Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Elektroworld nedoporučuji. Objednané zboží přes e-shop s daným datem vyřízení objednávky. Samozřejmě, že to ve skutečnosti tak není, zboží nemám a ani info, jestli zboží bude nebo ne. Klamají zákazníka, takže u nich už nikdy a nic. Za nás absolutně nejnespolehlivější obchod!!!

  • Taky rozhodně nedoporučuji !!! Na zboží už čekám skoro 2 měsíce . Mezi tím už mi 2x volali, jestli mám o dané zboží stále zájem, že do vánoc to určitě dodají. Tři dny před vánoci mi volali, že jím to je líto, ale bude to v polovině ledna. Dnes je 18 ledna tak jsem volal a ptal se. Stále výmluvy o prověřování u dodavatele ale bez jakékoliv přesnější informace. Electro World už nikdy !!!

  • Dnes jsme chtěli odeslat objednávku a zaplatit PayPalem jako obvykle, ale ta možnost tam vůbec není. Přitom na webu stále píší, že PayPal používají. Byl to jediný důvod, proč jsme nakupovali právě v tomto e-shopu, protože Alza PayPal pro pražské adresy zrušila (možný jen osobní odběr) a jiná alternativa na elektroniku už není (euronics.cz má malý sortiment).

    • Doplnění: euronics.cz také PayPal nepodporuje. Kdo používá tuto platební metodu, má v ČR prostě smůlu.

  • Rozhodně nedoporučuji !! Zboží nabízí na e-shopu jako skladové avšak ani po měsíci od objednání a zaplacení nejsou schopni sdělit termín doručení. Stále výmluvy o prověřování u dodavatele ale bez jakékoliv přesnější informace. Electro World už nikdy !!!

  • KATASTROFA!!!
    Zboží potvrzeno a před dodáním emaily a telefonáty, že zboží již není, přičemž konkurence toto zboží stále nabízí. Janalo se Sony Micro Hifi systém, který jsem si v rámci Ježíškových vnoučat a budgetu odsouhlasil s domovem důchodců, pro který jsem toto kupoval. Neseriózní jednání, snad takové firmy někdy zmizí z trhu.

  • Silně nedoporučuji!
    Dohromady 4 dny jste ukolébáváni, jak vám někdo zavolá a odstupnosti zboží a když 5. dnem opět nikdo nezavolá a zavoláte si sami, tak vám oznámí, že se u zboží bude ověřovat dostupnost za 3 týdny, to je v dnešní době něco šíleného, tak jak že objednávku zruší až v pondělí a peníze dojdou do 14 dnů, v 21. století toto opravdu nechápu.
    Tomuto obchodu se proto budu vyhýbat obloukem a ani jejich slevové akce mě nepřesvědčí, abych si již vždy připlatil u konkurence. Prostě šílené.

  • Zdravím, u několika odpovědí na recenze z ElectroWordu je uvedeno "Omlováme se Vám za negativní zkušenost, objednali jste si síce zboží skladem, bohužel, skladem nebylo ani na našem centrálním skladu, ani ve Vami zvolené prodejně, ...". Mám stejnou zkušenost. Pokud e-shop uvádí, že je zboží skladem, tak by mělo být skladem v e-shopu nebo na prodejně. Při objednávce se tím snažím řídit, ale toto u Electrowordu jaksi neplatí a i na zboží, které je uvedeno "skladem" si počkáte, nebo taky nemusí být dodáno. Podivný systém.

  • Přijde vám normální si nechat zaplatit zboží a to pak nedostat? A nevědět ani kdy bude další várka zboží skladem? Totálně neprofesionální přístup e-shopu k zákazníkovi. Také bych Vám doporučil zaskolit pracovníky na ifolince. Tři hovory a z každého úplně jiný závěr.

  • Už nikdy víc

    Obchod který jsem dřív měl rád, dnes katastrofa. Když pominu vysoké ceny a akce které neexistují, protože jsou vytvořené jen uměle a cena v akci je stejná jako jinde normální, tak aspoň když už na internetu mám, že preferujeme karty, a ne že bereme jenom karty, tak přijímám hotovost. Naivně jsem došel do tohoto elektra s tím že v době covidu si vyzvednu zásilku, kterou jsem chtěl zaplatit penězi, neboť jsem neměl kartu, ale i když o tom nemají nikde ani zmínku, tak to nelze.

  • Dobrý večer. Chci se zeptat mám JBL FLIP 5.Hraje skvěle. Poraďte mi jestli jde přes to poslouchat rádio. Protože jsem to zkoušela a nejde .

  • Electroworld napsal: ,,Dostupní byl skutečne jenom vystavený kus a u dodavatele byli hodinky nedostupné, o čemž jste byl 25.8. informován."

    Hah.... 25.8. jsem se informoval sám! Zavolal jsem vám sám! Kdybych to neudělal, tak by bylo zboží lživě označeno "připraveno k expedici" ještě 2 týdny, dokud by vám konečně nedošlo od dodavatele... No to je sranda. Že byl jsem informován. Neskutečné.

  • ELECTROWORLD is the worst store anyone can buy anything. Besides the fact that the personnel is absolutely horrible, pushy, and grumpy all the time (a smile probably costs extra), God forbid to get something broken under warranty. They are claiming payments for under warranty products. This is more than just outrageous. This store should close ASAP!

  • Otřesný přístup společnosti (nikdy více u Electroworld).

    Před cca měsícem jsem byl svědkem kdy s mou televizí během svozu k reklamaci zacházeli způsobem, že ji téměř zničili (nárazy do stěn a dveří, ohýbání obrazovky silou aby se vešla do výtahu, atp.) vše se slovy, že "jde o šrot" a "nikdo to už opravovat nebude", aby mě uklidnili když jsem se ozval jak s tím zacházejí. Za tři týdny se mi pak ozvali, že mi posílají televizi z reklamačního řízení zpět a že je již opravená a plně funkční. Když jsem se ohradil, že po tom co jsem viděl jak s televizí zacházeli, tak už ji zpět nechci mi bylo řečeno (panem ředitelem Zličínské pobočky), že jsem si vše vymyslel a že je to nezajímá, že televize funguje tak co si stěžuji.

  • Minulou sobotu jsme si v Liberci v obchodě objednala 3 výrobky, indukční desku, myčku a elektrickou troubu. Na prodejně mi řekli, že mě do 2-
    3 dnů zavolají a zboží do té doby dovezou. Rovnou jsem si zaplatila i odvoz ve výši 499,-Kč. Mám rozdělanou kuchyň a firma, která kuchyň montuje čekala zboží čtvrtek či pátek. V úterý jsme volala do obchodu sama a řekli mi, že na jeden výrobek budu čekat 2- 3 týdny. Po dohodě s firmou, jsme se rozhodli na výrobek počkat. Od pondělí mají 14 dnů dovolenou a už to bylo jedno. Naštěstí je to nájemní byt a nikdo v něm nebydlí. Ve středu mi volali z obchodu, že jeden výrobek nedoručí vůbec a další 2 budou až za 3 týdny. To už mě vytočilo. V sobotu si vzali peníze za vše i za dopravu. Skoro 17. tisíc ! Objednávku jsme zrušila ve čtvrtek. Již od soboty mají moje peníze a řekli mi, že mají na vrácení 14 dnů. Mám stejnou banku a dnes mi napsali, že převod peněz trvá i několik dní. Budou mít moje peníze více než 3 týdny a já nemám nic. Zboží jsem si o víkendu objednala jinde a dnes , po 3 dnech od objednání, mi výrobky dovezli do bytu. Platila jsem raději na místě. Nebudu psát, kde jsem výrobky nakoupila. Jen mě jednání Electro Worldu překvapilo a nechápu jejich jednání. Třeba bych si na prodejně vybrala jiné zboží. Jen jsem ho chtěla mít v bytě do 4 dnů. Nyní nejsem schopna byt pronajmout od srpna. Firma, která montuje kuchyň začne po dovolené a budu ráda, když to budu mít od 1.9. připravené. Jejich neprofesionální servis a služba mě připravila o 1 měsíční nájem, o nervy a ještě budu čekat na moje peníze 3 týdny. Zklamaný zákazník Hrubešová Vanda

  • -Naprosto příšerné.
    -Zmatek v počtech ks na skladu a prodejnách.
    -Neznámý termín dodání.
    -Informační "web" o objednávce vám neřekne nic víc než že je to objednané.
    -Společná nefunkční infolinka je děs přes který se nic nedozvíte.

  • pujcka pro investory, podnikání a individuální kontaktujte nás ješte dnes pro vaši snadnou a dostupnou pujcku WhatsApp: +18329000689 nebo e-mail: [email protected]

  • Dobrý den, elektro world lidi nedoporučuji vám tam něco koupit, pokud nechcete se zbláznit nic nekupujte,já jsem zakoupil minuli týden kávovar Tassimo Bosch,a to jsem se zařekl po špatných zkušenostech s tímto obchodem že nekoupím nic nedodržují obchodní podmínky, arogantní Slovenky které o btezujete,tasimmo přišlo viditelně použité ještě tam byla krásná pěna od kafe,v balení chybelo servisní kapsle a tablety na odvápnění a to jsem vše objednal po internetu, když jsem volal na zákaznickou linku po arogatni jednání operatorky jsem to úplně vzdal a nechal jsem to být,nevím co mě to napadlo po tom všem,chtěl jsem stále kávovar Orava se-150 schanel jsem po internetu,a všude 2500 Kč a tento obchod elektro world měl ho za 1700 Kč řekl jsem si dobře objednal jsem ho, přišel v pátek 22.5.2020 a něco my říkalo nevybírát ,tak jsem ho nevybíral v pondělí 25.5.2020 přišel pošťák a přivezl ho znovu podlehl jsem a vybral jsem ho,po rozbalení jsem zjistil že je tam jen stroj kávovar a další věci ne ,vše potřebné chybělo takže žádná káva peníze zbytečné vynaložené,volala jsem na zákaznickou linku ,arogance nezájem,musíte počkat ,až to vyřešíme,říkám chci odstoupení od kupní smlouvy, zajeď tě si na naší prodejnu,a když to odešlu poštou to prý nejde tam kávovar není kompletní,nebo počkejte až to vyřešíme ptám se jak dlouho máme na to 30 dní,a nezájem prostě bez moc,volal jsem znovu kolem 18 hod,a říkám operátorech naštvaný já jsem ho zapnul do sítě a Skusil jestli aspoň funguje,a narazil jsem už prý ho nemůžu vrátit teď musím čekat až my dodají chybějící součástí balení,jak mile jsem ho vyskousel ať vteřiny porušil jsem obchodní podmínky které si oni určili a teď kávovar je použití a podle jejich obchodních podmínek,už se na me zboží nevytahuje 14 denní lhůta odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu, prostě šmejdi,obrátil jsem se na ČOI uvidím co snímá může ČOI

  • Elektro Word nepatří na naš český trh, nechtějí dodržovat české obchodní podmínky a zaměňují je za slovenské,koupil jsem telefon přes internet a varnou konvicí,bylo my řečeno že jsem klikl na obchodní podmínky při koupi zboží a že jsem souhlasil s tím že když konvicí naplníme vodou a zapneme i když jen jednou a týž den ji odešlu zpět zabalím do originálního příslušenství, nemůžu odstoupit ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu,a to proto že jsem klikl při uzavření obchodu že souhlasem z obchodními podmínkami které si určil elektro world že když zboží odskousime je už použité a nejde vrátit ve 14 denní lhůtě,takže to znamená koupíte tv nebude vyhovovat vy ji za pnete a tím je použita dle elektro worldu, tohle je slovenský zákon o spotřebitele,a tím se podnikajici Slováci řídí v Česku,takže když něco vy skousite jako je elektronika a vy jim řekněte že jste to zapli neplatí pro vás cesky zákon a neberou vám to zpět a nic nezmuzete,pozor na tento obchod,já vrátil konev ten den zavolal jsem tam a řekl že jsem ji vy skosel a oni my neuznali 14 denní lhůtu bez udání důvodu, odesli my konvicí zpět přišel jsem o poštovné a konvice my zůstala a takto to dělají z každým kdo přizná že zboží vyskousel

  • Jelikož nemám možnost přidat recenzi obchodu, zhodnotím ho aspoň takhle: já s EW nemám problém. Jeden den jsem zboží rezervoval v prodejně, druhý den v 9:30 mi přišla SMS s povrzením rezervace, za hodinu jsem byl v obchodě a za 5 minut venku se zaplaceným zbožím. Přístup personálu byl bezproblémový a profesionální. Takže za mě 5 hvězd z pěti.

    • A ještě jsem zapomněl uvést místo obchodu: Zličín. Třeba je to "jiný kraj, jiný mrav", ale já jsem spokojen.

  • Naprosto příšerná zkušenost.

    Objednal jsem si televizi, kterou jsem zaplatil předem. U zboží bylo uvedeno, že "termín doručení upřesní po dokončení objednávky". Po čtyřech dnech jsem z vlastní iniciativy volal na infolinku, kde mi bylo suše oznámeno, že produkt u dodavatele nemají k dispozici a že další zjištění dosupnosti proběhne nejdříve za měsíc. :) Na dotaz proč takové zboží vůbec mají v nabídce mi bylo odpovězeno generickou frází nedávající žádný smysl.

    Celá zkušenost byla asi tak příjemná jako chůze po žhavém uhlí s jehlicemi v očích. Udělejte pro sebe něco hezkého a nenakupujte v ElectroWorldu.