Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Rychlé, bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem synovi ve výprodeji zimní boty Lurchi v modre barvě a dorazily mi růžové. Po komunikaci s e-shopem mi bylo vysvětleno,ze došlo k záměně zboží v krabici,avšak na krabici bylo správne označení jak barvy tak druhu bot,krabice vypadala jak putovní,kterou se snad snaží někomu udat už po třetí. Mnou objednané boty již pro nás neměly. Peníze za vracene zboží jsem musela po týdnu urgovat,přitom e-shop garantuje vracení do 5dnu.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Každá, i ta negativní, je pro nás velmi důležitá, a vážíme si jí, protože na jejím základě se můžeme zlepšit. Ano, máte pravdu, došly Vám boty jiné barvy. Chyba byla u nás, boty byly v systému evidovány jako modré, ale fyzicky v krabičce byly růžové. Krabičky jsou papírové, a vzhledem k tomu, že se jednalo o výprodejové boty, krabička zažila už pár přesunů z prodejny do eshopového skladu, což na ni bylo znát. Děkujeme i za tento poznatek, shodou okolností tento problém (poničenou krabičku dopravou) máme právě v řešení, nakupujeme a sháníme u dodavatelů krabičky, právě pro případ, jako je tento. Peníze ze zákona musíme vrátit do 14 dnů, snažíme se vyjít zákazníkovi vstříc, a peníze posílat dřív, aby na ně nečekal. Zásilka od Vás se nám vrátila v úterý 26. 1. odpoledne, a peníze jste měla zpátky na účtu 2.2., což je přesně 5 pracovních dnů, které slibujeme. Doufám, že nám odpustíte chybu s barevnou záměnou, a že nám dáte ještě šanci ji napravit. Budeme se těšit na Vaši objednávku, hezký den Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Pozdni dodani

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Moc mě mrzí, že jste s našimi službami nebyl spokojený. Vaši objednávku se nám nepodařilo vyřídit naší obvyklou rychlostí z důvodu omezené pracovní doby mezi svátky v kombinaci s inventurou po Novém roce. Moc se za to ještě jednou omlouvám, balíček je už na cestě k Vám, samozřejmě s pozorností a slevovým kuponem jako omluvou. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Uvedene centimetry stelek na webu neodpovidaji skutecnemu mereni. Cely nakup tedy zbytecny. Boty jsou male.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Prosím, ozvala byste se mi na email [email protected]? Určitě dáme všechno do pořádku. Takhle nevím, jestli a kde vznikla chyba, budu moc ráda, když se ozvete. Boty samozřejmě bezplatně vyměním (to děláme běžně pro všechny zákazníky, ne všechno se podaří "trefit" napoprvé :)) Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace naprosto nejednoznacna, jednou pracovnici sděleno, ze boty budou po dobu uzavření na prodejně uschovany, druhou pracovnici řečeno, ze buď okamžitý odběr poštou nebo zrušení ..... nebudu kupovat troje boty pro každé dítě, vždy jsme si je ozkouseli... pro mě absolutní neochota a nevstricnost k zákazníkovi, boty raději koupim jinde, levnější a s jiným přístupem....

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Je mi moc líto, že jsme Vás nazlobili, vysvětlím, proč jsme nemohli vyjít vstříc. Objednala jste si u nás čtvery zimní boty, vzápětí nám ze dne na den zavřeli prodejny. Standardně zákazníkům odložíme až 10 párů bot, a mohou si přijít na prodejnu vyzkoušet, které budou vyhovovat. Chtěli jsme tuto službu poskytovat i po zavření prodejen, bohužel nemůžeme, a vzhledem k tomu, že nám vláda není schopná sdělit, kdy budeme moci zase otevřít, nemůžeme rezervovat týdny (měsíce?) desítky až stovky párů zimních bot odložených do osobních odběrů. Obvolali jsme všechny zákazníky, kteří si chtěli přijít vyzkoušet boty k nám, a nabídli jsme jim bezplatné zaslání objednaného zboží přímo na adresu, nebo samozřejmě, pokud si přáli, zrušení objednávky. Víc pro Vás v tuto chvíli udělat nemůžeme. Až se prodejny otevřou, zahájíme znovu bezplatnou možnost odložení si a vyzkoušení bot přímo na prodejně. Už se na to moc těšíme. Do té doby si můžete objednat cokoli na Detskeboty.cz s dopravou i výměnou zdarma. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje objednávka byla zrušena s tím, že zboží není na skladě.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Objednala jste si zboží, které jsme skladem neměli, což bylo u zboží uvedeno (taška Hama), poptali jsme u dodavatele, bohužel mezitím, protože se jednalo o akční zboží, se taška vyprodala i u dodavatele, takže ji nebylo možno sehnat. Byl to doprodej, už ji naskladňovat nebudou. Je mi líto, že jsme nemohli vyhovět, a doufám, že příště budete s nákupem u nás spokojená. Hezký den Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem obědnala 26.8.2020. Dnes je 13.9. 2020 a ještě nedorazilo. Vše mělo být skladem, obchod se od potvrzení obědnávky neozval. Netuším, kde je problém. Šlo o doplňky, které jsem potřebovala k dokončení batohu, který jsem šila synovi na tělocvik. škola dávno začala, tak jsem to musela vyřešit jinak.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, Váš balíček se nám vrátil zpět na naši adresu, nebyl doručen, tak jsme si zavolaly a po dohodě jsme zaslali znovu. Tak teď už je vše v pořádku, zboží doručeno, omlouvám se za zpoždění. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hezký album, výhodná cena.
    • I když jdete vyzvednout jednu věc, je omezený počet zákazníků, a zkoušení dětský botiček není na chvíli. Chápu, že je někdy náročnější den, ale vždy je to o chuti lidí.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Tuším, co se Vám nelíbilo, nám se to taky nelíbí, rádi bychom obsluhovali naše zákazníky tak, jak jsou zvyklí - aby mohli vejít do prodejny, kdy chtějí, na všechno si sáhnout, děti si pohrát a dostat dobrotu ... bohužel máme jasné nařízení od státu, co smíme a co nesmíme, rozumíme požadavkům shora, a plníme je do puntíku, abychom ochránili všechny naše zákazníky i personál, ale zároveň chápu, že zákazníci nejsou zvyklí čekat před prodejnou, až si jiný vybere a budeme ho moci pustit ... děláme, co můžeme, v tuto chvíli nám nezbývá než doufat, že covid zmizí z povrchu zemského a s ním i všechna opatření a nařízení ... zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • široký výběr
    • u některých typů bot chybí popis, zda se jedná o úzkou či širší botu
    • doručení přes zásilkovnu je zdlouhavé, v našem případě trvalo i týden
    • ačkoliv jsme boty vraceli na pobočce ve lhůtě do 30 dnů od převzetí zboží, prvotní reakce prodavačky byla, že to nejde, protože paragon je staršího data.....:-(

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. prosím upřesnila byste mi, kdy Vás Zásilkovna vyzvala k vyzvednutí balíčku? U nás ke zdržení nedošlo, pokud je chyba na straně Zásilkovny, pořešíme s nimi, děkuji. Omlouvám se za chybu paní prodavačky ve Strašnicích, samozřejmě můžete vrátit zboží jak na eshop tak na kteroukoli naši prodejnu, a to do 30 dnů (ze zákona lhůta na vráceníje 14 dnů, my jsme ji pro naše zákazníky prodloužili na měsíc). Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 10 dnů od objednání boty nedorazili a nepřišel ani e-mail o zdržení

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, paní Černá, děkujeme za reakci. Máte pravdu, holky z prodejny Vám omylem neodeslaly sms o tom, že je zboží připraveno. Teď už je vše vyřešené, ještě jednou omluva! Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velikosti nesedí ani po měření.
    • Blbý materiál na ouzké nohy

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Botičky Veleta, které jste objednala, jsou jako všechny ostatní na našem eshopu přeměřené. Pokud i tak nesedí velikost, můžete je samozřejmě vyměnit nebo vrátit, poštovné neplatíte. Jsou to české boty, z kvalitní kůže, pokud jakkoli nevyhovují, ozvěte se mi, prosím, na mail [email protected] nebo telefon 739 335 794, určitě vše spolu vyřešíme. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si boty z obchodu Detskezbozi.cz. Boty mi přišly, ale bohužel jsem je musela vrátit, protože neseděly. Už je to víc než týden a obchod nekomunikuje, neodepisuje na maily a nebyly mi stále vráceny peníze. Celkově obchod rozhodně nikomu nedoporučím a už si odsud nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Poslala jste zboží zpět, ale neuvedla jste, kam chcete vrátit peníze. Psala jsem Vám dvakrát, poté, co jsem nedostala odpověď, jsem se Vám pokusila dovolat. Na všem jsme se domluvily, v tuto chvíli už jsou peníze samozřejmě odeslány, asi jste měla technický problém s mailem. Budeme se těšit na příště, zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní obuv

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Dala jste nám 100% spokojenost a napsala, že máme kvalitní obuv, nicméně nedoporučujete obchod. Prosím, napsala byste mi na email [email protected], co jsme udělali špatně? Názorů zákazníků si moc vážíme a každý podnět je pro nás přínosný. Děkuji a přeji hezký den Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží byla na stránkách eshopu poznámka - dostupnost do 5 dní. Po týdnu od objednání jsem neměla tovar a ani žádnou informaci, proto jsem objednávku urgovala a dostala jsem informaci, že pouzdro právě dorazilo a na druhý den bude odeslané. Na druhý den jsem dostala další mail od stejné paní, že pouzdro nebylo dodavatelem dodáno, je vyprodáno a nebude. Jaké zboží dorazilo den předtím, jsem se už nedozvěděla.
    Prostou informaci - pouzdro není a nebude, kterou jsem se mohla dozvědet za 1-2 dni od objednání, jsem obdržela po 9 dnech a předcházelo tomu zavádění a zdržování.
    Objednávku jsem udělala jinde a zboží mi dorazilo za méně než 24 hodin.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Ano, máte naprostou pravdu, tohle vyřízení objednávky se nám vůbec nepovedlo. Selhali jsme my, i dodavatel, moc mě to mrzí, a chápu Vás, že už jste nechtěla ani přijmout ani omluvu a slevu. Přesto se ještě jednou moc omlouvám, a doufám, že nám dáte ještě šanci Vám ukázat, že svoji práci umíme dělat lépe, než jsme teď předvedli. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo
    • nikdo nekomunikuje

    20.12. jsem obdržela potvrzení, že předávají boty přepravci. Do dnešního dne boty doma nemám (komunikovala jsem s paní, že je potřebuji pro syna do školky na 6.1.2020 a údajně neměl být problém). Do dnešního dne tj. 7.1.2020 boty nemám. Na mail nikdo nereaguje. Cca 3.1. jsem kontaktovala zásilkovnu a té balíček nebyl ani předán.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Máte naprostou pravdu, tato objednávka se nám vůbec nepovedla :( ... to jsou ty zmatky před Vánoci - Zásilkovna přijela dřív, než je obvyklé, botky jsme nestihli poslat, a poté už nepřijeli, až teď v lednu. A ještě ke všemu jsme měli 6. a 7. ještě inventury, no sešlo se to ... velká omluva, už Vám letí mail se slevovým kupónem jako omluva, a samozřejmě boty jsou též poslané. Snad nám dáte ještě jednu šanci ... Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení zboží mi přišel email s výzvou, abych si vybral jiné zboží. To "dostupné" a zaplacené nebylo k dispozici.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Moc mě mrzí Vaše nespokojenost, a naprosto Vás chápu. Bohužel album, o které jste měl zájem, objednáváme u dodavatele, a jako jednu z mála věcí nemáme skladem. Předvánoční shon způsobil, že se album velmi rychle vyprodalo, a než ho stihli v Hamě stáhnout z prodeje, objednal jste. Nabídla jsem jiné, podobné, pokud se nelíbí, samozřejmě vrátíme hned peníze na Váš účet. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednavali jsme boty na zaklade navstevy na pobocce ve Strasnicich. Pani prodavacka byla prijemna, a jelikoz tam nikdo jiny nebyl, plne se nam venovala. Zmerila diteti nozicky a doporucila boty Veleta vel. 20. Kdyz jsme se s ni bavili o tom, ze my jsme namerili vel. 21, presvedcovala nas, ze dite by zakopavalo, ze je to pro nej nevhodne, aby byly boty velke apod. Ze takhle mu budou do konce listopadu a pak koupime poradne zateplene. No, nechali jsme se presvedcit, je prece odbornik. Ted mame boty, ktere po 3 tydnech zacinaji byt diteti male, resp. prstiky citime uz primo na spicce boty. Kdyz pominu vyhozeny cas a 6 stovek, tak nam fakt vadi, ze jsme se o tom osobne dlouze bavili a byli jsme presvedcovani, at koupime urcite 20.
    Na pobocce jako takove maji skladem uplne minimum, v techto velikostech skoro nic, takze maloco vyzkousite, natoz koupite.
    Kdyz jsme tohle zminili mezi lidmi v okoli, maji stejne zkusenosti. Namerena velikost 19, realna 21 ://

    Eshop vyresil objednavku v horizontu nekolika dnu, tam problem nebyl.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Ve všech našich prodejnách přeměřujeme jak nožičky, tak vnitřní prostor boty, snažíme se maximálně o to, aby boty dítěti padly. Dětem rostou nožičky velice rychle, ve skocích, boty u malinkých můžou vydržet čtvrt roku (pak dítě povyroste a zároven mu skočí nožka), ale stejně tak se může stát, že koupíte boty a poté nastane růstový spurt a nožka povyroste, proto se má délka nožek kontrolovat každý měsíc. Běžně se nechává nadměrek okolo 12 mm, ale u těch nejmenších, co se teprve rozťapávají, to může být opravdu hodně, zakopávají ... tyto rady naši zákazníci dostanou od našich školených paní prodavaček, samozřejmě pokud s tím nesouhlasí, mají jiný názor a přejí boty menší či větší, dostanou, co žádají, konečné slovo je samozřejmě vždy na zákazníkovi. Vemte, prosím, malého i botky, pojďte za náma zpátky, všechno přeměříme, budete mít přesnou informace, kolik je v botě místa. Nemá smysl zkoušet boty mačkáním palečku nebo strkáním prstů za patu, dítě reflexně prstíky krčí. Přeměříme, třeba tam ještě dostatečný nadměrek máte. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrý výběr botiček a čísel obuvi
    • Přehledné webové stránky
    • Velmi pěkná e-komunikace
    • Možnost vyzvednutí na prodejně zdarma
    • V kamenném obchodě velmi neochotný personál

    Kvality obchodu pokazilo neprofesionální chování personálu obchodu na Praze 10, kdy paní zvyšovala hlas na mé dítě s tím, že si vymýšlí, když řeklo, že mu bota není a při zkoušení obuv před 7 leté dítě pohazovala. Je to škoda. Po internetu komunikace fungovala perfektně, ale toto vše naprosto pokazilo.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Čtu Vaše řádky zděšeně, doposud byla na paní prodavačky jen chvála ... děkuji za kritiku, celou situaci prošetřím, zjistím, o koho se jednalo a vyvodím z toho důsledky. Slibuju, že pokud nám ještě dáte šanci, nic podobného se nebude opakovat. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být skladem. Napsali mi, že boty nemůžou fyzicky najít.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Máte pravdu, jedny papučky z Vaší objednávky jsme opravdu nedohledali. Nabízeli jsme jiný vzor v této velikosti, samozřejmě jako omluvu s nižší cenou, nechtěla jste. Je mi líto, že jsme Vám nemohli vyhovět. Ještě jednou omluva. Hezký den Kamila z Detskeboty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEMAJÍ VŮBEC PŘEHLED O SKLADOVÝCH ZÁSOBÁCH A NABÍZÍ NA E-SHOPU STÁLE NĚCO CO UŽ NEMAJÍ.

    Reakce obchodu detskeboty.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Boty, které jste si objednala, jsme nedohledali. Chápu, že se na nás zlobíte. Boty máme skladem na všech prodejnách, zákazníci si je denně prohlíží, zkouší, spousta je jich vystavená ... v tomto množství se opravdu může stát, že se některá boty založí třeba do špatné krabičky a dojde k omylu ... došlo k chybě, Vámi objednané boty vypadaly skladem, ale nebyly. Snažili jsme se, omluvili, nabídli slevu i jiné boty. Zvolila jste vrácení peněz, ty už máte samozřejmě na účtě. Ještě jednou se omlouvám. Zdraví Kamila z Detskeboty.cz