Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • O pár korun levnější než jinde
    • Neberou karty
    • V zálohové faktuře neumí nebo nechtějí poslat QR kód, musíte si vykopírovat číslo účtu jak před dvaceti lety

    Doručení přes Z-Box bez problémů a za rozumnou dobu.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    již jsme spolu komunikovali emailem a tedy znovu shrneme naši odpověď na vaše otázky v průběhu objednávky spojené s QR kódem a platby kartou.

    1. Bohužel v našem e-shopu QR kódy pro platbu negenerujeme, děkujeme Vám za platbu bankovním převodem

    2. Proces platby kartou je pro prodejce zatížený vysokým poplatkem z takové transakce. Jsme přesvědčeni, že většina našich zákazníků ocení možnost nákupu široké škály, mnohdy obtížně dostupného zboží, za co možná nejpříznivější ceny, na rozdíl od zavádění postupů, které by naopak všechno zboží prodražily. Zejména pak v nastávající situaci všeobecného zdražování. Dlouholetá praxe nám dává za pravdu, že možnost úhrady bankovním převodem nebo na dobírku jsou pro naše zákazníky velmi uspokojivé.
    Příště můžete využít možnost platby platební kartou v aplikaci Zásilkovny nebo na pobočce při převzetí zásilky. Při výběru platby v košíku se Vám tato nabídka zobrazila, "Dobírka - Zásilkovna - platba platební kartou, cena 78 Kč - poplatek konkrétně u Vaší objednávky.

    Děkujeme za důvěru a přejeme příjemý den.
    Tomáš, váš zákaznický poradce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    objednala jste si u nás mimo jiné produkt s dostupností TÝDEN, o čemž jsme vás informovali v úvodní komunikaci po vaší objednávce. Dostupnost pak u nás vidíte zvýrazněnou i u produktů tak, aby bylo zřejmé – kdy dokážeme objednávku nejdříve doručit. Pro objednávky se všemi produkty skladem do 2-3 pracovních dnů. Pro produkty označené DO TÝDNE pak nejdříve odesíláme balíček za 6-7 pracovních dnů. Ve vašem případě jsme čekali na doskladnění ze strany dodavatele, a tak se dnes stalo. Váš balík jsme ihned pečlivě zabalili a předali dopravci. Již nyní byste měla mít na vámi zadaném emailu informace o předání do přepravy. A brzy se můžete na svůj balík těšit.

    Děkujeme však za podnět ke zlepšení – kdy se pokusíme v případě objednání zboží s delší dobou doručení, poslat informační email navíc s tím, že o objednávce víme. Zapracujeme na tom.

    Z naší strany se snažíme efektivně a aktivně s našimi zákazníky komunikovat. Ostatně, na našem e-shopu můžete využít jak online chat a k objednávce se doptat, nebo nám zavolat každý pracovní den. Velmi rádi vše prověříme a podáme vám obratem zprávu nejen o stavu objednávky, ale pomůžeme i s výběrem či objednávkou.
    Děkujeme za důvěru a pevně věříme, že při příští objednávce již naplníme vaše očekávání.

    Tomáš, váš zákaznický poradce

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Záměna produktu prodejcem.
    Bohužel delší dobu se prodejce zhoršuje.
    Jsem pravidelný zákazník, nyní už vlastně né. V obchodě již nic nekoupím a nedoporučuji ostatním kupujícím.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hyenismus

    Objednali jsme snídaňové směsi za poměrně velkou sumu. Teprve po doručení jsme zjistili, že jejich složení je jiné, než je deklarováno na stránkách eshopu. Složení se změnilo a na stránkách to nebylo aktualizováno. Nemocný manžel si toho nevšiml / je to psáno malinkým písmem, téměř neviditelné/ a směsi otevřel. Vrácení peněz nám bylo reklamačním oddělením odmítnuto, protože jsme směsi otevřeli. Paní z reklamací byla naprosto nekompromisní. Nabídli nám 150,- Kč slevu na další nákup. Výsměch! Tímto způsobem vydělávat na nemocných lidech je mírně řečeno neetické.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Děkujeme za vyplnění dotazníku. Ujišťujeme Vás, že v případě Vaší reklamace bylo postupováno s maximální vstřícností a porozuměním a proto nás mrzí, že nejste spokojena.
    Ano, opravdu nelze výrobek otevřít, tři dny ho baštit a pak napsat, že jste vlastně dostala něco jiného, než jste chtěla a chtít vrátit peníze.
    Pro uvedení na pravou míru – jedná se tady o 2 produkty Snídaňová směs za 582,- Při kontaktu s reklamačním oddělením jste uvedla, že bylo otevřeno jen jedno ze dvou balení.
    Následně jste byla vyzvána, abyste neotevřené balení zaslala zpět na naše náklady s pomocí přiloženého zpětného štítku České pošty. Zatím se tak nestalo.
    Pokud se tak stane do 30ti dnů, bude Vám vrácena celá částka a samozřejmě uhradíme dopravu k nám. A jako omluvu za komplikace Vám poskytneme slevu 25% z hodnoty produktu tj. 150 Kč.
    I přes naší maximální snahu není v lidských silách zaznamenat, pokud u jednoho z několika tisíc druhů zboží, které máme na skladě výrobce změnil složení. Výrobce nám obvykle takovou věc nehlásí a pokud zároveň nedošlo ke změně obalu, tak nemáme šanci tuto skutečnost odhalit.
    Naše pochybení se vždy snažíme vyřešit rychle a k maximální spokojenosti zákazníka, o čemž svědčí aktuálně více než 7000 kladných recenzí na Heuréce.
    Abychom mohli naši chybu co možná nejsnadněji napravit, tak je potřeba, aby si zákazník hned při obdržení zásilky zkontroloval jestli je balíček zvenku nepoškozený a následně zkontroloval i obsah. Jestli skutečně dorazilo to zboží, které dorazit mělo.
    Také, pokud víte, že máte na nějakou složku alergii, je třeba před otevřením výrobku zkontrolovat složení přímo na etiketě. Pokud zjistíte, že Vám něco ve složení vadí, a na stránkách to nebylo uvedené, pak můžete podat oprávněnou reklamaci a zboží v tom stavu v jakém k Vám dorazilo vrátit. Nemůžete však po nás chtít, abychom zodpovídali za poškození zboží ze strany zákazníka, ať již úmyslné nebo neúmyslné.

    Budeme tedy rádi, pokud nám pošlete ono zbývající jedno neotevřené balení, za které Vám vrátíme peníze.
    Již nyní máte v systému uloženou slevu 150 Kč a při příští objednávce tuto skutečnost prosím uveďte ještě do poznámky.
    Udělali jsme pro Vaší spokojenost maximum možného.

    za celý tým AlfaFIT.cz
    Ing. Lukáš Tittelbach, jednatel

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Objednávku jsem odeslala před týdnem a doposud mi nepřišlo potvrzení objednávky k zaplacení. Dříve všechny objednávky proběhly bez problémů.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí vaše nespokojenost a negativní recenze na naše služby. Našich zákazníků si velmi vážíme a snažíme se dělat co je v našich silách. Velice se vám tímto omlouváme za zpoždění v komunikaci. Byli jsme začátkem roku zavaleni enormním množstvím objednávek, zejména pak zvýšeným zájmem o produkty na imunitu.
    Děláme vše pro to, abychom objednávky opět zpracovávali co nejrychleji ke spokojenosti zákazníků. Jako omluvu za vzniklé zpoždění Vám přidáme do zásilky malý dárek.
    Doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň a slibujeme, že při příští objednávce uděláme maximum, aby potvrzení a následná expedice proběhla hladce a dle našich standardů, na které jsou naši zákazníci zvyklí.
    Za celý tým AlfaFit.cz
    Tomáš, zákaznický poradce

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    K čemu je možnost nedostat dotazník kvality, když pak dostanu dotazník kvality.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašně dlouhá doba než obchod zboží odeslal. Když už zboží odeslal, bylo zboží špatně zabaleno, takže ho zásilkovna poslala zpět, protože zbožÍ uvnitř vyteklo, krabice byla rozmočená. O tomto problému mě informovala zásilkovna, že podají reklamaci u odesílatele, obchod se mi ani neozval!

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    abychom reagovali a ujistili naše zákazníky, že se snažíme naši práci odvést na 100%, musím konstatovat, že jsme zboží odeslali hned, jakmile to bylo možné. Vaše objednávka dorazila o víkendu, tedy možnost předat dopravci balík máme až další pracovní týden. Vy jste zvolila platbu převodem - tedy i zde jsme čekali - až peníze od vás dorazí. Následně se pak balík zdržel u dopravce - který doručil balíček na výdejní místo až v pátek. Toto nás mrzí, ale není v našich silách rychlost dodání ovlivnit.

    Co se týče "špatného balení" - z vašeho popisu, a prosím opravte mne, je zřejmé, že jste balík ani neviděla. Tedy nás mrzí, že hodnotíte tuto skutečnost. Z naší strany balíme každý balík velmi poctivě, nad rámec potřeb jednotlivého zboží. Využíváme papírovou výstelku, ochranu proti pohybu i zajištění proti nárazu. Bohužel, ani to nezabránilo dopravci malé ampulky z vaší objednávky nešetrným zacházením rozbít.

    O tom, že je balík v reklamaci a na cestě zpět se dozvídáme od vás až s touto recenzí, Zásilkovna nás o tomto neinformovala. Pokud jste tuto skutečnost znala - stačilo nám zavolat či napsat na online chatu nebo email. Obratem bychom vám vaši objednávku expedovali znovu. Reklamaci poté se Zásilkovnou samozřejmě dořešíme, až nám k tomu podá více informací. Mrzí nás, že využíváte k informování našeho eshopu Heureku - kde by mohla tato zpráva zapadnout.

    Tedy mě mrzí vaše zkušenost - ale hodnocení spíše patří dopravci. Je nám velmi líto této situace, ale více jsme z naší strany bohužel nemohli udělat. Věříme, že opětovně zaslaný balíček již dorazí v pořádku až k vám, tak jako stovky balíčků každý den pro naše zákazníky.

    Pro příště doporučíme zvolit např. dopravce Českou poštu nebo kurýrní doručení - s nimi máme dlouhodobě skvělé zkušenosti.

    Přeji příjemný den a pevné zdraví.
    Tomáš, zákaznický poradce za AlfaFit.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bylinná mast se spotřebou do 4 roků, dorazila v objednávce s datem pár měsíců před expirací. E-shop výmluvné a témeř arogantní vysvětlování v e-mailu . Chce spokojené zákazníky, však nic v tomto případě neudělali.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    opakovaně jsme s vámi ve velmi příjemném tónu komunikace (opravdu se nevymlouváme a už vůbec nesázíme na arogantní tón) řešili problematiku kosmetických produktů, jejich šarží, výroby a spotřeby. Vámi objednaný produkt přišel v této šarži posledním závozem od výrobce. Jelikož měl 8 měsíců dobu spotřeby - nevidíme problém v jeho dostatečné použitelnosti v rámci období leden-srpen 2022. A naopak - sami aktivně vyřazujeme ty produkty, které mají trvanlivost kratší než 4 měsíce! Děláme to jako službu všem našim zákazníkům, aby měli jasno v tom, který produkt je v toleranci a který už má trvanlivost kratší.
    Navíc, postupujeme vždy dle zákona a pokud byste produkt neotevřela, zkontrolovala prioritně toto datum - což ostatně doporučujeme u každého produktu - bylo možné jej v zákonné lhůtě vrátit.

    Mrzí nás vaše recenze a pocity z komunikace. Věřím však, že z naší strany jsme udělali maximum pro objasnění situace. Věříme, že přes 7000 zákazníků, kteří jsou s námi spokojení, mluví za vše.

    Pokud se rozhodnete u nás příště nakoupit, neváhejte se na cokoliv zeptat, ať už na online chatu, emailu nebo telefonicky. Od toho jsme tady.
    S přáním krásného dne
    Tomáš, zákaznický poradce

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.