Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Hezký výběr
    • Dodání
    • Zboží přišlo nekompletní

    Objednal jsem si komplet dřez + sifon, který měl být automaticky součástí, baterii a 2x lahvičku na údržbu. Obchod mi vyšel max. vstříc co se dodání týče a neměl jsem co vytknout. Bohužel, když zboží dorazilo, zjistil jsem, že chybí celkem podstatná část - sifon + baterie. Když jsem na toto upozornil, bylo mi řečeno, že je už dovolená atd. a že nejdřív mi to dojde až 3.1. Do té doby mi je dřez prakticky k ničemu. Paní se max. omluvila a tím to pro ní končí. Takže 14 dní budu čekat. Žádná snaha, nic.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den, pane Skotnico,
    děkujeme za Vaši recenzi a mrzí mě, že kolega zboží omylem do krabice zapomněl přidat a ještě nyní, když byly dovolené koncem roku a tedy jsme vaše zboží nemohli odeslat ihned, jak by tomu kdykoliv jindy během roku bylo.
    S ohledem na zpoždění vám ráda nabídnu nějakou, alespoň částečnou, finanční kompenzaci.
    V případě, že souhlasíte, kontaktujte mě prosím emailem na [email protected] nebo [email protected]
    Přeji hezký den a mnoho spokojenosti při používání Lavello dřezu.
    Hezký den,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Ačkoliv jsem žádal o vyvrtání otvoru na baterii na levé straně (standardní služba, kterou obchod nabízí), došel dřez s otvorem na pravé straně. Šablona na vyřezání otvoru do pracovní desky chyběla. Předpokládal bych nějakou výstupní kontrolu vůči objednávce, když už je zboží vyráběné na zakázku. Postavili se k tomu čelem a vyrobili a zaslali mi nový dřez a původní si dopravce odvezl, ale 14 dní zdržení, zbytečná komunikace a doma obrovská krabice, která zavazí, opravdu nepotěší. Do Vánoc už nyní dřez namontovat nestihneme. A bohužel, i přes ujištění zákaznické podpory, v balíku opět chyběla šablona ☹️ To už svědčí o tom, že v tomto obchodě není vše v pořádku.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    šablonu jsme ještě včera předali Toptrams.
    Dřez je možné snadno instalovat i bez šablony, rádi poradíme během chvilky jak.
    Samozřejmě ale šablona v balíku být měla a mrzí mě, že vám ji neposlali.
    V 99% případů šablona v balení je.
    Pokud mohu ještě nějak pomoci, jsem vám k dispozici.
    Hezký den,
    Ing. Lucie Holcová
    Vedoucí zákaznického oddělení
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím bída

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    rádi bychom reagovali a Vaši recenzi, mohu se zeptat, co je špatně?
    Budeme se snažit pomoci.
    S pozdravem,
    Ing. Lucie Holcová
    Vedoucí zákaznického oddělení
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo zadáno do výroby s tím, že ho obdržím do 4-5 dní. Hned druhý den jsem dostal zboží, ale úplně jiné než jsem objednal. Navíc rozbalené a poškozené. Ihned jsem reklamoval. Po několika dnech jsem dostal zprávu, že se omlouvají a zboží vyrábí, ale bude k dostání až za měsíc!!! To není příliš solidní jednání...

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    reaguji na Vaši recenzi.
    Velmi se omlouvám za mylnou informaci.
    Zboží bylo od externího dodavatele, ne přímo od Lavello. A nyní již externí dodavatel správné zboží nemá skladem, což je mi opravdu moc líto.
    Nakonec zboží na naše náklady vyzvedneme a obratem vracíme částku, dle našich dohod.
    S přáním hezkého dne,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemůžu hodnotit zboží nemám, ale nelíbí se mi komunikace...sama jsem volala kvůli výřezu otvoru, zda je to v pořádku...píšou že do pěti pracovních dní bude dřez hotový....a nic....

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den, paní Česalová,
    děkujeme za Váš komentář.
    U Vaší objednávky jste ihned uvedla zprávu, kde má být otvor a objednávku jsme vám emailem potvrdili, pak jste ještě volala ohledně otvoru, za což děkujeme, ale již to nebylo nutné, dřez se vyrábí tak, jak jste písemně uvedla a bylo potvrzeno. Nevím proč se na nás zlobíte, že jsme vám ještě ohledně otvoru nevolali.
    Co se délky produkce týče, je mi moc líto, že dřez ještě nebyl dodán, bude dodán v polovině příštího týdne, přesněji ve středu, prostřednictvím Toptrans. Omlouváme se za 2 - 3 denní zpoždění při výrobě.
    Přeji Vám hezký den a hodně spokojenosti s Lavello dřezem.
    S přátelským pozdravem,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bohužel zboží dorazilo nesprávné. Musím čekat na svoji objednávku další týden. Kromě toho poplatek za doručení je docela vysoký.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, velmi mě mrzí, že vám kolegové v továrně zabalili 2x dávkovač kulatý namísto čtvercového, velmi se omlouváme, jedná se o chybičku kolegy, kteří zboží balil a naprostá výjimka. Věřím, že nyní již je ve Vašich rukách správné zboží.
    Přeji hezký den,
    Lucie
    Vedoucí zákaznického oddělení
    Lavello

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží si předem zákazník neprohlédne

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci, zboží objednané v eshopech si skutečně zákazníci v realitě předem neprohlíží, je to jediný důvod Vaší negativní recenze? Pokud by byl jiný důvod, prosíme kontaktujte nás, a sdělte nám, s čím nejste spokojeni, ihned se Vám budeme věnovat a vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.

    Přeji hezký den,

    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dřez bylo třeba zbrousit
    • část sifonu bylo třeba přibrousit, aby seděl do otvoru, ovšem i tak je sifon zcela nepoužitelný pro vybraný typ dřezu (ač mi byl tento konkrétní sifon doporučen telefonickou podporou přímo z obchodu)

    Po (sice krátké) komunikaci s obchodem se mi v řešení ani nechtělo pokračovat. Vzhledem k tomu, že šla situace vyřešit "dobroušením" několika částí jak dřezu, tak sifonu a s dokoupením pár běžných komponentů, jsme to nakonec pojali sportovně jako "dodělej si sám".

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, poměrně nás překvapilo s ohledem na hodnocení ostatních zákazníků a celkové skóre hodnocení Lavello. Věřte prosím, že kdybyste v komunikaci pokračovali, moc rádi bychom Vám jakkoliv pomohli. Mohu vás požádat o informaci o emailu, který jste nám případně v rámci komunikace zaslal?

    Děkuji mnohokrát.

    S pozdravem Lucie, Lavello team

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobrý, kvalitní dřez
    • špatná komunikace .

    špatná komunikace s pani na infu. sice raagovala hned po objednání
    chtěla upřesnit otvory na baterii které jsem upřesnil vůči zvlášť objednanému sifonu. ale když mi řekla že dřez budou teprve vyrábět tak jsem objednávku ten samý den emailem zrušil.
    telefonáty si nahrávají ale stejně mi dřez po 4 dnech poslali a aby toho nebylo málo tak ještě z jinak vyvrtanými otvory než jsem požadoval. takže příště raději odjinud

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,

    mrzí mě, že si stěžujete na horší komunikaci, bohužel k ní došlo s ohledem na dovolené, kdy naši zaměstnanci byli přetíženi, neboť množství objednávek naopak o prázdninách vzrostlo. Mohlo tak dojít k naložení Vaší objednávky do nákladního automobilu do Toptrans omylem. Objednávka byla zřejmě na dobírku, mohl jste odmítnout.

    Vámi popisovaná situace je výjimečná, většinou jsou všichni zákazníci speciálně spokojeni právě s našimi službami, proto mě to mrzí a omlouvám se.

    Moc rádi Vám dřez vyměníme za správný, pokud jste jej i přes zrušení objednávky převzal.

    Obraťte se prosím na nás telefonicky nebo emailem na [email protected] s číslem objednávky nebo faktury, či příjmením a ihned vše vyřešíme.

    Přeji hezký den,

    Lucie, Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sifon

    Kvalita dřezu zatím se zdá dobrá , ale sifon si určitě kupte jinde, to co k tomu dávají je strašnej šmejd a platit se musí zvlášť něco přes 500,-.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Mohu se prosím jen zeptat, co se sifonem je?
    Zasílali jste prosím nějakou reklamaci? Rádi ji obratem posoudíme, vyřešíme, vrátíme peníze za sifon nebo zašleme náhradní, cokoliv bude potřeba. Jen je potřebné být specifičtější, než napsat šmejd.
    Navíc takto obecně nelze v případě sifonu radit, sifon koupený jinde by nemusel pasovat a zákazník by mohl být tedy nepříjemně překvapen.
    Přeji hezký den,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dřez dorazil, ale odkapávací plocha mírně zakřivená, nedoléhá na plochu kuchyňské desky
    • Místo excentricky ovládaného sifonu byl dodán obyčejný a snad správný dorazí až ve středu 22.12.2022 - více jak týden jsme v kuchyni bez dřezu a vody!!!!
    • Pomalá reakce na požadavek urychleného dodání správného objednaného a zaplaceného sifonu.

    Bohužel velmi zklamaný obchodem Lavello a již více nebudu u tohoto obchodu objednávat.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den, pane Hojdo,
    děkujeme za Vaše hodnocení, dovolíme si na něj reagovat.
    Ohledně sifonu, kolega bohužel sáhl při balení zboží do jiné krabice a přibalil tak jiný sifon, velmi se omlouváme, kolega je pouze člověk, bohužel se mu toto stalo.
    Píšete, že odkapávací plocha je zakřivená, prosíme o důkazní fotografie. Odkapávač je pochopitelně mírně svažitý do dřezu, aby z něj odtékala voda, je to požadavek daný technickou normou. Pokud máte na mysli něco jiného, prosíme o důkaz, protože nevidíme, že byste nás s tímto kontaktoval.
    Reakce na požadavek dodání sifonu byla rychlá, bohužel však Lavello expeduje kamiony se zbožím 2x týdně. A ještě přikládám, co jsme Vám navrhovali: "Můžete však zatím instalovat sifon klasický, který bychom Vám mohli poskytnout zdarma, jako omluvu za vzniklou nepříjemnost, tedy bychom si jej již nevyzvedávali." Mohli jste tedy v případě nutnosti sifon instalovat a poté, až budete mít více času, instalovat sifon s ovladačem. Omlouváme se za nepříjemnost, jedná se o naprostou výjimku.
    S přáním hezkého dne Lucie, Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neskutečně drahá přeprava, za malou plastovou nádobku téměř 230,- Kč !!! Za ty peníze bych posla balíček kolem světa.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, velmi si jí vážíme.
    Poštovné na dávkovač saponátu, pokud máte toto na mysli, je 177 Kč a účtuje jej skutečně TopTrans, pro Lavello se nejedná žádný zisk, musíme tuto částku vždy TopTrans uhradit.
    Tato částka se zobrazuje v eshopu při objednání, nejedná se o žádné skryté platby a není 230 Kč, ale 177 Kč. Objednali jste si a tím pádem jste souhlasili, vše bylo navíc uvedeno v informačních emailech.
    Pokud Vám bylo naúčtováno více, nebo pokud jste si přáli poštovné snížit, bylo snadné nás kontaktovat a zkusit se domluvit, jakýmkoliv způsobem, zašlete mi prosím nyní číslo objednávky, věc prověřím a rozdíl částek obratem vrátíme, ale domnívám se, že tomu tak nebylo, eshop pracuje správně.
    Vaše reakce nás velmi překvapila, věřím však, že se zbožím jste spokojeni, kdyby ne, ozvěte se prosím.
    Přeji hezký den,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • DOCELA RYCHLE DORUČENO
    • Nezodpovědnost ! Nechápu, jak můžou poslat něco jiného, než bylo objednáno! Koho tam zaměstnávají, když nejsou schopni podle objednávky poslat správné zboží!

    Vše sice napravili, ale musel jsem dvakrát mimo Prahu zboží převzít!

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, velmi si vážíme této zpětné vazby. K chybě došlo jednoduše tak, že na 2 krabice byly nalepené, vzájemně zaměněné štítky, což mělo pro Vás nepříjemný důsledek. Rádi bychom Vám proto, jako omluvu, za dodatečnou nepříjemnost, poskytli alespoň částečnou kompenzaci v podobě slevy 5 % z hodnoty objednávky. Ještě chci dodat, že zásilku je možné si nechat doručit kamkoliv po ČR, jak je Vám jistě známo. Není nutné jezdit pro balíček někam konkrétně. Prosím kontaktujte nás emailem nebo telefonicky a domluvíme si další postup, poprosíme Vás o číslo účtu.
    Přeji krásný den a mnoho spokojenosti se správným zbožím, které je již u Vás.
    S pozdravem,
    Lucie
    Lavello Česká republika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo rozbité při doručení

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci na Heureka. Je nám líto, že kurýr zboží rozbil, přestože to není naše vina, prosíme napište nám obratem, nebo zavolejte, číslo objednávky a zašlete fotografii rozbitého zboží a my Vám obratem zašleme na naše náklady nový kus.
    Děkuji,
    Lucie
    Lavello Česká republika

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod nenabizi ke drezum odpady, to je velka chyba. Odpady jinde nejsou ke koupi.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš komentář, rádi bychom na něj touto cestou zareagovali a uvedli jej na pravou míru, pokud můžeme. Sifon můžete snadno získat, buď nyní, nebo při nákupu dřezu.
    V okamžiku, kdy zákazník vloží do košíku dřez, se mu jednak zobrazí žluté upozornění, že odpad (sifon) není součástí dřezu a jednak je mu vhodný odpad přímo nabídnut, stačí jeden klik a vhodný odpad je vložen do košíku. Můžete v eshopu snadno ověřit, na www.drezy-lavello.cz
    Rádi Vám vhodný odpad zašleme, je v našem obchodě samozřejmě k objednání i samostatně, objednávku můžete provést například telefonicky, pokud si nejste jisti, jaký sifon je vhodný.
    Někteří naši zákazníci sehnali vhodné odpady i jinde, jedná se o standardní rozměr sifonů, co se velikosti odpadu na dně dřezu týče.
    S přáním hezkého dne,
    Lucie
    Zákaznické oddělení Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vyber

    ne příjemná operátorka na call.malo informace na webu a to co jé na obrázku v nabídce ne přijde.dávat pozor co objednat.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den, pane Ivane,
    děkujeme za Váš komentář na Heurece, můžete prosím blíže specifikovat, jaké zboží jste viděl na obrázku, objednal, a nepřišlo Vám? Ráda celou situaci prověřím, z Vašeho textu soudím, že možná docházelo k nějaké jazykové bariéře. Pokud si přejete cokoliv reklamovat, Váš nákup nějak ještě dořešit, žil jste v domění, že jste něco objednal, a nepřišlo, neváhejte mě prosím kontaktovat na emailu [email protected], telefonicky na našem call centru, apod.
    Přeji hezký den,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nepěkně zpracovaný , hrubý dřez - zvlášť se musí doobjednat sifon a odtoková armatura.

    Zkusila jsem tento produkt, na přání klienta , zařadit do zakázky. Poprvé a naposledy. Na fotce vypadal mnohem lépe, než je realita.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, můžete prosím, Vaše tvrzení doložit fotografiemi?
    Rádi vše okamžitě posoudíme jako reklamaci a budeme se Vám maximálně věnovat a snažit se vyjít vstříc.
    Neviděli jsme bohužel důkaz Vašeho tvrzení, ale rádi fotografie posoudíme a pokud něco bude na dřezu špatně, cokoliv....vyrobíme pro Vás rádi nový. Můžeme i vrátit částku, pokud byste si přáli a zaslali důkazní materiál a dřez bychom si vyzvedli.
    Jsme z Vaší recenze velmi překvapeni, protože toto se vůbec nestává a jak vidíte na heureka.cz, máme více než 90% spokojenost zákazníků, často se tato spokojenost pohybuje okolo 98%. I na facebooku je možné najít mnoho kladných hodnocení, proto jsme překvapeni a prosíme o důkazní materiál
    Děkuji mnohokrát,
    Lucie
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V balení chyběla avizovaná šablona na vyříznutí otvoru do desky, připojení odtoku nesedí - šroub nejde dotáhnout a přestože jsem si k dřezu zakoupila i sifon, stejně musím dokoupit další díly k jeho připojení.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, velmi si jí vážíme a vynasnažíme se Vám pomoci. Kontaktovali jste nás prosím ohledně šablony? Velmi rádi Vám ji, samozřejmě bezplatně, co nejdříve zašleme. Mohlo se bohužel stát, že ji kolegové zapoměli jednoduše zabalit, šablona je vždy přibalena, nejedná se o jakýkoliv zlý úmysl.
    Ohledně sifonu, které další díly je nutné zakoupit? Rádi s instalací poradíme tak, aby nebylo nutné cokoliv dokupovat, balení je kompletní, naše zákaznické oddělení ve spolupráci s mistrem je Vám k dispozici na telefonu, emailu, messengeru apod.
    Věříme, že s Lavello granitovým dřezem budete spokojeni.
    Přejeme hezký den,
    Lucie
    Lavello Zákaznické oddělení