Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží došlo v pořádku,ale obchod si přidává k prodejní ceně 48,-Kč.navíc,jako odbytné.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    děkujeme vám za hodnocení - rád bych však uvedl na pravou míru vaši poznámku pro ostatní zákazníky. Tzv. ODBAVNÉ, které zmiňujete, je přidáno k objednávce, jejíž hodnota nepřesáhne částku 349 Kč.
    O tomto poplatku jste nejméně 4x informováni na našich stránkách a kdykoliv můžete objednávku z vaší strany upravit či zrušit. V prvé řadě je tato informace v našich VOP, dále pak v sekci Dodací podmínky a opakovaně je tato položka zmíněna v košíku - zejména pak v sumáři - kde je možné stále objednávku neodeslat. Následně vám dorazí kopie objednávky emailem - opět je zde tato položka uvedena.

    Cituji z našich VOP:
    Služba odbavné je účtována ve výši 48,- Kč ke každé objednávce. U objednávek s cenou zboží převyšující 349,- Kč je poskytnuta sleva na službu odbavné ve výši 100%. Zjednodušeně řečeno tedy objednávky s cenou zboží převyšující 349,- Kč mají službu odbavné zdarma, kromě dále uvedených případů. Služba odbavné je aplikována i na dodání zboží formou osobního odběru.

    V případě dotazů jsem vám i nadále plně k dispozici. Můžete využít náš online chat, telefonickou linku či email.
    Přeji vám příjemnou první adventní neděli.
    Tomáš, váš zákaznický poradce

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Neaktuální seznam produktů. Nelze zboží takto objednávat.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,

    děkujeme za vyplnění dotazníku. Naší snahou je, aby nabídka v našem e-shopu byla aktuální a nestávalo se, že si zákazník objedná produkt, který se právě doprodal a není již pro dalšího nakupujícího dostupný... Bohužel se i přes nastavené kontrolní procesy může vloudit šotek a dojde k chybě v zobrazení.

    Pokud se tak již stane, snažíme se kontaktovat obratem zákazníka a najít společné řešení jako tomu bylo i v tomto případě. Jste naším mnohaletým zákazníkem a my si Vás velice vážíme. Věříme, že se jednalo o ojedinělou záležitost a vynasnažíme se technickou stránku zobrazování nabídky doladit tak, abyste u nás byl s nákupy spokojený i nadále.

    S přáním krásného dne
    Viktorie, za kolektiv AlfaFitu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    balné účtovano

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den Jarko,
    děkujeme za vyplnění dotazníku. Přesto však - o této platbě jste z naší strany informována minimálně 3x. Napoprvé v našich VOP, přičemž potvrzujete, že jste se s nimi seznámila při odeslání objednávky. Stejně tak vidíte tento poplatek v košíku a taktéž v kopii objednávky a potvrzení objednávky z naší strany.

    Služba odbavné ve výši 48 Kč je účtována ve dvou případech:

    1) Při objednávce v hodnotě nižší než 349 Kč. Při odbavení objednávek do této hodnoty bychom dotovali náklady spojené s balením a expedicí zboží. V případě, že bychom tuto službu u nízkých objednávek neúčtovali, byli bychom nuceni zvýšit ceny zboží a to není naším cílem.

    2) U výherců programu AlfaFit Benefit. Tito zákazníci nakupují výrobky Herbalife za dotované ceny, poštovné a odbavné hradí vždy.

    Pro jistotu - upozornění a vyúčtování služby odbavné ve výši 48 Kč se zobrazuje v košíku v resumé objednávky před jejím odsouhlasením a následným odesláním. Po odeslání Vám již přijde pouze kopie zadané objednávky.

    Mrzí nás vaše hodnocení, pro vaši informovanost jsme však udělali maximum.
    Přeji hezký den a pevné zdraví.
    Tomáš, vás zákaznický poradce

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bohaty sortiment, dobry popis, prehledne
    • Produkty s kratsi trvanlivosti za lepsi ceny
    • Rychle dodani a fajn jednani pri osobnim prevzeti zbozi na P7
    • Dlouhodobe prehmaty ze strany obchodu - nepresne informace po telefonu, dojde jine zbozi, obaly porusene, atd. co uz jsem za ty roky zazil ale neresil.
    • Nedostupnost zbozi se dozvite az o 1-2 dny pozdeji, jako satisfakci nabidnou skladovy produkt za plnou cenu, ne vraceni penez.
    • Pri poslani zbozi je dodani pomale (4-5 dni).
    • Jako dlouhodoby zakaznik necitim ze strany obchodu zadny vlidnejsi pristup, ani vyhodnejsi ceny.

    Sdilim zkusenost s obchodem po nekolika letech. Nad obcasnymi nedostatky jsem doted mavnul rukou, ale tentokrat jsem se rozhodl Alfafit ohodnotit. Posledni zkusenost me vylozene zklamala, krome klasickeho pomalejsiho doruceni a telefonatu po 2 dnech, ze zbozi neni skladem, me tentokrat kolega na telefonu uvedl v omyl, popletl zbozi, ktere neni dostupne. Klasicky nabidnul alternativu za plnou cenu s tim, ze s cenou jit dolu nemuze. Prijde mi to cele ze strany obchodu nefer, copak je to takovy problem pridat si na eshopu pocet dostupnych kusu skladem? Tentokrat me jeste nastvalo, ze nektere obaly byly praskle a sypalo se z nich. Zadne s poskozenym obalem jsem ale nekupoval a pritom platil cenu za I. jakost.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den Michale,
    děkujeme za zpětnou vazbu, jste naším pravidelným zákazníkem a Vaše postřehy jsou pro nás důležité, abychom mohli zapracovat na zkvalitnění služeb, vždy je co vylepšovat. Zpravidla nakupujete u nás produkty se zkrácenou dobou min. trvanlivosti a do většiny Vašich objednávek bylo vše skladem. O tyto produkty je obrovský zájem a často se stává, že více zákazníků nakoupí souběžně či ve stejnou hodinu. Poté systém reaguje, ale do té doby jsou objednávky v systému přijaté.Takže se Vám bohužel může stát, že jich objednáte více než dané expirace máme.

    Dovolím si oponovat, že pokud se jedná o pracovní dny - reagujeme nejpozději následující pracovní den, a pokud se stane, že daný počet kusů skladem nemáme, situaci aktivně řešíme. Co se týče kolegy na lince zákaznické podpory, je u nás nový a stále se zaučuje - omlouváme se tedy za jeho přehmat během hledání řešení situace. Nicméně pokud Vám již nemůžeme nabídnout vyprodaný výrobek se zkrácenou min. trvanlivostí, nabídneme Vám jej se standardní trvanlivostí... bohužel ne za cenu vyprodaného produktu, zato však za cenu rozhodně nižší než je standardní cenová nabídka daného výrobku v e-shopu, tak tomu bylo i ve Vaší poslední objednávce.

    Dodání zboží máme - jak vidíte i na Heurece v recenzích - do 2,6 dnů. U objednávek přijatých v pracovní dny, když je vše skladem, může být dodáno i den následující. Dodání prodlužují zpravidla víkendy.

    A poslední bod - poškozený obal - zboží se snažíme kontrolovat vizuálně a převážením, poškozený nebo dokonce sypající se obal by nebyl expedován, výrobek by byl zařazen do výprodejové sekce. Není však v našich silách ohlídat 100% kondici všech expedovaných výrobků... Pokud něco přehlédneme a nejste po doručení zboží s čímkoliv spokojen - stačí vše nafotit vč. faktury a zaslat na e-mailovou adresu [email protected]. Vyřídíme reklamaci, obratem kontaktujeme výrobce a prověříme taktéž na skladě naše zásoby.

    S přáním krásného dne
    Viktorie, za kolektiv AlfaFitu

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14 dnech sdělili, že zboží není.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,

    děkujeme za vyplnění dotazníku. Snažíme se, aby byly na skladě dostatečné zásoby zboží, které v e-shopu nabízíme. Bohužel jsme nebyli schopni předvídat enormní nárůst objednávek na konkrétní produkty, u kterých vzrostla v době pandemie koronaviru poptávka mnohonásobně. V tomto případě se jednalo o roztok Koloidního stříbra, kdy ani výrobce nebyl schopen odhadnout, zda a v jakém termínu bude moci dodat objednávky na takto vysoké počty zboží. Informaci o stavu ve výrobě jsme upřesnili ihned, jakmile to bylo možné.

    Chápeme, že jste na dodání již nemohla déle čekat, jednalo se však skutečně o mimořádný výpadek z důvodu přetížení výroby. Dodavatel posléze zareagoval jejím navýšením a v krátké době docílil uspokojení poptávky na trhu.

    Věříme, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše rychle a i Vy budete patřit mezi naše stálé a spokojené zákaznice, velice nás to potěší.

    S přáním krásného dne
    Viktorie, za kolektiv AlfaFitu

  • Objednal jsem si zboží ve stavu ,,skladem. (Ještě jsem se o zboží informoval 2x na on- line podpoře, kde mi bylo řečeno že nestíhají odesílat balíky ,jinak je vše v pořádku ), a po týdnu mi píše slečna že zboží skladem není a dlouhodobě nebude.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,

    děkujeme za vyplnění dotazníku. Snažíme se, aby byly na skladě dostatečné zásoby zboží, které v e-shopu nabízíme. Bohužel jsme nebyli schopni předvídat enormní nárůst objednávek na konkrétní produkty, u kterých vzrostla v době pandemie koronaviru poptávka mnohonásobně. V tomto případě se jednalo o roztok Koloidního stříbra, kdy ani výrobce nebyl schopen odhadnout, zda a v jakém termínu bude moci dodat objednávky na takto vysoké počty zboží. Informaci o stavu ve výrobě jsme upřesnili ihned, jakmile to bylo možné.

    Chápeme, že jste na dodání již nemohl déle čekat, jednalo se však skutečně o mimořádný výpadek z důvodu přetížení výroby. Dodavatel posléze zareagoval jejím navýšením a v krátké době docílil uspokojení poptávky na trhu.

    Věříme, že při Vašem dalším nákupu proběhne vše rychle a i Vy budete patřit mezi naše stálé a spokojené zákazníky, velice nás to potěší.

    S přáním krásného dne
    Viktorie, za kolektiv AlfaFitu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Akce na zboží
    • Nabízené zboží po exspiraci nemusí být v pořádku

    Objednal jsem si zboží 14 dní po expiraci (bohužel), bylo to BCAA a dorazili zkažené. Venku teploty do 20 st. Na maily žádná reakce tak nevím jestli ostatní balení zkontrolovali, nicméně nabízejí se dále.
    Nedělejte stejnou chybu.

  • Zboží ani po 14 dnech nedorazil. Ale paní na telefonicke info lince byla milá. Věřím, že se problém vyřeší a objednávku nebudu muset stornovat .

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    tuto skutečnost s vámi již aktivně řešíme, jak uvádíte ve vašem hodnocení. Děkujeme za negativní recenzi napříč skutečnosti, že problém se již snažíme řešit. Bohužel, sešlo se více faktorů, které jsme nebyly sto ovlivnit. Jak náš sklad, tak dopravci jsou plně vytížení. Věřte mi, děláme maximume a děkujeme všem za pochopení.
    Přeji příjemý den a pevné zdraví.
    Tomáš, váš zákaznický poradce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodané zboží

    Dobrý den, obchod tváří že vše mají. Objednaval jsem zboží co mělo být skladem. Bohužel, asi není. Jinak by mi zbozi dorazilo. Objednavka byla před deseti dny. Na chatu vše v pořádku.... zpracováváme zakázky před vámi. V pondělí zboží odešleme. Akorát pán neřekl které pondělí. Už je tu další a pořád nic. Možná jsem výjimka, ale moc tomu nevěřím.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den Miloši,
    tak jak jsem vám osobně avizoval, v pondělí 6. 4. k vám zboží odešlo a nyní je to již na dopravci, jak rychle balíček doručí až k vám. Velmi nás tato situace mrzí, ale nemohli jsme očekávat, že lidé vezmou útokem v termínu od 13. 3. do 26. 3. všechno, co jen trochu může pomoci posílit imunitu. Na tuto situaci nebyly připravené ani nadnárodní firmy, natož střední eshop, kterým jsme. Počet objednávek doslova zavalil naše kapacity a věřte mi, pracujeme o sobotách a nedělích, abychom co nejrychleji dostali vytoužené produkty až k vám. Bohužel, stejně jako my, je zavalený i dopravce, který bohužel nepřebírá všechny balíček, jež pro něj máme.
    Je mě velmi líto, že jste musel na svou objednávku čekat. O to více mne mrzí, že uvádíte nedodané zboží, které přesto již nyní putuje k vám.
    Rozhodně nejste výjimka, aktuální doba dodání se nyní zkrátila na cca 3 - 4 pracovní dny. Ale v době vaší objednávky to bylo až 10 pracovních dnů, jelikož jsme opravdu nestíhali. A jsme rádi, že většina zákazníků pochopila výjimečnost této situace. Věříme, že i vy třeba změníte názor a svou recenzi upravíte. Protože věřte mi, opravdu nelžeme. A jak jsem vám osobně slíbil - v pondělí váš balík opravdu odešel.
    Přeji vám příjemný den a doufám, že v klidnějších časech se opět setkáme na našich stránkách www.alfafit.cz
    Tomáš, váš zákaznický poradce

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží v okamžiku objednávky uvedené skaldem nebylo vůbec dodáno, obchod si zřejme plete vlastní skald se skladem dodavatele.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    rádi bychom vás informovali, že si opravdu "náš sklad" nepleteme se skladem dodavatele. Avšak, objednal jste si produkt, který s ohledem na situaci poptávalo v dané chvíli za dané situace velké množství zákazníků. Vaše objednávka spadla pod čáru a my neprodleně požádali výrobce o dodání dalších produktů. Běžně se prodává 5 - 10 kusů produktu za měsíc. Během 3 dnů příšly objednávky na 100 kusů tohoto zboží. Takže jistě chápete, že jsme na toto nemohli být připravení.
    Mrzí nás tato situace, ale tak jako v obchodech s potravinami, i u nás zákazníci začali v daném termínu vykupovat cokoliv, co lze spojit s imunitou či ochranou organismu.
    Současně, náš systém nestíhal v daném náporu odečítat skladové zásoby a propadly tak objednávky, které by běžně náš eshop zachytil a nepustil dále.
    Věřili jsme, že když naše zákazníky informujeme, pochopí to a eventuálně vyčkají do doby, než výrobce uvolní své sklady.
    Nestalo se tak, vaše hodnocení nás mrzí, ale více jsme za dané situace nemohli udělat.
    Přeji vám příjemný den, pevné zdraví a snad někdy na viděnou na našich stránkách.
    Tomáš, váš zákaznický poradce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nepochopila jsem, proč mi byla objednávka zrušena.
    Platbu jsem měla dobírkou a doručení na zásilkovnu.
    Obchodem mi bylo sděleno, že mě nebylo možno kontaktovat. Teda nevím jak se snažili mne kontaktovat, když mi ne email ani telefonní číslo nikdo nevolal. Také mi bylo sděleno, že objednané zboží již nešlo déle rezervovat.
    Nechápu??? Vzhledem k platbě dobírkou a doručením na zásilkovnu.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    pokusili jsme se vás kontaktovat 2x mailem a 1x telefonicky. Bohužel, pokud nebylo zadáno správně, pak je nám líto, ale nemáme jak ověřit, že voláme či píšeme na správnou adresu či telefon.
    Objednávka byla zrušena z důvodů, že daná Zásilkovna nebyla s ohledem na nařízení vlády otevřena a tudíž nebylo možné zboží dodat. Současně, platba na dobírku byla s ohledem na ochranu zákazníků taktéž zrušena.
    Chtěli jsme vás tedy informovat, že je možný přesun dopravy na Českou poštu (se zachováním dobírky) a požádat o schválení této změny. Jelikož jste však nereagovala a my jsme zavalení objednávkami, byla vaše objednávka stornována.
    Tato situace nás mrzí a samozřejmě, pokud váš zájem trvá, můžeme vám vaši objednávku zaslat dostupnou dopravou po domluvě s vámi.
    Mrzí nás vaše hodnocení, ale ceníme si těch zákazníků, kteří chápou současnou složitou situaci, včetně obtíží s dopravou. A právě tady vše ztroskotalo.
    Děkujeme za vaše hodnocení, mrzí nás, ale více jsme opravdu nemohli dělat.
    S přáním krásného dne a pevného zdraví
    Tomáš, váš zákaznický poradce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr
    • Vyberete pistáciový a dorazí karamelový. Takže už mám doma asi 10 kg karamelu, kterej mi nechutná! Jasně, že jsem se mohla lépe podívat do shrnutí objednávky. Ale když klikám na pistácii, tak předpokládám, že mi do košíku skočí pistácie.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    je mi líto, že hodnotíte náš eshop negativně, přitom objednávku jste zadala vy a stejně tak, několikrát vám přišla kopie. Pokud byste emailům či souhrnu věnovala pozornost, zřetelně byste viděla, že jste si sama objednala 2x daný Shake v příchuti "karamel". Jednalo se o 2 x 570g balení, takže nevím, jakých 10 kg máte doma. Pravděpodobně není chyba u nás.
    Kdybyste klikala na pistácii, s láskou bychom pro vás zabalili pistácii.
    Mrzí nás vaše hodnocení, ale bohužel, tady jsme opravdu více nemohli udělat.
    Věřím, že brzy karamelovou příchuť zpracujete a až přijde čas, správně objednáte daný produkt v příchuti "pistácie".
    S přáním krásného víkendu
    Tomáš, váš zákaznický poradce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ohledně zásilky jsem nedostal absolutně žádné info. Po kontaktování hotline mi bylo sděleno, že to není možné, že mě kontaktovali i přes SMS i přes email. Když jsme ale vyzkoušeli emailové potvrzení zaslat na jinou emailovou adresu, nepřišel ani tam... Takže je asi jasné, že problém bude někde v systému Alfafit, jelikož automatické emaily prostě nechodí, což si paní na hotline ale samozřejmě nepřiznala a dále tvrdila, že chyba je na mé straně. Děkuji, příště už ne...

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    z naší strany odchází vždy min. 3 email o stavu objednávky a dále pak předáváme kontakt dopravci, který by vás měl informovat sms a mailem ;-) Bohužel, kvalitu komunikace dopravce již nedokážeme ovlivnit. Pokud zadáte správný email a telefon, dopravce jej má a poté je na něm, zda a jak vás zastihne.
    Co se týče odchozí pošty z naší strany, nedokážeme ovlivnit vaši anti-SPAMovou ochranu. Je nutné tedy sledovat nejen příchozí poštu, ale taktéž záložku HROMADNÁ či SPAM, kam mohou "obchodní emaily" spadnout. Pokud je mažete či nečtete, je nám líto, ale toto opravdu není naše vina.

    Ohledně objednávky se můžete kdykoliv obrátit na náš email, telefon či dokonce online chat.
    Přejeme hodně štěstí při dalších nákupech. Snad budete jinde s kvalitou komunikace spokojenější.
    Za celý tým AlfaFit
    Tomáš, zákaznický poradce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá čekací lhůta

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,

    děkujeme za vyplnění dotazníku, velice nás mrzí, že se dodání Vaší objednávky zdrželo. Naší snahou je, aby všechno námi nabízené zboží bylo skladem nebo jeho doskladnění bylo dostupné ihned bez zbytečných průtahů. Bohužel se ve výjimečných případech sejdou okolnosti tak, že i přes naši veškerou snahu dojde ke zdržení.

    Vaši objednávku bychom měli zkompletovat již dnes a budeme ji následně expedovat. Jako omluvu Vám přidáme do zásilky malý dárek. Věříme, že při Vaší další objednávce půjde vše hladce a zboží budete mít doma obratem.

    Viktorie Rádlová, za společnost AlfaFit s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost
    • Nabízené poradenství by stálo za to zlepšit. Odpověď ve smyslu, poraďte se s vaším lékařem o možném užívání našeho přípravku, mi až tak moc nepomohla.

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Vážený pane,
    tady se ukazuje pořekadlo "za dobrotu na žebrotu" v plné kráse. Náš online chat slouží k pomoci jak s objednávkou, tak výběrem. Nicméně zcela jistě uznáte, že pomoci internetu nelze diagnostikovat. Ptal jste se na skloubení léčby - léků a doplňkové léčby, kterou si chcete "naordinovat" na podporu. Nám nepřísluší zasahovat do léčby lékaře či nedejbože radit, zda to 100% zabere. A pokud již nasadil postup, není radno si zahrávat s bylinkami nebo doplňky, které mohou snahu lékaře zhatit.
    Vždy proto doporučujeme vytáhnout si od produktu složení, zajít za ošetřujícím lékařem a konzultovat s ním užívání. Pak se nemůže stát, že se léčba protáhne či při nejhorším selže. A věřte mi, jste první, který nepochopil náš dobrý úmysl. Naštěstí se k nám na chat vrací desítky zákazníků, kteří naší rady uposlechli a lékař mohl odhalit riziko, které by bylo spojeno s nasazením bylin. 1x jsme dokonce takto zachránili život, jelikož daná kombinace by způsobila vážná zdravotní rizika.
    Pokud si svého zdraví nevážíte, prosím, volba je na vás. Ale my na tom nechceme mít podíl. Lidské zdraví je křehké a pokud si již žádá zásah lékaře, není radno podceňovat jeho snahy a naopak, důvěřujte jeho postupu a neexperimentujte.
    Mrzí nás, že kvůli naší dobré vůli nedoporučujete náš eshop. Ale raději negativní hodnocení, než zmařený život či poškozené zdraví!
    Přeji příjemný den a věřím, že jste si i přes to vzal radu k srdci a s lékařem konzultoval.
    Vše dobré v roce 2020 přeje
    Tomáš, váš zákaznický poradce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nechápu jak v dnešní době nedokáže e-shop s vitaminy doplňky a kosmetikou do 10 dnu zaplacení objednavky expedovat. Nikdy jsem tak dlouho nečekala u žádného e-shopu
    • Jestli vaše platba dorazila se dozvíte jedine až když se na to zeptate

    Reakce obchodu AlfaFIT

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace, u Vaší objednávky došlo ke zpoždění kvůli sledu několika vnějších faktorů. Bohužel, s ohledem na blížící se svátky, jsou dopravci zahlcení a často nepřebírají některé balíky či vůbec nedorazí ke sběru, jelikož jsou již plně vytížení.
    Dělali jsme maximum, aby byla objednávka odbavena co nejdříve. Aktuálně od nás balíček odchází dnes, odpoledne již budete mít jeho sledovací číslo.
    Rád bych se jménem společnosti AlfaFit omluvil za vzniklé potíže a jako omluvu vám přidáme do balíčku malý dárek.

    Věřím, že nám i při další objednávce zachováte přízeň.
    Tomáš, váš zákaznický poradce za společnost AlfaFit