Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží v eshopu skladem, za dva dny mi bylo sděleno, že zboží nemají.

    Reakce obchodu FunBaby

    Dobrý den, Zdeňku, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Prověřovali jsme, kde se stala a chyba a bohužel z vaší sobotní objednávky pultíku ke kočárku kolegyně z prodejny v pondělí zjistily, že bohužel pultík nemají. Omlouváme se za způsobené komplikace.
    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    3 dny jsem se snažila dovolat a vyřešit problém s vrácením špatně zvoleného kočárku a paní pokaždé slíbila, že se domluví s vedoucím, ale už nikdy neozvala zpět. Asi jí to pokaždé vypadlo jak mi po dalším telefonátu řekla. Další a mnohem dražší kočárek jsem už z principu koupila jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dostal jsem zboží bez jakýchkoli dokladů nebo potvrzení
    • I got the goods without paper work or a recipets

    Dostal jsem zboží bez jakýchkoli dokladů nebo potvrzení.

    Reakce obchodu FunBaby

    Dear Mr. Reddy, thank you for your purchase and the feedback. We send invoices by e-mail electronically when orders are shipped from our warehouse. We just sent the invoice to your e-mail addrees again.We kindly ask you, please double-check your spam folder or junk mail. We apologize for any inconvenience.
    FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží u kterého bylo označení skladem. Po třech týdnech jsem se dozvěděla, že skladem není a nebude. Bylo mi slíbeno vrácení platby. K tomu doteď nedošlo

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za nedodání objednávky ze dne 24.11. (kytara Little Dutch) se Vám moc omlouváme. Zboží jsme měli naskladnit koncem listopadu, ale dodavatel bohužel dodávku zrušil a nový termín dodání máme potvrzený až na konec ledna 2021. Platbu kartou jsme Vám poukázali zpět na účet dne 7.12. Ještě jednou se Vám moc omlouváme za způsobené komplikace. Budeme Vás kontaktovat e-mailem pro dořešení celé situace k Vaší spokojenosti.
    Tým FunBaby

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání

    Zboží dorazilo ve velmi špatném stavu, vypadá jako použité - špinavé a nefunkční.
    Zboží jsem chtěla ihned vrátit, bohužel odpověděli pouze na první e-mail a když měli objednat přepravní službu na jejich náklady, aby si nefunkční zboží vyzvedli, tak od té doby opakovaně na moje e-maily nereagují.
    + velmi špatně zboží zabaleno.

    Reakce obchodu FunBaby

    Pěkný den, Romano, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Vzniklá situace nás moc mrzí. Pokud Vám došlo zboží, které nesplňuje standardy nového zboží, a na tuto skutečnost jste nebyla upozorněna předem, tak je to naše pochybení, které se nesmí stávat. Svoz vadného zboží Vám byl objednán a platba Vám bude připsána na účet ihned po doručení zboží přepravcem. Kontaktovali jsme Vás e-mailem, abychom celou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti. Za vzniklou situaci se Vám ještě jednou moc omlouváme.
    Tým FunBaby

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Po týdnu od objednání a zaplacení mi bylo sděleno že nemají vše objednané zboží. Byly mě nabídnuty dvě varianty: vrácení peněz nebo jeden kus zboží v jiné barvě. vybrala jsem druhou variantu. Od té doby žádná informace o odeslání zboží. Objednávka a platba provedena 26.6. reakce na jejich info 3.7. 2020. Takže zatím nemám více co hodnotit.

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Za delší termín dodání objednaného zboží se Vám moc omlouváme. Bohužel jsme zboží nemohli dohledat na skladu a nové zboží už nešlo u dodavatele doobjednat. Dle informace od kolegyně je již objednávka v pořádku vyřízená. Děkujeme. že nakupujete u nás.

    Tým FunBaby.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží objednáno 15.04. a stále nedorazilo.

    Zboží po 11 dnech od objednávky stále nedorazilo.

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Za potíže s dodáním mikiny se Vám moc omlouváme, kolegyně bohužel zboží na prodejně nedohledaly. Mrzí nás to.

    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po skoro 2 tyzdnoch od objednavky ju obchod zrusil s tym ze zbozi uz nemaju na sklade! Pritom v case objednavky zbozi mali a potvrdili objednavku.

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den,
    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Za nepříjemnosti s objednávkou se Vám moc omlouváme, problém byl bohužel u nás na skladě.

    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • They are marketing products which are not available

    We ordered children's playmat and after 7 days we received an email that product which is online listed as available is not in stock. In the email we were also asked if we would like to order another product. We replied that we are interested in another playmat, however nobody replied us. After 3 days we called the shop ourselves, inquired about our order and canceled it since non of the products were available (even though listed as available online, both of them)...

    Reakce obchodu FunBaby

    Dear Katerina,
    thank you for the feedback. We are sorry for inconveniences, there was a technical issue on our side: / The children's playmats weren't physically in stock, unfortunally both types of playmats were listed as "in stock" and available for new orders on the e-shop. We are sorry that we didn't deliver the playmat to you. We will contact you via email to find some solution.

    Have a nice day!
    FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekací doba

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den,
    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Za čekací dobu se Vám moc omlouváme, zboží pro osobní odběr musí být připraveno na prodejně rychleji.

    Tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno na eshopu (skladem) a doprava zvolena jako osobní odběr na prodejně v Brně (cilem bylo aby se vse urychlilo aa zboží jsme měli co nejdříve), druhy den mi bylo paní po mailu sděleno, že se zboží podari cituji "snad" nachystat do konce týdne....Tak si udelejte obrazek sami. Zboží jsme si raději zajeli koupit osobně (v regálu 4 ks). Samotna objednávka nachystaná nebyla v době naší návštěvy ani po několika dnech od objednani. V obchodě jsme byli jiz několikrát v prubehu let a je to vzdy zážitek, zvolili jsme proto eshop abychom se mu vyhnuli a výsledek stejně profi jako prodejna.... jsou mnohem lepsi možnosti kde nakoupit.

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den,

    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Za bezdůvodné čekání na osobní odběr se omlouváme. Zboží skladem na prodejně musí být připraveno k vyzvednutí v rámci max. několika hodin od objednání.

    S pozdravem,
    tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuji,zboží jsem si objednala před měsicem s tím ,ze si jej sama vyzvednu,abych nemusela dlouho čekat,dodnes mne nikdo nekontaktoval k vyzvednutí,zboží dodnes nemám,objednám jinde

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Zjišťoval jsem stav objednávky a 4. října jsme Vám posílali info do mailu a 14. října jsme Vám zasílali email + SMS (zkontrolujte si prosím v mailu složku Spam nebo Hromadná pošta). Vaše objednávka je připravená k vyzvednutí na prodejně v Modřicích. V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat. Děkujeme, že nakupujete u nás.

    S pozdravem,
    tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na stránkách nabízí zboží,po týdnu napíší že neni a nebude a doporučí podobné,ale cenově jinde

    Reakce obchodu FunBaby

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Za vzniklé komplikace ohledně dodání zboží se Vám omlouváme. Zboží mělo být skladem na ext. skladu, ale bohužel nebylo.

    S pozdravem,
    tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Cekala jsem na objednane zbozi skoro mesic a nakonec jsem musela objednat neco jineho.

    Objednala jsem si 4.9. hraci podlozku.
    11.9. (po tydnu) mi prisel email, ze bohuzel neni na sklade a ze se naskladni 25.9. (za dalsi 2 tydny). Rekla jsem si, ze kdyz uz cekam tyden, tak dalsi 2 zvladnu. Jenze to jsem nevedela, ze mi 26.9. prijde email, ze se podlozka nenaskladnila a naskladni se az 30.11. (!)
    Jak se muze nenaskladit? Tak kdyz na ni 3 tydny cekam, tak snad ji objednali, ne?
    Podlozku jsem nakonec objednala jinou, kterou meli na sklade, prisla a je krasna, ale trvalo to mesic.

    Reakce obchodu FunBaby

    Pěkný den,

    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Omlouváme se, že dodání podložky trvalo déle, než je obvyklé. Dodavatel nám bohužel termín posunul. Máme velkou radost, že jste spokojená i s jinou podložkou od nás.

    S pozdravem,
    tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta. 6.9 objednáno, dnes 1.10 a zatím nedoručeno.
    • Do obchodu jsem volala několikrát, bohužel jsem se nedovolala.

    Dne 6.9.2019 jsem vytvořila objednávku a tu ihned uhradila. Potvrzení o převzetí platby jsem nedostala žádné a tak jsem do obchodu telefonovala na obě uvedená telefonní čísla a chtěla se informovat, zda je vše v pořádku, avšak telefon mi nikdo nezvedl. Napsala jsem proto e-mail a dozvěděla se, že vše je v pořádku a zboží které jsem si zaplatila, obchod naskladní 25.9. Přihodila jsem tedy k objednávce ještě dudlík, s tím, že ho doplatím a objednané věci přijdou najednou v jednom balíku. Bohužel, dudlík prý bude naskladněný až 30.9. ! Protože jsem na objednávku opravdu čekala už pár dní, nechtěla jsem ji rušit a trpělivě ji až do dnešního dne očekávám. Mám zaplaceno a inforámce o balíku a ani balík nikde. Je 1.10. 2019 17.30 hodin. Myslím, že tohle je můj poslední nákup ve FunBaby...

    Reakce obchodu FunBaby

    Pěkný den,

    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Zjišťoval jsem podrobnosti k Vaší objednávce a dovolte mi, se k objednávce vyjádřit: 6. září jste objednala podložku Zopa Play, která nebyla skladem. Následně Vás kolegyně informovala, že podložky jsou nedostatkové zboží a budou naskladněné až 25. září – stalo se tak a podložky jsme opravdu 25. září naskladnili a expedovali k zákazníkům. 16. září jste si doobjednala dudlík, který také nebyl v momentě objednání skladem – a ano, měl se dle informací od dodavatele naskladnit 30.září. Kolegyně se Vám v mezičase připomínala ohledně platby za dudlík, protože ještě 24. září nebyl uhrazen. Kdyby šlo vše podle plánu, tak jsme Vám 30. září celou objednávku expedovali :) Dodavatel bohužel posunul termín dodání dudlíku, za což se velice omlouváme. Dnes jsme Vám po vzájemné domluvě expedovali podložku s tím, že dudlík Vám zašleme později. Našim zákazníkům se moc rádi věnujeme a vycházíme jim vstříc a mrzelo by nás, kdyby se jednalo o Váš poslední nákup ve FunBaby.cz.

    S pozdravem,
    tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávka byla zrušena, jelikož obchod neměl akční zboží a nebylo možné je ani objednat. Přesto bylo ještě na stránkách několik dní nabízeno.

    Reakce obchodu FunBaby

    Hezký den,

    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Za zrušení objednávky se Vám omlouváme, ale bohužel zboží bylo skladem jen na prodejnách pro osobní odběr. K fusaku Bugaboo Wave určitě najdeme vhodnou alternativu, která bude skladem pro zaslání. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na infolince.

    S pozdravem,
    tým FunBaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr

    Arogantní personál při osobní návštěvě, neví nic o nabízených věeceh, většina věcí předražená.
    Při nákupu z eshopu přišlo zboží bez návodu k použití (autosedačka!), po urgenci zaslán návod slovenský????, poté už komunikace ani omluva žádná.

    Reakce obchodu FunBaby

    Pěkný den,

    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu. Omlouváme se Vám jménem celého FunBaby za chování personálu, které je nepřípustné a je v rozporu s naší firemní kulturou. Budeme rádi, pokud u nás budete i nadále nakupovat, protože děláme maximum pro to, aby naši zákazníci odcházeli spokojení a vraceli se k nám. Návod k autosedačce v češtině jsme Vám dneska zaslali na e-mail. Za způsobené komplikace se omlouváme.

    S pozdravem,
    tým FunBaby.cz