-
Nejhorsi eshop u nas..... zbozi sem objednal se slevou (akce -20%) a eshop se proste rozhodl ze me to zbozi neposle za tak levno i kdyz na webu maji stavem. Kamarad si to tam objednal uz bez slevy a dalsi den to mel doma (kde se vzalo tu se vzalo zbozi skladem).
Jiz nikdy vice. to radeji Malvia.cz tam si zakazniku vazi -
Objednal jsem si z e-shopu Samsung HT-J5150. Zboží bylo skladem a na mail mi přišlo, že zboží je dostupné a v krátkém čase bude předáno kurýrní službě na doručení. 3 dny poté jsem volal na infolinku, jak to vypadá a tam mi řekli, že neví kdy zboží bude expedované, že pravděpodobně příští týden. Tak jsem požádal o zrušení objednávky a zboží objednal jinde. Nedoporučuji cokoli zde kupovat !
-
Objednal jsem si notebook, který měli skladem. Po dvou dnech mi napsali, že objednávku stornují už ho nemají. Mají asi pěkný nepořádek ve skladě. Vybírám si zboží raději v jiných obchodech.
-
Už přes týden čekám na svojí objednávku. Nejsou schopní.!
-
Naprosto otřesné dodací termíny u zboží na e-shopu skladem!!! Arogance při urgenci, jako co bych ještě chtěl, kdy téměř čtrnáct dní čekám po platbě předem... :-((((
Rozhodně nedoporučuji EW jako někoho, komu dáte své peníze!!!!!!!!!!!!!!! -
Dobrý den,
začátkem března jsem si nechávala v Electro Worldu reklamovat tablet. Ten jsme koupili v listopadu a navíc jsme si k němu připláceli pojištění navíc. Z Electro Worldu mi poté přišla zpráva, že moje reklamace byla zamítnuta.
Nenechala jsem to tak a stála si za tím, že tablet chci reklamovat, že mám na to nárok a navíc připlacené pojištění. Byla to dřina, ale tablet si nakonec nechali a poslali na pojišťovnu.
Včera mi od nich přišla zpráva, že můj tablet byl vyměněný za jiný.
Myslíte, že je možné aby mi místo nového tabletu za něj vyplatili peníze?
Jinak v Electro Worldu už nikdy nic nekupovat. -
Dobrý den,
Electro World, jak zde píše spousta lidí, je banda podvodníků. Zakoupil jsem telefon. Po necelém měsíci přestal fungovat mikrofon, druhá strana mě prostě neslyší. Mikrofon se musí poklepat, pak teprve začne na chvíli fungovat. S touto závadou jsem zavezl telefon na reklamaci. Zhruba po 14 dnech přišla SMS, že reklamace nebyla uznaná, závada se neprojevila. Při vyzvednutí telefonu jsem paní, která mi tel. vracela, položil pár otázek. Paní se neobtěžovala ani otevřít pusu. Měla mě naprosto někde u ...!!! Super přístup k zákazníkovi. Telefon jsem tedy odvezl domů a vyzkoušel ho. Závada se samozřejmě projevila ihned.
Musím popravdě říct, že jsem se pro nákup telefonu v tomto obchodě rozhodl proto, že jsem si myslel, že takovýto obchodní gigant bude vše řešit poctivě, že si prostě podle svého chvástání se super obchodní značkou nebude dělat co se mu zachce. Zároveň jsem se chtěl vyhnout malým eshopům, které tyto postupy reklamací mají na denním programu, protože prodávají pouze šedé dovozy a tak jsem si raději připlatil. Mýlil jsem se! A nakonec jsem zjistil, že telefon vůbec není z české distribuce, jak mi tvrdila obsluha, ale je také dovoz a proto takto odbytá reklamace.
Telefon jim tam odvezu podruhé a naposledy. Pokud bude výsledek stejný, přistoupím k nezávislému prozkoumání znalcem a pak si s Electro Worldem vytřu ... já, tak jak oni poprvé se mnou. Na hlavu si od nich určitě sr.. nenechám!!!
Totéž už zkoušeli i v A3 Sport a nakonec utřeli nosánky oni, ne já. Velice dobře znám svá práva a hodlám jich docílit jakýmkoliv legálním způsobem, na rozdíl od těchto super prodejců. -
Zdravím, nákup v Electroworldu již nikdy více! 8.1. jsem si u nich objednal a zaplatil lednici. 11.1. jsem obdržel sms, od firmy Geis, která pro ně zařizuje přepravu, že mi bude zboží dodáno 12.1. OK řekl jsem si, lednici co váží 60 kilo si sám nedovezu, počkám na přepravu a pro jistotu si vezmu den volna. 12.1. nic nedorazilo, tak jsem jim volal a řekli mi že nepřijel kamion a zboží mi přijde zřejmě 13.1. Ve Všeobecných obchodních podmínkách Electroworldu mají uvedeno že doručují toto zboží ve všední den od 8.00 do 18.00. Další den už jsem si dovolenou brát nemohl, ani jsem nevěděl, jestli a v kolik zboží dorazí. V 7.45 mi volal přepravce, že mi veze lednici. Tak jsem mu řekl svou situaci a že jsem ochoten ji převzít od 16.00 do 18.00 kdy dorazím z práce, že si vážně 2 dny dovolené kvůli tomu nevezmu. To prý nepřichází v úvahu, neboť Geis má pracovní dobu jen do 16.30! Navíc moje město rozváží pouze dopoledne a nelze jinak. Takže takhle vypadala komunikace. Několik telefonátů na firmu Geis i do Elektroworldu a stejně s tím nikdo nehne. Domluvte se s dopravcem , který se s vámi nedomluví. prostě musíte akceptovat jeho čas, žádné Všeobecné podmínky prodejce jej nezajímají. Nechám si vrátit peníze, které mi dorazí prý do 14 dnů. No hrůza a děs komunikace. Pominu komunikaci jen ve Slovenštině včetně psaným emailů. Tomuto obchodu se zdaleka vyhněte. Stejně tak neskutečně arogantní přepravní firmě Geis. Fakt zlatá Česká pošta. Martin, Roztoky u Prahy
-
Dobrý den, kdo jste objednával z eshopu, jak chodí zboží zabalené? Napr obalené černou folií a podobně? Nebo je jen na originální krabici nalepený štítek pro poštu? Díky
-
Dejte si pozor na svá práva. Chtěl jsem ve 14 denní lhůtě vrátit notebook, který jsem si rezervoval přes internete + jsem členem toho jejich věrnostního klubu, takže podle obchodních podmínek můžu vracet i při koupi v kamenném obchodě. Když jsem jim ty podmínky připomněl, tak pro změnu se nelíbilo, že je notebook rozbalený (jen tak mimochodem jsem zakoupil výstavní kus přímo z této pobočky...). Nakonec jsem svého docílil, ale určitě by to šlo udělat lépe a s menší mírou arogance a přehazování si zákazníka jak horkou bramboru... A taky loučit se se slovy "To mu to jako Štefan uznal jo?" mi nepřijde zrovna profesionální :-)
-
Po roce jsem reklamovala iPhone, po 17 dnech mi dali nový kus. Zatím funguje jak má, takže za mě překvapili a doufám, ze tenhle kus bude už v pořádku.
-
Byl by tu někdo tak ochotný a poslal RECEPTY k pekárně Gorenje BM900AL?
Bohužel už rok nepečeme, protože jsme ztratili recepty k této pekárně (máme jen návod) a recepty u Gorenje stáhnout nejdou:/ Byl by tu někdo tak moc hodný a ochotný, že by poslal scan třeba jen 3-4 stránek s těmi nej recepty?:( Mockrát děkuji! -
Electro World jsou lháři a zloději koupili jsme tiskárnu kterou prodávaly jako novou, po závadě byla daná na reklamaci a jaké bylo zjištění ze servisu že dochází toner co jsi o tom myslet. Nová tiskárna a dochází toner po 10 vytisknutých listech. měl jsem ji měsíc z toho 3 týdny ležela na stole netknutá. Po 1 měsíci jsem přišel a to tam ležela už 27 dní od podaní reklamace, žádné info že je vyřazená, a ochota jsou to prasata i s tím manažerem na pobočce v Avioun na rudné v Ostravě pokud můžete tak se vyhněte velkým obloukem a na reklamy nedejte jsou to LHÁŘI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nejlépe všechno hodit na zákazníka. U nich už nenakoupím ani baterky.
-
Pozor na ojedinělé nabídky ELEKTRO WORLD !!!
Před časem jsem před vánocemi zakoupil inkoustovou tiskárnu Xerox, kterou prodával pouze ELEKTRO WORLD a dříve než skončila záruka to nikdo nedovedl opravit a dovoz byl jednorázový bez další podpory.
Před dvěma lety zakoupený fotoaparát NIKON COOLPIX S6600 BLACK je dnes neopravitelný, nikdo ho neprodává a oprava ostření objektivu není podporována ani a v autorizovaném servisu, prostě byla to asi jednorázová akce dovozu prodejny..
Ověřte si před nákupem, jestli to, co chcete zde koupit, jestli to prodává ještě někdo jiný, jinak se vystavujete nebezpečí, že porouchaný výrobek nikdo neopraví a že ho vyhodíte. -
Mám World rád neměl jsem nikdy problém...min týden jsem si zakoupil telefon...blbnul...a v pondělí jsem ho šel reklamovat ....dali mi bez řečí jiný,,,,děkuji za hezký přístup...Petr S...Ostrava
-
Dobrý den, Electroworld jsou ty největší lháři a podvodníci! Na pračce, kterou jsme u nich koupili, měli akci na prodejně I na webu, že pokud si ji koupíme, tak dostaneme AKU šroubovák zdarma. Tak nás to přesvědčilo, pan prodavač nám ještě na prodejně vysvětloval, jak to máme celé udělat. Zbývalo asi 14dni do konce akce,která koncila 30.9.Tak jsme nelenili a hned si o šroubovák psali. Jaké bylo naše překvapení, když jsme při registraci zjistili, že se na nás typ pračky vůbec ta akce nevztahuje? Okamžitě jsem to zacla řešit se zák.linkou,kde to zrejme přehání s kurzy asertivity...paní mi asi v 5ti emalech zopakovala, že na nás typ pračky se akce nevztahuje, než pochopila,ze tohle já už vím, ale řeším jejich lzivou akci na kterou nás nalákali. Nic jsme z nich nedostali,ani omluvu. Jedine co mi nakonec 29.9.navrhla bylo,abysme pračku vrátili a koupili si tu na kterou ta akce je...den před skončením podstupovat takové martirium je opravdu nesmysl. Takže v electroworldu už nikdy nic!!! Jsou to smejdi!!!
S pozdravem
Leona Máchová -
V electro world už nikdy nic neskutečne problemi s reklamaci hlavně v Ostrave Avion shopping park pani strašně přijemna a chytra :-(
Naštesti že v Ostravě Futuru byl přijemnej a ochotnej pan.
Hlavně že maj reklamu na reklamaci .
A není to 1 ani 2 zkušenost s reklamaci proto už nikdy ELECTRO WORLD -
Musím se s vámi ostatními podělit o zkušenost s pobočkou Electro World na adrese Chlumecká, Praha - Kyje / Černý Most.
Před asi třemi měsíci jsem dával do reklamace notebook zn. Asus s tím, že se z ničeho nic vypl a již nešel zapnout. Protože jsem ale nechtěl, aby mi byla v záručním servisu odcizena nebo nedopatřením odstraněna nezálohovaná data, vyjmul jsem tedy HDD a notebook odeslal do servisu bez něj. Tím jsem ztratil nárok na záruční opravu. Jelikož jsem při koupi notebooku zaplatil také pojištění HAPPYCARE, které je smluvně spjato s prodejnou Electro World, Jelikož jsem tedy ztratil nárok na záruční opravu, po asi měsíci se notebook odeslal do autorizovaného servisu pojišťovny, na kterou se vztahuje HAPPY CARE. "OPRAVA" trvala dva měsíce s tím, že mi notebook vrátili NEOPRAVENÝ. Servisní technik totiž - místo toho, aby opravil závadu - vyměnil DVD mechaniku a přidal nový HDD, ale závadu, kvůli které se tam notebook odesílal, neopravil. Odeslal to tedy zpět na pobočku a 19.9.2016 jsem si počítač vyzvedl. Dojel jsem domů, notebook zapnul. Po asi 4 hodinách "práce" na notebooku se opět vypl a již nešel OPĚT zapnout. Při koupi notebooku (tehdy na splátky) s námi sepisoval smlouvy jistý zaměstnanec slovenské národnosti na pobočce Chlumecká, Praha. Sdělil nám NEPRAVDIVÉ a NEÚPLNÉ informace ohledně pojištění. Řekl nám, že při nahlášení pojistné události máme nárok na OKAMŽITOU výměnu za jiný kus s podobnými parametry. Jméno pracovníka teprve dohledávám, na účtenkách a smlouvách je pouze: "Obsloužil vás pokladní č. 45**. Takže nikde žádné jméno, podpis zaměstnance nečitelný, takže se zde jedná z 95% o úmyslné uvedení nepravdivých informací, uvedení v omyl a poskytnutí nepravdivých informací k vlastnímu prospěchu (čím více uzavřených pojistných smluv, tím líp, že?!).
Zkontaktoval jsem tedy ředitelku pobočky paní FIALOVOU, která - krom toho, že je nepříjemná a arogantní, zřejmě souhlasí s tím, aby její zaměstnanci podávali nepravdivé informace klientům, hlavně že to prospěje firmě. Dnes jsem byl notebook opět dát do reklamace, tentokrát reklamuji reklamaci. Nechal jsem si zavolat paní Fialovou. Tak arogantního člověka jsem již dlouho neviděl. Dle paní Fialové jsou totiž nepravdivé a neúplné informace, které poskytují její zaměstnanci klientům, INTERNÍ ZÁLEŽITOSTÍ! Takže se zde dá mluvit o podpoře těchto lží, podávání neúplných informací klientům. Krom toho, že na této pobočce nikdy nikdo nic neví, neumí, neovládá, je tahle pobočka úplně na bednu. Takže moje hodnocení Electro Worldu je díky této pobočce a díky paní vedoucí Fialové bohužel záporné.
-
Dobrý den, chtěla bych si online objednat mobil, vzít na splátky quatro. Bohužel s tím nemám nejmenší zkušenost. Můžu si vypočítat splátky do předu. Opravdu pak budu platit na tolik na kolik si to nasatvím ? A jak to pokračuje dál kdy si tedy objednam přes online na splátky a zastavím se u vás v kamenném obchodě ? Děkuji za odpověď
-
Dobrý den, přidám svou zkušenost z kamenného obchodu. V neděli jsme si jeli 50 km pro vyhlédnutou televizi Samsung UE40J6272 do prodejny v Karlových Varech. Na stránkách obchodu bylo uvedeno, že na prodejně je 5 a více kusů. Prodavač nám nabídl možnost nastavení za poplatek 900 Kč, to jsme odmítli. Televizi jsme zaplatili a šli vyzvednout, jaké však bylo naše překvapení, když jsme se dozvěděli, že televize je již nastavena a abychom si ji mohli vzít, musíme ještě za doplatit 450 Kč! To jsme odmítli, peníze nám tedy byly vráceny zpět na kartu, tzn., že k dispozici budou až někdy po čase, odjížděli jsme tedy značně zklamáni, bez peněz i televize.