Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehledný web
    • Při výběru zboží se objeví produkty, které se k tomu hodí
    • Nedodali kompletní zboží
    • Komunikace

    Objednali jsme si dřez i s dávkovačem saponátu, kvůli rekonstrukci bytu (všude bylo prašno) jsme neotevřeli zásilku. Po otevření jsme zjistili, že je tam pouze dřez se sifonem (bez dávkovače). Jelikož jsme kupovali před dvěma měsíci, tak jsme se ani o reklamaci nesnažili a objednali dávkovač. Po pár dnech nám volala paní, že není zaplaceno, řekla jsem jí, že zaplatím příští týden, jelikož jsme na dovolené a nikdo by nemohl zásilku vyzvednout. Dále jsem jí rovnou řekla, že prve byl dávkovač uhrazen, ale nebyl nám doručen. Na to mi jen řekla “Hm to mě mrzí, tak já si u vás poznačím, že zaplatíte příští týden.” A nějaká snaha zjistit, jak se to stalo nebo aspoň nějaká empatie? To by neškodilo. Ještě popřemýšlím, zda objednávku na dávkovač nezruším…

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci na webu Heureka.cz. Je mi líto, že kolegové zapoměli tehdy zabalit do zásilky dávkovač. Bohužel je naší povinností kontaktovat zákazníky, u kterých jejich nová objednávka v našem informačním systému vysvitla jako neuhrazená, zákazníci občas totiž jen zapomenou uhradit a potom jsou nemile překvapeni, že jim zboží ještě nebylo odesláno, čekají na rekonstrukci kuchyně třeba a sami volají. Telefonicky jsem s Vámi tedy hovořila a měla jsem za to, že si nepřejete již situaci dále řešit, že jste si objednala dávkovač znovu, zřejmě protože se domníváte, že za 2 měsíce je pozdě nám dát vědět? Samozřejmě s vyčkáním na platbu další 2 týdny by nebyl žádný problém, jak jsme se také telefonicky domluvili. Předpokládali bychom však, že nám dáte vědět, když v zásilce něco omylem chybělo. Nejedná se o úmysl, jednoduše kolegové zapoměli dávkovač přibalit. Telefonát s Vámi byl velmi příjemný, měli jsme za to, že nechcete reklamaci dodávky nijak řešit, protože jste si objednali nový dávkovač. O Vašem postupu jsme se dozvěděli až z telefonátu, který jsme my uskutečnili. V daný okamžik jsme byli na call centru velmi zaneprázdněni (školí se nová kolegyně), omlouváme se, že jsme neprojevili více empatie. Dávkovač Vám odešleme bezplatně za 14 dní, aby Vám byl doručen ve vhodný okamžik. Vaši novou objednávku dávkovače po odeslání dávkovače bezplatně, s Vašim dovolením anulujeme. Nehraďte ji prosím.
    Přeji hezký večer,
    Lucie Holcová
    Lavello

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    rychlě dodání,dobré ceny,vstřícnost a ochota

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vstřícnost, ochota, slušnost, profesionalita.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dekuji za pomoc s výběrem dřezu, baterie i sifonu. Výborná cena, kvalitní a cenově dostupné zboží.

  • Doporučuje obchod

    Instalovat se dřez bude v novém bytě v Hradci Králové, pak uvedu další info

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super domluva
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • pěkný dřez za rozumnou cenu
    • po 3 měsících vypadá stále pěkně jako na začátku

    K dřezu jsem dokupoval i odpad a pumpičku na saponát. U pumpičky chyběla hadička vinou externího dodavatele, ale stačil jeden telefonát a obratem ji poslali.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký výběr

    Zboží kvalitní, cena super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vše proběhlo velice rychle
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace
    • Péče o zakaznika
    • Služby

    I když je výroba dřezu a doručení garantováno až do 14 dnů, bylo mi vyhověno a dřez přišel za pár dnů. Nejprve mi přišly vzorky, abych si mohl vybrat barvu a pak urychleně dřez i s příslušenstvím. Víc takových shopů, vřele doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobrá spolupráce
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá komunikace
    • Rychle vyřízená objednávka
    • Vysoká kvalita produktů
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vstřícný přístup při tel. objednání zboží.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    super jednání,rychlost zhotovení,dodržení termínu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Rychlé a vstřícné jednání. Na vyžádání mě byly poslány 3 barevné vzorky dřezů. Zboží dorazilo do jedenácti kalendářních dnů od objednání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Všechno proběhlo v naprostém pořádku spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Skvělá komunikace
    • Ochota

    Na dotaz ohledně pravděpodobného dne doručení (s ohledem na blížící se termín realizace kuchyně) zareagoval obchod velmi rychle. Dokonce uspíšili výrobu a dřez poslali dříve, než jsem čekal a než bylo avizováno (a to aniž bych o to výslovně nežádal). Snad se ukáže, že je dřez alespoň stejně kvalitní, jako služby obchodu. Přístup obchodu cením.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Slušné jednání, rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Vyříznutí otvoru na baterii a dávkovač. Dřez dorazil v pořádku, bohužel jsme museli koupit jiný. Na stránkách je uvedeno, dřez do skříňky min. 45cm, máme 60 cm a dřez se tam nevešel. Pokud máte vedle dřezové skříňky lednici a z druhé strany myčku, dřez se tam nevejde. Nevšiml si toho ani prodejce kuchyně. Nedá se nic dělat. Zkusím ho prodat.

    U dřezu není šablona na vyříznutí otvoru, ani žádné háčky na uchycení. Spodní strana dřezu je křivě zbroušená, ale to by asi nevadilo.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vatbu, vážíme si jí. Při dodržení podmínek uvedených na webu www.drezy-lavello.cz se dřez určený do45 cm skříńky vždy vejde do 60 cm skříňky. Šablona by měla být karton na dně krabice, případně Vám ji rádi zašleme v .pdf Dřez se háčky neuchycuje, pouze se pokládá na silikon. Ohledně křivosti spodního okraje, mohu Vás požádat o fotografie na [email protected]? Rádi vyrobíme nový dřez, pokud by byla Vaše reklamace křivosti uznána. Přeji hezký den, Lucie, Lavello