Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemůžu hodnotit zboží nemám, ale nelíbí se mi komunikace...sama jsem volala kvůli výřezu otvoru, zda je to v pořádku...píšou že do pěti pracovních dní bude dřez hotový....a nic....

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den, paní Česalová,
    děkujeme za Váš komentář.
    U Vaší objednávky jste ihned uvedla zprávu, kde má být otvor a objednávku jsme vám emailem potvrdili, pak jste ještě volala ohledně otvoru, za což děkujeme, ale již to nebylo nutné, dřez se vyrábí tak, jak jste písemně uvedla a bylo potvrzeno. Nevím proč se na nás zlobíte, že jsme vám ještě ohledně otvoru nevolali.
    Co se délky produkce týče, je mi moc líto, že dřez ještě nebyl dodán, bude dodán v polovině příštího týdne, přesněji ve středu, prostřednictvím Toptrans. Omlouváme se za 2 - 3 denní zpoždění při výrobě.
    Přeji Vám hezký den a hodně spokojenosti s Lavello dřezem.
    S přátelským pozdravem,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bohužel zboží dorazilo nesprávné. Musím čekat na svoji objednávku další týden. Kromě toho poplatek za doručení je docela vysoký.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, velmi mě mrzí, že vám kolegové v továrně zabalili 2x dávkovač kulatý namísto čtvercového, velmi se omlouváme, jedná se o chybičku kolegy, kteří zboží balil a naprostá výjimka. Věřím, že nyní již je ve Vašich rukách správné zboží.
    Přeji hezký den,
    Lucie
    Vedoucí zákaznického oddělení
    Lavello

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží si předem zákazník neprohlédne

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci, zboží objednané v eshopech si skutečně zákazníci v realitě předem neprohlíží, je to jediný důvod Vaší negativní recenze? Pokud by byl jiný důvod, prosíme kontaktujte nás, a sdělte nám, s čím nejste spokojeni, ihned se Vám budeme věnovat a vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.

    Přeji hezký den,

    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dřez bylo třeba zbrousit
    • část sifonu bylo třeba přibrousit, aby seděl do otvoru, ovšem i tak je sifon zcela nepoužitelný pro vybraný typ dřezu (ač mi byl tento konkrétní sifon doporučen telefonickou podporou přímo z obchodu)

    Po (sice krátké) komunikaci s obchodem se mi v řešení ani nechtělo pokračovat. Vzhledem k tomu, že šla situace vyřešit "dobroušením" několika částí jak dřezu, tak sifonu a s dokoupením pár běžných komponentů, jsme to nakonec pojali sportovně jako "dodělej si sám".

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, poměrně nás překvapilo s ohledem na hodnocení ostatních zákazníků a celkové skóre hodnocení Lavello. Věřte prosím, že kdybyste v komunikaci pokračovali, moc rádi bychom Vám jakkoliv pomohli. Mohu vás požádat o informaci o emailu, který jste nám případně v rámci komunikace zaslal?

    Děkuji mnohokrát.

    S pozdravem Lucie, Lavello team

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobrý, kvalitní dřez
    • špatná komunikace .

    špatná komunikace s pani na infu. sice raagovala hned po objednání
    chtěla upřesnit otvory na baterii které jsem upřesnil vůči zvlášť objednanému sifonu. ale když mi řekla že dřez budou teprve vyrábět tak jsem objednávku ten samý den emailem zrušil.
    telefonáty si nahrávají ale stejně mi dřez po 4 dnech poslali a aby toho nebylo málo tak ještě z jinak vyvrtanými otvory než jsem požadoval. takže příště raději odjinud

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,

    mrzí mě, že si stěžujete na horší komunikaci, bohužel k ní došlo s ohledem na dovolené, kdy naši zaměstnanci byli přetíženi, neboť množství objednávek naopak o prázdninách vzrostlo. Mohlo tak dojít k naložení Vaší objednávky do nákladního automobilu do Toptrans omylem. Objednávka byla zřejmě na dobírku, mohl jste odmítnout.

    Vámi popisovaná situace je výjimečná, většinou jsou všichni zákazníci speciálně spokojeni právě s našimi službami, proto mě to mrzí a omlouvám se.

    Moc rádi Vám dřez vyměníme za správný, pokud jste jej i přes zrušení objednávky převzal.

    Obraťte se prosím na nás telefonicky nebo emailem na [email protected] s číslem objednávky nebo faktury, či příjmením a ihned vše vyřešíme.

    Přeji hezký den,

    Lucie, Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sifon

    Kvalita dřezu zatím se zdá dobrá , ale sifon si určitě kupte jinde, to co k tomu dávají je strašnej šmejd a platit se musí zvlášť něco přes 500,-.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Mohu se prosím jen zeptat, co se sifonem je?
    Zasílali jste prosím nějakou reklamaci? Rádi ji obratem posoudíme, vyřešíme, vrátíme peníze za sifon nebo zašleme náhradní, cokoliv bude potřeba. Jen je potřebné být specifičtější, než napsat šmejd.
    Navíc takto obecně nelze v případě sifonu radit, sifon koupený jinde by nemusel pasovat a zákazník by mohl být tedy nepříjemně překvapen.
    Přeji hezký den,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dřez dorazil, ale odkapávací plocha mírně zakřivená, nedoléhá na plochu kuchyňské desky
    • Místo excentricky ovládaného sifonu byl dodán obyčejný a snad správný dorazí až ve středu 22.12.2022 - více jak týden jsme v kuchyni bez dřezu a vody!!!!
    • Pomalá reakce na požadavek urychleného dodání správného objednaného a zaplaceného sifonu.

    Bohužel velmi zklamaný obchodem Lavello a již více nebudu u tohoto obchodu objednávat.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den, pane Hojdo,
    děkujeme za Vaše hodnocení, dovolíme si na něj reagovat.
    Ohledně sifonu, kolega bohužel sáhl při balení zboží do jiné krabice a přibalil tak jiný sifon, velmi se omlouváme, kolega je pouze člověk, bohužel se mu toto stalo.
    Píšete, že odkapávací plocha je zakřivená, prosíme o důkazní fotografie. Odkapávač je pochopitelně mírně svažitý do dřezu, aby z něj odtékala voda, je to požadavek daný technickou normou. Pokud máte na mysli něco jiného, prosíme o důkaz, protože nevidíme, že byste nás s tímto kontaktoval.
    Reakce na požadavek dodání sifonu byla rychlá, bohužel však Lavello expeduje kamiony se zbožím 2x týdně. A ještě přikládám, co jsme Vám navrhovali: "Můžete však zatím instalovat sifon klasický, který bychom Vám mohli poskytnout zdarma, jako omluvu za vzniklou nepříjemnost, tedy bychom si jej již nevyzvedávali." Mohli jste tedy v případě nutnosti sifon instalovat a poté, až budete mít více času, instalovat sifon s ovladačem. Omlouváme se za nepříjemnost, jedná se o naprostou výjimku.
    S přáním hezkého dne Lucie, Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neskutečně drahá přeprava, za malou plastovou nádobku téměř 230,- Kč !!! Za ty peníze bych posla balíček kolem světa.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, velmi si jí vážíme.
    Poštovné na dávkovač saponátu, pokud máte toto na mysli, je 177 Kč a účtuje jej skutečně TopTrans, pro Lavello se nejedná žádný zisk, musíme tuto částku vždy TopTrans uhradit.
    Tato částka se zobrazuje v eshopu při objednání, nejedná se o žádné skryté platby a není 230 Kč, ale 177 Kč. Objednali jste si a tím pádem jste souhlasili, vše bylo navíc uvedeno v informačních emailech.
    Pokud Vám bylo naúčtováno více, nebo pokud jste si přáli poštovné snížit, bylo snadné nás kontaktovat a zkusit se domluvit, jakýmkoliv způsobem, zašlete mi prosím nyní číslo objednávky, věc prověřím a rozdíl částek obratem vrátíme, ale domnívám se, že tomu tak nebylo, eshop pracuje správně.
    Vaše reakce nás velmi překvapila, věřím však, že se zbožím jste spokojeni, kdyby ne, ozvěte se prosím.
    Přeji hezký den,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • DOCELA RYCHLE DORUČENO
    • Nezodpovědnost ! Nechápu, jak můžou poslat něco jiného, než bylo objednáno! Koho tam zaměstnávají, když nejsou schopni podle objednávky poslat správné zboží!

    Vše sice napravili, ale musel jsem dvakrát mimo Prahu zboží převzít!

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si vážíme této zpětné vazby. K chybě došlo jednoduše tak, že na 2 krabice byly nalepené, vzájemně zaměněné štítky, což mělo pro Vás nepříjemný důsledek. Rádi bychom Vám proto, jako omluvu, za dodatečnou nepříjemnost, poskytli alespoň částečnou kompenzaci v podobě slevy 5 % z hodnoty objednávky. Ještě chci dodat, že zásilku je možné si nechat doručit kamkoliv po ČR, jak je Vám jistě známo. Není nutné jezdit pro balíček někam konkrétně. Prosím kontaktujte nás emailem nebo telefonicky a domluvíme si další postup, poprosíme Vás o číslo účtu.
    Přeji krásný den a mnoho spokojenosti se správným zbožím, které je již u Vás.
    S pozdravem,
    Lucie
    Lavello Česká republika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo rozbité při doručení

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci na Heureka. Je nám líto, že kurýr zboží rozbil, přestože to není naše vina, prosíme napište nám obratem, nebo zavolejte, číslo objednávky a zašlete fotografii rozbitého zboží a my Vám obratem zašleme na naše náklady nový kus.
    Děkuji,
    Lucie
    Lavello Česká republika

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod nenabizi ke drezum odpady, to je velka chyba. Odpady jinde nejsou ke koupi.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš komentář, rádi bychom na něj touto cestou zareagovali a uvedli jej na pravou míru, pokud můžeme. Sifon můžete snadno získat, buď nyní, nebo při nákupu dřezu.
    V okamžiku, kdy zákazník vloží do košíku dřez, se mu jednak zobrazí žluté upozornění, že odpad (sifon) není součástí dřezu a jednak je mu vhodný odpad přímo nabídnut, stačí jeden klik a vhodný odpad je vložen do košíku. Můžete v eshopu snadno ověřit, na www.drezy-lavello.cz
    Rádi Vám vhodný odpad zašleme, je v našem obchodě samozřejmě k objednání i samostatně, objednávku můžete provést například telefonicky, pokud si nejste jisti, jaký sifon je vhodný.
    Někteří naši zákazníci sehnali vhodné odpady i jinde, jedná se o standardní rozměr sifonů, co se velikosti odpadu na dně dřezu týče.
    S přáním hezkého dne,
    Lucie
    Zákaznické oddělení Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vyber

    ne příjemná operátorka na call.malo informace na webu a to co jé na obrázku v nabídce ne přijde.dávat pozor co objednat.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den, pane Ivane,
    děkujeme za Váš komentář na Heurece, můžete prosím blíže specifikovat, jaké zboží jste viděl na obrázku, objednal, a nepřišlo Vám? Ráda celou situaci prověřím, z Vašeho textu soudím, že možná docházelo k nějaké jazykové bariéře. Pokud si přejete cokoliv reklamovat, Váš nákup nějak ještě dořešit, žil jste v domění, že jste něco objednal, a nepřišlo, neváhejte mě prosím kontaktovat na emailu [email protected], telefonicky na našem call centru, apod.
    Přeji hezký den,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nepěkně zpracovaný , hrubý dřez - zvlášť se musí doobjednat sifon a odtoková armatura.

    Zkusila jsem tento produkt, na přání klienta , zařadit do zakázky. Poprvé a naposledy. Na fotce vypadal mnohem lépe, než je realita.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, můžete prosím, Vaše tvrzení doložit fotografiemi?
    Rádi vše okamžitě posoudíme jako reklamaci a budeme se Vám maximálně věnovat a snažit se vyjít vstříc.
    Neviděli jsme bohužel důkaz Vašeho tvrzení, ale rádi fotografie posoudíme a pokud něco bude na dřezu špatně, cokoliv....vyrobíme pro Vás rádi nový. Můžeme i vrátit částku, pokud byste si přáli a zaslali důkazní materiál a dřez bychom si vyzvedli.
    Jsme z Vaší recenze velmi překvapeni, protože toto se vůbec nestává a jak vidíte na heureka.cz, máme více než 90% spokojenost zákazníků, často se tato spokojenost pohybuje okolo 98%. I na facebooku je možné najít mnoho kladných hodnocení, proto jsme překvapeni a prosíme o důkazní materiál
    Děkuji mnohokrát,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V balení chyběla avizovaná šablona na vyříznutí otvoru do desky, připojení odtoku nesedí - šroub nejde dotáhnout a přestože jsem si k dřezu zakoupila i sifon, stejně musím dokoupit další díly k jeho připojení.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, velmi si jí vážíme a vynasnažíme se Vám pomoci. Kontaktovali jste nás prosím ohledně šablony? Velmi rádi Vám ji, samozřejmě bezplatně, co nejdříve zašleme. Mohlo se bohužel stát, že ji kolegové zapoměli jednoduše zabalit, šablona je vždy přibalena, nejedná se o jakýkoliv zlý úmysl.
    Ohledně sifonu, které další díly je nutné zakoupit? Rádi s instalací poradíme tak, aby nebylo nutné cokoliv dokupovat, balení je kompletní, naše zákaznické oddělení ve spolupráci s mistrem je Vám k dispozici na telefonu, emailu, messengeru apod.
    Věříme, že s Lavello granitovým dřezem budete spokojeni.
    Přejeme hezký den,
    Lucie
    Lavello Zákaznické oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehledný web
    • Při výběru zboží se objeví produkty, které se k tomu hodí
    • Nedodali kompletní zboží
    • Komunikace

    Objednali jsme si dřez i s dávkovačem saponátu, kvůli rekonstrukci bytu (všude bylo prašno) jsme neotevřeli zásilku. Po otevření jsme zjistili, že je tam pouze dřez se sifonem (bez dávkovače). Jelikož jsme kupovali před dvěma měsíci, tak jsme se ani o reklamaci nesnažili a objednali dávkovač. Po pár dnech nám volala paní, že není zaplaceno, řekla jsem jí, že zaplatím příští týden, jelikož jsme na dovolené a nikdo by nemohl zásilku vyzvednout. Dále jsem jí rovnou řekla, že prve byl dávkovač uhrazen, ale nebyl nám doručen. Na to mi jen řekla “Hm to mě mrzí, tak já si u vás poznačím, že zaplatíte příští týden.” A nějaká snaha zjistit, jak se to stalo nebo aspoň nějaká empatie? To by neškodilo. Ještě popřemýšlím, zda objednávku na dávkovač nezruším…

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci na webu Heureka.cz. Je mi líto, že kolegové zapoměli tehdy zabalit do zásilky dávkovač. Bohužel je naší povinností kontaktovat zákazníky, u kterých jejich nová objednávka v našem informačním systému vysvitla jako neuhrazená, zákazníci občas totiž jen zapomenou uhradit a potom jsou nemile překvapeni, že jim zboží ještě nebylo odesláno, čekají na rekonstrukci kuchyně třeba a sami volají. Telefonicky jsem s Vámi tedy hovořila a měla jsem za to, že si nepřejete již situaci dále řešit, že jste si objednala dávkovač znovu, zřejmě protože se domníváte, že za 2 měsíce je pozdě nám dát vědět? Samozřejmě s vyčkáním na platbu další 2 týdny by nebyl žádný problém, jak jsme se také telefonicky domluvili. Předpokládali bychom však, že nám dáte vědět, když v zásilce něco omylem chybělo. Nejedná se o úmysl, jednoduše kolegové zapoměli dávkovač přibalit. Telefonát s Vámi byl velmi příjemný, měli jsme za to, že nechcete reklamaci dodávky nijak řešit, protože jste si objednali nový dávkovač. O Vašem postupu jsme se dozvěděli až z telefonátu, který jsme my uskutečnili. V daný okamžik jsme byli na call centru velmi zaneprázdněni (školí se nová kolegyně), omlouváme se, že jsme neprojevili více empatie. Dávkovač Vám odešleme bezplatně za 14 dní, aby Vám byl doručen ve vhodný okamžik. Vaši novou objednávku dávkovače po odeslání dávkovače bezplatně, s Vašim dovolením anulujeme. Nehraďte ji prosím.
    Přeji hezký večer,
    Lucie Holcová
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Holý dřez bez příslušenství
    • Syfon není součástí dřezu
    • Odpadkový kanál není součástí dřezu
    • Přepadovy kanálek není součástí dřezu
    • Výřez pro baterii je malý průměr i když jsem baterií objednal přímo na stránkách
    • Baterie přišla poškrábáná tím že je černá jde vidět

    Že zkušenosti tohoto obchodu jsem vyléčen už nikdy víc nic přes internet, myslel jsem že vše je Česká výroba Omyl! Vše Polsko! Kdybych to věděl v Polsku vše vyjde o poloviční cenu stejné výrobky co jsem OBJEDNAL. Když mi dřez přišel zcela Holý bez jakékoliv příslušenství, a začal jsem shánět, syfon, odpadkový kanál a přepad, doma jsem zjistil že nic nesedí že Česko má jiné rozměry jako Polsko! Takže vše špatně 3 dny jsem lítal jak debil a dokupoval věci abych byl schopný složit funkční dřez jedním slovem katastrofa a nikdy více!!

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    velmi mě mrzí Vaše zkušenost.
    Všechny součástky, o kterých hovoříte, jsou součástí sifonu od Lavello.
    Otvor pro odpad na dně dřezu je standardní evropské normy a má průměr 90 mm, což seženete v obchodě nebo na internetu, stejně tak jako v nabídce Lavello. Není bohužel pravdou, že by se jednalo o Polskou velikost.
    Kulatý kryt na přepad je součástí balení sifonu od Lavello a lze jej také sehnat samostatně na internetu.
    V nabídce Lavello jsou dva druhy sifonu, je třeba, aby si zákazník zvolil, jaký druh si přeje, proto není sifon součástí dřezu.
    Eshop přímo navrhuje: "Mohli byste také potřebovat sifon"...
    Rádi Vám sifon ke dřezu pošleme, nabízím Vám poštovné na sifon zdarma, neboť již máte dřez od Lavello, pokud byste si přál, kontaktujte mě prosím například na [email protected] a uveďte číslo Vaší původní objednávky dřezu. Tím pádem Vám bude sifon doručen až domů, nebudete muset shánět.
    Co se poškrábané baterie týče, zašlete nám prosím důkazní fotografii na email [email protected] a budeme věc dále řešit, věřím, že k Vaší spokojenosti. Otvor na baterii má mít průměr 35 mm, baterie do tohoto otvoru pasují.
    Můžeme záležitost řešit dále a vyřešit k Vaší spokojenosti.
    Budu se těšit na zprávu od Vás.¨
    Děkuji,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dřez je z polska - takže se dá koupit kdekoliv v polsku - catorama,moj dom atd....
    • při instalaci jsem zjistil že je křivý.......
    • na první pohled pěkný,ale po pořádném prozkoumání zjištěno že všechny rohy jsou jemně podřené a světlejši...

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení obchodu. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost a vážíme si Vaší zpětné vazby. Lavello granitové dřezy se neprodávají v kamenných obchodech ani v Polsku. Kdybyste se jen slůvkem zmínil například emailem nebo telefonicky, že je dřez křivý, okamžitě bychom Vám jej vyměnili. Bohužel se stává i u dřezů špičkové kvality, mezi které se Lavello řadí, že občas prostě může při výrobě dojít k mírné křivosti. Bohužel ji kontrola kvality nezachytila. Co se týče světlejších rohů, obdobně, zřejmě jste musel, je mi to velmi líto, obdržet mírně vadný výrobek. Vyzkoušejte rohy naimpregnovat, i přes noc, například jedlým kuchyňským olejem, možná jen byly více vysušeny, tato procedura se na granitové dřezy běžně používá. Budete si jej přát vyměnit? Mohu nový dřez zadat okamžitě do výroby s uvedením důvodu první reklamace a poté Vám jej zaslat na náklady Lavello. Je mi líto, že se Vaši nespokojenost dozvídám poprvé a ihned v hodnocení na Heureka.cz, kde máme stovky pozitivních recenzí. Případně již jste nás kontaktoval? Děkuji a přeji hezký den, Lucie, Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to čtrnáct dní od objednávky a zaplacení, zboží mi nedorazilo.
    Když jsem se tam dokázal po týdnu dovolat a zeptat se kde je moje zaplacené zboží, tak mi bylo sděleno, že zboží mi budou zasílat následující den. Když mi zboží nedorazilo druhý týden, tak jsem znovu volal a když jsem se dovolal a zjistil, že se mou objednávkou nikdo nezabýval Není jednoduché se k nim dovolat, je to jako když voláte do velké společnosti a čekáte na operátora. Za dopravu chtějí jak za prase a kuchyň celou dobu stojí.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení na Heureka.cz, zřejmě reagujete na dodávku sifonu k Vašemu dřezu. Je mi velmi líto, že zboží nebylo odesláno, bohužel v dnešní době se zboží expeduje jednou nebo dvakrát týdně. Vaše objednávka nebyla skutečně zabalena, omlouváme se, věřím, že v příštím termínu již bude odeslána, kdykoliv Vám ráda sdělím aktuální informaci, kontaktujte mě prosím s číslem objednávky. Děkuji, Lucie, Lavello team