení
    S pozdravem tým FunBaby

  • Prodejna v Ostravě mě mile překvapila, příjemný personál, ráda se budu vracet.