Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhoda je možnost objednání přes internet a poté osobně vyzkoušet a vyzvednout.
    • Bohužel naše poslední objednávka se nepodařila, na prodejnu bylo zasláno jiné zboží, než bylo objednáno.

    Na 50%, loňská objednávka byla v pořádku, letošní ne, na prodejnu bylo zaslané jiné zboží, než bylo objednáno.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, mrzi nas, ze jste nebyla s nasimi sluzbami spokojena. V mnozstvi objednavek, jake momentalne vyrizujeme, obcas k selhani dojde. Delame vse proto, aby byli zakaznici spokojeni, omlouvame se za komplikace a vynasnazime se dalsich chyb vyvarovat. detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po objednávce se mnou vůbec nekomunikovali, na dotazy vznesené v rámci objednávky nereagovali

    nedoporučuji

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobry den, dekujeme za reakci. Mrzi nas, ze jste s nasimi sluzbami nebyl spokojen. Obcas se stane, ze selze technika - objednavka neni nactena v systemu apod. Pokud vam muzeme byt nejak napomocni, kontaktujte nas, prosim, na mail [email protected]. detkeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace a ochota personálu nulová, ceny na botech nejsou uvedené. nemají přehled co vůbec mají na prodejně a co nabízeji na netu.

    Relativně blízko obchod k domovu, otvírací hodiny i v sobotu.
    Nedoporučila bych obchod
    Mají tam chaos..při 4 a více zákazníku nezvládají obsluhovat a věnovat se zákazníkovi.
    Při dotazu o radu se změřením velikosti nohy...horkotežko někdo se poroučel pomoct..a výsledek...žádny..paní něco změřila a vysledek zamumla pod nosem a otočila se a někam se vytratila...
    Pro mne špatny..při zkoušení víc párů bot by jsi prodavačky ani nevšimly kdybych odešla s jakoukoliv botou,aniž bych zaplatila....

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    dobry den, tak to nas moc mrzi, ze se vam u nas nelibilo. Muzete nam na email: [email protected] napsat, o ktery obchod se jednalo, celou věc bychom prosetrili a sjednali napravu. Zpravidla jsou zakaznici s obsluhou v našich prodejnách spokojeni, o to vic bychom se snazili prijit na to, kdo vas neobslouzil dle vasich predstav. Je pravda, ze v sezonnim obdobi urcity typ nákupního chaosu vznika, ale adekvatne tomu přizpůsobujeme počty obsluhy.

    Omlouvam se za potize při Vasem nakupu,

    Pavel Macek
    detskeboty.cz