Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Na jednu stranu je někdy peklo dodržení termínů, režim internetových objednávek s vyzvednutím na prodejně taky stojí za to, ale na druhé straně jsem 2x vracel zboží do 14 dnů, z toho jednou mobil za 20000 a ještě na jiné pobočce, než jsem vyzvedával a všechno proběhlo příkladně hladce.
    Ohledně osobního nákupu, jsem vždy narazil na prodavače, kteří rozuměli tomu, co prodávají, uměli poradit a tak.
    S reklamací zkušenost nemám.

  • Dobrý den, chci se zeptat jaký je rozdíl mezi českou a evropskou distribucí, popřípadě když si objednám mobil zcela jiné země, tudíž i distribuce, jak by fungoval zde v čechách ?

  • Nakupuju cez slevové kódy na Electroworld.cz. Vyhledávám ich na http://slevovekody.eu/web/electroworld-cz/ . Děkuji za slevy.

  • Do tohoto obchodu už nikdy!

    Koupil jsem tablet a tak neuvěřitelné problémy s reklamací jsem ještě nezažil. Závada se po opravě projevuje pořád, nechtějí vrátit peníze (ani při třetí reklamaci stejné závady 4 měsíce od nákupu). Prostě HRŮZA!!

  • Dobrý den, od pondělí 7.3. čekám na vyřešení záležitosti, kterou jsme psal do hodnocení. Obdržel jsem jiný druh objednaného zboží, které navíc je opatřeno bezpečnostním kódem. Po urgenci mi bylo sděleno, že se čeká na to, až někdo rozhodne, jak se bude postupovat, aby mi bylo doručeno zboží, které jsem zaplatil a nebylo mi doručeno. Přijde Vám to v pořádku? Mně tedy opravdu ne.

  • Nedpoporucuji zde nic nakupovat. Tvrdi, ze maji zbozi skaldem, potvrzeni objednavky dojde nasludujici den do sms ze ji zpracovavaji. Pak mi nekdo vola, ze skladem neni a ze bude do 5 pracovnich dnu..? Kde to jsme? Uvadeji lzive informace o skladu.

  • Před 14 dny jsem v EW zakoupil Samsung Xcover 550, po týdnu se na něm objevily 4 závady (mám podezření, že nebyl snad ani nový). Před týdnem jsem jej reklamoval a dnes se mě ozvali, že reklamace je uznána a vyřízena. Po příchodu mě bylo oznámeno, že polovina věcí se neprojevila a telefon mě donesli v sáčku. Nevěřil jsem vlastním očím, bez originální krabičky, návodu a s úplně jinou nabíječkou kdoví z jakého Samsungu. Tak jsem jim to tam nechal ať to vyřeší. Děsím se další návštěvy co mě bude čekat.

  • Prosím všechny kupující, kterým přišla níže uvedená omluva, aby se ozvali zde na webu s informací, zda vůbec něco obdrželi - já tedy rozhodně ne.
    Ale jako odpověď korektního obchodu to vypadá samozřejmě hezky že? .... Bohužel - zřejmě jen marketingový tah. Takže zboží a komunikace zralé k žalobě, ale hlavně že ostatním se tu ukazuje toto:

    Reakce obchodu Electro World

    Electro World
    Dobrý den,

    za vzniklou situaci se omlouváme. Jako omluvu jsme Vám nabídli kompenzaci na Váš e-mail.

    Na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme.

  • Dobrý den, dnes v 9,45 h jsme navštívili s dcerou obchod / EW na Skandinávské 6,Brno / za účelem vyzvednutí internetové objednávky / mobilního telefonu /. Starší dáma / cca 60 let / ve výdeji zboží s námi jednala od samého počátku velmi nadřazeně a arogantně.Když to shrnu, pokud by u vás existoval elektronický výdej / tak jak má např. KASA / a my komunikovali pouze s paní pokladní, či se zaměstnanci informací, nebo obchodního oddělení byl náš obchod vyřízen rychleji a příjemněji.Pokud vás zajímají podrobnosti, zde jsou : vše začalo zvoláním - Volná pokladna ! Zákazník : "Dobrý den, mám tu / čtu číslo objednávky z mobilního telefonu / --- arogantně mi zaměstnankyně vstoupí do čtení čísla, slovně to komentuje --A to je jako objednávka? Přemýšlím, co jsem udělala špatně a s úsměvem jen přikyvuji a nesměle se zeptám, jestli můžu číslo přečíst znovu, mezitím na vedlejší přepážce mladý zaměstn anec vyřizuje objednávku dalšího zákazníka a tahle dáma vstupuje dosti arogantně do jeho " práce" zvoláním- "Když neví číslo, ať řekne jméno"--trochu se ztrácím a ptám se--"Já,mám říct jméno?!" Jen mě čeká opět nadřazená forma komunikace, s dávkou opovržení -"Ne vy ne! " tak nevím, ale jméno už klient vedle mě říkal tomu mladému prodavači--očividně, ani zákazník vedle mě nechápe, proč má říct znovu jméno , vyhodnotí situaci tak, že tedy odejdou do auta, kde mají číslo objednávky. Vrátím se zpátky ke svému příběhu. Starší dáma vezme krabičku s mobilem a odchází s ní k pokladně, poslušně jdeme za ní, položí mobil na pokladnu a má se k odchodu.Já mám ještě prosbu -"Prosím Vás, můžeme tady mobil zprovoznit, kdyby náhodou nebyl v pořádku?" Odpověď je rychlá : "Tady si ho můžete rozbalit". A odchází na výdej zboží. Tak jo, tak jsme se dali do rozbalování.Přeci jen nám chybí rada, dcera je nedočkavá. Zkusíme tedy požádat někoho ze zaměstnanců, aby nám ukázal, jak se zapne a řekne pár slov. V obchodě je málo zákazníků, žádné fronty ve výdeji, zkusím požádat toho mladého hocha, vzápětí jsem litovala této myšlenky a doufám, že jsem mu nezpůsobila žádné problémy, protože to co následovalo, jen dokreslilo, zcela klasický syndrom vyhoření a nechuť jednat se zákazníky a snad i chuť zákazníka ponížit. Mladý chlapec nám velmi ochotně a mile začal vysvětlovat, kde se zapíná mobil--když v tom postarší dáma začala arogantně zuřit, a okamžitě jej odvelela do skladu a nám velmi nepříjemně řekla, že když jsme internetová objednávka, ať jdeme na obchodní oddělení! Opět s úsměvem jsem se jí zeptala, kde najdu obchodní oddělení a omluvila jsem se / ani nevím vlastně za co /, paní neurčitě ukazovala rukou vpřed.Cestou jsme potkali jiného zaměstnance, ve zkratce jsme naši žádost tlu močili a on velmi ochotně mobil zprovoznil--cca 3 min jeho času a my spokojení odcházeli. Takže, když to shrnu-jak jsem psala na začátku-elektronický výdej by nám dnešní obchod urychlil a byl by mnohem příjemnější a přínosnější. Obávám se, že postarší dámě již nepomůže ani školení, jak jednat se zákazníky, jen mi je líto toho mladého personálu kolem ní, který bezostyšně ponižuje a deptá před zraky zákazníků. S pozdravem Olga Kelecsényiová

  • Ještě zde čtu, že s délkou dodání má více zákazníků zde problémy. Jestli mi zboží nedojde do vánoc, tak si ho již nepřevezmu na poště. POZOR NA TENTO OBCHOD. ON-LINE JE VELMI POMALÝ V DODÁVCE ZBOŽÍ.

  • POZOR NA OBJEDNÁVKY DÁRKŮ U TÉTO FIRMY TEĎ PŘED VÁNOCI. Vyexpedování přepravci trvá nesmyslně dlouho. Zatímco u jiných obchodů probíhá ještě v den objednávky, nejdéle druhý den, v Eloctrowordu to nesmyslně zdržují až 5 dnů. Takže dárek vám už také nemusí pod stromeček dojít. Že se nestydí, už si u nich nikdy nic neobjednám.

  • Něco hrozného tahle firma!Zásoby zboží mizerné, ale poslední osahané kusy za plnou cenu to ano.PRODAVAČI neochotní, nejlépe se na nic neptat, vzít si sám a jít, pokladní arogantní a přitom neumí zadat platbu kartou.NIKDY VÍCE!

  • petr: nám se stalo to samé, půl roku starý telefon, reklamaci neuznali, prý je zaoxidovanej. Je možné se nějak bránit?

  • Trochu rozčarování přinesla objednávka minulý týden, kdy jsem si objednal zboží které bylo "skladem." Emailem bylo vše potvrzeno, ale zboží doteď nikde. V sobotu i v neděli jsem zaznamenal nepřijatý hovor z Electroworld, ovšem ne, že by mi volali, ale jen "prozvonili." To jim mám jako já zavolat zpět aby mi řekli, na moje náklady že zboží nebylo skladem a za cenu za kterou jsem si jej objednal už asi nikdy nebude? Naštěstí jsem nic neplatil předem a tak stále čekám, zda zboží někdy přijde. Rozhodně se o zkušenost podělím, stejně jako ostatní zákazníci.

  • Jan Sl: Vážený pane, takto vulgárně se veřejně vyjadřovat (možná i když jste v právu) je známka toho že asi sám budete mít se sebou problémy. Slušné chování a přístup by Vám jistě otevřelo mnoho dveří. Pokud jste schopen se takto veřejně vyjadřovat dáváte najevo že jste buran a hlupák a takového Vás nelze brát vážne.

  • Jan Sl: Bože můj, teda Vy jste jim to nandal. A chlubit se tu automatickou odpovědí z Čeké televize?
    Kam ta lidská debilita sahá.........

  • Jan Novák: Nic jsem si nekoupil a už tam nehodlám nakupovat!? Pane Vy jste taky blb .-))

  • Lukáš: No z Vás museli mít na ČOI OPRAVDU RADOST !

  • shchmoula: Tomu se mi nechce ani uvěřit, pane ze Slovenska, nekecáte tak trochu?

  • L-SPUTNIK: pokud o někom napíšete že je tlustá kráva,asi i Vaše chování bude na úrovni tlustého vola. Pak asi není od věci se k někomu takovému chovat arogantně. Zkuste to taky, třeba pak na Vás budou lidi příznivější :-))