Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • příjemná komunikace,
    • dobré ceny,
    • rychlost odeslání,
    • kvalita výrobků
    • výběr

    Mám velice dobrou zkušenost s obchodem. Nebyla mi jasná z fotek jedna věc ohledně čajového servisu a paní mi ten samý den, co jsem jí požádala o radu, poslala jí nafocené fotky, abych viděla co a jak. Moc příjemná komunikace a starost o zákazníka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlé dodání, kvalitně zabalené zboží. Děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    DOPORUČUJI

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr, rychlé dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše ok a super rychlé.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    ok

  • Doporučuje obchod

    90 %

    vše proběhlo standardně, jsem spokojená

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Děkuji za nevídanou vstřícnost a profesionalitu se kterou jsem se setkala při odesílání objednaného sortimentu. Zvláště v dnešní doběs úctou.AŠ.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Špatný výběr dopravce PPL - pozor! ani se nepokusí doručit na adresu.

    Vaše zboží perfektní.

    Reakce obchodu FAJN Byliny

    Stížnost na řidiče PPL jsme předali dopravci. Obrželi jsme odpověď, že porušení pravidel s řidičem řešil. Takže se nebojte napsat nám , když dopravce nedoručuje dobře. Má to smysl, viz odpověď z PPL:

    Vážená paní,
    reaguji na Vaši stížnost ohledně doručování zásilky č. 40393652402.
    Dle statusu v interním systému byla zásilka uložena na výdejní místo PPL Parcelshop a neproběhl řádný pokus o doručení na uvedené adrese doručení. Za danou skutečnost se Vám jménem společnosti PPL omlouvám.
    Protože se jedná o pochybení řidiče, byla Vaše stížnost zaznamenána a předána kolegům z příslušného doručovacího depa, aby byl pan řidič poučen o správných postupech při doručování a tato situace se v budoucnu neopakovala. Řidič byl rovněž poučen o slušném chování při doručování zásilek. Věřím, že se podobná situace již nebude opakovat.
    Paní Koudelová, děkuji Vám za zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.
    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
    S pozdravem
    ....... Lenka
    Specialista zákaznické péče

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání zboží.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé odeslání
    • Skvělá komunikace
    • Ukázkové vyřízení reklamace

    V eshopu Fajnbyliny jsem si objednala etno batůžek, bohužel jsem měla opět smůlu na vadný kus (u obdobného produktu se mi to již v minulosti stalo na jiném eshopu).

    Eshop se mnou ale rychle a ochotně vyřídil reklamaci. Obzvlášť oceňuji milou komunikaci pana Václava.

    Zkušenost s eshopem tak mohu hodnotit kladně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • příznivá cena
    • nemám

    celková spkojenost, doporučuju

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zajímavé produkty
    • Příznivá cena
    • Bleskové dodání

    Maximální spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • skvělé ceny
    • rychlost doručení
    • perfektní komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání.Monini

    Reakce obchodu FAJN Byliny

    Objednáno 11.4.
    Odesláno 13.4.
    Do dnešního dne (18.4.) balíček nedorazil na výdejní místo, zjistili jsme to až z této negativní recenze.
    Doporučuji tedy když vidíte v trasování balíčku, že není do 48 hodin tam kde má být, kontaktujte nás.
    Tím, že po týdnu napíšete negativní recenzi, dodání neurychlíte.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • rozumne ceny
    • akcie doprava zadarmo
    • zla (ziadna) komunikacia
    • obchod predava tovar, ktory nema na sklade (bez upozornenia)
    • dodanie tovaru "skladom" trvalo 19 dni

    Vsetok objednany tovar bol oznaceny ako skladom.
    24.3.- objednavka
    29.3.- pokusil o tel kontakt - robot mi oznamil, ze tel. cislo nedvihaju. Tak som ich kontaktoval cez web s dotazom na stav objednavky. Odpoved ziadna.
    31.3.- Vyzdvihol som si balicek a zistil, ze je nekompletny. Bola v nom poznamka, ze 1 polozku poslu samostatne (ziadne ospravedlnenie/ blizsie info kedy, preco...)
    11.4. Dorucena komplet objednavka.

    Reakce obchodu FAJN Byliny

    Ano, stalo se, že z devíti položek v objednávce nám jedna chyběla.
    Z objednávky v hodnotě 1279 Kč chyběl éterický olej za 112 Kč, měl být skladem, ale nebyl, stala se chyba ve skladu.
    Aby zákazník nemusel čekat na naskladnění, odeslali jsme mu zbytek objednávky se vzkazem v balíku, že chybějící položku pošleme ihned po naskladnění na naše náklady. Mysleli jsme si, že to ocení.
    Pan Kadaši píše, že mu robot oznámil, že telefonní číslo nezdviháme a dodání zboží trvalo 19 dní. Správnější by ale bylo napsat, že prostě volal v době kdy jsme byli zaneprázdněni a hovor spadl do hlasové schránky, v nahrané hlášce není ani slovo o tom, že bychom trvale "nezdvihali" telefon. A 19 dní trvalo dodání jedné položky z devíti.
    Je to chyba, uznávám. Chybu udělá občas každý, snažili jsme se ji napravit, ale nedopadlo to dle představ zákazníka.

    Jaroslava Koudelová - majitelka

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vse OK, jen mi neprisla zprava o potvrzeni objednavky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží jsem si vybrala, zaplatila. Vše proběhlo rychle, bez problémů. O stavu doručení baličku, jsem byla informovaná.