Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám co hodnotit. Zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    je mi líto, že náš obchod hodnotíte negativně. Lavello dřezy se vyrábí na zakázku, na našich stránkách je uvedeno, že výroba trvá 10 - 14 pracovních dnů, podle data Vaší objednávky soudím, že tato lhůta ještě nebyla překročena. Věřím, že budete s Lavello granitovým dřezem spokojena, ráda Vám kdykoliv dám vědět aktuální informaci o postupu prací na Vaší objednávce. Děkuji za projevenou důvěru, přeji hezký večer, Lucie, Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    • Ke dřezu není sifon, který je specificky kulatým prepadem a nedá se nikde sehnat. Pokud si toho nevsimnete dostanete se do casove tísně spojene s dalšími vydají za poštovné sifonu extra. 99%prodejcu dává sifon vždy ke drezu

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nevěděla, že k Lavello dřezu je potřeba sifon s kulatým přepadem. Je nám také líto, že tento sifon se těžko shání. Na internetu se prodávají i samostatné kulaté přepady. Lavello eshop doporučuje sifon textem Mohli byste také potřebovat sifon. Děkujeme, že jste upozornila další naše zákazníky, i touto cestou. Naším cílem je vždy spokojený zákazník, i Vám přeji spokojenost s používáním Lavello dřezu. Hezký večer, Lucie, Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    |Není možné se do firmy dovolat nebo spojit se .

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den, včera a dnes ještě dopoledne byl v naší oblasti opakovaný výpadek internetové konektivity od našeho poskytovatele (práce na vysílači), proto jste se zřejmě nemohla dovolat, případně jsme hovořili se zákazníky, kteří se dovolali před Vámi. Kontaktujte nás prosím, věřím, že se již dovoláte, naše linka nebývá přetížena. Reagujeme také průběžně na messenger chat, na chat na našich web stránkách, na emaily. S přáním hezkého dne, Lucie, Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    29.07.20 jsem objednala, ještě nepřišlo

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    prosím napište mi číslo objednávky nebo na koho bylo objednáno, prověřím Vaši situaci, zítra je větší expedice, je pravděpodobné, že Vaše zboží bude zítra odesláno, ráda bych to pro Vás prověřila. Mimochodem na našich stránkách je uvedena dodací lhůta 10 - 14 pracovních dnů, což vychází od Vašeho objednání na odeslání dne 12.8. - 15.8., tedy nás velmi mrzí Vaše reakce., která je již v předstihu negativní. Děkuji a přeji hezký den, Lucie, Lavello granitové dřezy

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jediný kontakt na svém WEBu je telefon, který již třetí den nikdo nezvedá, výroba dřezu dle obj. do 14 dnů. Objednávka učiněná 11.6. Dnes je 25.6., poslední den výroby, kuchyně namontovaná, čeká na dřez a nemám jedinou informaci o vyřízení objednávky. 14dnů + 3 dny expedice je hranice mé tolerance, 30.6. objednávku ruším a objednávám jinde. OBJ.#10104223

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    velice nás mrzí zpoždění při výrobě Vašeho zboží, výroba je v potvrzovacím emailu uvedena do 14ti pracovních dnů (maximálně, bývá zpravidla kratší), bohužel u Vaší objednávky, a vzhledem k aktuálnímu množství objednávek, to výjimečně vyjde na 14 pracovních dnů, tedy odeslání nejpozději dne 2.7. Možná jste přehlédl slovo pracovních v potvrzovacím emailu. Tuto informaci jste obdržel v emailu dne 11.6. a dne 11.6. jste také obdržel informaci, že objednávka je ve stavu realizace. Není tedy ještě poslední den výroby. Pokud jste se nedovolal, bylo to jedině snad možná vzhledem k množství hovorů, které máme v současné době, často bylo obsazeno a fronta hovorů, i když nezdá se nám, že byste se nemohl po 3 dny dovolat. Rádi Vám v pondělí sami zavoláme, a potvrdíme si zrušení objednávky, o kterém hovoříte. Budeme Vás v pondělí telefonicky kontaktovat. Uvádíte také, že jediný kontakt na webu je telefon, ale je tam i email, online chat, přes které nás můžete kontaktovat v pracovní době. Přejeme hezký víkend, Lucie, Lavello granitové dřezy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel doporučit nemohu, protože produkt mi stále ještě nebyl doručen a když se neozvu já, tak nikdo z obchodu nenapíše, že se třeba objednávka zdržela. Produkt navíc dle toho, co jsem zjistila až sama, nebyl ani ještě vyroben

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    velice nás mrzí zdržení při Vaší objednávce. Rádi Vám nabídneme za zdržení určitou kompenzaci, pokud byla překročena doba výroby uvedená na našich webových stránkách. Prosíme kontaktujte nás, bohužel z recenze nevidíme číslo objednávky nebo příjmení, abychom objednávku mohli identifikovat.
    Přejeme hezký den a věříme, že se zbožím budete po jeho doručení spokojena, jako stovky našich zákazníků.
    Lucie Holcová,
    Lavello team

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Zboží dorazilo až za tři týdny, namísto slibovaného jednoho týdne a jestě špatná barva baterie. Výměna trvala další týden

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den, pane Zdenku,
    velice nás mrzí, že Vaše dodávka byla zpožděná a domnívám se, že si Vaši objednávku i osobně pamatuji, protože se jedná o výjimečnou situaci, kdy je dodání opožděno. Věříme, že při užívání dřezu a baterie bude spokojen, pokud by tomu tak nebylo, neváhejte se na nás obrátit a rádi pomůžeme.
    Přejeme hezký den,
    Lucie Holcová
    Lavello granitové dřezy

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zatím žádné zkušenosti - po týdnu zboží nemám, pouze mě informovali, že nemají obaly a proto nic neposlali.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení obchodu Lavello granitové dřezy. Je nám velmi líto, že zpoždění našeho dodavatele kartonových obalů znemožnilo odeslat Vám včas Váš již vyrobený dřez. Jedná se o zcela mimořádnou situaci, až dosud naše hodnocení obchodu Lavello granitové dřezy dosahovalo 100% spokojenosti. Vaše zboží bude odesláno tento týden. V případě, že byste potřebovali přesnou informaci o dni odeslání, kontaktujte nás prosím na kterémkoliv kontaktu z našich stránek www.drezy-lavello.cz. Dejte nám také prosím vědět, jak budete spokojeni se samotným zbožím, které již brzy obdržíte, na Vašem hodnocení zboží samotného, které Vám bude sloužit několik let, nám velmi záleží. Hezký den, Lucie Holcová, zákaznické oddělení Lavello granitové dřezy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriozní a neodpovědní lide, který se zajimaji pouze o sebe a svoje pohodli

    Dobrý den,
    Muj nazor na vaši firmu je velice negativni.

    Duvody:
    - Nemate nic skladem
    - Penize jsem poslal ihned v den vybrani produktu, poslal jsem e-mailem potvzeni o zaplaceni a přišel mě e-mail, že do 7 dnů moje zakazka bude vyrobena + 3 dny dodana. Po tydnu co jsem ja SÁM zavolal, mě byla poskytnuta informace, že se to ještě ani nezačalo vyrabět a že to bude za dalších 7-10dnů! To je vaše služba? Tohle je level co nabizite klientovi? Zdržili jste mě o 7 dnů - potom co jsem vam zaplatil a ani jste nenašli tu slušnost, mě dat sami vědět jak se věc má. Dopooručit vas? Vážně?
    - Po telefonickém zrušení, mam poslat e-mailem čislo učtu a čekat 5 dnů na navrat peněz? Vy nevidite z jakeho učtu vam klient poslal penize? Vy nemužete poslat ten sami den, co se zruši objednavka kvuli vaši neprofesionalitě, aspoň to co vam nepatři zpět ihned?

    Tenhle feedback je hlavně pro vás, pro vaše vedení a tym! Neni problem, když jsou dovoleny nebo nejsou kapacity a nejde dodržet termin. Ale co rozhodně jde, když někdo tak spěcha, že vola, plati ihned a pošle vam i potvrzeni o zaplaceni a žada o rychle dodani, tak aspoň timhle kteří všemi svymi kroky davaji najevo, že jim jde o termin dodani, dat vědět, že to nemužete splnit. Aby ten čas neztratitli a koupili si to jinde.

    Děkuju vam, že si nad tim aspoň zamyslite.
    I.

    Reakce obchodu Granitové dřezy Lavello

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s Lavello obchodem.
    Je mi velmi líto, Vaše zkušenost je spíše výjimečná, zde na Heurece spokojenost v posledních měsících byla 100%.
    Bohužel vzhledem k dovoleným se stalo, že jste nebyl telefonicky informován o zpoždění při výrobě předem.
    Váš feedback bereme jako příležitost, jak ještě více vylepšit náš zákaznický servis, i proto na něj reagujeme, aby zákazníci věděli, že Vaše hodnocení a spokojenost bereme vážně.
    S pozdravem,
    Lucie Holcová
    Lavello

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slaba komunikace ze strany firmy

    Kupovala jsem zde poprve, a musim rict, ze jsěm byla dost nejista, zadna odezva o prijeti platby a odeslani zbozi. Kdo vi, jak dlouho bych cekala, kdybych se sama neozvala :/ ale kdo vi, treba meli fofr...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Uvádějí možnost vyvrtani otvoru do dřezu kam si zákazník řekne, i když bylo napsáno kam to chci i uveden kontakt pro případnou komunikaci,vyvrtali to kam chtěli, tedy špatně!

    Nulová komunikace!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozna arogantní komunikace.

    nic bych tam nekoupila

  • Nedoporučuje obchod

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    • Ještě nemám co hodnotit

    Trochu rozpaky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod nedoporučuji. Absolutně nekomunikují a neodepisují. Pryč od nich.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nevidím výhody.
    • Žádná komuňikace. Jen automatická odpověď na objednávku.

    Zkuste jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledné stránky, dostatek informací
    • dodací lhůta, informace na webu by měla být přesnější.

    Objednala jsem před 11 dny, zboží prozatím nedorazilo, ale přišel mi dotazník spokojenosti, to bude asi něco velmi špatně. Jak mám asi napsat, že bych tento obchod doporučila svým známým??

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné jelikož zboží ne obdržíte
    • Od hlavy k patě

    Odejít z této stránky jen co ji otevřete jelikož objednat si něco zde by byl jeden velký omyl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobré zboží ale totálně neschopná infolinka a zákaznická podpora. S tak neprofesionálním přístupem jsem se ještě nesetkal.

    - objednal jsem dřez a přílušenství, přišlo jen příslušenství
    - na dotaz jak mohu získat přílušenství dostanu odpověď: musíte si objednat znovu stejný dřez + příslušenství, ale v poznámce uveďte, že chcteje jen to přílušenství
    - Ok, udělal jsem. Týden nic, dva týdny nic. Volám, kdy to přijde. Dřez už se vyrábí. Ale já nechtěl dřez, já chci příslušenství. Aha. Tak to já nevím kdy přijde. Můžete se zeptat, prosím? ... a stále nic nemám ani nevím