Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doprava s vynesením, vybalením...
    • Zboží bylo mírně poškozené

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V případě poškození nás prosím kontaktujte na [email protected].

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Eshop hlásil obě položky skladem. Jedna položka není na centrálním skladě, ale jen na ostatních pobočkách, ale zase ne na mojí vybrané k vyzvednutí. Jelikož obchod mezi prodejnami zboží nepřesouvá, musím čekat 14 dnů a doufat na dodání jednoho USB-A USB-C kabelu od dodavatele. Už jen týden a možná se dočkám..... Tento postup je k pláči. Místo toho, aby mě shop varoval, že zboží nemají na pobočce a že mi ho nehodlají v rozumném termínu dodat. Raději mi přijde po objednávce za cca 2 dny email s termínem dodání za 14 dní....

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Objednané zboží jsme neměli na vybrané prodejně skladem a nebylo ani na centrálním skladě. Zboží je dostupné skladem pouze na prodejnách odkud není možné zboží přeskladnit na Vámi vybranou prodejnu, a proto čekáme na dodání zboží od dodavatele. Informace o tomto stavu je vždy zobrazena u příslušné prodejny při tvorbě objednávky a následně je i zmíněna v potvrzení o vytvoření objednávky, které dorazí emailem.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží je skladem, objednáno a zaplaceno 20.1. , ale poté oznámen předpokládaný termín dodání 4.2., tak nevím jak mám zboží hodnotit teprve týden po objednání a týden před jeho dodáním.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Objednané zboží jsme neměli na vybrané prodejně skladem a nebylo ani na centrálním skladě. Zboží je dostupné skladem pouze na prodejnách odkud není možné zboží přeskladnit na Vámi vybranou prodejnu, a proto čekáme na dodání zboží od dodavatele. Informace o tomto stavu je vždy zobrazena u příslušné prodejny při tvorbě objednávky a následně je i zmíněna v potvrzení o vytvoření objednávky, které dorazí emailem.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo do boxu špatně zabalené. Krabička od holicího strojku byla v rozích pomačkaná až roztržená.

    Příště zboží vyzvednu osobně.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Zboží se snažíme balit dle požadavků přepravců a tak, aby odolalo případnému pádu při přepravě.

    Věříme, že případný příští nákup již proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • objednal jsem před 7 dny a zboží jsem doposud neobdržel

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Objednané zboží jsme neměli na vybrané prodejně skladem a nebylo ani na centrálním skladě. Zboží je dostupné skladem pouze na prodejnách odkud není možné zboží přeskladnit na Vámi vybranou prodejnu, a proto čekáme na dodání zboží od dodavatele. Informace o tomto stavu je vždy zobrazena u příslušné prodejny při tvorbě objednávky a následně je i zmíněna v potvrzení o vytvoření objednávky, které dorazí emailem.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • obchod koná rychle, ale neenviromentálně

    5 krabic 13x13cm uloženo do obrovské krabice, zaplněné produkty pouze z 1/3, zbytek 2/3 volného prostoru vyplněn vzduchem nafouklými igelitovými pytlíky- naprosté pohrdání ekologií.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    S pozdravem
    Electro World

  • Zaplatila jsem si přilepení ochranné folie. Bohužel jsem nepožádala o rozbalení a předvedení a obsluha se právě zaučovala, takže zájem z její strany nebyl.
    Po rozbalení jsem pak zjistila, že přilepení není v pořádku, byly tam bubliny.
    Takže jsem musela znovu na prodejnu, což mě stálo téměř 2 hodiny mého času.
    Podle zaměstnance infolinky mi totiž na bližší prodejně vadu opraví, ale za poplatek.
    Pro mě poučení je, že vše musím kontrolovat i za cenu "obtěžování" obsluhy.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. V případě, že navštívíte neprodleně prodejnu po chybném nalepení folie, kolegové Vám nalepení případně opraví.

    Za vzniklé komplikace se velice omlouváme.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    MP4 nevzali spět, s důvodu hygienického.Nechali mi možnost reklamace.cca30 dní.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že nejste s nákupem u nás spokojený. V případě sluchátek a podobného sortimentu, které podléhá hygienickým standardům není bohužel možné běžně takové zboží vzít zpět.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Před týdnem objednané nové telefony, jeden jako dárek k narozeninám. Místo telefonů přišlo jiný zboží a telefony stále nemáme. Měl být jako dárek ale nestihne dojít v čas takže u nás, zklamání.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel došlo při expedici k záměně štítků a tedy Vám došlo špatné zboží. Aktuálně jsme zařídili svoz této zásilky od Vás a následně Vám zašleme správné zboží.

    Za vzniklé komplikace se ještě jednou velice omlouváme.

    S pozdravme
    Electro World

  • Je to již druhá objednávka, která zatím nedorazila.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byl s nákupem u nás spokojený.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsem vyzvedl a zaplatil na prodejně 20.1.2024 a stejný den vrátil, neboť jsem od zboží dle recenzí očekával daleko více. Bylo mně řečeno, že peníze obchod vrátí zpět na kartu, kterou jsem zboží platil. Dnes je 25.1. 2024 a peníze doposud nedorazily.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Vrácení peněz proběhne ve 14denní lhůtě. V případě vracení peněz zpět na kartu proběhne taková transakce zpravidla do několika pracovních. V případě, že by se Vám peníze nevrátili, kontaktujte nás prosím na naší infolince 210 012 444, abychom mohli danou věc ověřit.

    Děkujeme.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba
    • Absolutní neochota zákaznického centra
    • Na skladový produkt čekám déle než týden

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že nejste s nákupem u nás spokojený. Vámi objednané zboží nebylo na vybrané prodejně skladem o čemž Vás eshop informoval již při vytváření objednávky. Aktuálně tedy přeskladňujeme zboží z jiné prodejny. Jakmile bude pro Vás připravené, budeme Vás standardně informovat emailem a SMS zprávou.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané zboží nebylo opět na skladě.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že nejste s nákupem u nás spokojený. Zboží nebylo skladem na Vámi vybrané prodejně, kam jsme Vám jej přeskladňovali. Ohledně termínu, kdy bude zboží připravené jsme Vás informovali s čímž jste souhlasil. Následně byla objednávka stornována na Vaše přání.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nemohu hodnotit něco co mi nebylo doručeno i když jsem zboží objednal již 16.1.2024. Nechápu jak můžete něco nabízet co nemáte. Zvažuji příště nakupovat u konkurence tam toto zboží mají skladem. Absolutně jsem nespokojen.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že nejste s nákupem u nás spokojený. Máte objednané zboží, které bylo na objednávku od dodavatele, o čemž Vás eshop informoval již při vytváření objednávky. Aktuálně tedy čekáme na jeho naskladnění, abychom Vám jej mohli expedovat.

    O stavu Vaší objednávky Vás pravidelně informujeme.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Již 6 dnů čekám na zboží.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že nejste s nákupem u nás spokojený. Máte objednané zboží, které bylo na objednávku od dodavatele, o čemž Vás eshop informoval již při vytváření objednávky. Aktuálně tedy čekáme na jeho naskladnění, abychom Vám jej mohli expedovat.

    O stavu Vaší objednávky Vás pravidelně informujeme.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Electro World

    • Žádné zboží nepřišlo a vy se mnou již více jak týden nekomunikujete. Leží mě u vás blokované peníze

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že nejste s nákupem u nás spokojený. Objednal jste si zboží, které nebylo skladem a bylo na objednávku od dodavatele, o čemž Vás eshop informoval již při vytváření objednávky. Aktuálně je již objednávka stornovaná na Vaše přání a peníze se Vám vrací zpět.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží jsem obdržela včas a v pořádku, ale bohužel jsem objednala jinou planžetu, která na náš holicí strojek nešla. Musela jsem zboží rozbalit a vyzkoušet na strojek, ale ten má planžetu jinou. Telefonicky jsem se
    dotazovala zda můžu zboží vrátit, ale bylo mi sděleno, že to není možné,
    protože jsem planžetu rozbalila na vyzkoušení. Bylo mi pouze doporučeno zajít do prodejny, zda mi zboží vezmou zpět. Toto jednání se mi nelíbí i když bych chtěla planžetu vyměnit. Částka pro nás jako důchodce není zanedbatelná, jednalo se o 1.299,- Kč. Příště už si touto cestou zboží neobjednám.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. V případě zboží, které podléhá hygienickým kritériím skutečně není možné rozbalené zboží vrátit. Operátor infolinky Vás správně nasměroval na prodejnu, kde personál fyzicky posoudí, zda by bylo možné výjimečně přijmout i takové zboží zpět.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes objednávku na dobírku požadovali zaplacení, zboží bylo zabaleno, připraveno k odeslání, ale pozastaveno z důvodu nezaplacení

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že nejste s nákupem u nás spokojený. Zaplacení jsme po Vás nepožadovali. Jakmile je objednávka s dobírkou zboží expedujeme, jak nejdříve je to možné a zásilka se následně hradí až přepravní společnosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Electro World

    • Téměř nulová komunikace.
    • Nesplnění slibu o podání informací.
    • Zboží skladem objednáno 7.1.,požadovaný termín dodání 12.1.,dnes je 16. a zboží nikde!!!!!????? A ani nevím zda vůbec bude dodáno!!! KATASTROFA!!!!!

    Dárek k narozeninám jsem musel pořídit během sobotního dopoledne v kamenném obchodě na poslední chvíli, i když na to měl e-shop pět pracovních dnů a nikdo mi nebyl schopen zavolat či napsat a informovat mně.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. O stavu Vaší objednávky Vás pravidelně informujeme, aktuálně je ve stavu, kdy zboží kompletizujeme.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákaznickou podporou nic nevyřeší

    Televizi nám dodali jen s polovinou stojanu, to by takový problém nebyl, ale nebyli schopní dodat stojan náhradní ani za 14 dní, takže nám televize stojí doma v krabici a musíme ji obcházet. Komunikace s obchodem je tragédie, všechno slíbí, ale stále nevíme co se děje a kdy se problém vyřeší. Člověk by si myslel, že když tam nechá tolik peněz, že třeba pošlou alespoň držák na stěnu, když to neumí vyřešit...

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Aktuálně je věc v řešení a jste již s prodejnou domluvený, že Vám zajistí zdarma držák na zeď k Vaší nové televizi jako kompenzaci za vzniklé obtíže.

    Za vzniklé komplikace se ještě jednou velice omlouváme.

    S pozdravem
    Electro World