Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Nepřehledný e-shop
- Zboží vystavené na e-shopu není skladem
Objednala jsem si deštník, který byl na e-shopu dostupný. Druhý den mi bylo ze strany DOPPLER CZ sděleno, že již není skladem. Objednala jsem proto jiný (dražší) typ deštníku a požádala o úpravu faktury. Ze strany e-shopu nikdo 2 dny nereagoval. Po telefonické urgenci mi bylo přislíbeno, že fakturu opraví a nově vybraný deštník zašlou. Do nové faktury mi naúčtovali znovu poštovné, na což jsem telefonicky upozornila. Další dva dny jsem čekala na upravenou fakturu, abych mohla uhradit doplatek. Doručení zboží trvá oproti jiným e-shopům dlouho. Tento e-shop opravdu nikomu NEDOPORUČUJI.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
omlouváme se za problémy s Vaší objednávkou. Ohledně nedostupnosti Vámi vybraného deštníku s Vámi komunikovala kolegyně, a to ihned po zjištění našeho pochybení. Zaslala Vám email s přiloženou novou fakturou (chyba v novém naúčtování dopravného, je nám líto, že jsme si toho nevšimli), který jste o den později vyžádala znovu a na toto vyžádání Vám bylo vše upraveno podle Vašich požadavků. Chyby děláme občas bohužel všichni, my se je snažíme rychle napravit a zákazníkovi všemožně vyjít vstříc.
Doufáme, že Vám bude deštník dlouho sloužit.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Byla mi doručena jiná barva slunečníku, než jakou jsem objednala.
- Zboží přišlo později, než bylo oznámeno. Pisatel zřejmě neumí skloňovat v češtině.
Zboží přišlo později, než bylo oznámeno. Zřejmě neznalost skloňování v češtině: Je rozdíl ve významu "Zboží budeme expedovat přepravní společností dne..." anebo "společnosti"
Barva doručeného zboží je jiná, než jsem objednala, místo zelené přišla červená.Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
omlouváme se za problémy s Vaší objednávkou a děkujeme za lekci češtiny, v zasílaném emailu upravíme text dle Vašeho doporučení, abychom se propříště vyhnuli podobným nedorozuměním. V každém případě Vás (po převzetí zásilky od nás) měla kontaktovat přímo přepravní společnost s termínem dodání.
Co se týče záměny barev, můžeme Vám slunečník samozřejmě vyměnit, poprosím Vás (v případě zájmu) o kontaktování našeho reklamačního oddělení, určitě Vám vyjdou vstříc.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
Za objednanou bordovou barvu mě byl dodán slunečníček béžové světlé barvy !!! Bordel s pozdravem Bílek
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
je nám velice líto, že s Vaší objednávkou vznikly potíže.
Objednávku jsme zkontrolovali a opravdu jste si objednal slunečníček béžové světlé barvy, i když jste evidentně chtěl barvu bordó. Příště doporučujeme (obzvlášť pokud je možnost objednat z více barev, nebo dezénů) vkládat zboží do košíku po pečlivé kontrole.
I tak děkujeme za nedoporučení obchodu i záporné hodnocení, jakkoliv není v naší moci za Vás do košíku vložit Vámi vybraný vzor slunečníčku.
Taktéž se (slušným) pozdravem,
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
zboží bylo objednáno,prý přišlo a kde nic tu nic.asi se zatoulalo
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za prodlevu s doručením Vámi objednaného zboží. Jak Vám již bylo telefonicky sděleno, Doppler CZ předal zboží podle plánovaného harmonogramu, bohužel doručovací služba se s předáním balíku opozdila, což nemáme jak ovlivnit. V každém případě jsem ji již kontaktovali a zaurgovali urychlenou nápravu. Užijte si příjemné posezení.
Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
- I když jsem žádala o radu k objednanému zboží. Obchod absolutně nekomunikoval.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
omlouváme se za potíže. Jsme rádi, že nakonec vše dobře dopadlo a snad na nás nezanevřete.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
- Nevím zda je to obchodem nebo dopravcem, ale pokud je to dopravcem, měli by zvážit změnu , stále na objednané zboží čekám a jsem zklamaná neboť to byl dárek k 30 narozeninám. 1.2. byla poslána zpráva o předání dopravci a doba dodání uvedená 1-2 pracovní dny a stále nic.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za nedopatření při distribuci Vaší objednávky.
Náš obchodní zástupce Vás bude ihned kontaktovat pro rychlé vyřešení.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- velký výběr deštníků
- bezproblémové doručení
- informace o produktech nepravdivé
- mizerné balení
Vybírala jsem nejlehčí a nejkratší automatický deštník. Deštník je ve skutečnosti o 4 cm delší, tudíž se nevejde do kabelky a také těžší než uváděná hodnota.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
přijměte prosím omluvu za špatně zadané informace o vámi zakoupeného deštníku. Na Váš podnět jsme je upravili a budeme Vás kontaktovat ohledně možné nápravy .
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
V obchodě jsem si vybrala 2 deštníky a udělala objednávku, ale druhý den mi volala paní, že ani jeden z nich nemají v barvě, kterou jsem si vybrala. I přesto, že v nabídce byly. Objednávka byla zrušena. Proč tedy nabízejí zboží, které není dostupné?
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
přijměte prosím omluvu za potíže při Vaší objednávce. Bohužel mezi objednávkou a předáním zboží ze skladu je časová prodleva a aktualizace počtu zbývajících kusů produktu probíhá následně - čili ne v reálném čase, toho nejsme schopni dosáhnout. Vaše objednávka se bohužel "trefila" právě do tohoto časového intervalu a poslední kusy byly mezitím prodány.
Ještě jednou se omlouváme.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem zboží které bylo skladem, zaplatil a čekal na dodání. Následně se ozvala paní z obchodu, že se moc omlouvá ale že nastala "chyba e-shopu" - chvilku přede mnou prý někdo křeslo objednal a na mě už nezbylo. Těžko věřit že obchod při odeslání objednávky nezkontroluje dostupnost a nechá to člověka i zaplatit.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno 5.5. platbu také přijali tento den, placeno rychlejší dodání myslím 1-2 dny, 18.5. a balík stále nikde.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění v dodávce Vámi objednaného zboží. Doufáme, že Vám slunečník bude dobře sloužit, i když jste na něj tak dlouho čekala. Pracujeme na zefektivnění doručování, aby se tato situace neopakovala.
S pozdravem Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den.
U objednaného zboží bylo uvedeno,že je skladem.Po zaplacení mě bylo sděleno,že není na skladě a dodání se uskuteční za týden až dva týdny.
1.Když je uvedena informace že je skladem,tak by to zboží tam mělo být.
2.Když se omylem stane,že zboží skladem není,což se může někdy stát, tak by se to oznámit před zaplacením a domluvit se,zda trvám na objednávce s pozdějším dodáním,nebo zda chci provést storno abychsi mohl objednat zboží v jiném e-shopu.Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den p. Macku,
omlouváme se za potíže při Vaší objednávce. Náš skladový systém nám bohužel nějakou dobu neukazoval aktuální stav, proto došlo k předání špatné informace. Obchodní oddělení vycházelo ze stejných údajů, které jste viděl vy a po zjištění, že zboží skladem není Vás kontaktovalo. Určitě bylo možné objednávku zrušit a platba by Vám byla obratem vrácena.
Je nám velice líto, že k této situaci došlo, a naše technické oddělení pracuje na vyřešení problémů se skladovým stavem.
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
- výrobky dobré
- na dnešní dobu neskutečně pomalé doručení
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- nevim
- dlouhe dodaci lhuty
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu a omlouváme se za delší dodací dobu. Období druhé poloviny dubna bylo opravdu hektické a byly jsme (hlavně ve výrobě na zakázku) zavaleni objednávkami. Což nás samozřejmě těší, ale vzhledem k našim výrobním kapacitám jsme byly nuceni požádat zákazníky o pochopení s delšími dobami dodání.
Doufáme tedy, že budete alespoň spokojeni s produktem, který jste u nás zakoupil(a).
S omluvou,
Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
- platba jako záloha
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den paní Marie,
Při objednávání jste si vybrala jako způsob úhrady "platbu bankovním převodem". V tomto případě čekáme na uhrazení a pak je produkt odeslán na adresu zákazníka. Vzhledem k tomu, že Vaše úhrada nebyla provedena do 7 dní, byla Vám zaslána upomínka a po dalších 7 dnech, kdy nám Vaše úhrada stále nebyla připsána na účet, jsme Vaši objednávku zrušili, o čemž jste byla informovaná.
Na požadavek našich dopravců jsme dočasně zrušili možnost dobírky - věřte, že nás to netěší, ale vzhledem k rozšíření covid-19 jsme vyšli dopravcům vstříc - a o tomto opatření jste byla informovaná před objednáním zboží. Další možností byla úhrada kartou.
Mrzí nás tedy, že nejste s nákupem u nás spokojená, a doufáme, že budeme brzy znovu nabízet možnost úhrady dobírkou.
S omluvou Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
- Téměř žádné informace, nejasný termín dodání, minimální komunikace.
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
je nám moc líto, že nejste s nákupe v našem e-shopu spokojen.
Při dokončení objednávky každý zákazník obdrží email s předpokládaným termínem dodání (ten závisí na tom, zda je zboží skladem, nebo je např. polstr šitý na míru atd.). Věříme, že jste jej dostal také. Dále zákazníky informujeme o přijaté platbě a o předání zboží dopravci.
Pokud máte nějaké dotazy k průběhu Vaší objednávky, neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení na telefonu 380 071 633.
S omluvou Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
Zaplatil jsem předem a nedostal jsem ani potvrzení příjmu peněz. Chápu, že se zboží musí vyrobit, ale kontak by měl být
-
Nedoporučuje obchod
K samotnému obchodu nemám připomínek, ale měli by si vybrat jiného dopravce, před 10ti dny zboží vyexpedovali a dodnes jej nemám, i když dle sledování zásilky u společnosti GEIS je stále na cestě a nevím, kdy jej dostanu. Telefon od řidiče 10 min před dojezdem je out, pokud jste v práci a zpětný hovor Vám řidič nebere, protože má už pravděpodobně namířeno někam jinam.
-
Nedoporučuje obchod
Puvodne bylo zbozi skladem, po zaplaceni zistili ze neni skladem a ted porad cekam (uz vice nez 10 dni).
-
Nedoporučuje obchod
.... zboží, které inzerujete "skladem" nemáte , vyčkáváte na platbu a až po té sdělíte , že je ve výrobě. Pokud bych nepřevedl peníze , objednávku bych zrušil !
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí naše pochybení ohledně informace o dostupnosti produktu, který jste si objednával. Snažíme se ze všech sil podobným chybám vyhnout.
Kontrola produktu probíhá ihned poté, co nám dorazí platba - pak platbu spárujeme s objednávkou. Proto jste byl informován o nutné výrobě v okamžiku zaplacení. Určitě to není tak, že bychom záměrně podávali špatné informace - naopak, snažíme se udělat vše, aby byl zákazník spokojen.
Samozřejmě jste mohl využít možnosti zrušení objednávky a vaše platba by vám byla obratem vrácena. Jsme ale moc rádi, že jste tak neučinil a doufáme, že si našich polštářků užijete, i když vám dorazily později.
S omluvou Váš Doppler Tým -
Nedoporučuje obchod
- Stále ještě čekám na zboží, které se zobrazovalo při objednávání jako skladem. Ale přišel mi e mail s informací, že již bylo zadáno do výroby :-)
Reakce obchodu Doppler.cz
Dobrý den,
Opravdu nás velice mrzí, že došlo k této situaci.
Jen pro vysvětlenou: zkontrolovali jsme Vaší objednávku, do výroby šel polstr na lehátko. Objednávala jste ho v období obrovského nárůstu objednávek a my jsme patrně nestihli aktualizovat údaj o dostupnosti tohoto konkrétního produktu. I když se snažíme vše upravovat okamžitě, ve Vašem případě jsme vzhledem k datu/času objednávky měli prodlevu (objednávala jste ve čtvrtek večer před Velikonoci). Přišli jsme na chybu o velikonoční sobotě a ihned Vám byl zaslán informační email o nutnosti výroby. To byla bohužel vzhledem k Velikonocům nejrychlejší možná reakce na naši chybu. Výroba pak trvá cca 1-2 týdny - Vaše polstry jsou nyní připraveny k vyzvednutí dopravcem.
Omlouváme se tedy za prodlevu a samozřejmě máte možnost objednávku zrušit, i když byste tím přišla o možnost si vychutnat pohodlné posezení na nově ušitých polstrech :D
Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že nám zachováte přízeň.
Váš Doppler Tým