Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zcela jistě rychlost dodání.
    • Naprostá nevýhoda obchoduje, že v zásilkovně nelze platit kartou a vyžadují přesnou hotovost. V Dnešní době mi přijde neuvěřitelné, že si zboží nemohu vyzvednout na platební kartu. Z tohoto důvodu obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, které nás velmi mrzí. Nicméně platba pomocí platební karty není nikde na našich stránkách nabízena - a při volbě dobírky je zřetelně uvedena informace, že je při platbě vyžadována hotovost.

    Proces platby kartou je pro prodejce zatížený vysokým poplatkem z takové transakce. Jsme přesvědčeni, že většina našich zákazníků ocení možnost nákupu široké škály, mnohdy obtížně dostupného zboží, za co možná nejpříznivější ceny, na rozdíl od zavádění postupů, které by naopak všechno zboží prodražily. Zejména pak v nastávající situaci všeobecného zdražování.
    Dlouholetá praxe nám dává za pravdu, že možnost úhrady bankovním převodem nebo na dobírku jsou pro naše zákazníky velmi uspokojivé.

    Pokud nechcete hradit objednávku v hotovosti, pak můžete zvolit zaslání a formu úhrady předplatbou na bankovní účet (v CZK zcela zdarma). Zboží je odesláno v nejbližším možném termínu po připsání platby na náš účet.

    Přeji vám spokojenost s vámi vybranými produkty a budu se těšit brzy na viděnou na našich stránkách.
    Tomáš, zákaznický poradce

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výborná komunikace, rychlé dodání
    • změna výdejního místa Zásilkovny, která údajně byla dle tohoto obchodu nedostupná ale to nebyla pravda, vyzvedávala jsem právě v tomto týdnu v této Zásilkovně zboží dvakrát...zaslané - z jiného obchodu. Musela jsem jet do jiné Zásilkovny vzdálené deset kilometrůod místa bydliště... A dále - zakoupený Aloe vera gel koncentrát s datem spotřeby - končí za půl roku - tedy téměř před koncem - dříve co jsem kupovala jinde tento gel byla trvanlivost dva roky...

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den vážený zákazníku,
    děkujeme za hodnocení - přesto si dovolíme osvětlit vám i ostatním, jak to bylo s pobočkou Zásilkovny. Je nutné si uvědomit, že každá pobočka má svou kapacitu - a jakmile tato kapacita je překročena - výdejní místo poté blokuje příjem dalších zásilek, až do odvolání. S nastupující vánoční sezonou se toto bude dít častěji - takže pokud chcete vyzvednou zboží na své oblíbené Zásilkovně, můžete si vždy její dostupnost ověřit na stránkách https://www.zasilkovna.cz/pobocky
    Bohužel, ve vašem případě se právě tato situace stala - pobočka Zásilkovny v době objednávky přestala přijímat zásilky.

    Co se týče gelového koncentrátu - má standardní dobu trvanlivosti dodávanou výrobcem. Speciální požadavky na délku expirace je potřeba zkonzultovat s e-shopem před objrednávkou. Rádi vám sdělíme, zda můžeme speciálnímu požadavku vyhovět nebo zda taková zásoba není k dispozici. Toto bohužel neovlivníme - je to plně v kompetenci dodavatele.

    Jako každý zákazník, i vy máte právo, pokud jsou výrobky nepoužité, nepoškozené, odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí objednávky.

    S přáním krásného dne
    Tomáš, zákaznický poradce

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nelze platit kartou

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, které nás velmi mrzí. Nicméně platba pomocí platební karty není nikde na našich stránkách nabízena a sama jste si jako možnost úhrady zvolila v objednávce Dobírka - platba výhradně v hotovosti.

    Proces platby kartou je pro prodejce zatížený vysokým poplatkem z takové transakce. Jsme přesvědčeni, že většina našich zákazníků ocení možnost nákupu široké škály, mnohdy obtížně dostupného zboží, za co možná nejpříznivější ceny, na rozdíl od zavádění postupů, které by naopak všechno zboží prodražily. Zejména pak v nastávající situaci všeobecného zdražování.
    Dlouholetá praxe nám dává za pravdu, že možnost úhrady bankovním převodem nebo na dobírku jsou pro naše zákazníky velmi uspokojivé. Zkušební provoz plateb kartou při osobním odběru byl z důvodu nízkého zájmu zákazníků nakonec zrušen.

    Pokud nechcete hradit objednávku v hotovosti, pak můžete zvolit zaslání a formu úhrady předplatbou na bankovní účet (v CZK zcela zdarma). Zboží je odesláno v nejbližším možném termínu po připsání platby na náš účet.

    Přeji vám spokojenost s vámi vybranými produkty a budu se těšit brzy na viděnou na našich stránkách.
    Ing. Lukáš Tittelbach, jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velká nabídka
    • nemožnost zaplatit kartou
    • složitá komunikace
    • duplicitní zaslání

    Nechápu, proč v dnešní době přetrvává anachronismus platby v hotovosti. Vím, že pro obchodníky nejsou podmínky bank v ČR zrovna přívětivé, ale tak si musím umět udělat cenovou kalkulaci, ne v době, kdy je dobré omezit jakýkoli kontakt na minimum, nepovolit bezhotovostní platby. Platba převodem to do jisté míry řeší, nicméně platíme de facto Zásilkovně, tudíž mi opravdu není postoj obchodu jasný - vysloveně ZAKAZUJE Zásilkovně možnost platit kartou... Takže za mne - bojkot takového obchodu a snad se přidají i další, aby vedení obchodu změnilo názor, nebo celá společnost vyklidila pole jiným vstřícnějším obchodníkům.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den Libore,
    děkujeme, že jste po online chatu, emailu a telefonické komunikaci zvolil jako další možnost prezentovat své pocity frustrace formou dotazníku Heuréky. Vážíme si každé zpětné vazby – i takové, která vyzývá k bojkotu, a i tady budeme reagovat ve stejném duchu.
    Možná Vás to překvapí, ale většina lidí nepovažuje hotovost za nějaký anachronismus. Dlouholetá praxe nám dává za pravdu, že možnost úhrady bankovním převodem nebo na dobírku jsou pro naše zákazníky velmi uspokojivé. Zkušební provoz plateb kartou při osobním odběru byl z důvodu nízkého zájmu zákazníků nakonec zrušen. Jsme přesvědčeni, že většina našich zákazníků ocení možnost nákupu široké škály, mnohdy obtížně dostupného zboží, za co možná nejpříznivější ceny, na rozdíl od zavádění postupů, které by naopak všechno zboží prodražily. Zejména pak v nastávající situaci všeobecného zdražování.
    Co se platby platební kartou v Zásilkovně týká, tak pokud by byly platby kartou povoleny, musela by se služba „Zásilkovna dobírka“ výrazně zdražit, aby byly tyto náklady pokryty. Jsme přesvědčeni, že není v zájmu většiny zákazníků využívajících službu „Zásilkovna dobírka“, aby se z důvodu možnosti platit kartou tato služba zdražovala. Ostatně o tom, že si má připravit hotovost je zákazník informován již v SMS od Zásilkovny.
    Naším cílem není zdražovat nabídku ani formou dopravy nebo platby, na úkor zákazníků, kteří platební karty nevyužívají. Pokud vám forma úhrady dobírkou nevyhovovala, mohl jste si zvolit platbu převodem, která je zcela zdarma.

    Škoda, že jste nerozvedl tu „složitou komunikaci“ a „duplicitní zaslání“. Z našich záznamů nic takového nevyplývá.
    Náš obchod je vstřícný ke všem a nabízíme profesionální služby nejvyšší kvality. Pokud Vám však na nás něco vadí, tak Vám nic nebrání internetové stránky našeho obchodu zavřít. Věříme, že věrný obraz naší společnosti nejlépe podá 6000+ veskrze kladných recenzí od našich zákazníků.
    Přejeme vám vše dobré a příjemné zážitky při nákupech online.
    Ing. Lukáš Tittelbach, jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Krátká záruční doba,nejsem s tímto spokojená,vzhledem k tomu,že se nejedná o nízkou cenu.Měl to být dárek.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    v našem eshopu dbáme na to, aby všechny námi prodávané výrobky měly alespoň 4 měsíce minimální trvanlivosti, vždy s ohledem na jejich povahu. U přírodních produktů je trvanlivost kratší, u suplementace klidně 2 roky. Toto si jasně stanoví výrobce a pokud chcete znát přesné datum - můžete se na nás obrátit na online chatu, mailem nebo telefonicky - kdy vám obratem jsme schopní zdělit aktuální datum, které výrobce dodává.
    U vámi vybraného produktu je doba poplatná jeho povaze a složení. Stejně tak - pokud započnete jeho konzumaci, dle dávkování, produkt včas doberete. A stále platí, jedná se o doporučení výrobce - a jeho přístup k výrobě.

    Jakmile se stane, že nějaký produkt má dobu trvanlivosti kratší (zpravidla 3 a méně měsíců), okamžitě jej přesouváme do sekce VÝPRODEJ a řádně značíme. Díky perfektním podmínkám skladování jsou po celou dobu produkty námi dodávané v kondici.

    Věříme, že pokud obdarovaný dané produkty zná či užívá, problém s termínem mít nebude.

    Děkujeme za váš nákup a přejeme příjemný den,
    za společnost AlfaFit
    Tomáš, zákaznický poradce

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána ve smyslu bodu 8.3.2 Podmínek používání nákupní galerie Heureka.cz.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jedinou výhodou tohoto obchodu je, že nabízí produkt, který nikde jinde v ČR není k mání.
    • Obchod nabízí pouze dvě formy platby, a to na dobírku nebo převodem na účet. Není možné zaplatit kartou ani jinými současnými rychlými metodami. Velmi to zpomaluje a znepříjemňuje vyřízení objednávky.
    • Při platbě převodem mi přišly údaje k zaplacení až druhý den. V e-mailu nebyl přiložen QR kód pro platbu, takže člověk musí vše ručně kopírovat nebo přepisovat do internetového bankovnictví. Tím vzniká riziko chybného zadání údajů (nehledě na to, že to zdržuje a otravuje).
    • Po uskutečnění platby trvá další den, než přijde od e-shopu potvrzení o platbě a e-shop začne vyřizovat dodání. Platba tedy zcela zbytečně zabere dva dny, ačkoli by to kartou šlo udělat během pár vteřin. Naprosto nechápu, jak může být v dnešní době provozovatel e-shopu tak zpátečnický. Kdyby bylo možné objednat produkt, o který jsem měla zájem, kdekoliv jinde, bez váhání bych to udělala.
    • Během zadávání způsobu dopravy v e-shopu nevyjížděl seznam zásilkoven. Když jsem to po chatu řešila s pracovníkem e-shopu (naštěstí nakonec úspěšně), tak mi na závěr napsal, ať pro ně hlasuji v anketě o e-shop roku. To mi vzhledem k výše uvedenému připadá jako naprostá nehoráznost a drzost.
  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.