Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    objevila jsem diskuzi z roku 2016 k výrobku od firmy LR, zakoupené prostřednictvím firmy Alfafit. Musím potvrdit po své nynější zkušenosti s firmou, že pán co si stěžoval na kvalitu výrobku má pravdu. Já od téže firmy zakoupila též výrobek LR. Šlo o Colostrum v tekuté formě, které mi firma před nákupem doporučila. Čtvrtý den začalo zapáchat a zkyslo. Psala jsem na firmu Alfafit a ti odpověděli, že jde o normální vlastnost výrobku, což prý konzultovali přímo s výrobcem, a že máme dál dávkovat. Malý dostal průjem a po konzultaci s dětskou lékařkou jsme přestali produkt podávat. Alfafit znovu odmítl reklamaci s tím, že jsme výrobek jistě špatně skladovali. Paní mě opakovaně odmítala přepojit na reklamační oddělení s tím, že to není možné, že nefunguje apod. Nakonec odepsali emailem, že produkt nevymění. Zaměstnanci byli arogantní, nepříjemní. Měnili opakovaně důvody proč reklamaci zamítají. Kontaktovala jsem tedy samotného výrobce LR sama a ten mi sdělil, že zcela jistě nejde o žádnou běžnou vlastnost produktu a že s nimi nikdo nic nekonzultoval. Firmu Alfafit vůbec neznali. Žádali mě o zaslání podkladů k věci, protože jim prý tento obchod poškozuje jejich dobré jméno. Dále se budu obracet na inspekci. To, že se obchod obhajuje kladnými recenzemi je sice hezké, ale téměř všechny jsou na rychlost dodání, výběr produktů na stránkách a pod. Ano, rychlost je opravdu v pořádku, zejména pokud jde o objednávku... Tedy pro tzv. kšeft pro firmu.... Jakmile jde o reklamaci máte prostě smůlu.
    Nejsem žádný prodejce, který by chtěl jen tak firmu poškodit. Jsem obyčejná zákaznice, která naletěla jako další ostatní. Přišla jsem o tisíc korun, v lednici mám kyslé a smradlavé Colostrum, které je k nepoužití a firma si dále prosperuje a odkazuje na svoji rychlost.
    Nedoporučuji ji nikomu kdo chce kvalitní zboží s možností případného vrácení či výměny. Rychlost dodání a pestrost nabídky není vše.
    Alena

  • Dobrý den,
    objevila jsem diskuzi z roku 2016 k výrobku od firmy LR, zakoupené prostřednictvím firmy Alfafit. Musím potvrdit po své nynější zkušenosti s firmou, že pán co si stěžoval na kvalitu výrobku má pravdu. Já od téže firmy zakoupila též výrobek LR. Šlo o Colostrum v tekuté formě, které mi firma před nákupem doporučila. Čtvrtý den začalo zapáchat a zkyslo. Psala jsem na firmu Alfafit a ti odpověděli, že jde o normální vlastnost výrobku, což prý konzultovali přímo s výrobcem, a že máme dál dávkovat. Malý dostal průjem a po konzultaci s dětskou lékařkou jsme přestali produkt podávat. Alfafit znovu odmítl reklamaci s tím, že jsme výrobek jistě špatně skladovali. Paní mě opakovaně odmítala přepojit na reklamační oddělení s tím, že to není možné, že nefunguje apod. Nakonec odepsali emailem, že produkt nevymění. Zaměstnanci byli arogantní, nepříjemní. Měnili opakovaně důvody proč reklamaci zamítají. Kontaktovala jsem tedy samotného výrobce LR sama a ten mi sdělil, že zcela jistě nejde o žádnou běžnou vlastnost produktu a že s nimi nikdo nic nekonzultoval. Firmu Alfafit vůbec neznali. Žádali mě o zaslání podkladů k věci, protože jim prý tento obchod poškozuje jejich dobré jméno. Dále se budu obracet na inspekci. To, že se obchod obhajuje kladnými recenzemi je sice hezké, ale téměř všechny jsou na rychlost dodání, výběr produktů na stránkách a pod. Ano, rychlost je opravdu v pořádku, zejména pokud jde o objednávku... Tedy pro tzv. kšeft pro firmu.... Jakmile jde o reklamaci máte prostě smůlu.
    Nejsem žádný prodejce, který by chtěl jen tak firmu poškodit. Jsem obyčejná zákaznice, která naletěla jako další ostatní. Přišla jsem o tisíc korun, v lednici mám kyslé a smradlavé Colostrum, které je k nepoužití a firma si dále prosperuje a odkazuje na svoji rychlost.
    Nedoporučuji ji nikomu kdo chce kvalitní zboží s možností případného vrácení či výměny. Rychlost dodání a pestrost nabídky není vše.
    Alena

  • Dobrý den,
    objevila jsem diskuzi z roku 2016 k výrobku od firmy LR, zakoupené prostřednictvím firmy Alfafit. Musím potvrdit po své nynější zkušenosti s firmou, že pán co si stěžoval na kvalitu výrobku má pravdu. Já od téže firmy zakoupila též výrobek LR. Šlo o Colostrum v tekuté formě, které mi firma před nákupem doporučila. Čtvrtý den začalo zapáchat a zkyslo. Psala jsem na firmu Alfafit a ti odpověděli, že jde o normální vlastnost výrobku, což prý konzultovali přímo s výrobcem, a že máme dál dávkovat. Malý dostal průjem a po konzultaci s dětskou lékařkou jsme přestali produkt podávat. Alfafit znovu odmítl reklamaci s tím, že jsme výrobek jistě špatně skladovali. Paní mě opakovaně odmítala přepojit na reklamační oddělení s tím, že to není možné, že nefunguje apod. Nakonec odepsali emailem, že produkt nevymění. Zaměstnanci byli arogantní, nepříjemní. Měnili opakovaně důvody proč reklamaci zamítají. Kontaktovala jsem tedy samotného výrobce LR sama a ten mi sdělil, že zcela jistě nejde o žádnou běžnou vlastnost produktu a že s nimi nikdo nic nekonzultoval. Firmu Alfafit vůbec neznali. Žádali mě o zaslání podkladů k věci, protože jim prý tento obchod poškozuje jejich dobré jméno. Dále se budu obracet na inspekci. To, že se obchod obhajuje kladnými recenzemi je sice hezké, ale téměř všechny jsou na rychlost dodání, výběr produktů na stránkách a pod. Ano, rychlost je opravdu v pořádku, zejména pokud jde o objednávku... Tedy pro tzv. kšeft pro firmu.... Jakmile jde o reklamaci máte prostě smůlu.
    Nejsem žádný prodejce, který by chtěl jen tak firmu poškodit. Jsem obyčejná zákaznice, která naletěla jako další ostatní. Přišla jsem o tisíc korun, v lednici mám kyslé a smradlavé Colostrum, které je k nepoužití a firma si dále prosperuje a odkazuje na svoji rychlost.
    Nedoporučuji ji nikomu kdo chce kvalitní zboží s možností případného vrácení či výměny. Rychlost dodání a pestrost nabídky není vše.
    Alena

  • Josef Sokolář: Dobrý den, děkujeme za příspěvek distributora multilevlové firmy LR, který byl vložen s jasným úmyslem poškodit naše dobré jméno a naopak podpořit smýšlení zákazníků, že výrobky LR je lepší nakoupit u distributora za patřičně přemrštěnou cenu - kdy je výrobek často nabízen distributory i se 100% přirážkou.

    Vážený pane distributore, naše společnost se nezabývá garážovým nebo obývákovým prodejem, jak je běžné u multilevlových distributorů. Provozujeme e-shop s řádným skladem, který je pravidelně navštěvován pracovníky SZPI, kteří kontrolují skladovací podmínky produktů, jejich kvalitu, původ atd. Ani pracovníci ČOI nikdy nezaznamenali žádné nedostatky v naší provozovně. Kolikrát navštíví obývák nebo garáž distributora během jeho kariéry kontrola ze SZPI nebo ČOI? Jakou záruku má zákazník, že zboží, které u takového distributora zakoupí, je originální, čerstvé a dobře skladované?

    Co se týká Vámi zakoupeného spreje Aloe Vera gel emergency 30 ml – jedná se o balení produktu, který je v nabídce i v balení 150 ml a 500 ml. Na gramáži však nezáleží, je to stále jeden a ten samý produkt jen v různých prodejních baleních…Vaše tvrzení, že je naředěný, je naprosto nesmyslné a dá se charakterizovat jako pomluva. Za nás mluví recenze spokojených zákazníků. Náš e-shop má na serveru heureka.cz v tuto chvíli více než 3.100 veskrze kladných hodnocení od spokojených zákazníků. Tito spokojení zákazníci jsou jasným důkazem toho, jak kvalitní služby naše společnost poskytuje.

    Tým společnosti AlfaFit s.r.o.

  • Dobrý den. Zakoupil jsem od Alfafit Aloe Vera gel emergecy v 30 ml. rozprasovaci. Deklatovanem jako produkt firmy LR
    Objednávku jsem udělal proto, abych získal aloii vera, ale zejména malý rozprasovac do kapsy. Zjistil jsem, ze v malém rozprasovaci je gel velmi naredeny. Porovnal jsem jeho kvalitu s originál gelem emergency, který mam v originálním balení zakoupene od firmy LR. Už bych nikdy další objednávku od Alfafit neudělal. Hrozim se toho, co vlastně tato firma provádí s dalšími produkty. A tím kazi dobré jméno firmám, jejíchž výrobky prodává.

  • Objednával jsem v AlfaFit poprvé a celkem náhodou (kamenná prodejna výživových doplňků přestala produkt prodávat). Zaujala mne příznivá cena i kladné hodnocení zákazníků. Komunikace přes email výborná (objednávka, potvrzení, expedice), maximum informací. Po odeslání objednávky proběhla hned druhý den expedice. Produkt došel dobře zabalený, nebyl před expirací (expirace 09/2015) - prostě maximální spokojenost. V oblasti výživových doplňků budu v budoucnu společnost AlfaFit určitě využívat. RM

  • Děkuji za odpověd :-) :-)

  • Lucie Kreuzigerová: Společnost Herbalife své produkty neustále vylepšuje podle poptávky na trhu. V současné době celá tato kolekce potravinových doplňků prochází změnou designů produktů. Na trhu jsou tedy momentálně k dispozici výrobky staršího data, se starší etiketou a produkty nové, s novou etiketou. S inovovanou sérií mohou přijít i rozdíly v chuti, aromatu a v sypkosti. Naše společnost garantuje vzhledem k velkému počtu spokojených zákazníků prodej výrobků z aktuální kolekce, což u distributorů, kteří v některých případech skladují zboží i delší dobu, vždy zaručeno není.

    Viktorie Rádlová, za společnost AlfaFit, s.r.o.

  • Lucie Kreuzigerová: P.s To mělo být pro firmu alfafit ,takže sem to asi nepatří?!

  • Dobrý den,tak i po veškerém varování mého poradce,at nekupuji výrobky herbalife z netu,jsem to u vás zkusila a zakoupila i s kamarádkami koktejl.Doma jsme měly ještě koktejl od poradce,tak nebyl problém porovnat.Bohužel váš koktejl mi chutná jinak(moučně) i obal je jiný.Ráda bych tedy věděla jak je to možné?!Děkuji předem za odpověd Lucie

  • Dobrý den,
    ubezpečujeme Vás, že zboží, které prodáváme je 100% originál s dostatečnou zárukou (minimálně 3 měsíce, ve většině případů až do roku 2013). Chápeme, že Vás třeba nějaký distributor od nákupu na internetu odrazoval s tím, že je zboží prošlé, bez expirace nebo jsou v něm fazole a puding. Toto je ale u Herbalife „folklór“ již řadu let. Do jisté míry je to jediný argument, který distributoři mají, když chtějí prodat zboží třeba i se 100% obchodní přirážkou. Distributor si v této přirážce účtuje servis, který Vám má poskytovat, tzn., že Vám má každé 2 – 3 dny volat a konzultovat s Vámi užívání produktu. Tuto službu nahrazujeme řadou informací, které obdržíte s objednávkou, včetně možnosti zkonzultovat s námi formou mailu nebo telefonu Váš konkrétní problém. Tento servis poskytujeme automaticky a zdarma.
    Samozřejmě, že nemůžeme vyloučit, že někdo neprodává na internetu prošlé zboží. Zvláště bychom se tomu nedivili u firem, které ho vykupují od zkrachovalých distributorů, a prodávají ho poté za podezřele nízkou cenu. Můžeme Vám ale garantovat, že toto není politika naší firmy.

    Naší obchodní strategií je nabídnout klientům produkty za přiměřené ceny, kterých dosahujeme tím, že nakupujeme zboží ve velkém množství. Naším cílem je spokojený zákazník, který se k nám vrátí.

    Zabýváme se obchodem s potravinovými doplňky již patnáctým rokem a řady našich spokojených zákazníků jsou početné. Na stránkách www.heureka.cz máme již přes tisíc pochvalných recenzí.

    Zaregistrujte se zdarma na našich stránkách a získejte přístup k dalším informacím o výrobcích a slevovým akcím pro stálé zákazníky.



  • Dobrý den,byla jsem u výživové poradkyně,která obchoduje s herbalife,varovala mě před nákupem produktů herbalife na internetu a internet.obchodech,že jde o podfuk a prý jediné co mohu v tomto případě považovat za originál může být jen obal.Firma herbalife prý své originální výrobky prodává výhradně jen přes vyškolené lidi a v žádném případě jejich výrobky nenajdu na internetu a když ano,jde jak už jsem psala o podvod.Tak nevím co si mám o tom myslet ?!Nerada bych se napálila.Děkuji předem za odpověd.