Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Tomuto obchodu , se vyhnu velkým obloukem.Uz nikdy více.
Reakce obchodu FAJN Byliny
Jsem opravdu ráda, že paní Žalská už u nás nechce nakupovat. Kolegovi na zákaznické lince nadávala do debilů kvůli zpoždění vyřízení objednávky o jeden den. . Napsala během několika hodin několik výhrůžných e-mailů s pravopisnými chybami. Vyhrožovala v nich, že půjde na "Bezpečnost", protože jsme podvodníci, kteří ji chtějí připravit o její těžce vydělané peníze.
Takže pokud to čte nějaký majitel e-shopu, paní Marcela Žalská z Příbrami není zákazník, kterého byste chtěli mít.
Jarka Koudelová
majitelka obchodu FAJN Byliny -
Nedoporučuje obchod
Sehnal jsem zde levněji řasu Kombu, Cejlonskou skořici, asi byla "levná", ale čaj Bancha, který jsem kupoval v kilovém balení mi přišel skoro jako pudr, prach. Lístků celých tam bylo viditelně pomálu a následná komunikace s pánem v obchodě byla nevlídná a když jsem požádal o k=od na zásilkovnu zpětní vrácení což jsme jednou , dvakrát, jinde využil mi pán kategoricky řekl, že to oni neposkytují a taky proč.
Shrnutí: kupovaný Bancha čaj zelený japonský čaj vypadal jako vymetený ze dna bedny.
Mám 11 leté zkušenosti s koupí tohoto čaje, ale toto se mi stalo podruhé z poslední doby a již ten čaj nechci.
Máme ještě nějaký čaj s velkými lístky z poslední objednávky a takový chci.Reakce obchodu FAJN Byliny
Pan Čech v telefonickém rozhovoru nepožadoval odstoupení od smlouvy, ale reklamoval kvalitu dodaného čaje. Ač se zdá, že je to hraní se slovíčky, tak se jedná o dvě zcela odlišné situace. Při reklamaci hradí dopravu zpět zálazník a pokud je reklamace uznána, tak se následně doprava zákazníkovi proplatí. Proto jsem mu neumožnil dopravu zpět zdarma.
Zákazník nakonec zboží nereklamoval, ale poslal zpět s tím, že odstupuje od smlouvy. Toto jsme obratem vyřešili vrácením peněz, protože odstoupit od smlouvy může do 14 dnů i bez udání důvodů.
S pánem jsem jednal korektně, komunikace se mnou se mu zdála "nevlídná" asi proto, že nedopadla dle jeho představ a nedostal dopravu zdarma na reklamované zboží. Taky nechápu co znamená slovíčko levná v uvozovkách u ceylonské skořice. V rozhovoru ji vůbec nezmiňoval a ani ji nevrátil.
Václav Koudele. -
Nedoporučuje obchod
Pán který mi volal ohledně dodání byl arogantní ,podrážděný ,nepříjemný a měl by se naučit mluvit se zákazníky, kteří chtějí dát své peníze za vaše zboží.Objednala jsem jinde,zboží dokonce levněji,a tam jsem byla spokojena.
Reakce obchodu FAJN Byliny
Paní Orságová nepíše pravdu, ba dá se říci, že přímo lže. Objednávku zrušila ona, vůbec mne nenechala domluvit a nabídnout jí jiný způsob dopravy.
13.4. Objednala s poznámkou "prosím dodávka jen do 12h.děkuji"
Protože nejsme schopni zařídit to, aby kurýr v Olomouci přijel k paní Orságové v určený čas, telefonoval jsem paní Orságové po přijetí objednávky, nedovolal jsem se. Proto jsem jí poslal SMS aby zavolala na naše číslo pro upřesnění objednávky a chtěl jí navrhnout, že zboží zašleme na výdejní místo cca 250 m vzdálené od jejího bydliště, kde si balíček vyzvedne podle svého volného času.
Paní Orságová na SMS nereagovala. Proto jsem jí následující den znovu volal. Když jsem se dovolal, řekl jsem jí, že nemůžeme garantovat, to, že kurýr přijede dopoledne. Skočila mně do řeči, a řekla: Tak objednávku zrušte, objednám si jinde" (hovor máme nahraný, citace je přesná). Pokud byl někdo podrážděný a nepříjemný, tak to byla paní Orságová, ne já.
Václav Koudele -
Nedoporučuje obchod
Pres jejich eshop jsem zadala dost velkou objednavku (asi 3000Kc). I kdyz uvadi moznost platby dobirkou, pri ukoncovani objednavky se tato moznost vubec neukaze (eshopy pouzivam casto takze neni to mnou!), jenom se stale ukazuje cislo uctu na ktery mate zaplatit predem. Poslala jsem jim email kde jsem vysvetlila situaci a napsala ze to chci na dobirku, at to zaslou na dobirku. Zadna odpoved, pouze urgence online predem platby (kterou jsem jim v emailu vysvetlila ze delat nebudu protoze takto platit nechci). Na jejich urgencni email jsem jim napsala ze maji muj predchozi email ze to maji poslat na dobirku, ze bylinky potrebuju tak at to rychle na dobirku poslou. Muj email opet ignorovali a neodpovedeli a pak mi prisel email ze mou objednavku zrusili. Tento eshop NIKOMU NEDOPORUCUJU. Bylinky jsem potrebovala a nemam je, a ted je budu kupovat jinde s tydennim zpozdenim.
Reakce obchodu FAJN Byliny
Ono to bylo trochu, vlastně hodně jinak, než paní Kuryvaliová píše.
Paní si objednala přepravcem PPL zboží s platbou předem (dobírku nabízíme jen do ceny zboží 2000 Kč a v e-shopu je to uvedené). Obratem nám napsala, že zboží nechce zaslat PPL ale Českou poštou (ČP nezasíláme) a na dobírku.
Na náš e-mail reagovala opět pouze žádostí o zaslání na dobírku. Snažíme se vycházet zákazníkům vstříc, ale je to náš byznys, tudíž i naše pravidla. Když nemáme dopravce Českou poštu a na dobírku posíláme jen do ceny zboží 2000, tak to prostě paní Kurivaliové poštou na dobírku nepošleme. Vše je v e-shopu uvedené, mohla rovnou nakoupit jinde.
Jaroslava Koudelová - majitelka -
Nedoporučuje obchod
Už je to týden po objednání a zboží stále nedorazilo.
Reakce obchodu FAJN Byliny
Zákaznice má bohužel pravdu.
Objednala 18.9.
Zboží jsme odeslali 20.9. a dnes 25.9. je dle trasování Zásilkovny balíček stále na cestě do příslušného Z Boxu.
Jediné co můžeme udělat aby se to neopakovalo, je zakázat doručování do Z Boxů a ponechat jen výdejny Zásilkovny s obsluhou. Když je totiž Z Box plný, tak balíček čeká i několik dní na depu než se přihrádka v Z Boxu uvolní. -
Nedoporučuje obchod
- Zajímavá nabídka zboží
Špatná komunikace- mail bez reakce, proto u první otázky zakliknuto NE
Reakce obchodu FAJN Byliny
Paní 31.7. objednala a hned 1.8. urgovala dodání.
Objednávky vyřizujeme v pořadí v jakém dorazí, žádné výjimky neděláme.
Protože jsme už objednávku vyřizovali neodpovídali jsme na její e-mail, myslela jsem, že jí bude stačit automatický e-mail, odcházející v okamžiku expedice.
Zásilka byla zákaznicí převzata 3.8. dopoledne, tedy třetí den po objednávce.
Jaroslava Koudelová, majitelka -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba dodání.Monini
Reakce obchodu FAJN Byliny
Objednáno 11.4.
Odesláno 13.4.
Do dnešního dne (18.4.) balíček nedorazil na výdejní místo, zjistili jsme to až z této negativní recenze.
Doporučuji tedy když vidíte v trasování balíčku, že není do 48 hodin tam kde má být, kontaktujte nás.
Tím, že po týdnu napíšete negativní recenzi, dodání neurychlíte. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- rozumne ceny
- akcie doprava zadarmo
- zla (ziadna) komunikacia
- obchod predava tovar, ktory nema na sklade (bez upozornenia)
- dodanie tovaru "skladom" trvalo 19 dni
Vsetok objednany tovar bol oznaceny ako skladom.
24.3.- objednavka
29.3.- pokusil o tel kontakt - robot mi oznamil, ze tel. cislo nedvihaju. Tak som ich kontaktoval cez web s dotazom na stav objednavky. Odpoved ziadna.
31.3.- Vyzdvihol som si balicek a zistil, ze je nekompletny. Bola v nom poznamka, ze 1 polozku poslu samostatne (ziadne ospravedlnenie/ blizsie info kedy, preco...)
11.4. Dorucena komplet objednavka.Reakce obchodu FAJN Byliny
Ano, stalo se, že z devíti položek v objednávce nám jedna chyběla.
Z objednávky v hodnotě 1279 Kč chyběl éterický olej za 112 Kč, měl být skladem, ale nebyl, stala se chyba ve skladu.
Aby zákazník nemusel čekat na naskladnění, odeslali jsme mu zbytek objednávky se vzkazem v balíku, že chybějící položku pošleme ihned po naskladnění na naše náklady. Mysleli jsme si, že to ocení.
Pan Kadaši píše, že mu robot oznámil, že telefonní číslo nezdviháme a dodání zboží trvalo 19 dní. Správnější by ale bylo napsat, že prostě volal v době kdy jsme byli zaneprázdněni a hovor spadl do hlasové schránky, v nahrané hlášce není ani slovo o tom, že bychom trvale "nezdvihali" telefon. A 19 dní trvalo dodání jedné položky z devíti.
Je to chyba, uznávám. Chybu udělá občas každý, snažili jsme se ji napravit, ale nedopadlo to dle představ zákazníka.
Jaroslava Koudelová - majitelka -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si 1kg drahých kamenů. Místo nabízené velikosti mi přišla milimetrová drť.
Reakce obchodu FAJN Byliny
Pokud jste dostala něco jiného než jste si objednala, tak jste měla objednávku reklamovat. Nevylučuji, že jsme se mohli splést a poslat vám něco jiného. To už bohužel nezjistíme, kamerové záznamy ze skladu z poloviny prosince už jsou smazané.
Zboži jste obdržela před Vánocemi a všude jsme měli napsáno, že reklamace a odstoupení od smlouvy prodlužujeme ve vánočním čase oproti zákonné 14 denní lhůtě až do 15. ledna 2023
Žádnou reklamaci jste nepodala, nenapsala jste nám ani, že nejste spokojená. A až po měsíci od dodání zboží napíšete na Heureku negativní hodnocení i když e-mail s dotazníkem jste dostala už na konci prosince.. Tím jste sice naší firmě uškodila, ale sobě nepomohla. Kdybyste podala reklamaci, mohli jsme ji vyřídit k vaší spokojenosti.
Jaroslava Koudelová - majitelka e-shopu -
Nedoporučuje obchod
- Po týdnu mi zboží stále nebylo doručeno
- Žádnou výhodu
Zboží mi po více než týdnu nebylo doručeno. Jelikož jsem se přestala vyskytovat na adrese poblíž zvoleného Z-Boxu, vrátila jsem zásilku do e-shopu.
Reakce obchodu FAJN Byliny
Ano, bohužel se to stalo. Nebylo to sice více než týden jak paní píše, byl to necelý týden, ale zásilka byla do Z boxu doručena až za 6 kalendářních dnů od odeslání z našeho e-shopu, včetně svátku 17. listopadu a následující soboty a neděle. Takže za 3 pracovní dny. Mrzí mne, že se paní neozvala, mohli jsme změnit doručovací místo tak aby mohla balíček vyzvednou na jiné adrese.
Jarka Koudelová - majitelka -
Nedoporučuje obchod
- zboží mi nepřišlo, nebyly mi vráceny peníze, nikdo mě nekontaktoval
Už 12 dní čekám na Betaglukanový sirup pro nemocná zvířata. Objednávala jsem přes Heureku.. dnes jsem jim volala a prý prodejce zboží nemá a měl mě kontaktovat s informací o tomto. Nikdo mě nekontaktoval a já stále čekám, vitamíny zvířatům chybí a pro mě je to akorát další starost, objednávání jinde a další čekání. Nemám tedy nic, co bych doporučila zde.
Reakce obchodu FAJN Byliny
Zákaznice objednávala přes Heureka Marketplace a tam nastal problém v propojení našeho e-shopu a Heureky. Objednávka ani platba se u nás neobjevila. K problému došlo pravděpodobně tím, že zákaznice vytvořila těsně za sebou dvě identické objednávky a jednu z nich okamžitě stornovala. Ihned poté co jsme byli touto negativní recenzí upozorněni na problém, vrátili jsme zákaznici peníze a vypnuli možnost nákupu přes Heureku do té doby než zjistíme přesnou příčinu problémů.
Jarka Koudelová - majitelka -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Byliny vysypány z obalu.
Reakce obchodu FAJN Byliny
Vzhledem k tomu, že to byla už Vaše pátá objednávka u nás, tak mne překvapuje Vaše negativní hodnocení. Kdybyste poškozený obal reklamoval, byly bychom Vám zaslali nové zboží. Ale žádnou reklamaci jste nepodal a dáváte nám negativní hodnocení kvůli poškození při dopravě o kterém jsme nevěděli a nemohli tak na problém reagovat. Mrzí mne to a nepřipadá mně to jako férové jednání.
Jarka Koudelová - majitelka -
Nedoporučuje obchod
- nekomunikují se zákazníky
Reakce obchodu FAJN Byliny
Jedná se o stejný případ jako ty předchozí. Ztracené zásilky ze dne 12.11. Ohledně "nekomunikace".
Kolega si s Vámi psal 19.11. odpoledne, vysvětlil Vám situaci, takže komunikoval. Možná ne podle vašich představ, ale informaci o problému a o tom, že se řeší jste dostala.
Jaroslava Koudelová - majitelka FAJN Byliny. -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, již je to 14dní od objednání zboží, a zásilka nedorazila. Zboží jsem zaplatila předem a připlatila jsem za doručení na adresu. Když jsem se na eshop obrátila s dotazem, jak je možné že zásilku ještě nemám, pouze mě odbyli, že protože jsem si jí nevyzvedla. Od té doby eshop nekomunikuje. Telefon nezvedají, na emaily neodpovídají. Dohledala jsem přes zásilkovnu, že s balíkem byl nějaký problém a uvízl v depu v Plzni, dle eshopu, jsem si ho asi měla jet vyzvednout 200km? Musím říci, že takový nezájem ze strany eshopu mi přijde dost neférový, nevím kdo udělal chybu a proč byl balík zařazen do vratek místo dále k doručení, ale pokud zákazník zaplatí eshopu za doručení na adresu, měl by eshop přinejmenší vyvinout nějakou snahu, zjistit kde zaplacené zboží je a zjednat nápravu, když již mají zaplaceno za službu, kterou nesplnili ….
Tento obchod mě velice zklamal svým jednáním....Reakce obchodu FAJN Byliny
Je to stejný případ jako předchozí. Jedna z desítek ztracených zásilek dopravcem. Zákaznici jsme opravdu napsali, že si zásilku nevyzvedla, ale to bylo v době kdy jsme měli pouze informaci z trasováníví zásilky od dopravce: "Nevyzvednutí zásilky příjemcem a příprava k vrácení zásilky." a neměli jsme důvod tomu nevěřit. Až později jsme zjistili problém. Situace se zásilkou je vyřešená, zboží jsme zákaznici poslali znovu. Škoda jen, že to nezmínila ve své recenzi.
Jaroslava Koudelová - majitelka FAJN Byliny. -
Nedoporučuje obchod
prostě hrůza,shrábli peníze a nic
Reakce obchodu FAJN Byliny
Dobrý den,
Objednávka byla odeslána 12.11. spolu s dalšími několika desítkami dalších balíčků. Na depo dopravce dorazily, byly tam zaevidovány. Bohužel pak se všechny někde ztratily. My jsme se to začali dozvídat až z reakcí nespokojených zákazníků, kterým jejich zboží nedorazilo. Původně jsem si myslela, že jde o ojedinělé případy. Až ve čtvrtek 19.11. jsem zjistila, že se jedná o úplně všechny zásilky ze dne 12.11. Od té doby situaci řeším jak s dopravcem tak s nespokojenými zákazníky.
Předpokládám, že negativních hodnocení bude teď na Heuréce více, protože ztracených balíčků je několik desítek.
Jaroslava Koudelová - majitelka FAJN Byliny