Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kdyby zboží dodali, tak osobní vyzvednutí na prodejně.
    • Jeden velký zmatek. Místo dodání mail, že nemohou sehnat. Po žádosti o storno dotaz, zda se mají dodavatele za 3 týdny znovu zeptat. Další žádost o storno. Na to další dotaz, zda si přeji storno. 3 žádost o storno. Pak teprve potvrzeno, peníze zpět snad přijdou.

    Chyba se může stát všem, ale zmatečná komunikace mě odrazuje od dalšího nákupu.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Věříme, že případný další nákup v naší společnosti proběhne bez komplikací.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před bezmála týdny jsem si objednal zboží u kterého bylo uvedeno že jich mají 19ks skladem. Ovšem neuvedli, že ne na prodejně kterou jsem si vybral a nejsou schopni zboží vzít z jedné prodejny a doručit na jinou.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Objednané zboží jsme neměli na vybrané prodejně skladem a nebylo ani na centrálním skladě. Zboží je dostupné skladem pouze na prodejnách odkud není možné zboží přeskladnit na Vámi vybranou prodejnu, a proto čekáme na dodání zboží od dodavatele. Mrzí nás, že za dodáním Vaší objednávky musíte déle čekat. V případě Vašich dotazů nás nevahejte kontaktovat.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Po 9 dnech od objednávky, stále nepřišla.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás pokud musíte na vyřízení Vaší objednávky déle čekat. Avšak jelikož jste si vybrali zboží, které je na objednávku, dodací lhůta je tam delší a vyjádření dodavatele neumíme ovlivnit. Omlouváme se, pokud Vám termín dodání způsobil komplikace a věříme, že objednávka bude vyřízena v co nejkratším čase a k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Za sedum dní nejste schopni dopravit troubu na prodejnu !!!

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. Objednané zboží jsme neměli na vybrané prodejně skladem a nebylo ani na centrálním skladu z tohoto důvodu bylo zboží objednáno od dodavatele. Informace o dostupnosti Vám byla zaslána emailem. Na základě prozákaznického přístupu Vám aktuálně přeskladňujeme zboží z dostupné prodejny na prodejnu Jičín. Jakmile bude zboží připraveno, přijde Vám SMS zpráva. Každopádně se Vám omlouváme, pokud Vám daná situace způsobila komplikace.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod se mnou nekomunikuje

    15.4. jsem podle vás měla obdržet objednaný kuchyˇnský robot,ale bohužel dodnes jsem neobdržela žádnou zprávu co se děje s mou objednávkou,přestože jsem ji platila ihned převodem.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace s doručením Vašeho zboží. Na základě Vašeho hodnocení nákupu jsme Vás již telefonicky kontaktovali. Bohužel jste si vybrali zboží na objednávku. Mrzí nás, že za dodáním Vaší objednávky nemůžete dále čekat.

    Věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Diletansky zabaleno

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace s doručením Vašeho zboží. Na základě Vašeho hodnocení nákupu jsme Vás již telefonicky kontaktovali. Věříme, že další nákupy v naší společnosti již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo dodáno, ale obchod jej stále ve svých prodejnách inzeruje

    zboží nebylo dodáno, ale obchod jej stále ve svých prodejnách inzeruje

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Věříme, že případný další nákup v naší společnosti proběhne bez komplikací.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široký výběr
    • věrnostní program s uplatněním slev
    • prodejna Příbram

    Nejhorší dojem z prodejny Příbram, kde jsem vyzvedával objednávku. Nerekonstruovaná prodejna převzatá po předchozím prodejci, čemuž odpovídá stav prodejny a dojem, již roky nefunční otevírač u pokladny o který se každý udeří. Děsivě neochotná obsluha (vyzvednutí 14.4.), nikdo Vás nepozdraví, nikdo si Vás nevšimne, čekáte u pokladny, kde nikdo není, protože se obsluha baví mezi s sebou. A když k pokladně přijde, nepozdraví, nevšímá si Vás a vyřizuje něco jiného. Samotná objednávka a elektronická komunikace zcela v pořádku, zboží připraveno za 15minut.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. Omlouváme se, pokud Vám přístup našich prodejců nevyhovoval a mrzí nás, pokud jste z návštěvy dané pobočky nabyli negativního pocitu. Ujišťujeme Vás, že se snažíme naše služby a přístup prodejců neustále zlepšovat. Každopádně na základě Vašeho podnětu, danou prodejnu na tuto situaci upozorníme a prodejce poučíme, aby se stejná situace v budoucnosti již neopakovala.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vypadalo jako vyhodny nakup
    • Zbozi skladem nebylo skladem
    • Dostupnost zbozi neodpovidala

    Objednal jsem zbozi skladem s dodanim do 3 dni. Prisly mi emaily, ze zbozi neni skladem a prijde pozdeji. Chapu to jako podvod a podryti duvery.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. Omlouváme se, pokud Vám delší dodací lhůta způsobila komplikace. Ujišťujeme Vás, že není v našem zájmu zavádění zákazníků a naše služby se snažíme neustále zlepšovat. Zboží k Vaší objednávce máme dostupné, avšak ne na jednom skladu. Vaši objednávku jsme rozdělili a objednávku Vám doručíme ve dvou balících.

    Věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozně dlouho jim trvá přemístění zboží na prodejnu k osobnímu vyzvednutí, když není na dané prodejně skladem. Že budu čekat více jak týden jsem nečekal.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Mrzí nás, že jste za dodáním Vaší objednávky nemohli déle čekat.

    Věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádná
    • Objednané zboží bylo nabízeno na eshopu a dokonce u nabídky bylo uvedeno že je skladem více jak deset kusů. Navíc byly uvedeny obchody v Praze a okolí s dodáním do patnácti minut. Já bohužel na dodání čekám více jak týden, přitom obchod mám v místě bydliště. Z poslední informace od EW vyzněla, že zboží nakonec nemají a neví zda jej dodají. Viz odpověď z obchodu: z důvodu zpožděného dodání zboží Niceboy X-fit Watch Pixel černé z Vaší objednávky číslo 6353900429 jsme znovu prověřovali jeho dostupnost na straně dodavatele. Předpokládané datum dodání však není stále upřesněno.

    Jak výše uvedeno ano 12.4. jsem zakoupil ale dodnes nedostal. Na eshopu je uváděno, že zboží je a když jej objednáte tak není.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že konečené doručení Vaší objednávky již proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Před objednání informace, že je výrobek skladem online. Po objednání a zaplacení informace, že bude doručeno na prodejnu za 10 dní...

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace s vyřízením Vaší objednávky. Věříme, že doručení na prodejnu proběhne, co nejdříve a se zakoupeným vysavačem budete spokojeni.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Objednala jsem si box, který mi přišel v jiné barvě, snažím se vykomunikovat ten správný, bohužel, ze strany prodejce vázne komunikace. Ačkoliv jsme začali situaci řešit, už se dál neozvali...

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace s nákupem v naší společnosti. Ujišťujeme Vás, že se snažíme naše služby neustále zlepšovat. Podle dostupných informací, danou situaci se snaží kolegové vyřešit k Vaší spokojenosti. Snažili se Vás kontaktovat 16.04., bohužel neúspěšně. Po Vašem včerejším telefonickém rozhovoru Vám poskytli dostupné informace.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na to že píší doručení do 2 dnů tak ani po týdnu nedorazil a podpora neodpověděla. Až po zajití na prodejnu se začalo něco dít a po 10 dnech po zaplacení konečně dorazil

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali bohužel neúspěšně. Omlouváme se, pokud Vám delší dodací lhůta způsobila komplikace. Podle informace došlo k systémové chybě a z toho důvodu Vaše objednávka nebyla doručena ve stanoveném termínu. Ujišťujeme Vás, že není v našem zájmu zavádění zákazníků a naše služby se snažíme neustále zlepšovat. Věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • Obchod se i po několika dnech nebyl schopen vyjádřit jestli zboží má, nebo nemá :-(

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Its not smooth

    Reakce obchodu Electro World

    Dear customer,

    thank you for your feedback and we apologize for any complications with the purchase in our company.

    Sincerely
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Televizor jsem zaplatila, ale zatím jsem nedostala žádnou zprávu,si můžu televizor vyzvednout.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že Vám zboží bude doručeno v co nejkratším čase.


    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • V mém případě blízkost obchodu
    • Poplatek za platbu při vyzvednutí v obchodě

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že další nákupy již proběhnou k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World

  • Dlouhá a zatím nejistá doba dodání zboží na objednávku.

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel jste si vybrali zboží na objednávku. Z tohoto důvodu je třeba počkat za naskladněním zboží od dodavatele. Mrzí nás, že za dodáním Vaší objednávky musíte déle čekat.

    S pozdravem
    Electro World

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ze 4 druhů zboží co jsem objednala není ani jedno na skladě?

    Reakce obchodu Electro World

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na základě Vašeho podnětu jsme Vás telefonicky kontaktovali. Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že doručení nové objednávky proběhne již k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Electro World