Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V téhle prodejně jsem nakoupil jednou a víckrát už nikdy, Pokud vám zboží prodávají jsou laskaví, ale jak dojde na reklamaci lžou, a ještě vám zboží vrátí poškozené

  • Objednávka vytvořena, zaplacena. Týden se nic neděje, píšu, co se děje. Prý zboží není na daném obchodě a že mi ho pošlou domů. Napíšu jim adresu... a za tři dny bez vysvětlení celou objednávku zruší. Opravdu seriózní jednání.

  • Negativní recenze se mažou? Proč?

  • Dobrý den,
    zakoupil jsem u tohoto obchodu kulmu.
    Přišla mi sice funkční, ale už používaná.
    Krabice byla potrhaná a ušmudlaná.
    Byl to dárek, takže pěkný trapas, tohle Vám solidní obchod neudělá.
    Slušný obchod dá slevu, nebo alespoň upozorní.
    Ale co se divím, tenhle obchod už mě v minulosti chtěl dvakrát napálit v
    kamenném obchodě v Olomouci na Hané.
    Vyšlo jim to teda až napotřetí.
    Dejte si na tento pochybný obchod POZOR.

  • Dostal jsem výzvu k vyzvednutí koloběžky (BT350). Na místě (Černý most) zjistili, že nemohou najít příslušenství, že druhý den najdou a zavolají, tak mi objednávku zrušili. Pak mi v emailu napsali že sice příslušenství našli, ale: "Kolegové pro jistotu ještě prověřili funkčnost, kde zjistili závadu. Jakmile se koloběžka vrátí ze servisu, budete kontaktovaný prodejnou, aby se s Vámi domluvili na dalším postupu." Nikdo mě už v tomto smyslu nekontaktoval. Jak jsem volal do servisu výrobce (nevěřil jsem obchodu, ověřoval jsem si) tak mi tam sdělili, že od EW obdrželi tuto koloběžku k opravě. Vada prý byla v nabíjení a vybitém akumulátoru.
    Nyní je koloběžka už opět v nabídce (onen 1 kus - výprodej), ale v popisu vůbec neuvádí že je po nějaké opravě, po servisním zásahu, že byla původně vadná. Zákazník který koupí bude přesvědčen že kupuje nové zboží, bez nějakých předchozích vadách, opravách.
    Už nemám důvěru nakupovat v EW.

  • Psal jsem zde před měsícem o výzvě k odběru objednaného zboží (koloběžka BT350), kde však chybělo veškeré příslušenství. Pak ho údajně už našli, ale zjistili závadu, koloběžku poslali do servisu a objednávku mi zrušili . Z jejich odpovědi: "Kolegové pro jistotu ještě prověřili funkčnost, kde zjistili onu závadu. Jakmile se koloběžka vrátí ze servisu, budete kontaktovaný prodejnou, aby se s Vámi domluvili na dalším postupu." Nikdo mě neinformoval. Nyní je koloběžka už opět v nabídce (onen 1 kus - výprodej), ale v popisu vůbec neuvádí že je po nějaké opravě, po servisním zásahu, že byla původně vadná. Zákazník který koupí bude přesvědčen že kupuje nové zboží, bez nějakých předchozích opravách. Co je to důvěra ??? :-)

  • Objednávala jsem si telefon v době, kdy na eshopu bylo napsáno, že je zboží skladem a bude doručeno do 2 dnů. Následně jsem byla informovaná na infolince, že zboží není na skladě dokonce ani u dodavatele a že žádost o zboží proběhne nejdřív za další 3 týdny. Jsem velice zklamaná z tohoto přístupu a klamných informací. Mobilní telefon jsem objednala u konkurence, kde i budu objednávat nadále.

  • Negativní komentáře na svých stránkách E-W zamítá, nezobrazuje ostatní, tudíž se ani tady nezobrazuje. Po napsání u výrobku na jejich stránce hodnocení "zamítnuto"! Telefonní dotaz ohledně řešení reklamace na výrobní vadu = tragédie. Týká se to vady pneu u koloběžky. Defekt si každý opravuje sám, ale po zjištění uvnitř pneu že je tam výrobní vada - vyčnívající zámotek drátu, který defekt způsobil, nedá se tento díl + duše samotné reklamovat. Musí se kolo smontovat i s poškozenými díly, (nelze opravit), namontovat na koloběžku, a tu celou v ruce donést k reklamaci. Donést, protože s prázdným kolem nejde jet ani vést. V obchodě prý zase někdo kolo demontuje, aby se podíval na závadu ... - co k tomu říci? To jen "informátoři" na telefonu jsou takto nemyslící, jen naučené odpovědi, nebo je to systém obchodu neřešit věci jednoduše a rychle, a takovými obstrukcemi odrazovat od reklamací? Pak to nebude obchod k doporučování. Cena následku vady je 598,-Kč (prodejní cena vadných - poškozených dílů). Další problém v listopadu 2022 - po výzvě k vyzvednutí zboží na místě zjistili, že chybí příslušenství = zbytečná cesta. Po "nalezení" mi to oznámili, ale že na zboží zjistili vadu, že to musí do servisu, takže objednávku stornovali. Závěr - s E-W jsem skončil, obchod NEDOPORUČUJI !

  • Obchod nedoporučuji, zboží přivezla společnost Geis. Lednice o hmotnosti 80 kg byla tahaná po zemi přes schod , řidič neměl ani rudlu ani žádný vozík.
    Zboží ponecháno ponecháno na chodníku i když jsem měla zaplacenou donášku za první dveře.

  • Objednal jsem v Neděli.. Chápu, je před vánoci, ale myslím, že za tu dobu to mohli alespoň odeslat... Pořád mám na objednávce napsáno nevyřízená... Takže, pokud vám nevadí trochu připlatit, tak jděte ke konkurenci, kde vám zboží ihned odešlou a zašlou...

  • Jedním slovem katastrofa měsíc čekám na dodání xbox series X a po měsíci je moje objednávka stornovana i když jsem psala email ze chci počkat na dodání další měsíc . Když jsem psala email proč mou objednávku stornovali nikdo už nekomunikoval rozhodně nedoporučuji!!!

  • Nejhorší dodavatel zaplatíte a nic nedostanete .Zaplatil jsem 26.11. Ado dnešního dne nemám nic . Nikdy vic

    • Stejná zkušenost. objednala jsem, zaplatila okamžitým bankovním převodem a stále nic nemám a u objednávky je napsáno připraveno k expedici. Po urgenci na infolince, mi bylo sděleno, že jsou zahlceni a nestíhají. Znovu jsem napsala výhružný mail s infem o odstoupení od smlouvy, jestli to nedorazí do konce týdne. Hrůza, už nikdy více.

    • ještě dodávám objednáno a zaplaceno 08.12.2021, dnes je 14.12.2021 a stále bez zboží.

  • Chci se podělit o nedávný pokus 10/2021 zakoupit televizor u Elektroworldu v Českých Budějovicých.
    Vytvořil jsem objednávku a za několik dnů jsem byl klasicky vyzván k odběru zboží.
    V objednávce jsem uvedl, že požaduji zboží nové nepoužité, nevystavované, rozbalení v mé přítomnosti přímo na prodejně.
    Jaké bylo mé překvapení když mi obsluha z krabice vyndala ošmatanou nezabalenou televizi.
    Při bližším ohledání bylo jasně vidět, že se někdo pokusil strhnout a opakovaně přelepit štítek s výrobním číslem.
    Další ještě větší sranda byla, kdy zadní kryt na několika místech nedoléhal k televizoru.
    Konstatování obsluhy kdy jeden pokynul na druhého "přines mi šroubovák to vyřešíme" již působil naprosto komicky.
    Na druhé straně musím vyzdvihnout chování obsluhy, která se naštěstí nesnažila nic maskovat.
    Pokoušet se prodat ojetou a dodrbanou sračku za 40K chce opravdu koule. Takovýhle pokus o podvod jsem už dlouho neviděl.
    Nic dalšího již nikdy u této firmy nezakoupím.
    NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!

  • V patek 24.9. dopoledne byla kartou zaplacena objednavka c. 6351775751 s tim, ze u zpusobu doruceni byla zvolena moznost vyzvednuti v DPD se zelenym popiskem "pondeli 27.9". V nedeli v poledne prisel email, ze balik je na ceste. Cislo baliku bylo nicmene podvodne, jelikoz u DPD neexistovalo. V pondeli odpoledne jsem volal na infolinku obchodu:
    Poprve: dostal jsem bez omluvy spravne cislo s tim, ze balik byl fyzicky odeslan, pri to vidi v systemu. Navic mi bylo receno, ze datum "pondeli 27.9." je datum expedice. (I kdyz ostatni zelene popisky byly ve tvaru "do 2-3 pracovnich dnu")
    Podruhe: zjistil jsem z cisla baliku, ze DPD (i podle infolinky) balik nema. Dostala zatim pouze objednavku v patek a od te doby ceka na zbozi v Rajhrade u Brna. Jina pani na infolince (ktera rovnez nemluvila cesky) tvrdila, ze naopak cekaji na DPD az vyzvedne balik v centralnim sklade na Slovensku. Durazne jsem pozadal, zdali by tedy do toho skladu zavolala, kdy obvikle DPD vyzveda zasilky.
    Potreti: pro dvou hodinach cekani na informaci jsem v pondeli v 18:30 volal na infolinku, kolegine pry informaci zjistuje a urcite mi zavola.

    Nyni je poledne 28.9, statni svatek, telefon za 20k zaplaceny 24.9 dopoledne nemam, nejspis protoze Elektroworld misto odeslani baliku poslal fake cislo. Nikdo se mi z infolinky do ted neozval (i kdyz pry nemaji na Slovensku svatek). To vse bez jedine minimalni omluvy za fake cislo, lzi o odeslani, lzi o fyzickem predani v pondeli a konecne lzi o doruceni vcera. DPD zbozi prevzalo 27.9. v 17:50 v Rajhrade, coz je nejspis pozde pokud pri placeni pisete zakaznikovy velkym zelenim pismem "dodani pondeli 27.9". Jednu dve veci bych snad pochopil, ale tohle se fakt neda.

  • Zakoupili jsme ve Wordu lednici LG. Po spuštění jsme zjistili že nefunguje jak by měla. Po spojení s prodejci mi bylo sděleno že lednice se musí opravit, protože spotřebič byl používany. Nevím jak jinak bych zjistil, že není v pořádku. . Lednice byla odvezena ale po sepsání rekl. protokolu mi bylo sděleno že nají že zákona 30 dní na opravu. Takže nemám ani peníze ani lednici, kterou nutně potřebuji. Tento přístup se mi nelíbí a nejsem spokojený že za své peníze nebudu mít nový spotřebič ale opravovany kus.

    • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Candy CSWS 485TWME/1-S zakoupeno 21.4.dnes poprvé v cyklu a spokojenost.ticha,prostorna uvnitř a přitom dobře vymyšlena na prostor zvenku.

  • Naléhavě potřebujete velmi výnosnou rychlou hotovostní půjčku pro vaše osobní potřeby, nákupy automobilů, domů, budov, vašeho, podnikání, půdy. Nyní budete mít půjčku přímo na svém účtu. Nabízím osobní půjčku (40 000 Kč 80 000 000 Kč) s úrokovou sazbou 2%. Půjčka bude připsána na váš účet současně s vaší žádostí, pro rychlé a bezpečné získání půjčky kontaktujte přímo: E mail: [email protected] whatsapp +420607476514

  • Elektroworld nedoporučuji. Objednané zboží přes e-shop s daným datem vyřízení objednávky. Samozřejmě, že to ve skutečnosti tak není, zboží nemám a ani info, jestli zboží bude nebo ne. Klamají zákazníka, takže u nich už nikdy a nic. Za nás absolutně nejnespolehlivější obchod!!!

  • Taky rozhodně nedoporučuji !!! Na zboží už čekám skoro 2 měsíce . Mezi tím už mi 2x volali, jestli mám o dané zboží stále zájem, že do vánoc to určitě dodají. Tři dny před vánoci mi volali, že jím to je líto, ale bude to v polovině ledna. Dnes je 18 ledna tak jsem volal a ptal se. Stále výmluvy o prověřování u dodavatele ale bez jakékoliv přesnější informace. Electro World už nikdy !!!

  • Dnes jsme chtěli odeslat objednávku a zaplatit PayPalem jako obvykle, ale ta možnost tam vůbec není. Přitom na webu stále píší, že PayPal používají. Byl to jediný důvod, proč jsme nakupovali právě v tomto e-shopu, protože Alza PayPal pro pražské adresy zrušila (možný jen osobní odběr) a jiná alternativa na elektroniku už není (euronics.cz má malý sortiment).

    • Doplnění: euronics.cz také PayPal nepodporuje. Kdo používá tuto platební metodu, má v ČR prostě smůlu.