Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání
- Polstr na zahradní židli došel v jiné barvě a především ve špatných rozměrech, je menší než jsem objednala.
Zdá se, že po objednávce obchod sáhne po tom, co má po ruce.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den, paní Jarmilo,
děkujeme, že jste nám napsala svou zkušenost. Velmi nás mrzí, že jste obdržela polstr v jiné barvě a rozměru, než jste si objednala. Upřímně se omlouváme za toto nedopatření, které rozhodně neodpovídá standardům našeho obchodu.
Rádi bychom tuto situaci co nejrychleji napravili. Prosíme, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktů https://www.dopplershop.cz/content/24-reklamace?retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/f9d0116a-2101-4a4b-bc2f-5e5d0e28341c/, abychom mohli dohodnout výměnu za správný produkt nebo nabídnout jiné vhodné řešení.
Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto uděláme maximum, aby vše proběhlo k Vaší plné spokojenosti. Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na možnost vše napravit.
S přáním hezkého dne,
Tým Dopplershop.cz -
Nedoporučuje obchod
I přesto, že jsem deštník předem zaplatila, byl mi poslán na dobírku. Když jsem volala na zákaznickou linku, paní neřekla ani promiňte, omlouvám se.
Byla nepříjemná. Poslala sice deštník znovu, bez dobírky, ale nepříjemný pocit z jednání s ní mám doteď.Reakce obchodu Doppler.cz
Vážený zákazníku,
velmi děkujeme za nákup a následné hodnocení a děkujeme, že jste nás informoval o Vaší zkušenosti. Upřímně se omlouváme za komplikace s doručením deštníku i za nepříjemnou komunikaci na naší zákaznické lince. Rozhodně není naším záměrem, aby se zákazníci cítili nepříjemně, a mrzí nás, že se to stalo. Vaši zpětnou vazbu bereme velmi vážně a situaci budeme interně řešit, aby se podobné situace neopakovaly.
Jsme rádi, že se nám podařilo zaslat deštník bez dalších komplikací, a rádi bychom Vám nabídli slevu na příští nákup jako omluvu. Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnou zkušenost a doufáme, že nám dáte další šanci ukázat, že to byla výjimečná situace.“
S přáním krásného dne,
Doppler Tým
www.dopplershop.cz
Můžete nás sledovat také na Facebooku https://www.facebook.com/dopplercz a Instagramu https://www.instagram.com/doppler_cz/. -
Nedoporučuje obchod
- Bylo mi doručeno jiné zboží než jsem si objednal! Vybral jsem si plně automatický deštník, a byl mi dodán zcela manuální! Tak jsem jej vrátil.
Reakce obchodu Doppler.cz
Vážený zákazníku,
velmi děkujeme za nákup a následné hodnocení a doporučení našeho obchodu. Velice nás mrzí, že došlo k záměně objednávky. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Jsme rádi, že jsme situaci mohli rychle vyřešit a peníze Vám byly obratem vráceny. Rádi bychom Vám nabídli drobnou kompenzaci ve formě slevového kódu na Váš příští nákup jako omluvu za vzniklou nepříjemnost.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou a uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Pokud byste měl/a jakékoli další otázky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.
Budeme se těšit na Vaše příští objednávky a doporučení dalším zákazníkům.
S přáním krásného dne,
Doppler Tým
www.dopplershop.cz
Můžete nás sledovat také na Facebooku https://www.facebook.com/dopplercz a Instagramu https://www.instagram.com/doppler_cz/. -
Nedoporučuje obchod
- po týdnu čekání a urgence na objednané zboží za nemalou částku, zboží z mé strany zrušeno
- dopravní společnost Geis, která s firmou Doppler spolupracuje, je jedna velká katastrofa a laxní přístup firmy Doppler pro mě velké zklamáníReakce obchodu Doppler.cz
Vážená zákaznice,
velmi děkujeme za nákup a následné hodnocení a doporučení našeho obchodu. Ještě jednou se omlouváme za nedoručení zásilky v termínu, bohužel doručení dodavatelské firmy neovlivníme, ač jsme se snažili vše v průběhu doručování dořešit.
Budeme doufat, že na nás v budoucnu nezanevřete.
S přáním krásného dne,
Doppler Tým
www.dopplershop.cz
Můžete nás sledovat také na Facebooku https://www.facebook.com/dopplercz a Instagramu https://www.instagram.com/doppler_cz/. -
Nedoporučuje obchod
Vybrané zboží nebylo skladem, termín dodání 1 rok - strašné!!!
-
Nedoporučuje obchod
- o nedostupnosti zboží jsem byla telefonicky informována s omluvou
- zboží, označené jako skladem, nebylo dostupné
- přišla mi upomínka o platbu, přestože objednávka byla zaplacena při odeslání
Reakce obchodu Doppler.cz
Vážený zákazníku,
velmi děkujeme za nákup a následné hodnocení a doporučení našeho obchodu. V průběhu sezóny se zboží rychle vyprodává, na což se snažíme rychle reagovat, ale ne vždy se povede, tak jak bychom si přáli. Upomínky na platbu chodí automaticky, toto bohužel neovlivníme. Za komplikace se omlouváme.
Budeme se těšit na Vaše příští objednávky a doporučení dalším zákazníkům.
S přáním krásného dne,
Doppler Tým
www.dopplershop.cz
Můžete nás sledovat také na Facebooku https://www.facebook.com/dopplercz a Instagramu https://www.instagram.com/doppler_cz/. -
Nedoporučuje obchod
v e schopu je nabízeno zboží.které fyzicky není skladem!
Reakce obchodu Doppler.cz
Vážený zákazníku,
velmi děkujeme za nákup a následné hodnocení a doporučení našeho obchodu. Deštník, který jste si objednal bohužel skladem již nebyl, zde byla chyba na naší straně, za tuto se Vám omlouváme. Kolegyně Vám však nabídla možnou alternativu.
S přáním krásného dne,
Doppler Tým
www.dopplershop.cz
Můžete nás sledovat také na Facebooku https://www.facebook.com/dopplercz a Instagramu https://www.instagram.com/doppler_cz/. -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi nebylo doposud doručeno !!! Platila jsem ihned po objednání kartou. Je 5. 5. 2023. Žádné informace.
Reakce obchodu Doppler.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme za nákup a následné hodnocení našeho obchodu. Balíček již byl v pořádku doručen, délka expedice byla v tomto případě adekvátní - do doby dodání vstoupil víkend a následný svátek, tedy doba dodání se mohla mírně prodloužit. Za zdržení se omlouváme.
Doppler Tým
www.dopplershop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Psát něco do poznámky nemá cenu, stejně se tím neřídí. Komunikace za 5.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
je nám líto, že s doručením Vaší objednávky byly potíže. Vámi vybraný dopravce bohužel nedoručuje rozměrnější zásilky, takže jsme jej nemohli ve Vašem případě využít. V každém případě se moc omlouváme, že jsme Vás o výběru dopravce neinformovali, vždy se snažíme zákazníkovi dát vědět. Doufáme, že Vám zakoupené zboží bude dlouho a dobře sloužit a že na nás do budoucna nezanevřete.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi dorazilo v zablacene, ponicene krabicce, ktera mela vzhled dvaceti leteho stari s nanosem ve vsech ryhach. Uvnitr nahradni gumicky na relaxacni kreslo vypadaly jako jiz pouzite.
Nakupuji pres internet neustale, s takovou zasilkou jsem se jeste nesetkala.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší objednávku a recenzi.
Omlouváme se za problémy s Vaší objednávkou, věřte, že naši skladníci mají za úkol vše před odesláním zkontrolovat a určitě není v našem zájmu odesílat zboží jinak, než v top kvalitě. Po Vašem upozornění jsme provedli kontrolu skladu a expedice, a všichni zaměstnanci byli znovu proškoleni. Víme, že konkrétně Vám tato opatření v dané chvíli již nepomohou, ale i díky Vaší recenzi můžeme dát lepší servis dalším novým zákazníkům. Přesto věříme, že Vámi zakoupené zboží Vám bude dobře sloužit, a že na nás do budoucna nezanevřete.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Obchod zadal špatnou adresu pro doručení.
Spletl si adresu pro doručení s adresou fakturační.
Chybu se snažil svést na přepravní společnost. -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání a kvalita
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
K nákupu byl slíben dárek. Nakoupila jsem za 2.000,- polstry na všechen zahradní nábytek, který mám (abych nemusela platit vícekrát dopravu).
Až po nákupu jsem obdržela mail, že dárek (doprava zdarma a deštník) bude až při dalším nákupu nad 700,- CZK. Protože jsem tímto nákupem nakoupila vše a v dohledné době nebudu nic potřebovat, dárek neobdržím. Považuji to jednoznačně za klamání spotřebitele. Dárek nedostanete k tomuto 1. nákupu, ale až ke druhému, ale dovíte se to až po uzavření 1. nákupu. Žádám Vaše zpětné vyjádření k tomuto hodnocení.
Děkuji za pochopení, Jana MoudráReakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
předem nám dovolte poděkovat za váš nákup na našem e-shopu.
Mrzí nás nedorozumění s dárkem. Nejprve tedy vysvětlení. V rámci naší Velikonoční akce měli všichni zákazníci při nákupu v jakékoliv hodnotě dopravu zdarma. Čili, i ve vašem případě, pokud byste zakoupila jen jeden polstr např. za 300 Kč, za dopravu byste nic neplatila, byla by zcela zadarmo. Druhou částí akce bylo obdržení emailu s nabídkou našeho deštníku zdarma, a to při dalším nákupu. Tak, jak se to děje na jiných online obchodech - při nákupu obdržíte dárek - kupón na slevu pro další nákup, jen my jsme se rozhodli dát celý náš produkt zdarma, bez nějaké procentuální slevy.
Velice si vážíme Vašeho nákupu i názoru a i přes to, že v tomto případě nemáte na dárek bez nákupu nárok, zašleme Vám deštník z naší základní kolekce jako poděkování.
Doufáme, že na nás nezanevřete a jak polstry, tak deštník vám budou dlouho a dobře sloužit.
S pozdravem váš Dopper Tým -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Objednal jsem slunečník v barvě 827, přišel v barvě 846.
Na krabici nebyl štítek pro velké množství izolepy čitelný. Takže barvu jsem zjistil po rozbalení. Krabice rozlámaná, nepoužitelná pro vrácení zboží.
fakturována skutečně dodaná barva.Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
nejprve dovolte poděkovat za nákup na našem e-shopu. Omlouváme se za nesrovnalosti s Vaší objednávkou a doufáme, že bylo vše vyřešeno ze strany našeho obchodního oddělení k Vaší spokojenosti.
Doufáme, že na nás pro příště nezanevřete.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
- rychlá reakce
- Kvalita výrobků - velmi špatná
Bohužel jsem byla výrobkem velmi zklamaná. (Lehátka typu ACTIVE).
Mezi sedákem a opěradlem je veliká mezera, prakticky 10 cm. To je velmi nepříjemné pří sezení a obzvláště v poloze lehu.
na otázku, zda jsem dostala vadné zboží, jsem dostala odpověd, že je to tak v pořádku a není to vada. Lehátka jsem musela vrátit.Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
je nám líto, že jste s dodanými lehátky Active nebyla spokojená. Koupili si je od nás již stovky zákazníků a zatím nebyla z jejich strany žádná stížnost nebo reklamace. Lehátka obecně mají onu mezeru z praktického důvodu - možnost snadného naklápění opěradla podle potřeby. Pro příjemnější ležení doporučujeme použít měkký polstr, se kterým určitě žádný diskomfort nebudete cítit.
V každém případě zákazníkům nabízíme možnost vrácení zboží/peněz, které jste využila. Doufáme, že na nás nezanevřete.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
Zboží stále nedoručeno, byť dopravce potvrdil převzetí už před týdnem. Celková čekací lhůta nyní 14 dni. To je opravdu dost dlouho v rámci distribuce v CZ a stále nevím, kdy dorazí.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
je nám líto, že Vám objednané zboží ještě nedorazilo.
Objednávku jste udělala v neděli 18.6. a jako formu úhrady jste vybrala bankovní převod - čili zboží bude expedováno po přijetí platby na náš bankovní účet. Vaše platba dorazila na náš účet 22.6. a zboží bylo expedováno dopravní společnosti 24.6. - dva dny po úhradě.
Na stránkách našeho eshopu upozorňujeme zákazníky, že momentálně (jsme v sezónní špičce) garantujeme předání zboží dopravní společnosti do 5 prac. dní, ve Vašem případě to byly 2 dny.
Vámi objednané zboží je tedy od 25.6. u dopravní společnosti Geis, od kterých jste měla obdržet potvrzovací zprávu se sledovacím číslem zásilky a předpokládaným termínem doručení. Náš pracovník již kontaktoval přepravní společnost pro okamžitou nápravu.
Děkujeme za pochopení.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
V systému napsali špatnou dodací adresu, ačkoliv v mé objednávce, byla správná. Po telefonátech s reklamačním oddělení, že vše dají ihned do pořádku, mi následující den přišlo upozornění na balík, někde na poště neznámo v úplně jiném městě.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
děkujeme za reakci.
Kontrolovali jsme detailně Vaší objednávku a jak Vám již bylo telefonicky sděleno, při jejím zadávání na e-shopu jste vyplnila špatné údaje. Z naší strany nebyla Vaše adresa nijak upravována. Vzhledem ke špatnému PSČ i ulici při zadání Česká pošta doručovala na jiné místo. To bylo nakonec řešitelné komunikací s ČP.
Nemáme žádný problém uznat naše pochybení a kompenzovat zákazníkovi vzniklé problémy - ve Vašem případě za naší strany k žádné chybě nedošlo.
S pozdravem,
Váš Doppler Tým. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Zásilka přišla nekompletní, obchod zatím nereagoval
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
je nám líto, že při řešení Vaší objednávky vznikly potíže. První objednávka byla zrušena z důvodu neuhrazení platby (nedokončeno na platební bráně), druhá byla vytvořena a odeslána. Za chybějící část se omlouváme, byla odeslána okamžitě po upozornění.
Děkujeme za trpělivost a přejeme, ať Vám naše zboží dlouho a dobře slouží.
Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
- Nedá se k vám dovolat, nikdo to nebere, volal jsem 4x
- Nezájem a nekomunikace
S firmou se nedá komunikovat.
Přišla mi faktura, ale než ji zaplatím chci uposlechnout jejích výzvu a telefonicky si chci zkontrolovat zda se mi polstry vejdou do výrobku co jsem si koupil. To se však zjistit nedá , nikdo nebere telefony a vypadá to že firma neexistuje. Asi nemají zájem o muj obchod a koupím si to jinde -
Nedoporučuje obchod
nabízet nedostupné zboží mi přijde jako špatný nápad, odrazuje zákazníky.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
Velice se omlouváme za problémy s Vaší objednávkou. Vzhledem k tomu, že máme jak online prodej, tak kamennou prodejnu, prodleva mezi aktualizací skladu někdy trvá i 10 minut. Je možné, že si někdo na prodejně zakoupil poslední kus zboží, které jste poté Vy vložil do košíku na e-shopu (kde bylo stále k dispozici). Je nám to opravdu líto, a pracujeme na zrychlení aktualizace skladů.
Váš Doppler Tým