Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vyřízení objednávky trvalo tři dny, ač bylo uvedeno, že je zboží skladem, jednalo se o vyzvednutí v Z-boxu

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. V první řadě se Vám chceme omluvit, pokud ste na vyřízení Vaší objednávky museli déle čekat. Ujišťujeme Vás, že se snažíme dělat maximum, abychom každou objednávku doručili co nejdříve. Každopádně se Vám omlouváme, pokud Vám daná situace způsobila komplikace.

    Věříme, že případný další nákup v naší společnosti proběhne již k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodáváte použité zboží jako by bylo nové, prodejci nejsou schopni toto vysvětlit

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Chtěl jsem v 14 denní lhůtě vrátit mobil, který nevyhovoval tomu co bylo psáno v reklamních materiálech.
    Jel jsem do pobočky Electroworldu v Českých Budějovicích. Obchod zcela prázdný, tak jsem požádal pracovnici o pomoc. Obrátila se na mne, že nemám fakturu (kterou mi neposlali), že pro mne nemůže nic udělat. Chtěl jsem telefonní číslo na centrálu, abych s nimi neposlání faktury vyřešil. Pracovnice mi řekla, že jsem velmi nepříjemný zákazník. Tak jsem nasadil asertivitu. Začal jsem ji žádat, aby se mnou mluvila normálně a snažila se mi pomoci. Nakonec mi nějaké číslo opsala z jejich kartičky, které ale nefungovalo. Posléze se mi podařilo získat jiné číslo a dovolal jsem se na centrálu internetového prodeje. Tam mi bylo sděleno, že ještě nedostali avízo ze Zásilkovny o převzetí zboží a proto mi nemohou vystavit fakturu. Na můj argument, že mám zboží v ruce nebyli schopni jakkoliv reagovat.
    Přesto, že to mám do této (pro mne nejbližší) prodejny cca 35 km, mi bylo sděleno, že mám přijít další den. No nevydržel jsem to a odešel do prodejny Datart v Igy, kde jsem zakoupil jiný telefon a doufal, že faktura do emailu přece jen přijde. To se nakonec stalo, takže jsem jel zpět do Electroworldu, kde jsem požadoval vrácení peněz. Paní byla opět nepříjemná, nakonec mi peníze vrátila na účet s tím, že to sice má vrátit v hotovosti, ale nemá (cca 17h odpolední) tolik peněz (4000,- Kč) v kase. No nedivím se. S jejím přístupem je nemá, protože tam (asi) málokdo chodí. Navíc mi tvrdila, že nemám nárok na zaplacené poštovné. Už jsem neměl sílu to řešit a požádal o vrácení poštovného přes internet což mi bylo obratem vráceno.
    Celou dobu tam byl můj syn, jehož mobil jsme vraceli, a když to viděl a slyšel tak prohlásil, že Electroworld NIKDY VÍCE.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a mrzí nás přístup naší prodejkyně. Ujišťujeme Vás, že se snažíme naše služby a přístup prodejců neustále zlepšovat. Věříme, že další nákupy v naší společnosti proběhnou bez komplikací.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • popis na stránkách neodpovídá skutečnosti
    • komfortní doprava má problém uspokojit požadavky
    • dispečink neví co říká a každou chvíli mění něco co už bylo domluveno

    Celkově jsem s přístupem obchodu zklamán. Zboží mělo být skladem, náhle po objednání se zjistilo, že skladem není, že je u externího dodavatele, tři dny trvalo, než se podařilo naskladnit. Dispečink potvrdil doručení v sobotu, dvě hodiny na to tvrdil, že v neděli to doručit nemohou a že to doručí ve středu. Velice zvláštní jednání. Žádný proaktivní přístup. Příště se obchodu obloukem vyhnu.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že konečené doručení Vaší objednávky již proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mikrovlnná trouba nebyla skladem tak teď mám čekat měsíc zda vůbec dorazí od výrobce či dodavatele

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. V první řadě se Vám chceme omluvit, pokud na vyřízení Vaší objednávky musíte déle čekat. Avšak jelikož jste si vybrali zboží na objednávku od našeho dodavatele, dodací lhůta je tam delší.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup v naší společnosti proběhne již k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemají skladem čekám už 8 dní, udajně čekájí na odpověď dodavatele, proč si Elektroworld myslí, že mě jejich interní problémy zajímají. Už nikdy.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace s nákupem v naší společnosti a věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Totalni chaos.Zbozi bylo jako skladem ze me jej odesilate.Slo o darek na ktery jsem spolehal.Pak dosel email ze zbozi najednou neni skladem ze jej overite.Az po mem telefonatu me bylo sdeleno ze me date vedet do 3 tydnu.Absoulutne nedoporucuji

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace s nákupem v naší společnosti a věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ja jsem nic nekupoval , nerezervoval. dejte mi pokoj

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel nerad píši negativní recenzi, ale zkušenost byla taková. Objednal jsem si hodinky Garmin Instinkt 2 s tím že bylo nahlášeno že zboží dojde mezi 14-30 dny, ale cca po 10 dnech se mi objednávka překlenula že se připravuje k výdeji, po pár dech, kdy objednávka nikde nebyla, jsem si proto napsal na podporu, kde teda objednávka a kdy si jí budu moci vyzvednout. Po pár dnech co napsali jsem se dozvěděl, že stále se čeká na dodání od dodavatele. No ale následující den jsem náhodou měl cestu kolem kamenného obchodu, kde jsem se byl poptat jak to vypadá. Dozvěděl jsem se že prý je na centrálním skladu. to už bylo cca 3 týdny od objednání. Také jsem sledoval kde se na trhuju zase objeví. Což se vyplatilo, konkurence hodinky naskladnila, tak jsem zkusil udělat objednávku i tam a následující den jsem je měl doma. Takže zkušenost s dodacím systémem EW špatná.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. V první řadě se Vám chceme omluvit, pokud ste na vyřízení Vaší objednávky museli déle čekat. Avšak jelikož jste si vybrali zboží na objednávku od našeho dodavatele, dodací lhůta je tam delší.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup v naší společnosti proběhne již k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekal sem na lednici měsíc, už sem zakoupil na alze, mám ji do dvou dnů.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace s nákupem v naší společnosti a věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem zatím nedostala, prý se zboží musí naskladnit?

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Bohužel jste si vybrali zboží na objednávku. Z tohoto důvodu je třeba počkat za naskladněním zboží od dodavatele. Mrzí nás, že za dodáním Vaší objednávky musíte déle čekat. Věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi zklamaná z dlouhého doručení.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace s nákupem v naší společnosti a věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Byl jsem podveden, nepřišla nová koloběžka, už byla vybalená předtím
    Slabý výkon a krátký nájezd, recenze 30km nájezdu je utopie, já říkám 15 maximálně.Produkt se tváří hezky, ale obyč kolobrndy typu Sencor např jsou levnější, silnější, rychleji akcelerují, mají i větší nájezd

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace se zakoupeným zbožím. Věříme, že se reklamace zakoupeného zboží dořeší k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo připraveno skutečně obratem, výběr byl nadstardardní, snadné objednání přes internet.
    • Zboží mělo nepatrně nižší cenu oproti konkurenci.
    • Hledat zboží u jiných poskytovatelů jako např. Datart nebo Heureka je ztráta času.

    Před 11 lety jsem zakoupil v Electroworldu tehdy nejdražší navigaci Nokia 500. Reklamoval jsem v té době již zastaralé mapy. Reklamace zamítnuta, neboť si mám sám sehnat aktualizace. Dodnes žádná aktualizace map není k dispozici. Od té doby se vyhýbám Electroworldu i Nokii.
    Když vezmu objem svých nákupů electro jinde, tak na té odmítnuté reklamaci Electroworld silně prodělal.
    Vše dražší nakupují jinde. Máte-li čas se soudit, tak tu klidně nakupuje. Já ten čas ani chuť nemám.
    Tato zkušenost je pro mě natolik významná, že v Electroworldu kupují jen pakatelové položky, které mohu bez větší finanční újmy vyhodit.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali, bohužel neúspěšně. Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace s nákupem v naší společnosti a věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z tak dlouhou cekaci lhutou nemuze byt spokojeny zadny zakaznik.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Bohužel jste si vybrali zboží na objednávku. Z tohoto důvodu je třeba počkat za naskladněním zboží od dodavatele. Mrzí nás, že za dodáním Vaší objednávky musíte déle čekat. Věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zeptat se po 14 dnech od objednávky, která stále nedorazila na spokojenost s výrobkem beru spíše jako výsměch než jako dobrý fór
    • Informaci o stavu objednávky bych celkem uvítal

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a ještě jednou se Vám omlouváme za negativní zkušenost s vyřízením Vaší objednávky. Na základě našeho telefonického rozhovoru jsme danou situaci dořešili. Věříme, že jste s uvedeným řešením spokojeni a další nákupy již proběhnou bez komplikací.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    viz předešlé

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. Mrzí nás pokud jste s nákupem v naší společnosti nebyli spokojeni a v případě máte-li zájem nám Vaše hodnocení blíže popsat, můžete tak učinit odpovědí na email.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Aligator D950 stříbrný (AD950SR) Telefon jsem objednala a zaplatila dne 17.2 . Emailem bylo mi dne 19.2 sděleno, že stále čekají na dodání telefonu od dodavatele a tak jsem čekala až do 27.2. stále nic nového, telefon na vybranou prodejnu nedorazil. Naštěstí můj starý telefon mi do té doby v opravně opravili, tak jsem Aligator D950 stříbrný (AD950SR) již nepotřebovala a stornovala. Nyní čekám jen na vrácení peněz. Jsem zvědavá kdy mi peníze dorazí na můj účet.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace s nákupem v naší společnosti a věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Produkt byl prezentovan jako skladem a az po objednavce mi prisel email s informaci, ze je u dodavatele a po 10 dnech nemam ani produkt ani informaci, kdy bude

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. V první řadě se Vám chceme omluvit, pokud na vyřízení Vaší objednávky musíte déle čekat. Avšak jelikož jste si vybrali zboží na objednávku od našeho dodavatele, dodací lhůta je tam delší. Avšak jelikož si Vás jako zákazníka vážíme, na Vaši emailovou adresu jsme Vám zaslali možné řešení této situace.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup v naší společnosti proběhne již k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodává podřadné zboží údajně made in ČR, avšak polský dovoz z Číny. Nabíječka byla té nejpodřadnější třídy, navíc v rozporu s obrázkem na krabičce. Obchod nadále otravuje telefonáty a reklamními maily i přes opakovaný výslovný nesouhlas. Tento obchod nikdy.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že se zakoupeným zbožím nejste spokojeni. Zároveň si Vás dovolujeme informovat, že v případě nesouhlasíte-li se zasíláním reklamních emailů, je třeba zaslat požadavek na [email protected] kde požádáte o odhlášení z odebírání newsletteru.

    S pozdravem
    Electro World