Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Takhle mě už dlouho nikdo nevytočil. Ano nalákali mě na super slevu 15% na OLED LG televize k tomu ještě 10% zpět na věrnostní kartu. Bohužel, jsem si této akce všimnul později, kdy už měli poslední (vystavené) kusy jen na rezervaci na prodejnách. Při rezervaci mi nebyla akceptována žádná zmíněná sleva. První pro mě nepochopitelná věc je proč vystavené kusy nelze převádět, alespoň mezi prodejnami(jsem z Ostravy, a nejblíže dostupný kus byl v Brně). Psal jsem tedy email s dotazem zda tedy platí alespoň ty slevy(já i plno známých přes Brno často jezdí vyzvednout by televizi tedy nebyl problém.) Aniž by odpověděli s jakoukoliv informací, tak mi přišel pouze email o tom , že moje rezervace byla zrušena. Ale nakonec jsem vlastně rád že svých 30 000kč můžu věnovat konkurenci.

  • Nákup v Electro Worldu naprosto nedoporučuji. Objednala jsem si asi před měsícem přes internet potřebné věci do domácnosti a do teď je nemám. Při objednávce byla dodací lhůta do 24 hodin. Po té, po telefonické domluvě ze zákaznickou linkou za 14 dní. Dnes mi to prodloužili o dalších 10 dní a kdybych si sama nezavolala, tak reakce ze strany prodávajícího je nulová. Přístup? Otřesný. Už nikdy si v tomhle obchodě nic nekoupím a neobjednám!!!

  • Nejhorší nákup na internetu, televize, která byla skladem, inzerované dodání do 2 dnů...při platbě předem dorazila až za 18 dnů. Přišla snad jen díky častému telefonování ,dopisování a dohadování pod pohrůžkou ČOI. Objednávání v e-shopu a platbu předem nedoporučuji.

  • Před 4 dny jsem byla na prodejně , vybrat si televizi, nikdo mi neporadil, a jednání pana prodavače bylo arogantní , neochotné, připadala jsem si jako když ho silně obtěžuji, místo aby mě poradil. Když jsem si sama vybrala TV , řekla jsem, že ho nemám jak odvézt, a odvoz který mají k dispozici mi vůbec nenabídli. Nevím, jak takový pracovníci mohou zde pracovat - jedná se o Elektro World Karlovy Vary. Z jednání jsem byla zcela rozčarovaná. Proto jsem se rozhodla odstoupit od smlouvy, a budu žádat vrácení peněz. Jarka

  • Jsou to téměř 4 měsíce kdy jsem si objednal zboží za více jak 15 000kč. Platil jsem kartou předem, ale zásilka mi stále doručena nebyla a peníze taky ještě navráceny. Kurýr zásilku ztratil nebo nejspíše podle toho co tvrdí..předal před domem někomu jinému. Kurýr ve společnosti Geis již nepracuje a společnost Electroworld zatím nic nevyřešila..tvrdí, že zásilku evidují jako doručenou takže je to podle nich v pohodě. Za mě podpora společnosti electroworld je hrozná!!

  • Electro World , prodejna - Karlovy Vary
    Tato prodejna u mě skončila a v následujícím příspěvku popíši proč.

    Koupil jsem zde sluchátka PS4 Sony Platinum za 4000Kč.
    Doma jsem bohužel k mému úžasu zjistil, že nejsem první, kdo je vlastnil.
    Sluchátka nebyla polepena na lesklých plastech ochrannou fólií(u následujících nových již vše bylo tak jak má), balení bylo přelepované.
    Rozhodl jsem se, že tomu dám šanci. Nicméně jsem si začínal všímat, že levé sluchátko hraje nepravidelně výrazně méně. To už mě vytočilo a navštívil jsem prodejnu, abych jim vysvětlil, že takhle tedy ne.

    Paní/slečna u příjmu reklamace byla velmi slušná a příjemná, chtěla mi dát nové. Nicméně se do toho vložil manažer a začaly se dít věci.
    Po půl hodině čekání mi oznámil, že je pošle na reklamaci, protože mi klidně mohly upadnout, jelikož mu nejdou spárovat s telefonem. Ihned jsem mu vysvětlil, že takhle ty sluchátka nefungují a je to v manuálu. Načež spustil, že z hygienických důvodů je nemůže přijmout zpět. Na to jsem opáčil, že je měl právě na hlavě a hlavně, že přede mnou je už někdo měl a to se mi nelíbí. Byl neoblomný, zavelel reklamace a bylo hotovo, dál se nebavil, nesnažil se ani můj argument popřít/vyvrátit.

    Sluchátka jsem tedy měl 12 dní, 21 dní byly na reklamaci a zaplať pánbůh jsem dostal nové od Sony. Již nikdy více do této prodejny, raději upřednostním internetový obchod CZC.

  • Stejná zkušenost jako ostatní zákazníci. Personál na prodejně neochotný, nekompetentní, drzý. Když chcete koupit zboží za "pouhých " 100,-Kč a jdete se zeptat prodavače, tak je absolutně nezajímáte. Už aby skončila tahle doba ekonomického růstu a tihle namyšlení drzí a zároveň hloupí frackové byli na dlažbě. Prodejna K. Vary.
    Diametrálně odlišný přístup v prodejně Datart, kde prodač ochotně vybalí nové zboží a předvede funkčnost, i když se jedná třeba o USB nabíjecí kabel za 120,-Kč. A ještě poděkuje i když si ho nekoupíte.
    Souhlas s tím, že Elektro World už nikdy. Měli by zkrachovat šupáci.

  • “Poslední nákup v tomto obchodě i řetězci.Zbozi za bezmála 10.000,- nebylo dodáno v termínu dvou týdnů, ihned jsem si vyjednal rázně slevu aspoň 5,%. V obchodě byl naprosto neprofesionální a odporný přístup k zákazníkovi.Nejen že o slevě nevěděli,ještě byl problém si to ověřit, následně nechtěli vydat zboží dle jména objednatele, trvali na čísle obj. Nevím o co jim jde, když se výrobek platí až při převzetí.Zadna ochota nebo poděkování za nákup nečekejte. Už nikdy více M.Boleslav elektro world”

  • Žena koupila v e-shopu prodejny electroworld tlakový hrnec,za astronomickou cenu jsme čekali suprovni,spolehlivý hrnec. Hned jsem dal vařit své oblíbené koleno. Když ani po hodině hrnec nesiknul,otevřel jsem poklicí,která vůbec nebyla pod tlakem,přesto že voda vařila,žena myslela že to s ním neumím a zkoušela také,se stejným výsledkem. Hrnec jsme tedy úmyli,zabalili a odnesli ve 14 dění lhůtě na vrácení zbozi.. Jaké bylo naše překvapení,že jelikož jsme hrnec použili,vrátit už nelze. To že má nějaké vady,obchod popírá,že je vše Ok. Chovají se arogantně,zakaznikovi se vysmívají. Oslovil jsem tedy i ČOI a zvažují další kroky.
    Pokud můžu apelovat na zákazníky,tomuhle řetězci se vyhnete obloukem. Jde o šmejdy v kamenném obchodě

  • Dne 11.12.2018 jsem si přes eshop zakoupil sluchátka SONY, jelikož v místě prodeje nebyly skladem. Když jsem chtěl zboží v košíku zaplatit a uplatnit slevové zákaznické body, tak vše proběhlo bez problému a cena se o tyto body ponížila. Jaké bylo, ale překvapení, když ve zpětném emailu se již sleva neobjevila, zboží za plnou cenu a že si mám slevu uplatnit při vyzvednutí na prodejně. Zdůvodnění žádné. Při platbě v obchodě 15.12.2018 mi na pokladně zdělili, že mi 13.12.2018 skončila espirace zákaznických slevových bodů a že mám smůlu - tj. zboží za plnou cenu. jelikož jsem sluchátka chtěl pro syna, nezbývalo, než zaplatit danou cenu. Jaký z toho vyvodit závěr, že prodejce ELEKTROWORD moc dobře věděl, že slevové zákaznické body již nebudu moci na prodejně uplatnit a že se s tím nějak vyrovnám. Vyrovnám se s tím tak, že obchod jako dlouholetého zákazníka tímto přístupem ke dnešnímu dni ztratil a vám přináším tento poznatek - nevěřte všemu co vám slibují.

  • ElektroWorld Liberec v Gecku jedním slovem katastrofa,při pořizování notebooku (velmi rychle ) pro maminku do nemocnice ,která ho bohužel nevyužila . Notebook ležel doma ,párkrát mnou využity ,začaly se odlamovat kusy plastu ,displey ....reklamace probíhala katastrofálně ,výsměch prodavačky ...co byste chtěla za 5000?Měla jsem ho pojištěný proti mechanickému poškození ,na což to svedli .Notebook byl 6 měsíců starý ,požadovala jsem normální reklamaci ,bohužel bez úspěchu.Dali to na pojišťovnu ...po 3 týdnech jsem volala jak to vypadá ? Bylo mi sděleno ,že notebook je v servisu ,kontaktovala jsem servis ( díky recenzím na ElektroWorld co se týče reklamaci) a ejhle notebook v servise nebyl ,....omluva .... Notebook byl na prodejně zapomenut ,ihned ho odeslali do servisu po 3 týdnech ....v servisu byl měsíc necelý a nebyly náhradní díly jelikož to byla limitovaná edice ( šmejd) ,což jsem zjistila hned na prodejně ...paní přišla reklamovat stejný notebook a stejný problém ..nyní mi mají být vráceny peníze ,volali mi ,že je to schválené,ale nic se neděje.....Přístup naprosto neprofesionální ,radim tuto prodejnu nenavstevovat !

  • Opakovaně špatná zkušenost na prodejně v Ostravě Zábřehu. V reklamě se tváří vstřícně ale opak je pravdou. Garance nejnižší ceny kterou se chlubí ve skutečnosti neexistuje, pořád se vymlouvají na další a další podmínky. A když došli argumenty, tak ne, prostě nedáme! Při jiném nákupu - výdeji objednaného zboží nejsou ochotní jej rozbalit, natož zkontrolovat zda je v pořádku. Opět jen výmluvy, že to nejde, není kdo, není kde a vlastně to ani nedělají. A co by jste jako chtěl na televizi vidět? Když si chceš zboží prohlédnout zákazníku zaplať vem si zboží a kdyžtak ho pak vrať. A v podmínkách pak mají jasně napsáno, že vrátit lze jen funkční zboží. Když bude rozbité, váš problém a máte smůlu. Byl to můj poslední pokus o nákup zde. Příště nechám vydělat solidnějšího obchodníka který si váží svých zákazníků a věnuje jim trochu péče. Zboží jsem nakonec koupil jinde za nižší cenu a hlavně s jistotou.

  • Dárkový poukaz je úplně na nic , dostal jsem ho k narozeninám . Objednat zboží sice můžete přes internet , ale nákup a vyzvednutí je pouze na vybrané prodejně . Když vybíráte na internetu - velká nabídka ale velká část zboží je pouze na objednávku , po třech dnech Vám sdělí , že zboží bude v obchodě asi za týden - když ho bude mít výrobce , jinak máte smůlu . Electro World je podvodný krám , který nabízí hromady zboží , ale ve skutečnosti je to z nabídkou bída a v obchodě mají pouze pár kousků .
    Měli by se podívat v Německu třeba do Mediamarktu a poučit se z toho .

  • Electroworld je ze všech řetězců s elektronikou nejhorší. Pavla Hrůzová tam ještě je? Mám s ní také osobní zkušenost. Po tom, co mi řekla, že musím prostě počkat a šla dělat nějaké cenovky, otočil jsem se na patě a odešel. Dokud tam budou takoví lidé, tak tam nekoupím ani špendlík. Zajímavé je, že ačkoliv se p.Hrůzová, bez sebemenších znalostí,v Electroworldu udržela snad 10 let a je dokonce jakousi vedoucí, ti, kteří tam opravdu něčemu rozumějí, tam dlouho nevydrží. Když tam člověk položí odbornější otázku, řeknou mu,že toho, co tomu rozuměl, vyhodili! ??? Proč vyhazují lidi, kteří něčemu rozumí a ponechávají naprosté technické ignoranty, nota bene ještě s chováním IV. cenové skupiny? Jsou tam stále noví prodejci, kteří buď nic nevědí, nebo vysloveně lžou. Vypovídá to hodně o řízení té firmy.

  • Do Electroworldu nechoďte. Dnes, kdy se každá firma snaží získat zákazníky, co nejvstřícnějším přístupem, ElectroWorld na to jde přesně opačně. Sprosté chování k zákazníkům je tam běžné. Mám zkušenosti z Brna, kde manažerka Pavla Hrůzová, je pověstná nejen svoji absolutní technickou negramotností, ale hlavně velmi hrubým chováním. Dokonce i když máte přikoupenou tu jejich předraženou nevýhodnou záruku navíc, pokud ji budete uplaťňovat, počítejte s velkými problémy a je možné, že stejně nedostanete nic. Chápu, že se dnes každý snaží vydělat, ale jsou tady ještě nějaké zákony a kde berou management ElectroWorldu, to je mi opravdu záhadou. Nerozumí ani produktům, které prodávají, ani zákonům a mají chování řeznického psa. Na jiných pobočkách je to obdobné.

  • První a zároveň i poslední zkušenost s nákupem v Electro World.
    Nikdy jsem neměl problémy s případnou reklamací u internetových,nebo i ,,kamenných,, obchodů. O Electro Worldu jsem slyšel,že mají problémy s reklamací a proto jsem jej nevyužíval,protože řádná reklamace je základ prezentace obchodu.Nicméně se stalo,že jsem před měsícem nutně potřeboval telefon a na Zličíně byl nejblíže Electro World. Tak jsem investoval něco přes 5000kč do obyčejného telefonu. Po nějaké době se telefon začal při nabíjení,nebo i telefonování zahřívat,až se zdeformovala zadní část krytu. Vyjádření údajně renovovaného opravce bylo,že se jedná o mechanické poškození způsobené mnou a to údajně výrobce jako reklamaci neuznává. Velice mě to udivilo (nasralo) a sehnal jsem si kontakt na zastoupení výrobce,popsal jsem závadu a problémy s reklamací. Bylo mi řečeno,že se to u jejich telefonů občas stává,že dojde k přehřívání a není důvod reklamaci vyřídit k mému prospěchu. Opět jsem kontaktoval opravce,ale arogantní jednání,ve stylu,tak si ,,sežeňte soudního znalce,, bylo jediným vyjádřením. Já se kvůli pár korunám soudit nebudu,v našem systému bych se výsledku dočkal možná do 10ti let a telefonovat člověk potřebuje hned.Takže čekám,až mi telefon firma vrátí a věc budu řešit přímo s výrobcem. Ono,i kdybych o těch 5000Kč přišel,tak to není zas až tak něco strašného,ale zkušenost,že Electro World u nikdy nééé,je k nezaplacení.Na závěr,už při koupi mě mělo trknout,proč je tak velký obchod prakticky prázdný,pokladny prázdné,trh je nemilosrdný a zákazník si vybírá kvalitu a spolehlivost
    Pavel Tulpa

  • 4.6.2018 jsem si objednal přes e-shop Electroworld televizi Hisense, ten den zaplatil převodem. Do teď 15.6. přes sliby nemám nic. Jen slibují, že to musí dovézt ze skladu, a bude to příští týden. O pokračování budu informovat.
    Každopádně můj poslední pokus nákupu v Electroworldu.

  • Heureka smazává u některých firem negativní recenze na firmu. Nevíte někdo proč to dělá?

  • Přidávám se k hodnocení vyřizování reklamace, něco tak otřesného jsem ještě nezažil! Na kamenných prodejnách prodávají nefunkční výrobky, často vrácené z eshopu, bez kontroly a na první pohled již vícekrát rozbalené. V našem případě jsme zakoupili zcela nefunkční kávovar jako dárek (bohužel). Na reklamaci se nám vysmáli, že máme smůlu, že jsme nekoupili přes eshop a proto, budu kávovar zaslán na opravu a o vrácení nemůže být ani řeč! Velmi jednoduché a hulvátské chování, napadání že si vymýšlíme, vysmívání se atd. místo omluvy za prodání zcela nefunkčního výrobku, tak jak jsme zvyklí od konkurence, kde toto nedělá v této době problémy. Již nikdy NIC z Electroworldu!!! Naše zkušenost se zaměstnanci Praha Černý Most IQ tak 85 maximálně :).

  • Naprosty amaterismus a chovani zakaznickeho servisu. Na vyzadani Vam neyvstavi fakturu, ikdyz o ni zadate musi ji vystavit, prijde such oznameni, ze bude do 5 dnu. Pri dotazu na kontakt na nadrizeneho bez odezvy. Podnet davam opet ba COI. Naprosty amaterismus a nehorazne chovani!!!