Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamou zákazníky - inzerují zboží skladem, ale ve skutečnosti ho skladem nemají

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den paní Šístková, ano, máte pravdu, došlo k chybě, a batoh, který byl označen skladem, skladem nebyl, Pokusila jsem se vám to vysvětlit, vyjít vstříc, nabídla jsem slevu, poprosila o strpení (batoh je již naskladněn a je na cestě k nám), nicméně nepodařilo se mi vás přesvědčit, že rozhodně nešlo o pokus klamat zákazníka, že šlo jen o chybu. Tak se tedy ještě jednou omlouvám, stejně jako při telefonátu. Hezký den Marcela z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • možnost nechat si doručit do obchodu
    • nespokojenost s odesláním zboží, které nebylo v pořádku

    Doporučuji nechat zboží do obchodu. Domu nedoporučuji po osobní zkušenosti. Zboží nebylo nejlevnější a nedorazilo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod se snažil být částečně nápomocen.
    • Neaktuální stav skladových zásob.

    Objednali jsme konkrétní batoh pro syna na tábor, chtěli jsme vybrat takový, jaká má jeho starší sestra, ale v chlapeckých barvách. Dokonce jsme se u tohoto modelu rozhodovali mezi dvěma barvami, oba měly být skladem. Druhý den manžel volal do obchodu, zda si může batoh vyzvednout na prodejně ve Zlíně, ale sdělili mu, že zjistili , že je již vyprodaný, prodejna nás informovala emailem, ale ten jsme si přečetli až večer doma. Nabídli sice 10% slevu na jiný model, ale rázem už v nabídce nebylo ani druhé barevní provedení a žádný další se nám už nelíbil. Také nám doporučili, ať se zastavíme na prodejnu a vybereme si přímo tam, protože i jiné modely fakticky skladem být nemusí. Zlín máme ale 40 km daleko. Jelikož jsme na batoh pospíchali a z jiného eshopu bychom ho už neobdrželi včas, nezbylo než objednat přes Alzu jinou značku s dopravou do alza boxu.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, moc mě mrzí, že se nám nepodařilo vyhovět. Veškeré boty máme skladem, batohy ve velké míře taky, ale pak je část, kterou nemáme přímo na našem skladu, je u dodavatele (u výrobku je uvedeno "skladem u dodavatele -dodání do 10ti dnů). Bohužel ve chvíli, kdy jste batoh objednávali, se u dodavatele vyprodal, přes prázdniny je o dětské batohy velký zájem, hned jsme posílali mail s nabídnutou slevou jako omluvu. Doufám, že příště budeme moci lépe vyhovět. Hezký den Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dorazila jiná barva než jsme si objednali a nikdo nás na to neupozornil

    Obsluha obchodu velmi vlazna

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Už jsme spolu mluvily, a situaci si vysvětlily, došlo skutečně k záměně zboží, moc se omlouvám a posílám jako omluvu na Váš mail 20% slevový kód. Hezký den Dáša z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Já bohužel mám špatnou zkušenost, protože jsem synovi změřila délku stélky, podle tabulky objednala holinky a samozřejmě mu byly o 1cm MALÉ!!! Když jsem doma znovu změřila stélku boty a nohu syna, opravdu uvedené rozměry obchodu se lišily o centimetr.... nevím jak to měřili. Příště bude lepší zajet do obchodu a vyzkoušet, což bohužel ted nešlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si dvoje dětské boty.Za tři dny mi přijde sms že je objednávka k vyzvednutí na prodejně.Přijedu tam a boty měli jen jedny a druhé že už nejsou.Nikdo se vůbec neobtěžoval mě informovat že mají jen jedny boty a druhé jsou vyprodané.Už nikdy nic v tomto obchodě nekoupím pokud je pro ně problém dát zákazníkovi přesné info.Dále mě prodavačka na můj dotaz jestli zboží které je objednané přes internet a osobní vyzvednutí je možné vrátit do 14ti dnů peníze tvrdila že pouze výměna,což je podle zákona špatně.Protože na zboží objednané na dálku s osobním vyzvednutím mám právo vrátit a dostat zpět peníze a ne pouze výměnu.Pěkně oje...aj lidi.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den pane Medáčku, děkujeme za reakci. Objednal jste si dvoje boty k osobnímu odběru v pražské prodejně. Boty Vám byly odloženy, jedny zcela identické dle Vašeho přání, u druhých bohužel došlo k záměně barvy, za což se omlouváme. Nechci zpochybňovat Vaši výpověď ohledně informace od paní prodavačky ohledně vrácení zboží - nicméně všechen náš personál je vyškolen, a samozřejmě ví, že zákazník, který si objednal zboží přes internet, má ze zákona právo zboží do 14ti dnů bez udání důvodu vrátit, a to i v případě, že zboží před nákupem viděl (osobní odběr). Nesnažíme se zákazníka mystifikovat, muselo dojít k informačnímu šumu, buď paní prodavačka neporozuměla, na co se ptáte, nebo jste si její odpověď špatně vyložil. Doufám, že příští nákup proběhne k Vaší spokojenosti. Hezký den Kamila, Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široká nabídka zboží
    • Široká nabídka zboží na úkor jeho dodání.

    Objednala jsem dětské zimní boty, které byly skladem, objednávka byla obchodem přijata. Po třech dnech, kdy se nic nedělo jsem volala do eshopu a bylo mi sděleno, že se to někde toulá, asi ve Zlíně, že mi ihned zavolají. Po 4 hodinách mi přišel email, že mnou objednané boty nenašli.
    Sice jsem dostala nabídku na slevu pro jinou obuv, ale v eshopu neměli jedinou velikost obuvi, kterou bych potřebovala?!

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Je mi moc líto, skutečně došlo k situaci, že boty, které byly avízované skladem, nemohly paní prodavačky na prodejnách najít - prohledali jsme všechny kamenné prodejny, i sklad eshopu, bohužel se nenašly. Byla Vám nabídnuta sleva, v tuto chvíli máme skladem 40 párů chlapecké obuvi ve Vámi požadované velikosti. Pokud byste měla zájem, rádi Vám kterýkoli pár z nich pošleme, samozřejmě bez poštovného, a se slevou. Vybírat můžete zde:
    https://www.detskeboty.cz/detske-zimni-boty/#katalog.php?srch=&uri=detske-zimni-boty&kat=100&cbar=&produktu=&orderby=&cenaod=376&cenado=3795&limit=21&vel_31=yes&pkt_1=yes.
    Hezký den Kamila, Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Siroky sortiment
    • Komunikace k zakaznikovi

    Hodnotim pouze posledni objednavku ktera zatim chybou dodavatele a dopravce ppl nedorazila.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Balíček jste si nechala zaslat na firmu, PPL v případě doručení na firmu nedoručuje na jméno, ale pouze na recepci. Tam taky balíček zůstal. Doufám, že příště vše klapne k Vaší spokojenosti. Hezký den Kamila, Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nič
    • nedodá to čo ponúka

    ponúka tovar a dodá niečo iné

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci. Objednal jste si boty, u kterých došlo k zaměně barvy pravděpodobně už u výrobce. Hned poté, co jsme se o chybě dozvěděli, jsme Vás kontaktovali a nabízeli samozrejme moznost zboží vrátit s tim, ze Vam proplatíme veskere naklady spojene s postovnym. Ještě jednou se omlouváme, hezky den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Stilka v botach nevyzerala original a je tak o dva čísla menší jak samotné boticky, celkom hanba....

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, zrejme doslo k nejake chybe, prosim, ozvete se nam na mail [email protected], urcite vse vyresime k vasi spokojenosti. Stelky se vytahuji z boty při zkouseni, je mozne, ze doslo k zamene. Hezky den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží přišlo bez dokladu,na můj mail,aby poslali doklad k botám nebo fakturu nikdo nereagoval.je to pro mne pochybný e-shop.lituji toho nákupu
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • velky vyber
    • kvalitni zbozi
    • velmi spatna komunikace
    • opakovane nedodrzeni slibeneho data dodani

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci. Radi bychom vasi stiznost prosetrili, ale bohužel se z nejakeho duvodu nezobrazilo na heuréce číslo vasi objednávky, takze nevime, o koho se jedna, a nemame jak zjistit podrobnosti o vyrizivani vasi objednavky. Zaslete nam , prosim, číslo vasi objednávky na mail [email protected], dekujeme. Hezky den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prisla mi informace, ze je zbozi připraveno v obchode, ale nebylo. Prislo za nekolik dni, musela jsem se o to sama zajimat.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci. Je nam lito, ze nejste s našimi službami spokojena. Zrejme doslo k chybe, za kterou se velmi omlouváme. Hezky den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • široká nabídka
    • arogantní přístup personálu při upozornění na chybné označení zákazníka v dokumentu "Podklad k platbě"
    • obchod nebyl schopen vystavit fakturu v souladu s platnou legislativou ČR
    • nulová komunikace při žádosti o opravu faktury

    Obchod nedoporučuji - široká nabídka, ale špatný zákaznický servis. Bohužel jde o internetový obchod, který ani přes upozornění zákazníka a své sliby nedokáže vystavit fakturu se správným jménem odběratele, jeho IČ a DIČ a při následné žádosti o opravu nereaguje...

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Je nám líto, že naši práci hodnotíte negativně. V komunikaci mezi Vámi a zaměstnanci naší firmy ale žádnou aroganci neshledávám, snažili se Vám vyjít vstříc. Nevím též, z jakého důvodu se zmiňujete o "nulové komunikaci", na všechny Vaše maily jsme reagovali. Co se týče daňového dokladu, ten samozřejmě je v souladu s platnou legislativou ČR, a zasíláme ho standardně přímo v zásilce se zbožím (nikoliv předem před realizací prodeje, jak jste požadoval). Pevně doufáme, že budete spokojen alespoň se zakoupenými botami. Pěkný den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nic
    • Čekací doba

    Už zde nenakoupím

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci. 15. srpna jste si u nas objednala pouzdro Topgal, které nebylo skladem, a primo u produktu byla napsana dostupnost 10 dni. Nicmene se nam podarilo pouzdro dodat dřív, na obchode jste si ho vyzvedávala jiz 21. srpna. Nevim, z ceho prameni Vase nespokojenost. Hezky den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opravdu perfektní stránky s možnosti zadaní parametru obuvi
    • Nulová komunikace jednotlivych poboček

    Z hlediska přehlednosti jsem byla nadšena. Vse přehledné logicky roztridene, možnosti filtrování zbozi skvele, veliký vyber zbozi. Bohuzel po 8 dnech čekání na informaci o doručení zbozi jsem se rozhoupala zavolat na hotlinku e-shopu, kde mi bylo sděleno, ze se nemohli dohodnout odkud bude zbozi expedovano, ale ze již během dneska balik odeslou. Ovšem hned vzápětí me paní informovala o chybějící položce. Takze jsem objednávku stornovala. Opravdu netuším, jak bych se o chybějící položce v objednávce dozvěděla a mam obavu, ze bez telefonátu bych ještě nyní čekala na info o jejim stavu. Možná to byla jen špatná shoda náhod, možná selhání jednotlivce.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci. Je to presne tak, jak pisete - selhani jednotlivce, spatna shoda nahod....velmi se omlouváme, selhala komunikace mezi dvěma prodejnami, je mi to moc lito. Kolegyne Vam během chvilky posle na Vas mail slevovy kod, doufáme, ze nam odpustite a zkusite to s nami ještě jednou. Hezky den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký výběr moderní a kvalitní obuvi skladem
    • zaměstnanci !!!!

    Obchod nabízí širokou škálu moderní a kvalitní obuvi, vše skladem. Přístup zaměstnanců mne bohužel přesvědčil o tom, že zde už podruhé neobjednám. Obchod na svých webových stránkách propagoval dopravu zdarma při objednávce celoroční obuvi. Při dokončení objednávky se mi cena dopravy načetla, po telefonu mi bylo sděleno, že mám objednávku dokončit, že zrovna můj typ obuvi zapomněli do slev zahrnout, paní slíbila, že po přijetí objednávky vše opraví. Následující pracovní den mi přišla zásilka a k mému údivu jsem platila cenu včetně poštovného. Zboží jsem převzala, boty jsem nutně potřebovala. Na mojí žádost zaslanou e-mailem, kde jsem požadovala kompenzaci finanční ztráty, už nikdo nereagoval. Ráda bych si zde objednala obuv i příště, ale s takovým přístupem zaměstnanců, kteří si nedokáží vážit zákazníka, který je ochoten si objednávat zboží za nemalé peníze, UŽ NIKDY VÍCE !!!!

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci. Kolegyne udelala chybu, velmi se omlouvame. Samozrejme postovne Vam vratime na ucet, a jako omluvu, prijmete, prosim, 20% kupon na slevu - podrobnejsi informace posilame mailem. Hezky den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Už bych v tomto obchodě neobjednávala. Přišlo oznámení o přijetí objednávky a tím nákup skončil. Dnes je to již 10 dní a nic, vlastně jsem již na objednávku i zapomněla, neboť jsem mezitím nakoupila jinde - a ze dne na den.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci, moc se omlouváme, doslo k chybe v komunikaci mezi eshopem a kamennou prodejnou. Je nam to lito, jako omluvu prijmete, prosim, slevovy kupon, který Vam byl zaslan mailem. Hezky den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zdrava obuv pro deti
    • Manualni kontroly, vysoke riziko chyby lidskeho faktoru

    Mela jsem dobre zkusenosti z predchozich nakupu, ale tentokrat byla objednavka stornovana a to 10 dni po te co byla zaplacena. Nasledovalo unavne vysvetlovani abych objednane zbozi dostala

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci. Moc nas mrzi, ze doslo k chybe u Vasi objednávky, ano, prehledli jsme prichozi platbu, proto se odeslani Vaseho balicku opozdilo. Jeste jednou se omlouváme, vynasnažíme se, abyste byla priste s našimi službami spokojena. Hezky den Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • sice je napsana doprava zdarma, ale na doruceni jsem cekala 4 dny a kdybych ppl ctvrty den nealarmovala asi bych tu zbozi jeste nemela. a to mi ppl mezitim jeste dvakrat volali, ze mi dorucuji jine zbozi, zkratka meli dost zmatek v kontaktech a adresach.vubec nevedeli, co mi maji dovezt a kam.

    obchod super, ale doprava zdarma pres ppl absolutne nespolehliva.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci. Je nam lito, ze jste mela problémy s přepravcem. Samozrejme jim Vasi stiznost předložíme, a budeme chtit vysvetleni. Spolupracujeme s PPL a Ceskou postou, většinou jsou zakaznici s dodaci lhůtou velmi spokojeni, bohužel u Vas zrejme doslo k pochybeni z jejich strany, coz nas velmi mrzi. Verime, ze priste bude vse v naprostem poradku. Hezky den Detskeboty.cz